Arvamused 525cc ktmist
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Arvamused 525cc ktmist
Endal huvi sellise pilli vastu http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mis arvate sellest?
Re: Arvamused 525cc ktmist
Mis see teiste arvamus sulle loeb niiväga, kui on huvi, mine vaatama.
#609
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: Arvamused 525cc ktmist
Esihargi kalle võiks suurem olla, kroomi võiks rohkem olla, mootor paistab pisike, bensupaaki nagu polekski, iste on kiitsakas, tibile sissybar'i ka pole ... jama ratas noh.
Re: Arvamused 525cc ktmist
2005 aasta masina moodi see küll välja ei näe. 2005 tuli uus raam (küljelt ovaalne toru) ja teine tagakiige ning kitsam spidokaa.
Võimalik, et vanemal mudelil on plastikud ja leegitoru vahetatud.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Arvamused 525cc ktmist
2004 olid juba uued plastikud.
Mudeliaasta on kindlasti 2004 aga 2005 võis esmaregamine küll olla.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Arvamused 525cc ktmist
Oleneb milleks kasutada,teedele ja metsavahele norm pill,krossirajale raske ja kohmakas pill võrreldes uuematega.Aga see eest üks kestvamaid nelareid kui mõni eelmine omanik pole asja ära raibestanud.
Perse, kumba sa tahad?Kas 125 või 525?
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Re: Arvamused 525cc ktmist
525 exc supermoto seades linnapeal ülihea pill, parem ainult sxv550 oma v2 mootoriga. Aga räägivad, et KTM pidavat paremini vastu-seda ei oska kommenteerida, pole Apriliat omanud, kuigi plaan juba on sxv näol.
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Re: Arvamused 525cc ktmist
Imelikul kombel kantakse 525 exc registrisse kui 12kw võimsusega ratas.Tegelikkuses on kilovatte tunduvalt rohkem......oli vist 45. Endal samuti 2005a ratas ja ovaalse raamitoru ning kitsa spidomeetriga.Kogemustest võin öelda,et ega eriti näppida midagi vaja ei ole peale ettenähtud hoolduste ja kuluosade vahetuse.Raja peal pole veel kunagi "ära surnud" ja "astub" ka normaalselt edasi....
Re: Arvamused 525cc ktmist
overboost kirjutas:525 exc supermoto seades linnapeal ülihea pill, parem ainult sxv550 oma v2 mootoriga. Aga räägivad, et KTM pidavat paremini vastu-seda ei oska kommenteerida, pole Apriliat omanud, kuigi plaan juba on sxv näol.
See, et ktm paremini vastu peab kui sxv...Kahtlen selles, mina tean ainult aprilial seda viga, et starter pidi suhteliselt kiirelt läbi põlema.Üleüldiselt on 550 kindlasti enda klassi parim.Võimsus on metsik.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Arvamused 525cc ktmist
kmx kirjutas:overboost kirjutas:525 exc supermoto seades linnapeal ülihea pill, parem ainult sxv550 oma v2 mootoriga. Aga räägivad, et KTM pidavat paremini vastu-seda ei oska kommenteerida, pole Apriliat omanud, kuigi plaan juba on sxv näol.
See, et ktm paremini vastu peab kui sxv...Kahtlen selles, mina tean ainult aprilial seda viga, et starter pidi suhteliselt kiirelt läbi põlema.Üleüldiselt on 550 kindlasti enda klassi parim.Võimsus on metsik.
Ei saa ka oma arvamust ütlemata jätta, vahepeal oli müügiportaalides mõni rxv odavalt saada. Kerge ja palju võimsust, äge on küll, kuid niipea kui mina natuke googeldasin "RXV common faults/problems" vms, siis oioi, kus väljamaa foorumites nende ratastega ikka juhtus. Kaitsmed lähevad läbi ja mingi gaasianduri jama pidi olema põhiline nii, et võistluste ajal jäi nii mõnegi sõit selle taha. 2000 km pealt käigukastid ribadeks jne. Omanike sõnul on hambad senikaua irevil, kuni ratas ära laguneb ja mingit juppi või asja on vaja oodata. Varuosade kättesaadavus pidi olema üsna halb. Minu kirjutatu põhineb ainult teistest väljamaade foorumitest loetu põhjal - võib olla ka täielik nonsenss
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Arvamused 525cc ktmist
Ma leian ka pidevalt eri foorumitest teemasid sellest, kuidas x või y tsikkel katki on. Sellest kuidas vastu peab, ei räägi keegi, seega võib lihtsalt tunduda et sxv s**t ratas. Võib-olla on osa kriitikuid veel täielikud tainad, kes rattaga inimlikult ringi ei käi, seega ainult foorumitest loetu põhjal ei saa otsustada.
Ise ühtki siin teemas nimetatud ratast proovinud ei ole ja tõmban nüüd tagasi.
Re: Arvamused 525cc ktmist
Igaljuhul võta 525 ja see aasta on täiesti reaalne sel pillil. Supermoto jaoks on linnavahel 525 üks paremini käsitletavaid rattaid! Võrreldes lc4 dega, mõlemad endal olemas. Juppide saadavus on väga ok ja hooldusvälp on korras rattal ka väga ok. Enamasti vahetad ainult kuluosi.
Igaljuhul soovitan.
Re: Arvamused 525cc ktmist
Aris kirjutas:kmx kirjutas:overboost kirjutas:525 exc supermoto seades linnapeal ülihea pill, parem ainult sxv550 oma v2 mootoriga. Aga räägivad, et KTM pidavat paremini vastu-seda ei oska kommenteerida, pole Apriliat omanud, kuigi plaan juba on sxv näol.
See, et ktm paremini vastu peab kui sxv...Kahtlen selles, mina tean ainult aprilial seda viga, et starter pidi suhteliselt kiirelt läbi põlema.Üleüldiselt on 550 kindlasti enda klassi parim.Võimsus on metsik.
Ei saa ka oma arvamust ütlemata jätta, vahepeal oli müügiportaalides mõni rxv odavalt saada. Kerge ja palju võimsust, äge on küll, kuid niipea kui mina natuke googeldasin "RXV common faults/problems" vms, siis oioi, kus väljamaa foorumites nende ratastega ikka juhtus. Kaitsmed lähevad läbi ja mingi gaasianduri jama pidi olema põhiline nii, et võistluste ajal jäi nii mõnegi sõit selle taha. 2000 km pealt käigukastid ribadeks jne. Omanike sõnul on hambad senikaua irevil, kuni ratas ära laguneb ja mingit juppi või asja on vaja oodata. Varuosade kättesaadavus pidi olema üsna halb. Minu kirjutatu põhineb ainult teistest väljamaade foorumitest loetu põhjal - võib olla ka täielik nonsenss
kas sa oskad välja tuua mis aasta sxv sa uurisid?Et keegi käigukastist lahti on saanud, seda ma küll kuulnud ei ole.Tahtsin osta endale sxv, tegin suht korraliku uuringu.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Arvamused 525cc ktmist
Kuna ma uurisin seda päris jupp aega tagasi ning ei mäleta kas ta oli rxv või sxv, igatahes googlisse "rxv gearbox failure" ning esimene link viitab foorumile, kus leidsin postituse:
Borken gearbox
Brand new 550RXV '08, 70 miles and broken gearbox.
Veel üks post:
i have heard of a few but not many,all the ones i have checked have been fine,but was informed the other day that 2nd possibly 3rd have small fractures, in small quantity and should be xrayed before assembly ,i would not worry that it will happen again,i have only heard of 3 thats world wide.
Keda rahustab, keda keerab veel üles, see jäägu igaühe enda teha.
Veel midagi:
I am not the only one to experience this problem. Trying to find out why my bike would die and blow a fuse when crashing and falling to the right. The wire harness at the right side of the steering stem actually contacts the RH fork tube when turned full lock to the right. Four wires were damaged and one completely broken.
Pildimaterjali sellest 100 km läbisõitnud käimarikastist:
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... 816&page=4
I live in the USA and have a 07 SXV 550. At 200 miles it started passing oil into the airbox. It turns out that the seal between the engine and transmission went. No problem, the dealer fixed it. I picked up from them put roughly 20 miles on it and the engine siezed! Its a real challenge riding down a public road with the rear tire locked up. Thankfully i was not going around a fast corner! They are now replacing the engine with an 08.
Seda juttu ikka jätkub, google abiks
Re: Arvamused 525cc ktmist
Selle raha eest võta siis pigem juba http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html,
tahad, siis eks leiad kuskilt normaalse raha eest veljed ka
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.