Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
Kui endal tekkis mõte tsikkel osta, siis oleks tahtnud jah kohe osta RRRRrrr.. aga aru andes, et kui õhkpüssigi lasta ei oska, siis ei ole tarvis automaadiga umbropsu täristama hakata, sai kunagi Motorex'il nähtud Kawasaki mudelit ER6-f, mis enda isteasendi, jõudluse ning ka välimuse poolest süstis mu teadvusesse usku, et see ongi see tsikkel, millega ma õpiks (peale autokooli läbimist õpitakse algaja tasemel ikka veel edasi mõnda aega) tsiklit korralikult juhtima ning seejärel võib ka juba kangemate püsside poole vaadata. Mõeldud tehtud. Ja ei kahetse üldse enda instinktiivset valikut - paremat ratast alustamiseks poleks tõesti osanud tahta. Järgmiseks tuligi Honda CBR600RR, mis on oma klassi kergeima kaaluga ning võimsustki omajagu. Jällegi ei kahetse grammigi, olen sellega mõned korrad ka Euroopa kiirteedel hullamas käinud ning mingit väsimust ei saa ette heita. Päevas 700 km või natuke rohkem pole probleem, sest mina sobin sellele tsiklile ning tema minule. Olen ka ühe V2 tsikliga mõnisada km sõitnud (Aprilia RSV Factory Mille) ning siis tundsin puudust teravusest. Vedas küll jõuliselt ja madalalt, aga särtsu jäi väheks. Lisaks veel ulatusid kohapeal vaid varbaotsad maha, nii et tanklapeatusteks erilist isu ei tulnud. Paak oli pikem ja seega tuli käed liiga kaugele ette sirutada. Kuid konkreetsemalt selle Factory puhul oli sellega järsematesse ja kiirematesse kurvidesse minna parem kui enda cbr'iga. Teljevahe jms.
Seega ühest soovitust konkreetse mudeli osas anda on raske. See valik peaks tulevase sõitja peas siginema tegelikult tsikleid ise nähes reaalselt.
Benelli TNT 1130
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.