Zx6 segunõela asend
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 143
- Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
- Tsikkel: Honda TL1000R
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
Zx6 segunõela asend
Tervist siis kõigile kaasfoorumlastele
Kerkis küsimus seoses segu nõelaga. Nimelt millises vahes peab olema zx6 98-99.a segunõela lukustus stopper. Manualis seda kahjuks kirjas ei ole ja ainuke asi, mis ma segunõela kohta leidsin oli (#1,#4 cyl.) 5EI1, (#2,#3 cyl) 5EI2
(us, cn) 5EI6-55
Seega kui keegi oskaks mind aidata, oleks tänulik.
-
- Postitusi: 3238
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 226 korda
Re: Zx6 segunõela asend
Sellele küsimusele ei ole ühest vastust-sõltub õhufiltrist ,sumpadest jne-Kõige paremini saab paika dünopingis.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: Zx6 segunõela asend
Ega neid originaal nõelasi eriti ikka regullida küll ei saa,olen isegi proovinud originaale tõsta ja langetada aga selle õige tulemuse saab ikkagi sportdüüsidega ja nõeltega.
Enamasti on originaalid ülevaltpoolt 3 asendis ehk siis nõelu saab tõsta veel kahe võrra.
Hoiatuseks kui tõstad nõelu originaal asendist välja saad ainult tunduvalt suurema kütusekulu ja algpööretelt kuni 5000 tuurini on kättesaamine natuke parem.
-
Teema algataja - Postitusi: 143
- Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
- Tsikkel: Honda TL1000R
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
Re: Zx6 segunõela asend
Probleemiks on kujunenud lahja segu, mis mõjutab sõidumõnu. Nimelt ei taha pöörded alla kukkuda ja küünlad on ka valged. Igasugused õhulekked on kontrollitud ja üle vaadatud, karpad puhastatud,süngitud, düüsid identsed, õhuvilter puhastatud, kütuse filter laseb läbi nagu loom, no mis veel siis saab olla. kui üle 3-e minuti sõidad, hakkaks nagu jõud ära kaduma ja kui korra peenestada, oleks nagu kõik korras jälle. Vastupidiselt maanteel tuleb korra hoog 70-ne peale lasta ja sellisel juhul kaob probleem ära mingiks ajaks.
-
Teema algataja - Postitusi: 143
- Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
- Tsikkel: Honda TL1000R
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
Re: Zx6 segunõela asend
keskmises, ehk ülevaltpoolt ja ka altpoolt kolmandas.
-
Teema algataja - Postitusi: 143
- Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
- Tsikkel: Honda TL1000R
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
Re: Zx6 segunõela asend
jah, nõel pessa, vedru ja siis üks kork peale
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: Zx6 segunõela asend
Sa võid ju proovida tõsta nõelasi ühe võrra.See on väga paha kui küünlad on valged peaksid olema kergelt pruunikad
mul vend kasutaja Westel tõstis ühe võrra originaalnõelasi (gsx-r 750 srad) ja algus läks tunduvalt paremaks ja kütusekulu tõusis umbes 0,5 liitri võrra.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8876
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 381 korda
- Kontakt:
Re: Zx6 segunõela asend
No kui ta sul vahepeal normaalselt töötab ja siis vahepeal jälle mitte, siis on ikkagi probleem "ujuv". Nõelade tõstmine ja langetamine peaks olema stabiilne muutus, ehk siis mingit ujuvat probleemi sa ilmselt sellega ei lahenda.
Pealegi nõelade tõstmine ja langetamine mõjutab ainult teatud pööretevahemikku. Kuidas sisse/väljalaske klapid on? Surve silindris?
-
Teema algataja - Postitusi: 143
- Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
- Tsikkel: Honda TL1000R
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
Re: Zx6 segunõela asend
klapid korras, ei sisise kuskilt, surve ka silindrites olemas. Nimelt hakkab asi pihta käivitamisega, mis suvel on enamvähem korras. Kui rutskat ei näpi, hingitseb 1200 pöördega ja kui rutskaga korra natuke pöördeid juurde anda, siis sureb peale seda välja. Toore klapiga ei võta pöördeid üles, nagu enamus ratastel, vaid külmade ilmadega hoiab pöörded normaal sektoris/ilma ei käi üldse, sureb kohe välja(külmalt). kui üks 50C mootoriga sõitma minna, tahab koguaeg ära surra. Sõitmast tulles tahab ristmike peal välja surra, kui gaasi ei anna. Kui aga paar sekundit siis ristmikul ise gaasiga hoida, ratas stabiliseerub ja hoiab ise oma pöördeid normaalsuse piires.
Tekkib täpselt selline tunne, kus ratas enam kütet kätte ei saaks.
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: Zx6 segunõela asend
Siis on midagi umbes,nagu tühikäigu düüs oleks umbes või midagi.
Soovitan sul karbuss ära puhastada.
-
Teema algataja - Postitusi: 143
- Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
- Tsikkel: Honda TL1000R
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
Re: Zx6 segunõela asend
Nagu ma mainisin, on karburaatorid puhastatud ja pealegi ei mõjuta tühikäigu düüs sedavõrd maantee sõitu, kus pöörded on 6-7k juures.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8876
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 381 korda
- Kontakt:
Re: Zx6 segunõela asend
Kõlab ikkagi nagu väga lahja segu ja küünalde järgi siis näeb välja ka.
Kui nõelte timmimine ei mõjuta, siis on midagi muud paigast ära krutitud.
Et aru saada, millal miski asi, mis gaasiasendi peal toimib, on üks lihtne diagramm:
Segukruvid on VIST fiks-asendisse pandud tehase poolt, äkki keegi on neid vahepeal kruttinud? Ma nägin kunagi ühte Kawa, millel oli segukruvil kate peal ja manualis oli kirjas ka, et seda "pole vaja näppida". Et noh, õiget asendit polnudki manualis.
Ma arvan et ColorTune aitaks sul praegu tuvastada, et mis pööretevahemikus segu näkku paneb. kasutaja Harimal siit foorumist vist laenutab sulle seda?
-
Teema algataja - Postitusi: 143
- Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
- Tsikkel: Honda TL1000R
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
Re: Zx6 segunõela asend
muuseas on manuali poolt välja toodud segu kruvi puhul 1 pööre välja. Kui aga see üks pööre välja keerata, ei taha no mitte kuidagi pöörded alla kukkuda. Ehk keegi räägiks lähemalt, mis see colorTune on?
Re: Zx6 segunõela asend
taimo_80 kirjutas:Ehk keegi räägiks lähemalt, mis see colorTune on?
Wikipedia: "Ways to check carburetor mixture adjustment include: measuring the carbon monoxide, hydrocarbon, and oxygen content of the exhaust using a gas analyzer, or directly viewing the colour of the flame in the combustion chamber through a special glass-bodied spark plug sold under the name "Colortune"[7] for this purpose. The flame colour of stoichiometric burning is described as a "bunsen blue", turning to yellow if the mixture is rich and whitish-blue if too lean."
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8876
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 381 korda
- Kontakt:
Re: Zx6 segunõela asend
No kõige lihtsamas eesti keeles on colortune selline junn, millega sa näed silindri sees põlevat leeki ja leegi värvi järgi otsustad, et kas segu on lahja või mitte.
Saad kõik vahemikud ära kontrollida, kõrged ja madalad pöörded
Re: Zx6 segunõela asend
ColorTune on siis tore asi, kui pääsed silindritele võrdlemisi lihtsalt ligi. Mõnel rattal pole vaja paakigi tõsta, mõne peab aga päris laiali lammutama.
Teine alternatiiv on WideBand lambdaandur - viskad otsa sumpasse, mängid pööretega ning näed, mis reaalajas toimub.
CT boonus on see, et näed igas silindris toimuvat eraldi, WB boonus on kasutusmugavus. Samas näeb WB puhul kõikide silindrite kogutulemust ehk kui üks silinder uputab täiega üle ning teised on lahjad, siis võib kogutulemus olla "korras". Praktikas ma siiski nii drastilisi näiteid pole kohanud.
Kui tahad kumbagi varianti laenata ja enda talveõhtuid nokitsemisega sisustada, siis mu kontaktid on all. Kui sul endal pole, võin karparegullija ka anda - tavaliselt läheb seda timmimise ajal ikka vaja.
Kui otsustad dünosse minna, siis Velt Motocenter kaudu saad väga mugava lahenduse. Dynomax natukese vähem mugava saad aga Tööstuse tänaval poole odavama tunnihinnaga. Viimases on sul vaja ka pukki, mis ratast püsti hoiab. Mul selline täitsa olemas, hetkel kasutaja Pacaan käes.
Igal juhul head leiutamist - vähemalt on sul kevadeni elu huvitavam
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2466
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Re: Zx6 segunõela asend
taimo_80 kirjutas:klapid korras, ei sisise kuskilt, surve ka silindrites olemas. Nimelt hakkab asi pihta käivitamisega, mis suvel on enamvähem korras. Kui rutskat ei näpi, hingitseb 1200 pöördega ja kui rutskaga korra natuke pöördeid juurde anda, siis sureb peale seda välja. Toore klapiga ei võta pöördeid üles, nagu enamus ratastel, vaid külmade ilmadega hoiab pöörded normaal sektoris/ilma ei käi üldse, sureb kohe välja(külmalt). kui üks 50C mootoriga sõitma minna, tahab koguaeg ära surra. Sõitmast tulles tahab ristmike peal välja surra, kui gaasi ei anna. Kui aga paar sekundit siis ristmikul ise gaasiga hoida, ratas stabiliseerub ja hoiab ise oma pöördeid normaalsuse piires.
Tekkib täpselt selline tunne, kus ratas enam kütet kätte ei saaks.
Mis nägu küünlad üldse on? Valged, pruunid, mustad ja tahmased? Mida tähendab väide "surve silndris olemas". Arvulist väärtust oskad öelda?
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 143
- Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
- Tsikkel: Honda TL1000R
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
Re: Zx6 segunõela asend
surve silindrites on 11,3/4 atti, küünlad nagu ülalpool mainitud on valged.
-
Teema algataja - Postitusi: 143
- Liitunud: 05 Juul 2006, 22:22
- Tsikkel: Honda TL1000R
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
Re: Zx6 segunõela asend
Nonii ja tervist jälle! Sama ratas ja sarnane probleem, seega ei hakanud uut teemat tegema.
Tekkis uus probleem ja seekord olen enda peaga kõik juba ära proovinud. Nimelt töötas eile veel ratas laitmatult hästi, ainult tühikäik puterdas natuke ja seega võtsin karpad maha. Täna sai esmalt karpad ikkagi uuesti peale pandud ja sõitma mindud, kuid ehnäe imet, jõud kaob peale 5k pööret ära ja enam teda ei tule ka. Sai siis karpad uuesti maha võetud, puhastatud, kütte pump üle kontrollitud ja ka küünlad ära vaadatud, ning kõik töötab. Sai ka lahtise airbox-iga vaadatud, kas membraan klapid tõusevad gaasi andes ja ka need tõusid, seega on endal mõistus otsas ja närv must. Ehk oskab keegi tarka nõu anda ja mind abistada.
Ette tänades
Taimo
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.