stuntijate rattad


maxx

Re: stuntijate rattad

Lugemata postitus Postitas maxx »

Supermoto stunts kirjutas:

On ikka kukutud, kuid kiirused on väiksed ja olen suutnud rattast hoida. Handbreak ongi lenksul tagapidur. See on SuMo ja ta ei jää kuivale, lisaks on ka karteri ventilatsioon natuke moditud, et mootor ei saaks hüdrošokki ümberkukkumisel. V2 on sujuvam ja sobib ideaalselt stunti jaoks, võrreldes teistega on võimalik ka tänaval liikuda stunt ülekannetega, ehk siis näiteks honda CRF optimaalsete hammakatega 13/60 saad kätte ainult 70-80 km/h, teised margid on veel aeglasemad, SXV 13/54 aga 120-140. Ainuke miinus kaks pütti=kaks korda suurem remondikulu, kuid sxv-de hooldusvälp on pikem ja mootoriremondita on sõidetud 16000km. Mis on väga oluline, toite süsteem on sissepritsega. Mootor on tunduvalt keerulisem, kuid netis on tohutu infi, ja AP Motors on paremaks oma teeninduse saand.
Siin ka video supermoto stunt guru poolt:

Kas see ülekandejutt on tõsiselt nii suur kiirusepiiraja (crash) .
Profi tasemel võib-olla.
Ma kaalun ratta valikul streetfighteri ja supermoto vahel.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Stuntriding”