Esimese ratta jaoks abi?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Esimese ratta jaoks abi?
Hei,
Plaanis siis soetada esimene ratas. Huvi pakub praegu 2 konkreetset varianti. Mõlemad on naked-id:
1) Honda CB 900F HORNET aastast 2002(is. 18000)
2) Suzuki GSR 600 72 kW aastast 2006(is. 7000)
Meele järele on tegelikult Honda rohkem aga kuna hinnad on suhtelislt samad, Suzu on pisut kallim, siis ei suuda kuidagi otsustada kumba valida. Oskab keegi nõu anda mida võiks/peaks arvestama? Kuna eriti nagu hetkel proovida ei saa aga raha on ostuks olemas ja tuleks ära otsustada.
Sama hinnaklassi puhul valima Suzu, kuna tal väike läbisõit ja uus aastaarv?
Kui suur neil reaalselt mootori jaksu vahe on? Paberi peal olen mõlema andmetega tutvunud aga kuidas rattaseljas on?
Tänud abi eest
- Pikkus 184 cm, kaal 82
- Sõidukogemus põhiliselt vene tehnikaga(Jawa350). Viimased 2 aastat pole ratta selga saanud.
- 23
- Plaanis teha kevadel A kat. B ja C kat-i staaž 5.a
- Ratas nii linna kui maanteele. Plaanis ka mõni pikem matk.
- Maksimumsumma 55k.
- Plaanis siis ka liigelda sõpradega(900ne Ninja, Suzuki GSXR 750)
- Ilmselt tuleks ette ka "seljakotiga" sõitmist, kaua ühte ratast plaanis hoida hetkel ei oska öelda.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Vana teadatuntud tõde, et maanteel suurema kubatuuriga isend on palju nauditavam. Hondal on vist veel karburaatormootor, suzul juba sissepritse. Minu isiklik arvamus on, et suzu on sihuke naistekas, kaalub ta miski 185 kg, kuid linnas paugutamiseks väga hea ratas. Suzu on üsna pööretemaias, elu hakkab pihta sealt 10 000 rpm kandist. Mida sa ise soovid ?
-
Teema algataja
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Nagu näha siis ikkagi kaldub ka kõigi teiste arvamus Horneti poole ja endale ikkagi südamelähedasem, kuigi sõidukogemust mul temaga pole. Suurem ratas peaks ka veidi mugavam olema, sama kehtib ka seljakoti kohta nagu ma aru olen saanud.
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: 08 Sept 2008, 17:01
- Tsikkel: Ducatisti
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Hey.
Sa oled märkind, et sõpradel on biked aga endale soovid osta nakedit-miks selline soov??
Kubatuuri kohta niipalju, et kui sul ikka on plaan sõita maanteid ja seljakotiga, siis soovitaks ikka suuremat mootorit...proovi ise omale selgeks teha, kus sa siiski valdavalt sõitma hakkad ja kellega ja sellest siis tee järeldus!
Ei saa aru miks sa pead juba ära otsustama, mis ratta valida? Mine kuhugi motopoodi ja istu neil ratastel peal, vb olla nad ei meeldigi slle-sa ei saa kindel olla ennem kui sa ei ole nendega sõitnudki.......puhtalt enda kogemusest oskan seda väita!
Siiki soovitan sul ise lugeda foorumit, sest su kysimustele on siin vastused täitsa olemas
Jõudu ja jaksu.
Piimanina
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Aris kirjutas:Vana teadatuntud tõde, et maanteel suurema kubatuuriga isend on palju nauditavam. Hondal on vist veel karburaatormootor, suzul juba sissepritse. Minu isiklik arvamus on, et suzu on sihuke naistekas, kaalub ta miski 185 kg, kuid linnas paugutamiseks väga hea ratas. Suzu on üsna pööretemaias, elu hakkab pihta sealt 10 000 rpm kandist. Mida sa ise soovid ?
Kõik 900 Hornetid on sissepritsega ja veavad juba väga madalalt ja ilgelt mõnus on sõita, karpadega pilli enam ei ihka. Maanteel võiks tõesti bikega sõita sest tuulekaitset nakedil pole aga kui oled mees ei tee seee tuul midagi sulle. Mõned vinguvad tuule suhtes. Linnavõitluseks ka väga hea, juhitavus ja tunnetus paigas paned veidi laiema lenksa orig. asemel. Hinda kaotab kah vähem kui gsr ta ju 900 klassik, jas väga töökindel.
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Esimese ratta jaoks abi?
pakun,et kui gsr-i ostad,siis kahe nädala pärast juba kahetsed,et nii võrri ostsid mina vähemalt nii tegin
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Esimese ratta jaoks abi?
võrse tehnilise seisukorra puhul iga kell eelistaks uuemat tehnikat ja väiksemat läbisõitu. Üldiselt võiks pakkuda, et 2006a mudelile on ka palju lihtsam varuosi leida.
Kui jääb lahjaks, vaheta esimene ja tagumine hammakas ning pead uuesti sõitma õppima
-
Teema algataja
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Piimanina kirjutas:Hey.
Sa oled märkind, et sõpradel on biked aga endale soovid osta nakedit-miks selline soov??
Kubatuuri kohta niipalju, et kui sul ikka on plaan sõita maanteid ja seljakotiga, siis soovitaks ikka suuremat mootorit...proovi ise omale selgeks teha, kus sa siiski valdavalt sõitma hakkad ja kellega ja sellest siis tee järeldus!
Ei saa aru miks sa pead juba ära otsustama, mis ratta valida? Mine kuhugi motopoodi ja istu neil ratastel peal, vb olla nad ei meeldigi slle-sa ei saa kindel olla ennem kui sa ei ole nendega sõitnudki.......puhtalt enda kogemusest oskan seda väita!Siiki soovitan sul ise lugeda foorumit, sest su kysimustele on siin vastused täitsa olemas
Jõudu ja jaksu.
Piimanina
Vastus sellele miks ma nakedit endale soovin on lihtne, lihtsalt enda jaoks südamelähedasem välimus ja teiseks veidi püstisem sõiduasend. Ratta valimise kohta niipalju, et lihtsalt 2 isendit hakkasid silma ja on hea pakkumisega, muud midagi. Eks ma üritan leida omase rattad mille abil selgeks teha kumma ma valin. Hetkel ikkagi Horneti kasuks kaalub kõik.
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Mina lisaksin sulle siia veel kawa z750 või z1000, on püstist asendit, on naked ja on särtsu!
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Teek kirjutas:Mina lisaksin sulle siia veel kawa z750 või z1000, on püstist asendit, on naked ja on särtsu!
Olgem ausad, välimust on ka tunduvalt rohkem kui hornetil või gsr-il
Re: Esimese ratta jaoks abi?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
(ratas mis sugune! see oli nt.) lihtsalt. kawa välimuselt palju parem.
Mingi ilus 750nene sobiks ideaalselt, kui pead otsas ja natuke sõita mõista. Aa kuldsed sõnad nagu eelpool öeldud, mine istu selga ja proovi ja vaata millega kõige mugavam on. Ja välimus polegi ju alati kõige tähtsam! Nii et edu sulle.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Ja enda ratta välimust näed ju ainult siis kui kõrvalt vaatad. Kui ikka sõidu ajal mugavalt ja hästi tahad ennast tunda siis ikka selga!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Ei jää see gsr lahjaks midagi, hornetiga pole sõitnud, gsr-i ja Kawasakidega küll. Ütleks niipalju, et Gsr liikus piisavalt hästi, kui ees 1 hammas vähemaks oli võetud.
55k eest saaks juba Z1000 sebida, kui huvi on siis võta ühendust
-
Teema algataja
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Jaa olgem ausad need Kawa-d on ka vägagi kenad. Paneb tõsiselt ka sinnapoole mõtlema. Ainuke aga on kogu selle asja juures nüüd see, et sellisel juhul peaksin ikkagi kevadet ootama, et rattaid proovima hakata. Võibolla ongi see parem variant kuna siis äkki turul valikut rohkem? Samas palju kevadeks hinnad tõusevad? või ei tõuse? või pole nad langenudki?
Noh ja lisaks rattale tuleb kohe arvestada varustuse maksumus ja kasutatud rattad üldjuhul tahavad kohe kerget hooldust?? mõni vähe teine rohkem. see pole muidugi mingi reegel, kuid argument siiski.
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Esimese ratta jaoks abi?
See ratta proovimine on selline, et ega mugavuse vahet sa proovisõidu jooksul ei taju (ei jõua tekkida ebamugavus tunnet). Sõiguomadused on ka nii ja naa, kuna ratas on veel võõras siis punni põhja väga ei keera ja vedrustusega samuti, vaja pikemalt harjuda. Kuna sa ennist ütlesid, et enne venetehnikaga sõitnud ning 2 aastat üldse vahele jäänud, siis tunduvad kõik kõnealused rattad võimsad, hea juhitavuse ja heade piduritega.
Hoolduse kohapealt on nii, et korralik omanik vahetab enne talve õlid ära ja muud kuluosad ka. Siis kevadel ei pea jebima, kui päike juba kõrgelt käib. Aga ega nad tavaliselt palju hooldust ei tahagi, vahetad õli ära ja kui ülejäänud asjad (rehvid, piduritklotsid, kett ja hammakad jne) korras on, siis vala aind kütet ja sõida.
Kevadiste hindade kohta ütleks seda, et veidi tõusevad küll aga selleks ajaks on head rattad juba ära ostetud.
Varustuse jaoks jäta ka raha, sest ilma korraliku varustuseta pole ka sõidumõnu.
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Noh siinkohal ma natuke väitleks GSR suhtes, olen sellega 3 aastat sõitnud ja ei kurdaks, et lahjaks jääks. Tipuks sain 233 km/h. Peamised vead on GSR puhul - ebamugav sadul ja kallis kukkumine, viimasel puhul on kindlasti abiks kukkumispunnid paigaldada. Küttekulu on normaalselt kuskil 6 l/100 aga noh see sõltub sinust endast. Horneti mootor on arvatavasti vastupidavam ja hind ei kuku nii kiiresti. 2006 GSR-i puhul on turvakaalutlustel tehtud sihuke vigur, et laupkokkupõrke puhul murdub esihark prillide juurest pooleks, uuematel mudelitel on seda täiustatud. Kuna jutt on esimesest rattast, siis ma võtaks üldse midagi natike odavamat harjutamiseks, peamised laksud tulevad ikka esimese rattaga ja kui sa laksti 60 k kaotad, siis kahju ka nats, võta parem miski 20 -25 k eest CB500, ja vaheta see järgmine hooaeg välja.
lisavarustuseks GSR600
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6797
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 699 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Ideaalset ratast pole olemas, seega paned esimese ostul (ilma eelneva kogemuseta) raudselt puusse, seega tee seda võimalikult soodsalt/odavalt.
Tunnistage ausalt, kes Teist on oma esimese lääne ratta puhul arvanud, et see on see õige ja järgmine 3-7 aastat jään masinale truuks?
(BMW 1200GS, KTM 990 Adventure, Superduke omanikud jätan mängust välja )
edu
-
Teema algataja
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Hitchiker kirjutas:Noh siinkohal ma natuke väitleks GSR suhtes, olen sellega 3 aastat sõitnud ja ei kurdaks, et lahjaks jääks. Tipuks sain 233 km/h. Peamised vead on GSR puhul - ebamugav sadul ja kallis kukkumine, viimasel puhul on kindlasti abiks kukkumispunnid paigaldada. Küttekulu on normaalselt kuskil 6 l/100 aga noh see sõltub sinust endast. Horneti mootor on arvatavasti vastupidavam ja hind ei kuku nii kiiresti. 2006 GSR-i puhul on turvakaalutlustel tehtud sihuke vigur, et laupkokkupõrke puhul murdub esihark prillide juurest pooleks, uuematel mudelitel on seda täiustatud. Kuna jutt on esimesest rattast, siis ma võtaks üldse midagi natike odavamat harjutamiseks, peamised laksud tulevad ikka esimese rattaga ja kui sa laksti 60 k kaotad, siis kahju ka nats, võta parem miski 20 -25 k eest CB500, ja vaheta see järgmine hooaeg välja.
Kuna ma kiirust väga taga ei aja siis ilmselt ei ole sel tipul väga vahet. Laksudega ütleks ka nii, et tuleb mõistusega sõita. Muidugi võib kõike juhtuda aga siiski.
Point on natuke ostu juures see ka, et tahaks korralikku ratast millega sõita, mitte pidevalt midagi juppe osta ja putitada. Mis muidugi ei tähenda, et 25 tuhandene ratas hirmsasti putitamist vajaks. Ühesõnaga hetkel on siit abi kõvasti tulnud. Tuleb paar päeva ilmselt asjal seedida lasta ja vasikavaimustus maha jahutada, siis edasi mõelda.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6797
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 699 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Erkired kirjutas:[... Tuleb paar päeva ilmselt asjal seedida lasta ja vasikavaimustus maha jahutada, siis edasi mõelda.
Minu puhul on tehnika ost emotsionaalne ost ja siiamaani ei ole tulnud veel kahetseda!
Teiste arvamused ei osta, hoolda ega sõida Sinu tulevase rattaga. Kui Sina tunned, et see on Sinu ratas, olgugi, et tegemist on maailma kõige ebamugavaima ja ebatöökindlama rattaga siis-anna tuld!
edu
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Täitsa päri Antsuga. Ostes oma esimese lääne tsikli - Yamaha TDM850ne, mõtlesin ka, et sõidan pool elu vähemalt sellega. Aga järgmisel aastal hakkas vaikselt kripeldama, et tahaks asfaldil ka kiiremini kulgeda vahel, kui TDM seda võimaldab. Siis sai muretsetud 1000ne CBR. Kiiresti sõidust sai isu väga ruttu täis ning nüüd selleks aastaks otsin midagi enduro moodi. Hetkel silmas-valikus Honda Dominator või siis Suzuki DR650 või Kawasaki KLE500. Prooviks kruusatee ja metsameeste elu aastakese.
Minu loo moraal: Osta midagi ära ja vaata aastakene, kuidas tundub. Ideaalset tsiklit pole olemas ja tõenäoliselt ei tea Sa ise ka veel täpselt, kus ja mismoodi sõita üldse tahad. Minu arvamus siis asjast
Ja see, millega sõbrad sõidavad, on väga teisejärguline. Vaata, mis endale meeldib, esmalt.
ants01 kirjutas:Ideaalset ratast pole olemas, seega paned esimese ostul (ilma eelneva kogemuseta) raudselt puusse, seega tee seda võimalikult soodsalt/odavalt.
Tunnistage ausalt, kes Teist on oma esimese lääne ratta puhul arvanud, et see on see õige ja järgmine 3-7 aastat jään masinale truuks?
(BMW 1200GS, KTM 990 Adventure, Superduke omanikud jätan mängust välja)
edu
Re: Esimese ratta jaoks abi?
ants01 kirjutas:Ideaalset ratast pole olemas, seega paned esimese ostul (ilma eelneva kogemuseta) raudselt puusse, seega tee seda võimalikult soodsalt/odavalt.
Tunnistage ausalt, kes Teist on oma esimese lääne ratta puhul arvanud, et see on see õige ja järgmine 3-7 aastat jään masinale truuks?
(BMW 1200GS, KTM 990 Adventure, Superduke omanikud jätan mängust välja)
edu
tunnistan ausalt, MINA OLEN absoluutselt pole plaani vahetada..juba aastaid. väga hea ja töökindel ratas...sõida maanteel, või kruusal, või mine pikemale matkale. olen sõitnud üle 1200km jutti (ainult bensupeatused) ja väga ok. Jutt siis käib 1200-sest Banditist. Teemaalgatajale soovitan seda marki ka vaadata. Aga jutt põhimõtteliselt eelkõnelejatel õige. Istu peale ja proovi..uuri foorumist antud teemasid...neid siin piisavalt. saad oma ettekujutuse ja vali siis, milline mõnusam tundub. Ühele ema teisele tütar. Sõitma hakkad rattag
a ju sina
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Aga ei saa üle ja ümber ühest asjast....Eks kõigile ratturitele meeldib oma rattaga eputada mingil määral:P:P
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Ercki kirjutas:Kõik 900 Hornetid on sissepritsega ....
Kas 2003 aastas 600 Hornet on pritsungiga või ilma ?
-
Teema algataja
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Maxml kirjutas:Ercki kirjutas:Kõik 900 Hornetid on sissepritsega ....
Kas 2003 aastas 600 Hornet on pritsungiga või ilma
?
Tundub, et ei ole siis pritsung. 900ne on küll.
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Hitchiker kirjutas:Noh siinkohal ma natuke väitleks GSR suhtes, olen sellega 3 aastat sõitnud ja ei kurdaks, et lahjaks jääks. Tipuks sain 233 km/h. Peamised vead on GSR puhul - ebamugav sadul ja kallis kukkumine, viimasel puhul on kindlasti abiks kukkumispunnid paigaldada. Küttekulu on normaalselt kuskil 6 l/100 aga noh see sõltub sinust endast. Horneti mootor on arvatavasti vastupidavam ja hind ei kuku nii kiiresti. 2006 GSR-i puhul on turvakaalutlustel tehtud sihuke vigur, et laupkokkupõrke puhul murdub esihark prillide juurest pooleks, uuematel mudelitel on seda täiustatud. Kuna jutt on esimesest rattast, siis ma võtaks üldse midagi natike odavamat harjutamiseks, peamised laksud tulevad ikka esimese rattaga ja kui sa laksti 60 k kaotad, siis kahju ka nats, võta parem miski 20 -25 k eest CB500, ja vaheta see järgmine hooaeg välja.
Piisavalt jõudu ja tuleb sama effect 97.a. GSF'ga ka mõlemad pooleks aga vedrud terved
Re: Esimese ratta jaoks abi?
minu esimene yamaha FZR 1000.. hea pill mulle vähemalt
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Oskab keegi lollile seletada seda turvalisuse efekti esihargi murdumisest?
Mis aga puudutab esimest ratast, siis mul on alles mõlemad mu esimesed rattad, nii vana Jawa, millele olen kapitali lõpetamas kui ka kawakas Gpz 550. Jõhkraks kiiruseületamiseks nii Eestis kui lähiriikides, isegi kahekesi ja pagasiga piisab sellestki küll ja jääb ülegi. Pole kellelegi jalgu jäänud ja ei mõtlegi välja vahetada, enne, kui sõidukõlbmatuks muutub. Milleks? Põhimõtteliselt ei jaga seisukohta, et alla 1000 kuba pole ratas.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6797
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 699 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Tsikkelröövel kirjutas:Oskab keegi lollile seletada seda turvalisuse efekti esihargi murdumisest?
Et säästa raami
-
Teema algataja
Re: Esimese ratta jaoks abi?
Ma olen kulgenud GSR 600-ga(2007) 2 aastat ning kokku 15t km, selle aja jooksul olen teinud ainult korralisi hooldusi ja benssu paaki valanud. Linna vahel on väga mugav sõita, lihtne ja kerge juhitavus, ei nõua erilist väänamist kurvis. Maanteel võib pikema otsa peale tuul segama hakata, sest tegu ikkagi naked-iga. Mootoril on jaksu küll, eriti 9000 pöördest alates. Tagarattal sõita pole probleem ning tipuks olen ka mina jooksutanud seierile 233 km/h. See on mul teine ratas ja julgeks ka soovitada esimeseks rattaks, siis ei ole ohtu et niiöelda "lahjaks" ruttu jääb. Kuid soovitan lihtsalt erinevatele ratastele sanga hüpata, et isteasendistki mingit aimu saada. Ise olen 186 cm pikk ja GSR mulle väike küll ei ole
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.