võimsaim!!!
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
offtopic
kurat, ma pean ka keelepedeks hakkama.
saage aru, kulla foorumikasutajad. eriti need, kes veel koolipinki nühivad (põhikool ntx).
on olemas sõna (küll slängis, kuid mis siis) tsikkel. ja selle vormid on tsikkel -> tsikli -> tsiklit. seega on kahe k-tähega keskel selle sõna ainsuse nimetav vorm. sama kehtib selle sama sõna võimalike mutatsioonide korral (tsikkel jne jne jne).
ma ei garanteeri, et suudan ennast teine kord tagasi hoida veel...
tänan tähelepanu eest. nüüd teema juurde tagasi.
edit: suur tänu kellelegi, kes punasega vead ära parandab juba.
saage aru, kulla foorumikasutajad. eriti need, kes veel koolipinki nühivad (põhikool ntx).
on olemas sõna (küll slängis, kuid mis siis) tsikkel. ja selle vormid on tsikkel -> tsikli -> tsiklit. seega on kahe k-tähega keskel selle sõna ainsuse nimetav vorm. sama kehtib selle sama sõna võimalike mutatsioonide korral (tsikkel jne jne jne).
ma ei garanteeri, et suudan ennast teine kord tagasi hoida veel...
tänan tähelepanu eest. nüüd teema juurde tagasi.
edit: suur tänu kellelegi, kes punasega vead ära parandab juba.
Võimsusest
Ei tea kas nüüd kõige võimsam millega sõitnud olen, kuid KTM 525EXC enduro krossikas sportsummiga liigub võimsalt. Liiatigi kui arvestada ratta massiks 117kg. Olen ka teisi tsikleid proovinud - kuid see tahaks justkui lendu tõusta krutska keeramisel ning sellega tuleb ettevaatlik olla 

-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
-
- Postitusi: 218
- Liitunud: 02 Juul 2004, 00:12
- Asukoht: saue
- Kontakt:
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Novembri alguses sai Tartus CBR600F'i testitud....Kui mälu ei peta siis oli vast 72kW
Parandage, kui eksin
.
Muljed olid tohutud.Isiklikult minu jaoks täiesti uus kogemus.Tekkis ettekujutlus, et igat käiku tuleb miljonisse lasta ning alles siis saab kuulda mootori hääle muutust.Kuna ratas oli mulle võõras, ei lubanud minu alalhoiuinstinkt oma randme nurka väga radikaalseks muuta
, sestap jäidki need kõige suuremad võlud tulemata
.Tagapidur oli kahjuks praktiliselt olematu, kuna klotsid oli kulunud, aga esipidur täitis oma funktsiooni 100%'lt.Tegelikult ta tegi seda liigagi hästi, kuna pidurdamisega kaasnes põnts piki bensiinipaaki ühe teatud kohaga
.Peale esimest tiiru ning mootori seiskamist tekkis sõltuvus.Ratta omanik oli niivõrd lahke ja lubas mul teha ka teise tiiru.Ma olin sillas
primo


Muljed olid tohutud.Isiklikult minu jaoks täiesti uus kogemus.Tekkis ettekujutlus, et igat käiku tuleb miljonisse lasta ning alles siis saab kuulda mootori hääle muutust.Kuna ratas oli mulle võõras, ei lubanud minu alalhoiuinstinkt oma randme nurka väga radikaalseks muuta





primo
Challenge the Adventure.Ride The World
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Kuigi ma ise vuran 2005 Yamaha R1-ga, soovitan Suzu fannidele 2005 mudelit kahe kaega. See on pqhimqtteliselt Mat Mladini (5-kordne AMA Superbike Meister, 2004 kaasaarvatud) jqulusoovide nimekirja jargi tehtud pill. Ja see uus kandiline sumps on minu arvates vaga hea aktsent vqrreldes teiste, ymarate torudega motikatega.
tapitahti pole siin kaugel maal
tapitahti pole siin kaugel maal

-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Kubatuurilt Yamaha BT1100 Bulldog, võimsuselt Aprilia Tuono Fighter 1000(126 HP). Kusjuures Bulldogiga olin sunnitud eksami tegema... Ikka tükk aega sai enne higistada, et 8-sõitmine selgeks saada. Aga mõnusad rattad mõlemad. Bulldog siuke hea stabiilne maantee ratas, Tuono tunduvalt agressiivsem. Aga seda Triumph Rocket III tahaks küll testida...
EDIT: Vahepeal lisandunud kogemuste pagasisse veel XJR1300 ja MT01. Mõlemad piisavalt võimsad ja huvtavad rattad, kuid endale ei tahaks neist kumbagi...
EDIT: Vahepeal lisandunud kogemuste pagasisse veel XJR1300 ja MT01. Mõlemad piisavalt võimsad ja huvtavad rattad, kuid endale ei tahaks neist kumbagi...
Viimati muutis Julge, 13 Apr 2006, 10:01, muudetud 1 kord kokku.
Moto1nsane kirjutas:Kõige võimsaim on olnud Suzuki Intruder 1500LC..
Kogemus on VÄGA MÕNUS... Lihtsalt liiga hea oli sõita...kaasi vajutad oled pehmes istmes kinni! Igaljuhul VÕIMAS KOGEMUS!



Jupp aega istusin ja mõtlesin, millist kaant tuleks Intruderil vajutada, et olla pehmes istmes kinni

Siis mõtlesin, et äkki peaks olema võimalus hoopis gaasi vajutada aga ei tule ühtegi Intruderit silme ette, kus gaas viidud pedaali alla, mis iseenesest muidugi ei saa olla välistatud. Nii nagu ei saa olla Intruderil välistatud ka selline iste, kuhu on võimalik maha libisemise asemel kinni jääda

Vist olen vanaks jäänud, ei mõista ...

VANAKS LOOMULIKULT... Ma arvan, et teised said sellest aru!Tarts kirjutas:Moto1nsane kirjutas:Kõige võimsaim on olnud Suzuki Intruder 1500LC..
Kogemus on VÄGA MÕNUS... Lihtsalt liiga hea oli sõita...kaasi vajutad oled pehmes istmes kinni! Igaljuhul VÕIMAS KOGEMUS!![]()
![]()
![]()
Jupp aega istusin ja mõtlesin, millist kaant tuleks Intruderil vajutada, et olla pehmes istmes kinni![]()
Siis mõtlesin, et äkki peaks olema võimalus hoopis gaasi vajutada aga ei tule ühtegi Intruderit silme ette, kus gaas viidud pedaali alla, mis iseenesest muidugi ei saa olla välistatud. Nii nagu ei saa olla Intruderil välistatud ka selline iste, kuhu on võimalik maha libisemise asemel kinni jääda![]()
Vist olen vanaks jäänud, ei mõista ...
huvitav, kas moto1nsane näol on tekkinud siia kodanik, kes püüab võimalikult palju paska produtseerida, arvates on kõige targem ning teadjam kodanik.
tekkis minulgi sama küsimus mis tartsilgi. ja on tekkinud veel küsimusi tema teisi postitusi lugedes. ja ainus küsimus peale seda on see, et kas tõesti on mõistuse defitsiit maailmas nii suureks muutunud, et seda ei suuda enam muude lolluste taha peitu panna. või kodanik lihtsalt on noor ja vihane tegija? ma olin ka kunagi. aga sain õnneks üsna vara aru, et sellisel tegvusel ei ole mõtet ja jäin oluliselt vaiksemaks...
tekkis minulgi sama küsimus mis tartsilgi. ja on tekkinud veel küsimusi tema teisi postitusi lugedes. ja ainus küsimus peale seda on see, et kas tõesti on mõistuse defitsiit maailmas nii suureks muutunud, et seda ei suuda enam muude lolluste taha peitu panna. või kodanik lihtsalt on noor ja vihane tegija? ma olin ka kunagi. aga sain õnneks üsna vara aru, et sellisel tegvusel ei ole mõtet ja jäin oluliselt vaiksemaks...
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Võimsaim on olnud Suzuki 1200 Bandit. Raske ratta kohta üllatavalt lihtne juhtida. Väänet on parasjagu, kiirendamisel pole suurt vahet, milline käik sees on. Õnnetuim sõit oli Yamu TRX 850-ga, lõppes lõhkiste sõrmede-põlvedega (tark mees oleks kasutanud kaitsmeid) ning hulga tuulde lennanud rahaga. Moraal- ära sõida võõra rattaga. Endal praegu 650 Revere- mõnus rahulik sõiduriist.
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". 
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 22 Mai 2005, 14:03
- Tsikkel: Jawa Style
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.