Rumalad küsimused

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded


kana

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas kana »

isakene kirjutas:

Näita mulle seda kohta, kuskohast 2007 aasta KLE 20 kiloga kätte saab? :shock:

Hmm, ei näita, ma ei mõelnud 2007.a pilli. Mul on see aasta savi, kui seal kaasasündinud vigu sees ja pilli võistlusrajal lõpuni kulutatud pole. Kahjuks on hind oluline ja ma ei lähe ju esialgu kuskile võistlema, vaid tahan harrastajana harjutada. Ready to race on mulle nagu koera kaela vorst- moto :)

To Isakene: Üldse ei pea KTM olema :) Ma pole margitruu, peaasi, et sõita saaks! Ja et jama pill ei oleks. Minu kogemus on ju Kawasaki 2Tlise KX125-ga (loodan, et sai õigesti :wack: )

Viimati muutis kana, 07 Jaan 2010, 12:11, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas isakene »

kana kirjutas:

Hmm, ei näita, ma ei mõelnud 2007.a pilli. Mul on see aasta savi, kui seal kaasasündinud vigu sees ja pilli võistlusrajal lõpuni kulutatud pole. Kahjuks on hind oluline ja ma ei lähe ju esialgu kuskile võistlema, vaid tahan harrastajana harjutada. Ready to race on mulle nagu koera kaela vorst- moto :)

No aga peab ta siis kindlasti KTM olema? Täiesti sõidetavaid jaapanlasi 20k ja alla hinnaklassis saada ju küll...

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6767
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Ei oskagi oma küsimust kuhugile paigutada(huumor või rumalad küsimud või huumorivideod või....) AGA: kas Motopaks kavatseb see aasta olla motopeenike?
Nimelt on teda nähtud Arigato treeningvideol, kust ta olla oma toonust tõstnud, või mis?
Mina nõuan seletust võimalikule nimevahetusele!!!!!

edu

PS! lubasin ka sporti teha aga jätkan valetamist!

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

ants01 kirjutas:

Ei oskagi oma küsimust kuhugile paigutada(huumor või rumalad küsimud või huumorivideod või....) AGA: kas Motopaks kavatseb see aasta olla motopeenike?
Nimelt on teda nähtud Arigato treeningvideol, kust ta olla oma toonust tõstnud, või mis?
Mina nõuan seletust võimalikule nimevahetusele!!!!!
edu
PS! lubasin ka sporti teha aga jätkan valetamist!

Päris tore oleks tõesti kevadel näha, mis sellise intensiivse treeningu tulemus ka on. Minu mäletamist mööda on tegu kolmekuulise treeningprogrammiga, millest seal räägiti ja mida siis Arigato klubi nüüdsest pakkumas auto-/motosportlastele. Programmi väljatöötamisel olnud abiks nii Keit Pentus kui ka Gert Krestinov.
Aga ants01, vaadates sinu avatari, on ka sul piisavalt arenguruumi.. :)

Keretööd
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas scryth »

pyramiid kirjutas:

Minu mäletamist mööda on tegu kolmekuulise treeningprogrammiga, millest seal räägiti ja mida siis Arigato klubi nüüdsest pakkumas auto-/motosportlastele. Programmi väljatöötamisel olnud abiks nii Keit Pentus kui ka Gert Krestinov.

Keit Pentus?

kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

scryth kirjutas:

Keit Pentus?

Oi vakk, STEN ikka, my bad..

Keretööd
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Primo »

scryth kirjutas:

Keit Pentus?

Savisaar väriseb...

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Loff »

Miks krossi sõitjad kurvis jala nii ette panevad? Mida kiirem ja madalam kurv seda pikemale jalg ette käib, ilmselt...aaaa nüüd ma saan aru küll...vist.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

Loff kirjutas:

Miks krossi sõitjad kurvis jala nii ette panevad? Mida kiirem ja madalam kurv seda pikemale jalg ette käib, ilmselt...aaaa nüüd ma saan aru küll...vist.

Tasakaal? Turvalisus?

Keretööd
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Loff kirjutas:

Miks krossi sõitjad kurvis jala nii ette panevad? Mida kiirem ja madalam kurv seda pikemale jalg ette käib, ilmselt...aaaa nüüd ma saan aru küll...vist.

Kui aru said räägi teistele kaa :)

Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Loff »

mx77 kirjutas:
Loff kirjutas:

Miks krossi sõitjad kurvis jala nii ette panevad? Mida kiirem ja madalam kurv seda pikemale jalg ette käib, ilmselt...aaaa nüüd ma saan aru küll...vist.

Kui aru said räägi teistele kaa :)

Miks üldse jalga "maha" pannakse on kindlasti instinkt, tasakaalu timmimine. Teine asi on madallennu teema...ilmselt mujale ei ole seda jalga sirutada kui ette.

Ei pretendeeri absoluutsele tõele, eks targemad räägivad ise.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas janis »

Mulle on just jäänud mulje, et kui väga kaldesse minna ei mahu enam jalg mootori ja maa vahele ära ja selles asendis kukkumine võib halvasti lõppeda, vähemalt suvel kardirajal sõites käisid jalarauad ilusti täitsa üles ära nii, et tagapiduri hoob ka juba mõõda maad lohises, teine asi on, et selle välja sirutatud jalaga saab hetkeks toetust anda kui ratas kurvis küllili hakkab viskama, muidugi oleneb kiirusest.


kana

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas kana »

Loff, mõtle, kui palju inimese jalg kaaluda võib ja mida selle raskuse etteviimine tekitada. Sellest on siin kuskil varem kirjutet, aga ma ei leidnud üles, liiga palju on selleks juba rumalaid küsimusi olnud :)

Minu rumal küsimus: sõidad jalgrattal külavaheteel. Tulevad koerad (tahavad ilmselt väga rattaga sõitma :P ), hauguvad ja teevad nägu, et võtavad kohe säärest kinni. Kas motikaga on sama kogemus või on penidel motika vastu veidi enam rispekti? Meil oli kunagi shoti lambakoer, kes autode ja traktoritega lärmates kaasa jooksis, aga ei mäleta, et oleks näinud mõnd ratturit tema käes plindris.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8860
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 366 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piipz »

ajavad motikat samamoodi taga :x
siin Nõmme kandis üsna tihti mind ehmatanud

Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas scryth »

Keera peale :D

kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema

eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

kana kirjutas:

Loff, mõtle, kui palju inimese jalg kaaluda võib ja mida selle raskuse etteviimine tekitada. Sellest on siin kuskil varem kirjutet, aga ma ei leidnud üles, liiga palju on selleks juba rumalaid küsimusi olnud :)

Minu rumal küsimus: sõidad jalgrattal külavaheteel. Tulevad koerad (tahavad ilmselt väga rattaga sõitma :P ), hauguvad ja teevad nägu, et võtavad kohe säärest kinni. Kas motikaga on sama kogemus või on penidel motika vastu veidi enam rispekti? Meil oli kunagi shoti lambakoer, kes autode ja traktoritega lärmates kaasa jooksis, aga ei mäleta, et oleks näinud mõnd ratturit tema käes plindris.

Mina arvan kui koer on LOLL siis ei "rispekti" ta ka tsikleid jms suuremaid sõidukeid.
Mu sõber maal sõitis üle koera pea, mille tagajärel pidid koera maha laskma sest vigastused olid liialt suured.
Nimelt aeglaselt sõites jooksis koer haukudes mootorattale vastu ja hammustas esirattast lõi hambad nii sügavale sisse et jäi hammastega kinnija nii peadpidi käiski M'i ratta alt läbi (alumine lõualuu oli täiesti pooleks ja kaela luu sodi)
Mul suvila "koperatiivis" oli loll peni kes koguaeg haukudes vastu jooksis Jawale, olenematta mu kiirusest. Nii ta külje kaitserauaga mööda pead sai, jäigi teeserva vedelema, mõne minuti pärast toibus ja pani kodupoole. Mingi nädala otsa sai rahus liikuda kui oli jälle platsis, haukus ja jooksis vastu.

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa

grahv
Postitusi: 1186
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 77 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas grahv »

kana kirjutas:

hauguvad ja teevad nägu, et võtavad kohe säärest kinni. Kas motikaga on sama

Eks kes harjunud järele jooksma, need ikka samamoodi. Tsikliga vahe ainult selles, et sina saad rahulikult saapa löögivalmis seada.

G


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Mul ka krossi teemaline küsimus.
Sai siin vaadatud krossi kiivrikaamera videosi ja tekkis küsimus, miks hüppel maandudes vahetult enne kui ratas maad puudutab, lükavad krossisõitjad gaasi põhja?
Kas se sellepärast et mitte kaotada aega ja täie pasga edasi kihutada või seal mingi sügavam mõte?

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8860
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 366 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piipz »

ma pakun et kui sa maandud hoo pealt nii, et tagaratas ringi ei käi, siis see mõjub pidurina ning võib loha tõmmata. aga see mu isiklik arvamus. teine variant, mida olen kuulnud, on see, et õhus gaasi keeramine tõstab rattal nina?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Eks see et mitte aega kaotada ja kohe täiega edasi panna on krossi jaoks piisavalt sügav mõte :).
Aga teine asi on muidu see, et vedu peal maandudes töötab vedrustus paremini ja mats ei ole nii kõva.

Kasutaja avatar

miu
Postitusi: 731
Liitunud: 30 Juul 2008, 15:21
Tsikkel: Ducati
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas miu »

Kes Eestis Shifti kraami müüb, kui üldse? :? (Ei viitsi guugeldada.)

Midnight bugs taste best.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6767
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas yeekim »

miu kirjutas:

Kes Eestis Shifti kraami müüb, kui üldse? :? (Ei viitsi guugeldada.)

Veldist ostsin Shifti krossisäärikud, Ramost Shifti krossiprillid....

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mx77 »

miu kirjutas:

Kes Eestis Shifti kraami müüb, kui üldse? :? (Ei viitsi guugeldada.)

http://www.motox.ee/


opz
Postitusi: 73
Liitunud: 30 Aug 2004, 19:51
Tsikkel: CBR
Asukoht: jõgeva

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas opz »

Kust ma tean milline summuti silencer mu tsiklile sobib ja milline mitte? Kas ainult selle järgi tuleb uurida mida tootja kirjutab?

Riga -> Delta -> Moskva 125 -> Yamaha YZ
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Miks siis, kui pesupunn on summutisse torgatud ja sinna unustatud on käimalöömise vändal lüües väiksem takistus, kui vaba sumpsi korral.

Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 655
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas HRQ »

mx77 kirjutas:

Miks siis, kui pesupunn on summutisse torgatud ja sinna unustatud on käimalöömise vändal lüües väiksem takistus, kui vaba sumpsi korral.

Kuna keegi ei ole veel õiget vastust leidnud, siis ma pakun valikvariandid välja:

1) Rattal pole sportsumpat
2) Klapid on paigast ära
3) Peale pesu on lihtsalt kergem lüüa

Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee

Siug

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Siug »

mx77 kirjutas:

Miks siis, kui pesupunn on summutisse torgatud ja sinna unustatud on käimalöömise vändal lüües väiksem takistus, kui vaba sumpsi korral.

Sel samal põhjusel, miks tolmuimeja pöörded tõusevad, kui imemistoru umbe jääb. Kuna ei toimu küttesegu transporti, st. et ei tehta ka tööd ja ületada tuleb ainult mootori enda poolt tekitatud hõõrdetakistust. Kolvil aitab "alla" liikuda see sama rõhk, mille tekitasid siis, kui kolbi silindris "üles" liigutasid.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mx77 »

HRQ kirjutas:
mx77 kirjutas:

Miks siis, kui pesupunn on summutisse torgatud ja sinna unustatud on käimalöömise vändal lüües väiksem takistus, kui vaba sumpsi korral.

Kuna keegi ei ole veel õiget vastust leidnud, siis ma pakun valikvariandid välja:

1) Rattal pole sportsumpat
2) Klapid on paigast ära
3) Peale pesu on lihtsalt kergem lüüa

  1. on aga mis see asjasse puutub
  2. klapid on paigas
  3. nii must ta nüüd küll ei ole kunagi olnud, et käimalöömisvänt kinni oleks :)
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Siug kirjutas:
mx77 kirjutas:

Miks siis, kui pesupunn on summutisse torgatud ja sinna unustatud on käimalöömise vändal lüües väiksem takistus, kui vaba sumpsi korral.

Sel samal põhjusel, miks tolmuimeja pöörded tõusevad, kui imemistoru umbe jääb. Kuna ei toimu küttesegu transporti, st. et ei tehta ka tööd ja ületada tuleb ainult mootori enda poolt tekitatud hõõrdetakistust. Kolvil aitab "alla" liikuda see sama rõhk, mille tekitasid siis, kui kolbi silindris "üles" liigutasid.

Äkki on siin isegi mingi tõde. aga väljalaskeklapid on kinni ju siis kui kolb alla liigub.
Vabandan, et unustasin mainida et tegemist siis nelariga.


madjs
Postitusi: 1458
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
Tsikkel: VX 800
Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas madjs »

mx77 kirjutas:
Siug kirjutas:
mx77 kirjutas:

Miks siis, kui pesupunn on summutisse torgatud ja sinna unustatud on käimalöömise vändal lüües väiksem takistus, kui vaba sumpsi korral.

Sel samal põhjusel, miks tolmuimeja pöörded tõusevad, kui imemistoru umbe jääb. Kuna ei toimu küttesegu transporti, st. et ei tehta ka tööd ja ületada tuleb ainult mootori enda poolt tekitatud hõõrdetakistust. Kolvil aitab "alla" liikuda see sama rõhk, mille tekitasid siis, kui kolbi silindris "üles" liigutasid.

Äkki on siin isegi mingi tõde. aga väljalaskeklapid on kinni ju siis kui kolb alla liigub.
Vabandan, et unustasin mainida et tegemist siis nelariga.

Asi ju peaaegu nagu kompressor, ainult et mootoril on mingi aja sisse ja väljalaske klapp korraga lahti.....

Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks, või siis sitaks haiget. Ps.Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
http://www.krracing.ee/
Suletud

Mine “Ajaviiteks...”