Matkaplaan 2010
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Matkaplaan 2010
kiidrockk kirjutas:Püüan veits selgitada toodud summasid:
NB: arvutame ühe otsa kulusid (TLN - Münhen)
- 4000eek = ratas asub kauba terminalis, tsiklile võib külge jätta kastid ja pakid (seega ei pea lennukiga midagi vedama). loomulikult on võimalus, et midagi kaduma läheb (ümber tsikli ja pakkide tuleks tõmmata kõvasti pakkekilet- teha fotod igast küljest ja tsikkel paigutada vastavale raamile)
- 1500eek = lend TLN - Münhen
- 500eek = takso lennujaamast kauba terminali.
KOKKU: 6000eek.Need kes sõitnud vastava otsa (2500km) võivad parandada:
- 3000eek = bensiin 2500km; 6l/100km; 20eek/l
- 1000eek = ööbimine 2ööd; 30eur/öö
- 500eek = söömine 2 päeva x 3 korda
- 500eek = rehvide kulumine arvestatud 20% uue rehvi hinnast.
KOKKU: 5000eekLaev võiks jääda tõesti välja. Siin olen nõus, et parem sõidaks tsikkliga kui laevaga (27h).
aastal 2008 sai ratta 4000eek saksamaale.
Tänaseid võimalusi ei ole veel uurima asunud- siit ka üleskutse kõigile kes omavad vastavat infot/kontakte need siia üles riputada.
Väikesed parandused faktidesse:
- Tallinn- Münhen mööda maad on ca 2200 km, mitte 2500km.
- Suurema osa maast ca 1500 km (kuni Saksa piirini) läbid sa kütusega, mille liitri hind on keskmiselt 16,5 krooni (95), piiril täidad paagi odavama kütusega ja läbid veel 300 km. Umbes 400 km jagu tekib vajadus kütuse järele, mille hind on tõesti 20 krooni liiter.
- Söök- no aga Eestis pead ju ka päevas sööma ja nagu ma juba mainisin, on näiteks Poolas söök odavam, mujal enam-vähem sama. Ja ilmselt kasutad sa ka lennukiga minnes võimalust korra midagi närida
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.