HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
-
Teema algataja - Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: HID (ksenoon) H1 komplekt tsiklile
J30 kirjutas:Tavaline pirn on sul 55w, xenon aga üldjuhul 35w, seega põledes on ta isegi säästvam. Erinevate firmade toodang siiski valdavalt on sama. Eelistama peaksid "slim" versioone - kergemad ja väiksemad. Kugugtule puhul on kõige olulisem see, et kas kaugtulega koos põleb ka lähituli? Kui jah, siis anna minna. Kui aga kaugtule süttides lähituli kustub, siis ei soovita. Xenon tule süttimine kestab mõne sekundi ja siis see aeg oled sa "veidi" täbaras situatsioonis. Lähituli enam ei põle ja kaugtuli veel ei põle. Tagasi vahetades sama lugu. Võin sulle slim komplekti (kaks pirni, kaks ballasti) pakkuda 1000.- Otsi teine huviline ka ja ongi hea diil. Pirnid saan komplekteerida vastavalt soovile. Näiteks H1 ja H7. Kui aga mõni ratas kasutab H4 pirni ja see üks pirn on nii lähi kui kaugtule tarbeks, siis saab ca 650.- eest Bi-xenon süsteemi per. ratas.
Tänud. Nagu juba kirjutatud, esiotsa ma kaugtulesse HIDi ei planeeri. KTM esituled ei põle vaikimisi koos, kuid seda saab muidugi muuta, kui lüliti sees miskit sillata . See on mõtlemise koht - kui tulesid hakata lülitama releedega, siis on see ilmselt hea plaan, muidu aga ei soovi ma suhteliselt suurt voolu läbi pisikese lüliti lasta.
Xenon tule süttimisega kaasnevat viivitust ja värvimuutust ja kõrguse paikakruttimist näen iga päev mitmeid kordi - autol on need ees. Vabrikust .
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.