HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
Hei,
plaan KTM LC4 Adventurele lähitulesse HID sokutada. Et siis natuke peaks peksmist kannatama ja liiga palju ei tohiks elektrit võtta. Idee on vedada tuledeni uued juhtmed, paigaldada lülitamiseks releed ning lähitulesse siis HID. Kaugtulesse jätaks esiotsa halogeeni ning vaataks, kuidas lähituli end ülal peab. Kui peab hästi, siis mõtlen kaugtule upgrade peale edasi.
Kas kellelgi on sellise tööga kogemust? Millised HID komplektid on toimivad ning millised tarnijad on usaldusväärsed?
- M -
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
Helista meie teami onusärtsule - 5230807 Raul - ta vana xenoniguru
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
Tavaline pirn on sul 55w, xenon aga üldjuhul 35w, seega põledes on ta isegi säästvam. Erinevate firmade toodang siiski valdavalt on sama. Eelistama peaksid "slim" versioone - kergemad ja väiksemad. Kugugtule puhul on kõige olulisem see, et kas kaugtulega koos põleb ka lähituli? Kui jah, siis anna minna. Kui aga kaugtule süttides lähituli kustub, siis ei soovita. Xenon tule süttimine kestab mõne sekundi ja siis see aeg oled sa "veidi" täbaras situatsioonis. Lähituli enam ei põle ja kaugtuli veel ei põle. Tagasi vahetades sama lugu. Võin sulle slim komplekti (kaks pirni, kaks ballasti) pakkuda 1000.- Otsi teine huviline ka ja ongi hea diil. Pirnid saan komplekteerida vastavalt soovile. Näiteks H1 ja H7. Kui aga mõni ratas kasutab H4 pirni ja see üks pirn on nii lähi kui kaugtule tarbeks, siis saab ca 650.- eest Bi-xenon süsteemi per. ratas.
http://www.harteron.ee
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
lisaks kaob sul eraldi xenon kaugtulepirniga ära "vilgutamine", viidates J30 tekstile, et xenon tule süttimine võtab veits aega.
otsi sellist asja nagu H4 conversion kit, saad bi-xenoni panna.
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
Piipz kirjutas:lisaks kaob sul eraldi xenon kaugtulepirniga ära "vilgutamine", viidates J30 tekstile, et xenon tule süttimine võtab veits aega.
otsi sellist asja nagu H4 conversion kit, saad bi-xenoni panna.
Vilgutamine ei kao ära. Kui xenon sisse lülitada, siis ta paneb kohe päris terava laksu, seejärel tõmbab tuhmimaks ja edasi mõne sekundi jooksu saavutab õige valgustugevuse ja temperatuuri. Ka ei soovita mingit H4 conversion kiti, need kitid ja adapterid tavaliselt muudavad pirni asukohta ja selle tulemusel muutub valgusvihk ning tulemuseks on tuli, mis ei valgusta ja pimestab teisi. Ka pole lähitule reflektor mõeldud töötama kui kaugtule reflektor. Kui lähituli koos kaugtulega ei põle, siis võid aretada süsteemi (juhul kui laadimine jääb normaalseks), et põleks. Samas minu kogemus näitab, et peale xenon lähitule paigaldamist ei tunnegi enam kaugtulest puudust eriti
Kurat, nüüd tegin Piipzu jutu peaaegu maatasa... Sorry
http://www.harteron.ee
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
ei teinud päris conversion kiti all ma mõtlesin tegelt LC4 mitte-adventure ratast. seega my bad. Adventure tuledesse ei ole jah nii lihtne mingite adapteritega H4 aretada,
Ma mõtlesin pigem selliseid asju:
http://trailtech.net/x2_kits.html
http://trailtech.net/ktm-x2-kits.html
Kuigi tegelt, neid peaks saama ka adventure külge kruttida, siis kaob see punnsilma välimus ära ainult. kellele pluss, kellele miinus.
ning mis puutub kaugtule vajalikusesse, siis jah, mu KTM 950-l oli ka nii, et lähituli xenon ja kaugtuli tavaline. Kaugtuli oli selline seasilm lähitule kõrval, et ma seda ei kasutanudki praktiliselt.
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
Kui sa need trailtechi vidinad adventure külge krutid, kaotad kohe originaalse tuuleklaasi ja näidikuploki.
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded
Redaktsiooni jõustumise kpv. : 08.01.2010
Redaktsiooni kehtivuse lõpp : Hetkel kehtivGrupp 2
Valgustusseadmed2) Võib kasutada ainult selle sõiduki variandi ehituses ettenähtud laternaid. Nende optilised elemendid, lambid ja laternate paigaldus vastavad nõuetele. Laternad peavad olema koostatud nende ehituses ettenähtud optilistest elementidest, lampidest ja hajutiklaasidest.
Kood 202. Lähitule laternad
3) Kui lähitulelaternates kasutatakse gaaslahenduslampe, siis peavad lähituled jääma põlema koos kaugtuledega;
6) Alates 1. jaanuarist 1996. a esmakordselt kasutusele võetud L kategooria sõiduki lähitule laternad peavad vastama E-reegli nr 57 või nr 72 või nr 112 või nr 113 või direktiivi 97/24/EÜ nõuetele ja nende paigaldus E-reegli nr 53 või direktiivi 93/92/EMÜ nõuetele.
Lähitule laternale peab olema kantud üks järgnevatest tähistest:
a) C – kui on ette nähtud tavalise hõõglambi kasutamiseks;
b) HC – kui on ette nähtud halogeenhõõglambi kasutamiseks;
c) DC – kui on ette nähtud gaaslahenduslambi kasutamiseks.Kood 203. Kaugtule laternad
Alates 1. jaanuarist 1996. a esmakordselt kasutusele võetud L kategooria sõiduki kaugtule laternad peavad vastama E-reegli nr 57 või nr 72 või nr 112 või nr 113 või direktiivi 97/24/EÜ nõuetele ja nende paigaldus E-reegli nr 53 või direktiivi 93/92/EMÜ nõuetele.
Kaugtule laternale peab olema kantud valgustugevuse kontrollarv ja üks järgnevatest tähistest:
a) R – kui on ette nähtud tavalise hõõglambi kasutamiseks;
b) HR – kui on ette nähtud halogeenhõõglambi kasutamiseks;
c) DR – kui on ette nähtud gaaslahenduslambi kasutamiseks.Kood 224. Lähi- ja kaugtulelaternad, mille lampide valgusvoog ületab 2000 lm
Nõuded:1) lampe, mille valgusvoog on üle 2000 lm (gaaslahenduslambid ja näiteks hõõglambid HIR1, H9 tüüpi), on lubatud kasutada kaugtulelaternates ja ainult ebasümmeetrilise valgusjaotusega lähitulelaternates;
3) gaaslahenduslambiga laternatel peab kaugtulelt lähitulele ümberlüliv seade tagama, et seadme rikke korral oleks sisse lülitatud lähituli. Ümberlülitusmehhanism peab välistama tulede vahepealsesse asendisse lülitatuse võimaluse;
4) igas lähitulelaternas võib olla ainult üks gaaslahendusvalgusallikas.
See oleks siis määrustiku pool, mis puudutab politseid ja tehnoülevaatust.
Iseenesest paigalduses midagi keerulist pole, kuid jälgima peab seda, et üldiselt xenoonid, misiganes liiki sõidukil, ei talu suuresti starteri momenti, sest siis on suur voolukõikumine ja osad plokid lülitavad selle peale ennast välja. Et kui kuskile relee paigaldada, siis ainult selle jaoks, et tagada xenoon kitile töötamine alates sellest momendist kui ratas on käivitunud, st. mootor juba töötab. Kas siis õlianduri pealt või geneka signaalidest välja võtta, tegemisevaev ja natuke nuputamist, kuid ei midagi raketikat!
Samas lihtsam on võibolla tõesti natuke otsida ja kellekiga kahasse mingi bi-xenoni komplekt ära osta, maksab ta küll rohkem, detailid on suuremad ja kindlasti tuleb ka tuli lahti võtta, kuid ka seal pole midagi väääääga erilist, samas valguselement on 1 ja täistule jaoks liigutatakse magnetiga ainult elemendi ees olevat katikut ja eeldab ilma hajutiteta esituleklaasi. Pluss on jällegi see, et sul on kohe luup ees ja õige valgusvihk, sest nende teiste komplektidega esiteks valgus laternas kordi suureneb ka vastusõitja jaoks ja teisalt pole ees ka nii head valgusvihku, st. valgus ees on hea, kuid ei ole selgelt piiritletud ja kongreetsemalt suunatud, kõik on haiutatud ja valgus ebaühtlane.
Muidu bi-xenoonid on sellised komplektid:
Muidugi koplekt on mingi 3000.- kanti. Täpsemalt loe SIIT
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
Luuptuli on kindlasti hea lahendus. Küll aga on ka siin miinuseid. Esimese murena näen, et see luubi süsteem ei pruugi paljudel juhtudel ära mahtuda. Ka eeldab luuptuli seda, et tule klaas on ilma mustrita. Olgu tegemist luubi, või lihtsama lahendusega, seaduslik see ikka pole. Seepärast oleks ka väga oluline, et temperatuur oleks ca 4300K - siis on tuli valge, valgustugevus on kõige suurem ja ei püüa ka politsei tähelepanu.
Ralf, kuidas sinu pildil olevad luubid tule sisse kinnituvad? Originaal üldjuhul on poltidega ikka kinni, seal selline võimalus nagu silma ei paista.
http://www.harteron.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
Piipz kirjutas:ei teinud päris
conversion kiti all ma mõtlesin tegelt LC4 mitte-adventure ratast. seega my bad. Adventure tuledesse ei ole jah nii lihtne mingite adapteritega H4 aretada,
Ma mõtlesin pigem selliseid asju:
http://trailtech.net/x2_kits.html
http://trailtech.net/ktm-x2-kits.htmlKuigi tegelt, neid peaks saama ka adventure külge kruttida, siis kaob see punnsilma välimus ära ainult. kellele pluss, kellele miinus.
Ma olen väga hästi kursis nende Trailtechi kittidega(muide, X2 kitti müüakse ka KTM PowerPartsi süsteemi kaudu) ja muude aretustega selleks, et EXCle rohkem valgust ette saada. See on täitsa omaette teema ning ma ei soovi neid Adventure külge aretada. Selleks on mul 525 . Adventurel on kaks H1 sisaldavat silma. H1 kitte on maailm punnis täis ning tegelikult ma soovin abi nende hulgast valimisel ning salakavalate karide vältimisel. Näiteks - kui palju voolu tarbib 35W HID süttimisel? Kas lähitulele on vaja aretada ka viivisahel, et mitte LC4 nõrgukest genekat kooma tõmmata?
- M -
-
Teema algataja - Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
J30 kirjutas:Luuptuli on kindlasti hea lahendus.
KTM LC4 Adventure tuled on sünnist saati luubid. Kaks tükki, 55W H1 sees, klaasist, Hella tehtud ja igapidi standardsed.
- M -
-
Teema algataja - Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
J30 kirjutas:Tavaline pirn on sul 55w, xenon aga üldjuhul 35w, seega põledes on ta isegi säästvam. Erinevate firmade toodang siiski valdavalt on sama. Eelistama peaksid "slim" versioone - kergemad ja väiksemad. Kugugtule puhul on kõige olulisem see, et kas kaugtulega koos põleb ka lähituli? Kui jah, siis anna minna. Kui aga kaugtule süttides lähituli kustub, siis ei soovita. Xenon tule süttimine kestab mõne sekundi ja siis see aeg oled sa "veidi" täbaras situatsioonis. Lähituli enam ei põle ja kaugtuli veel ei põle. Tagasi vahetades sama lugu. Võin sulle slim komplekti (kaks pirni, kaks ballasti) pakkuda 1000.- Otsi teine huviline ka ja ongi hea diil. Pirnid saan komplekteerida vastavalt soovile. Näiteks H1 ja H7. Kui aga mõni ratas kasutab H4 pirni ja see üks pirn on nii lähi kui kaugtule tarbeks, siis saab ca 650.- eest Bi-xenon süsteemi per. ratas.
Tänud. Nagu juba kirjutatud, esiotsa ma kaugtulesse HIDi ei planeeri. KTM esituled ei põle vaikimisi koos, kuid seda saab muidugi muuta, kui lüliti sees miskit sillata . See on mõtlemise koht - kui tulesid hakata lülitama releedega, siis on see ilmselt hea plaan, muidu aga ei soovi ma suhteliselt suurt voolu läbi pisikese lüliti lasta.
Xenon tule süttimisega kaasnevat viivitust ja värvimuutust ja kõrguse paikakruttimist näen iga päev mitmeid kordi - autol on need ees. Vabrikust .
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
Martino kirjutas:J30 kirjutas:Luuptuli on kindlasti hea lahendus.
KTM LC4 Adventure tuled on sünnist saati luubid. Kaks tükki, 55W H1 sees, klaasist, Hella tehtud ja igapidi standardsed.
- M -
Just, seega saab rääkida ikka pirni vahetusest. Ralfi pakutu on aga pirn koos luubiga, mis käib reflektortule sisse. Luuptuli on aga kindlasti hea, kui tegu reflektortulega ja kui sinna sisse ikka mahub see ära. Sinu puhul on suht kindel, et seda luupi ei saa vahetada bi-xenon luubi vastu.
http://www.harteron.ee
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
Sisendpinge: DC 9 V - 16 V
- Maksimaalne väljundpinge: 23 kV
- Sisendvool: 3,2 A
- Käivitusvool: 6,5 A
- Võimsus: 35 W
http://www.harteron.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
J30 kirjutas:Sisendpinge: DC 9 V - 16 V
Maksimaalne väljundpinge: 23 kV
Sisendvool: 3,2 A
Käivitusvool: 6,5 A
Võimsus: 35 W
Selge, siis peab arvestama 80W surakaga käivitumisel.
- M -
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
Martino kirjutas:KTM LC4 Adventure tuled on sünnist saati luubid. Kaks tükki, 55W H1 sees, klaasist, Hella tehtud ja igapidi standardsed.
Kas ikka on? Vanemal mudelil oli ainult lähituli luup. Ja sinu pandud pildilt paistab ka luubina ainult lähituli.
Huvitav, kas vanema EXC gene peab käivituspulsi vastu? Minu omal olid rootslased vahetanud regulaatori LC4 peal oleva vastu. Äkki just selleks, et HID-i kasutada öistel sõitudel.
-
Teema algataja - Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
mella kirjutas:Martino kirjutas:KTM LC4 Adventure tuled on sünnist saati luubid. Kaks tükki, 55W H1 sees, klaasist, Hella tehtud ja igapidi standardsed.
Kas ikka on? Vanemal mudelil oli ainult lähituli luup. Ja sinu pandud pildilt paistab ka luubina ainult lähituli.
Huvitav, kas vanema EXC gene peab käivituspulsi vastu? Minu omal olid rootslased vahetanud regulaatori LC4 peal oleva vastu. Äkki just selleks, et HID-i kasutada öistel sõitudel.
Jah, rangelt võttes ei ole kaugtuli tõesti luup. Aga on klaasist, on H1 ja kannatab ilmselt ka HIDi välja. Aga see selleks - kaugtuli ei ole hetkel teema.
EXC elektrisüsteem on minu teada vahelduvvoolusüsteem ning alalisvoolu saamiseks tuleb mudida mähiseid ja vahetada regulaator. HID kasutamine on üks võimalik põhjus selleks. GPS või mistahes välise toite najal käiva vidina kasutamine on teine.
- M -
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
Vahelduvvoolu saab läbi diiodide alalisvooluks ka alti muuta- nokitsemise vaev.
Need luubid kinnituvad tõesti tulede sisse originaalpirnide asemele.
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
Martino kirjutas:Jah, rangelt võttes ei ole kaugtuli tõesti luup. Aga on klaasist, on H1 ja kannatab ilmselt ka HIDi välja.
No kaugtuli pole isegi mitterangelt võttes luup Luuptulel on selgelt nähtav sees olev lääts.
Starteriga EXC-l on aku laadimiseks eraldi ahel, mis on alalisvool. iseküsimus, milline võimsus seal varus on.
Aga teemasse..
Kas erinevate firmade ballastidel on vahe ka? näiteks "hiinlastel" ja jaapanlastel. (isegi vist venelased teevad)
Ja mis vahe on erineva firma pirnidel? Näiteks "philipsi patent" ja tavaline.
Kas 50W ballastiga saab kasutada 35W pirni?
Kas pirn sobib erinevate või ainult konkreetse (firma) ballasti külge?
Mul on ka huvi ühe H3 vastu, aga pole veel tootjat otsustanud.
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
Üldiselt on nii, et hiinas on mingi X piirkond, kus tegeletakse sktiivselt xenoni teemaga. Mitte et arvud väga paika peaks, aga umbes nii on olukord, et toodavad reaalselt xenone 10 firmat - osad tegelevad rohkem pirnidega, teised jälle rohkem ballastidega. Neil 10-l tootjal on omakorda hiina samas piirkonnas 100 edasimüüjat ja igal edasimüüjal veel ca 10 "kaubamärki" Ja nagu naksti ongi 1000 erineva "firma" xenon komplekti maailmas müügil. Ka pole mingi probleem isegi minul tellida oma "kaubamärgiga" komplektid. Kui nüüd karp, juhendid ja kõik muu on venekeelsena tellitud ja venemaalt on selle siia tellinud Eesti firma, siis arusaadavalt on hind kallim (üks lisavahendaja) ja automaatselt tundub, et tegu vene tootega. Ei välista, et Eestis liigub ka venemaal või Japanis toodetud komplekte, kui iga kell eelistaksin hiinlast venelasele. Neil seal arendustegevus päris hea. Mis puudutab Philips patent pirne, siis vaevalt, et neil tegelikult mingi philipsi patent on - pigem lihtsal sarnane tehnoloogia. Philips patent pirn on üldjuhul aastase garantiiga ja veidi kallimad.
http://www.harteron.ee
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
Jutt on küll vene asjadele jube. Ok, see ilmselt ammu kirjutatud ka..
http://www.hot.ee/xenon2005/
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
Üldiselt seda tasuks ka jälgida, et kui on luuptulede jaoks pirnid, siis peaks olema D2S markeering ja kui on raflektor tuledele siis D2R. Seda kõike selge klaasiga. Ja Philiphs on ainuke firma minuteada, mille xenonelementide kestus on kuskil 120.000km. Teised hakkavad juba 80.000km pärast värvi muutma! Element võib sul seistes päris mitu aastat vastu pidada, km'is on teema pigem!
Kahjuks hiinakatel neid märgistusi pole, sest tarnitakse vaid D2S elemente ja sellega see viga tehaksegi, et pimestavad juhte ja kohe juriidiline seltskond on tagajalgadel.
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
ralf kirjutas:Ja Philiphs on ainuke firma minuteada, mille xenonelementide kestus on kuskil 120.000km. Teised hakkavad juba 80.000km pärast värvi muutma!
Kui see tõele vastab, siis on ju kasulikum odavamaid pirne osta. Philips vs. hiinakas eluea vahe on kolmandik. Hinnavahe aga mulle teadaolevalt 5x. Ehk siis 250.- vs. 1300kr.
keskmine kilometraaz aastas autol on 30000km. Seega 3 aastat pirn.
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
Pirn vb peab 3 aastat vastu aga nende odavate komplektide ballastid kestavad aastakese.
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
J30, mis sa selle aastaksese kestmise kohta kostad, kui enda pakutavaid vaatad?
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
Oma kogemuste põhjal (ja ka maaletooja) põhjal ma küll nõustuda ei saa, et need peaksid vastu vaid aasta. Jah, vahel on ilmnenud, et mingit tüüpi ballastid on nigelamad, kuid need nigelamad peaks juba olema turult kadunud. Kui ballast töötab, siis üldiselt jääb ta tööle pikemaks ajaks. Loomulikult peab paigaldus ka olema normaalne - mitte jätma kuidagi lahtiselt juhtmete otsa tolknema, et vesi ja muda peale pritsib.
Aga noh, eks hind ka räägib enda eest. Odavam xenon komplekt (2+2) maksab ca 650.- Head halogeen pirnid maksavad 400-500.- paar. Hea halogeen (+50% või +80%) põleb suht kärmelt läbi. Seega kui xenon komplekt peaks vastu isegi vaid aasta, siis ikka ollakse võidus. Kuid enamasti ikka peab xenon komplekt vastu aastaid.
http://www.harteron.ee
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
mis ksenooni kulutab? sage sisse-välja lülitamine? pidev põlemine?
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
mella kirjutas:mis ksenooni kulutab? sage sisse-välja lülitamine? pidev põlemine?
Mõlemad, kuid pigem sage sisse-välja lülitamine.
Villem aka Villu aka Madis

Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
Ma ksenooniga ma ei viitsi jamada.
Ega keegi ei tea, kust saaks mingeid tavalisi no name " super wihte " H1 pirne odavalt ?
http://ladu24.ee/et/tarvikud/7031,23312,0,1,H1/38340 nagu need , aga hind võiks olla max 50.- tk
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.