Matkaplaan 2010
Re: Matkaplaan 2010
kiidrockk kirjutas:Minu arvutuste järgi tuleb: ütleme münhenisse ratta saatmise (<4000eek) ning kohale lendamise (1500eek) summa u. 1000..1500eek suurem kui mööda maad kolm päeva sõita; ööbida (2 korda); toit (3x3korda päevas)- lisaks veel teised liikluse ohud ja piiratud puhkuse pikkus (lennates võidad 4 päeva- arvestades, et minnes ja tulles läheb 2x1päev päev lendamise ja saksast välja/siise sõitmise peale.
Pmst hea arvutus, ega see läbi läti-leedu-poola-saksa sõit kõige odavam lõbu tõesti ei ole, ebamugavustest rääkimata. Eriti oluline mu arust on see, et puhkepäevi ei lähe raisku ning sa saad sõita täpselt seal, kus tahad, mitte ei pea enne ja pärast kaks ööd-päeva sadulas perset valusaks ajama ning poola rekkamehi kiruma.
Kuid rahaliselt ei ole see plaan kardetavasti nii roosiline. 1500 eeku on edasi-tagasi Münchenisse lend siis, kui broneerid pool aastat kuni kolm kuud ette. See tähendab, et tuleb tegelda pikajalise etteplaneerimisega, mis paljudele ei sobi, meeldi või on suisa võimatu. Veelgi olulisem küsimus: kas ka tavakodanikule tänavalt on võimalik saada tsikli transportimise teenust sellise hinna eest? Kelle poole ma peaksin pöörduma, et sellist teenust saada? Kas tsikkel on ikka kindlalt kokkulepitud kuupäeval kokkulepitud kohas? Pealegi, see on küll tsikli ühe otsa hind, st tagasi koju pead ikka sõitma (kuigi, üks ots tagasi on parem kui kaks otsa st edasi-tagasi). Siis veel tuleks arvutada juurde lennukisse võetava varustuse lisakilod, tsiklivarustus pluss muud riided kaaluvad ikka päris palju, matkavarustusest rääkimata. Küss on ka selles, et kui palju mudru sa saad ja võid tsikli külge panna ja kui palju sa pigem lennukiga kaasa tirid. Samuti tuleb Müncheni lennujaamast tsikli juurde jõuda kuhugi mingil kellaajal, mis võib muutuda, mis tähendab rongi-bussi-taksosõite pluss halvemal juhul hotelli võtmist. Kui tsikkel uuesti tagasi saata, tuleb omakorda kõik värk uuesti ära korraldada: pead olema õigel ajal õiges kohas, sealt kohast tuleb õigeks ajaks lennujaama jõuda jne.
Kõigest sellest kokku võib siiski suht kallis lõbu kujuneda. Kui tsikli liigutamise logistika oleks selge, lihtne ja muretu, siis oleks loomulikult parem.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.