Matkaplaan 2010
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Matkaplaan 2010
Isiklikust kogemusest arvan et viimane variant, ehk siis C.
Põhjendus- Warssavist alates on sul vaja sõita mööda tavateed ainult 120+120 km. Sinna vahele jääb Poola kiirteelõik ja alates Saksa piirist ainult kiirtee.See võib küll pikem variant olla, aga kindlasti ajaliselt lühem ja stressivabam.
Re: Matkaplaan 2010
Läbi Viini läheb kiiremini ja on ilusam ka.Ise kasutan veoautoga sama marsruuti, kuigi austrias on ikka mega kallis kiirtee... tsikliga seda muret pole. Peale Varrssavit läheb ilus kaherealine tee, mis on ka tasuta. Erinevalt kiirteest, mis läheb Berliini poole.
http://www.motard.ee/
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Matkaplaan 2010
Tänud vastuste eest.
Huvitabki just värskeim info teeolude suhtes, sest on kuulda olnud, et poolakad on viimasel ajal hakanud ka tee-ehitusse investeerima.
Piipz: poolast läbisõidu mugavus ei ole üldse seoses kilomeetritega (parim oleks ta üldse vahelt välja jätta ).
Kas see Varssavi-Katowice suuna kiirtee on uus või vana betonplaadi tee (see on ikka jõhker sõita)?
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
- Tsikkel: V-Strom AL4
- Asukoht: Mõdriku vanaküla
- Tänatud: 1 kord
Re: Matkaplaan 2010
Warssav-Katovice kiirtee on täiesti sõidetav( e. ei ole "betonka").. soovitan!
RRRC
Re: Matkaplaan 2010
Variant B järgi proovitud ja täiesti OK tee. Alates Varssavi piirist on sõidusuunad eraldatud (kaks rida kummaski), ühel hetkel muutub kiirtee-sarnaseks kah. Maanteede number oli alates Varssavist E67, mis läks üle E75-ks. Tšehhi poole peal on samuti väga OK tee. Paraku ei mäleta ma sealsete teede numbreid enam, kuid kaardi järgi läheb E75 pmst Bratislavani välja ja sealt on Viini juba pudeliga visata.
-
- Postitusi: 192
- Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Uugametsa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Matkaplaan 2010
Oleneb kuhu kanti Austrias tahad jõuda. Eelmisel suvel sõitsin marsuudil Viin, Bratsislava, Brno, Ostrava, Varssav, ... kogu trass oli kaherealine asfalttee. Ainult Tsehhis olid teemaksu märgid üleval. http://maps.google.com/maps?f=d&source= ... .27124&z=7
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Matkaplaan 2010
Meie (mina ja seljakott) marsruudiks on sõita Leetu, sealt laevaga Saksa, edasi Šveitsi alpidesse, pärast kaarega Veneetsiasse põigates mööda maanteed koju tagasi.
Plaan on äärmiselt toores ning reis võiks aset leida peale jaanipäeva. Kestvuseks nii 2 nädalat.
Kui on veel sõidumehi -naisi, kes plaaniks sellist trippi, siis miks mitte ühineda.
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Re: Matkaplaan 2010
Ega keegi Erzbergrodeod vaatama ei plaani minna? Omal on küll selline helesinine unistus, mille täituvus, tõsi küll, suht kahtlane.
Re: Matkaplaan 2010
kõrtsmikumolu kirjutas:Ega keegi Erzbergrodeod vaatama ei plaani minna?
Mida see täpsemalt endast kujutab ja kus?
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Matkaplaan 2010
Meie (mina ja seljakott) marsruudiks on sõita Leetu, sealt laevaga Saksa, edasi Šveitsi alpidesse, pärast kaarega Veneetsiasse põigates mööda maanteed koju tagasi.
Plaan on äärmiselt toores ning reis võiks aset leida peale jaanipäeva. Kestvuseks nii 2 nädalat.
Kui on veel sõidumehi -naisi, kes plaaniks sellist trippi, siis miks mitte ühined
Kas kohe peale jaani. Räägi lähemalt.
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Re: Matkaplaan 2010
Mida see täpsemalt endast kujutab ja kus?
http://www.erzbergrodeo.at/jart/prj3/mm ... ode=active
juutuubist saab ka päris hea ülevaate
Re: Matkaplaan 2010
Hr.Nõel kirjutas:Meie (mina ja seljakott) marsruudiks on sõita Leetu, sealt laevaga Saksa, edasi Šveitsi alpidesse, pärast kaarega Veneetsiasse põigates mööda maanteed koju tagasi.
Plaan on äärmiselt toores ning reis võiks aset leida peale jaanipäeva. Kestvuseks nii 2 nädalat.
Kui on veel sõidumehi -naisi, kes plaaniks sellist trippi, siis miks mitte ühined
Millal see toimuks. Räägi lähemalt.
See toimuks vahetult peale jaanipäeva. Midagi kindlalt samas paigas ei ole veel (loe: puhkusegraafikuid koostatud). Esimese Leetu sõidu asemel siiski Lätti, Ventspilsi ja sealt Saksa.
Ööbimine hostelites-kodumajutustes-telkides vastavalt sellele, kuidas näkkab. Eelmine suvi käisime Tatra mägedes, lähtudes sellest kogemusest plaanime ka Alpide reisi. Osa aega mägedes (vaba aeg seal ringi sõitmisele, lebotamisele, võib-olla matkamisele kuskil radadel jne) ning osa mere ääres (seepärast ka Veneetsia plaanis). Päevane sõit nii kuidas juhtub, 0-1200 km - nii kuidas ilmaga ning muudele tegevustele kuluva ajaga näkkab.
Re: Matkaplaan 2010
kõrtsmikumolu kirjutas:Mida see täpsemalt endast kujutab ja kus?
http://www.erzbergrodeo.at/jart/prj3/mm ... ode=active
juutuubist saab ka päris hea ülevaate
Kui suure eelarvega arvestad ja kui pikalt?
Re: Matkaplaan 2010
fh kirjutas:Graafikuid uskudes sõidab ligemale 27 tundi.
kas linki viitsid lisada.
Re: Matkaplaan 2010
http://www.scandlines.de/timetable2/en/ ... opUpMode=0
Näiteks sealt. Piletihindu ja muud leiab ka, kuigi - päris keeruline leida terviklikku infi.
Muide, alati kindlam järele küsida, seega saatsin neile kirja täie info saamiseks.
Oll
Re: Matkaplaan 2010
mx77 kirjutas:Selline küsimus, et milline marsruut oleks Poolas eelistatum Austriasse sattumiseks teeolude ja tee kvaliteedi suhtes, kas:
a. Varssav > Wroclaw > Praha
b. Varssav > Katovice > Viin
c. Varssav > Poznan > Berlin
Marsruut: b on väga hea ja Poola teed polegi nii hullud kui räägitakse (nüüd)

-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Re: Matkaplaan 2010
pyramiid kirjutas:kõrtsmikumolu kirjutas:Mida see täpsemalt endast kujutab ja kus?
http://www.erzbergrodeo.at/jart/prj3/mm ... ode=active
juutuubist saab ka päris hea ülevaateKui suure eelarvega arvestad ja kui pikalt?
No, kui mul on sel ajal võimalik minna, siis ilmselt otse sinna ja tagasi. Telk ja priimus. Ideaalne oleks, kui saaks kuskil päevaks- paariks mägedesse keerata. Aga nagu ma juba ennist ütlesin on see üks helesinine unuistus, mis juba paar aastat kuklas kummitanud. Lõpuks on ikka töö ja kodu ja solk-puud-vesi
-
- Postitusi: 192
- Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Uugametsa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Matkaplaan 2010
fh kirjutas:http://www.scandlines.de/timetable2/en/ ... opUpMode=0
Näiteks sealt. Piletihindu ja muud leiab ka, kuigi - päris keeruline leida terviklikku infi.
Muide, alati kindlam järele küsida, seega saatsin neile kirja täie info saamiseks.
Oll
Eelmise suve eurotuuri eel sai kaalutud viit varianti
1) Tallinnast Stockholmi
2) Paldiskist Kappelskäri
3) Riiast saksa
4) Ventspilsist saksa
5) mööda maad
ja kõige meelepärasemaks (odavamaks ja kiiremaks) osutus minekus variant nr. 2. Lahkusime laupäeva õhtul, pühapäeva õhtuks olime Taanis ja esmaspäeval saksas. Tagasi tulime mööda maad.
Re: Matkaplaan 2010
laevaga minemise miinus on minu arvates see, et itaaliasse/horvaatiasse jõuda peab ikkagi terve saksa läbi sõitma (palju km??) ja seega tuleb ikkagi kolm päeva kokku = sama mis mööda maad.
Parandage kui olen eksinud.
Minu arvutuste järgi tuleb: ütleme münhenisse ratta saatmise (<4000eek) ning kohale lendamise (1500eek) summa u. 1000..1500eek suurem kui mööda maad kolm päeva sõita; ööbida (2 korda); toit (3x3korda päevas)- lisaks veel teised liikluse ohud ja piiratud puhkuse pikkus (lennates võidad 4 päeva- arvestades, et minnes ja tulles läheb 2x1päev päev lendamise ja saksast välja/siise sõitmise peale.
Re: Matkaplaan 2010
kiidrockk kirjutas:Minu arvutuste järgi tuleb: ütleme münhenisse ratta saatmise (<4000eek) ning kohale lendamise (1500eek) summa u. 1000..1500eek suurem kui mööda maad kolm päeva sõita; ööbida (2 korda); toit (3x3korda päevas)- lisaks veel teised liikluse ohud ja piiratud puhkuse pikkus (lennates võidad 4 päeva- arvestades, et minnes ja tulles läheb 2x1päev päev lendamise ja saksast välja/siise sõitmise peale.
Pmst hea arvutus, ega see läbi läti-leedu-poola-saksa sõit kõige odavam lõbu tõesti ei ole, ebamugavustest rääkimata. Eriti oluline mu arust on see, et puhkepäevi ei lähe raisku ning sa saad sõita täpselt seal, kus tahad, mitte ei pea enne ja pärast kaks ööd-päeva sadulas perset valusaks ajama ning poola rekkamehi kiruma.
Kuid rahaliselt ei ole see plaan kardetavasti nii roosiline. 1500 eeku on edasi-tagasi Münchenisse lend siis, kui broneerid pool aastat kuni kolm kuud ette. See tähendab, et tuleb tegelda pikajalise etteplaneerimisega, mis paljudele ei sobi, meeldi või on suisa võimatu. Veelgi olulisem küsimus: kas ka tavakodanikule tänavalt on võimalik saada tsikli transportimise teenust sellise hinna eest? Kelle poole ma peaksin pöörduma, et sellist teenust saada? Kas tsikkel on ikka kindlalt kokkulepitud kuupäeval kokkulepitud kohas? Pealegi, see on küll tsikli ühe otsa hind, st tagasi koju pead ikka sõitma (kuigi, üks ots tagasi on parem kui kaks otsa st edasi-tagasi). Siis veel tuleks arvutada juurde lennukisse võetava varustuse lisakilod, tsiklivarustus pluss muud riided kaaluvad ikka päris palju, matkavarustusest rääkimata. Küss on ka selles, et kui palju mudru sa saad ja võid tsikli külge panna ja kui palju sa pigem lennukiga kaasa tirid. Samuti tuleb Müncheni lennujaamast tsikli juurde jõuda kuhugi mingil kellaajal, mis võib muutuda, mis tähendab rongi-bussi-taksosõite pluss halvemal juhul hotelli võtmist. Kui tsikkel uuesti tagasi saata, tuleb omakorda kõik värk uuesti ära korraldada: pead olema õigel ajal õiges kohas, sealt kohast tuleb õigeks ajaks lennujaama jõuda jne.
Kõigest sellest kokku võib siiski suht kallis lõbu kujuneda. Kui tsikli liigutamise logistika oleks selge, lihtne ja muretu, siis oleks loomulikult parem.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Matkaplaan 2010
kiidrockk kirjutas:Minu arvutuste järgi tuleb: ütleme münhenisse ratta saatmise (<4000eek) ning kohale lendamise (1500eek) summa u. 1000..1500eek suurem kui mööda maad kolm päeva sõita; ööbida (2 korda); toit (3x3korda päevas)- lisaks veel teised liikluse ohud ja piiratud puhkuse pikkus (lennates võidad 4 päeva- arvestades, et minnes ja tulles läheb 2x1päev päev lendamise ja saksast välja/siise sõitmise peale.
Arvutused ei pea paika. Mööda maad on oluliselt odavam, ainuke kokkuhoid lennukiga on aeg ja ilmselt ka mugavus (kuidas kellelegi, mulle näiteks meeldib rohkem tsikliga sõita ). Olen seda läbi teinud mitmeid kordi, nii tsikli, kui ka autoga. Vahepeatuste hotellideks Etap või F1, kütuse hind Lätis, Leedus ja Poolas enam-vähem sama, mis Eestis ( http://www.energy.eu/#prices ), söök Poolas odavam (ja ka parem), Läti- Leedu sama, Saksas sõltub, kus ja mida sööd. Oletan, et tsikli keskmine kütusekulu jääb ka sinna 5 l/100km kanti (vähemalt minu rattal Yamaha FJR1300A see on selline) Loomulikult ei arvestanud ma siia tsikli rehvide kulumist ja muid hoolduskulusid, aga need on iga tsiklireisi loomulik osa. Ja pole see Poola läbimine nii vaevaline midagi, kui mõned seda arvavad. Teed on tänasel päeval juba ok ja liikluskultuuriga harjud kiiresti
Olles kasutanud kõiki erinevaid variante alpidesse jõudmiseks (läbi Rootsi, läbi Poola, laevaga otse Rostocki), ei suuda ükski teine alternatiiv hinnaga lüüa. Kusjuures kõige hullem kogemus on laevaga sõit, kus sul 27 tundi pole sisuliselt mitte midagi muud teha, kui kuskil baaris raha kulutada või kajutis magada
Re: Matkaplaan 2010
kiidrockk kirjutas:laevaga minemise miinus on minu arvates see, et itaaliasse/horvaatiasse jõuda peab ikkagi terve saksa läbi sõitma (palju km??) ja seega tuleb ikkagi kolm päeva kokku = sama mis mööda maad.
Parandage kui olen eksinud.Minu arvutuste järgi tuleb: ütleme münhenisse ratta saatmise (<4000eek) ning kohale lendamise (1500eek) summa u. 1000..1500eek suurem kui mööda maad kolm päeva sõita; ööbida (2 korda); toit (3x3korda päevas)- lisaks veel teised liikluse ohud ja piiratud puhkuse pikkus (lennates võidad 4 päeva- arvestades, et minnes ja tulles läheb 2x1päev päev lendamise ja saksast välja/siise sõitmise peale.
Püüan veits selgitada toodud summasid:
NB: arvutame ühe otsa kulusid (TLN - Münhen)
- 4000eek = ratas asub kauba terminalis, tsiklile võib külge jätta kastid ja pakid (seega ei pea lennukiga midagi vedama). loomulikult on võimalus, et midagi kaduma läheb (ümber tsikli ja pakkide tuleks tõmmata kõvasti pakkekilet- teha fotod igast küljest ja tsikkel paigutada vastavale raamile)
- 1500eek = lend TLN - Münhen
- 500eek = takso lennujaamast kauba terminali.
KOKKU: 6000eek.
Need kes sõitnud vastava otsa (2500km) võivad parandada:
- 3000eek = bensiin 2500km; 6l/100km; 20eek/l
- 1000eek = ööbimine 2ööd; 30eur/öö
- 500eek = söömine 2 päeva x 3 korda
- 500eek = rehvide kulumine arvestatud 20% uue rehvi hinnast.
KOKKU: 5000eek
Laev võiks jääda tõesti välja. Siin olen nõus, et parem sõidaks tsikkliga kui laevaga (27h).
aastal 2008 sai ratta 4000eek saksamaale.
Tänaseid võimalusi ei ole veel uurima asunud- siit ka üleskutse kõigile kes omavad vastavat infot/kontakte need siia üles riputada.
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Matkaplaan 2010
sang kirjutas:Kelle poole ma peaksin pöörduma, et sellist teenust saada?
Copypaste ühest teisest teemast: "praegu sõidame pea iga kuu TÜHJALT Saksa" - vbl annab klapitada?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Matkaplaan 2010
kiidrockk kirjutas:Püüan veits selgitada toodud summasid:
NB: arvutame ühe otsa kulusid (TLN - Münhen)
- 4000eek = ratas asub kauba terminalis, tsiklile võib külge jätta kastid ja pakid (seega ei pea lennukiga midagi vedama). loomulikult on võimalus, et midagi kaduma läheb (ümber tsikli ja pakkide tuleks tõmmata kõvasti pakkekilet- teha fotod igast küljest ja tsikkel paigutada vastavale raamile)
- 1500eek = lend TLN - Münhen
- 500eek = takso lennujaamast kauba terminali.
KOKKU: 6000eek.Need kes sõitnud vastava otsa (2500km) võivad parandada:
- 3000eek = bensiin 2500km; 6l/100km; 20eek/l
- 1000eek = ööbimine 2ööd; 30eur/öö
- 500eek = söömine 2 päeva x 3 korda
- 500eek = rehvide kulumine arvestatud 20% uue rehvi hinnast.
KOKKU: 5000eekLaev võiks jääda tõesti välja. Siin olen nõus, et parem sõidaks tsikkliga kui laevaga (27h).
aastal 2008 sai ratta 4000eek saksamaale.
Tänaseid võimalusi ei ole veel uurima asunud- siit ka üleskutse kõigile kes omavad vastavat infot/kontakte need siia üles riputada.
Väikesed parandused faktidesse:
- Tallinn- Münhen mööda maad on ca 2200 km, mitte 2500km.
- Suurema osa maast ca 1500 km (kuni Saksa piirini) läbid sa kütusega, mille liitri hind on keskmiselt 16,5 krooni (95), piiril täidad paagi odavama kütusega ja läbid veel 300 km. Umbes 400 km jagu tekib vajadus kütuse järele, mille hind on tõesti 20 krooni liiter.
- Söök- no aga Eestis pead ju ka päevas sööma ja nagu ma juba mainisin, on näiteks Poolas söök odavam, mujal enam-vähem sama. Ja ilmselt kasutad sa ka lennukiga minnes võimalust korra midagi närida
-
- Postitusi: 192
- Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
- Tsikkel: VFR800
- Asukoht: Uugametsa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Matkaplaan 2010
kiidrockk kirjutas:Püüan veits selgitada toodud summasid:
NB: arvutame ühe otsa kulusid (TLN - Münhen)
- 4000eek = ratas asub kauba terminalis, tsiklile võib külge jätta kastid ja pakid (seega ei pea lennukiga midagi vedama). loomulikult on võimalus, et midagi kaduma läheb (ümber tsikli ja pakkide tuleks tõmmata kõvasti pakkekilet- teha fotod igast küljest ja tsikkel paigutada vastavale raamile)
- 1500eek = lend TLN - Münhen
- 500eek = takso lennujaamast kauba terminali.
KOKKU: 6000eek.
Võrdluseks Paldiski-Kappelskär-München
Ülesõit 1000kr
Bensiin 2000 km 5l/100km 18kr/l = 1800kr
Söök 500kr
Sillaületused 500kr
Ööbimine 250kr
Väikese ümardamisega 4000kr
Mineku eeliseks ja tuleku puuduseks on see, et laev saabub Kappelskäri hommikul ja väljub lõunal.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.