Dakar 2009
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 22 Juul 2003, 22:24
- Tsikkel: Ural Solo '06
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Dakar 2009
Tegelikult on see ikka paras jama, kui abi saabub kaks ja pool päeva hiljem, kui päästa ei ole enam kedagi. Ega keegi võistlejaist ei lähe sinna teadlikult surema ja ka Terry oli nuppu vajutades veendunud, et abi on kõige rohkem paari tunni kaugusel. Ettevõtlik konnasööja (nagu kindlasti paljud meist) oleks olnud valmis surema raske õnnetuse korral, aga mitte seetõttu, et päästeoperatsioon ühe jalaga ämbrisse ja teisega reha otsa astub. Loodetavasti sellest õnnetusest õpitakse ja response time paraneb.
-
Teema algataja - Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: Dakar 2009
Torpedo kirjutas:Tegelikult on see ikka paras jama, kui abi saabub kaks ja pool päeva hiljem, kui päästa ei ole enam kedagi. Ega keegi võistlejaist ei lähe sinna teadlikult surema ja ka Terry oli nuppu vajutades veendunud, et abi on kõige rohkem paari tunni kaugusel. Ettevõtlik konnasööja (nagu kindlasti paljud meist) oleks olnud valmis surema raske õnnetuse korral, aga mitte seetõttu, et päästeoperatsioon ühe jalaga ämbrisse ja teisega reha otsa astub. Loodetavasti sellest õnnetusest õpitakse ja response time paraneb.
ise nad nimetasid seda juhtumit kuuldatavasti "kommunikatsioonihäireks". parajalt sick. sellistes situatsioonides ei tohiks häireid üldse mingisuguseid esineda. ei tea jah... aga õige oleks ju kui keegi selle juhtumi eest "peab vastutama".
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Dakar 2009
Kui keegi viitsis vaadata "Race to Dakar" siis oli Charlie teamil oli samuti selline "tõrge", kus katkestanud mees pidi samuti terve päeva passima kõrbekuumuse käes, kuna tema viidi teise ohtlikult vigastatud katkestaja asupaika ja siis "unustaiti".
Aga nagu eelpool kirjutanud on maininud- iga osavõtja on riskidest teadlik!
2007 a. "Motorrad" ajakirjas oli artikkel, kus fritsumaa kohtunik pani õnnetusjuhtumi toimumise järel kogu süü mootorratturile põhjendusega, et:"rattur on valinud teadlikult ohtliku liikumis/tegutsemisviisi ja seega täielikult vastutav õnnetuse tagajärgede eest!" Kõrgema astme kohtus saadi süü vist miski 30%peale.
Edu
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Dakar 2009
Ma olen üritanud vaadata aga millegipärast tundub ta igavam kui varasemad Dakarid.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Dakar 2009
Oil-Cooled kirjutas:Ma olen üritanud vaadata aga millegipärast tundub ta igavam kui varasemad Dakarid.
igavam sellepärast, et suur osa ajast räägivad volkari tegelased, näidatakse neid ja mainitud kaubamärgi autosid ette ja taha. tsikleid näeb heal juhul 10 mintsa kogu päeva kokkuvõttes. quadidest pole üldse ühtegi sõna praktiliselt olnud. rääkimata nägemisest.
aru ei saa!? kui nii suure rahaga ja nii kaugel euroopast (põhi vaatajaskond ja ürituse turg ja sponsorid) et siis tehakse nii s**t ülevaade asjast...Eks Volkswagen on asja kinni maksnud ja kellelgi teisel ei ole midagi köhida.
eile näidati mägesid või düüne, ei teagi kuidas neid monstrumeid nimetada, mille saranaseid polegi näinud. aafrika düünid on poisikesed nende Atacama kõrbes olevate liivamägede kõrval. Uskumatu!
ja muidugi ajavahe. päeva kokkuvõte jõuab täismahus euroopas eetrisse südaööl. enamus juba magavad. nii sponsorid kui reklaami tarbijad...
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Re: Dakar 2009
Mis te neid autosid vahite?
Juu-tuubis on eraldi kokkuvõtted tsiklitest üleval. 10-mindised lõigud hispaania keeles ja 4-mindised inglise keeles.
#609
-
Teema algataja - Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: Dakar 2009
creativ kirjutas:Oil-Cooled kirjutas:Ma olen üritanud vaadata aga millegipärast tundub ta igavam kui varasemad Dakarid.
igavam sellepärast, et suur osa ajast räägivad volkari tegelased, näidatakse neid ja mainitud kaubamärgi autosid ette ja taha. tsikleid näeb heal juhul 10 mintsa kogu päeva kokkuvõttes. quadidest pole üldse ühtegi sõna praktiliselt olnud. rääkimata nägemisest.
aru ei saa!? kui nii suure rahaga ja nii kaugel euroopast (põhi vaatajaskond ja ürituse turg ja sponsorid) et siis tehakse nii s*** ülevaade asjast...Eks Volkswagen on asja kinni maksnud ja kellelgi teisel ei ole midagi köhida.
eile näidati mägesid või düüne, ei teagi kuidas neid monstrumeid nimetada, mille saranaseid polegi näinud. aafrika düünid on poisikesed nende Atacama kõrbes olevate liivamägede kõrval. Uskumatu!![]()
ja muidugi ajavahe. päeva kokkuvõte jõuab täismahus euroopas eetrisse südaööl. enamus juba magavad. nii sponsorid kui reklaami tarbijad...
see käib küll pinda, et ainult VW ja VW. tsiklisõitjatest ainult Despres ja Coma. Kergelt kopp juba ees. Aga ega vist sellise "kommertssuunaga" üritusel ei hakatagi privatjeere (kirjutasin õieti?) näitama, kes on tegelikult ürituse kõiuge SUUREMAD STAARID. öösiti tsiklit parandada ja päeval sõita, samal ajal kui tehasemeeste selgasi muditakse ja tsiklist praktiliselt uus tehakse.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Dakar 2009
dubweiser kirjutas:see käib küll pinda, et ainult VW ja VW. tsiklisõitjatest ainult Despres ja Coma. Kergelt kopp juba ees. Aga ega vist sellise "kommertssuunaga" üritusel ei hakatagi privatjeere (kirjutasin õieti?) näitama, kes on tegelikult ürituse kõiuge SUUREMAD STAARID. öösiti tsiklit parandada ja päeval sõita, samal ajal kui tehasemeeste selgasi muditakse ja tsiklist praktiliselt uus tehakse.
Tõesti arvad, et tehasemehed on sinna niisama ilusa näolapi pärast võetud?Shit doesn't just happen...shit takes time and effort.Need mehed on treeningutel vaeva näinud, nad on end tõestanud ja sestap saanud ka tehasemeeskonda.Nendel meestel lasub vastutus oma meeskond võidule viia.Nende meeste töö on sõita ja võita.Tsikli parandamisega tegelevad need inimesed, kelle töö on parandada.Sõitjaid mudivad need inimesed, kelle töö on mudida.Nad tulid sinna võitma, mitte tõestama miskit endale.Ja tehasemeeskonna tšempionid on need staarid.
-
Teema algataja - Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: Dakar 2009
Primo kirjutas:dubweiser kirjutas:see käib küll pinda, et ainult VW ja VW. tsiklisõitjatest ainult Despres ja Coma. Kergelt kopp juba ees. Aga ega vist sellise "kommertssuunaga" üritusel ei hakatagi privatjeere (kirjutasin õieti?) näitama, kes on tegelikult ürituse kõiuge SUUREMAD STAARID. öösiti tsiklit parandada ja päeval sõita, samal ajal kui tehasemeeste selgasi muditakse ja tsiklist praktiliselt uus tehakse.
Tõesti arvad, et tehasemehed on sinna niisama ilusa näolapi pärast võetud?Shit doesn't just happen...shit takes time and effort.Need mehed on treeningutel vaeva näinud, nad on end tõestanud ja sestap saanud ka tehasemeeskonda.Nendel meestel lasub vastutus oma meeskond võidule viia.Nende meeste töö on sõita ja võita.Tsikli parandamisega tegelevad need inimesed, kelle töö on parandada.Sõitjaid mudivad need inimesed, kelle töö on mudida.Nad tulid sinna võitma, mitte tõestama miskit endale.Ja tehasemeeskonna tšempionid on need staarid.
ilusad on nad ka muidugi
Primo, aga ära palun saa valesti aru. sinu jutt on kõik õige ja ma ei vaidle millegile vastu. lihtsalt inimestel kes seda rallit armastavad, oleks palju huvitavam ja mitmekesisem näha võistlust rohkem laiahaardelisemalt- näidata ka inimesi, kes ongi seal endale midagi tõestamas (mitte tehasele- tehasetiimile), mis minu silmis ei tee neid mitte VÄHIMATKI vähem tähtsamaks, et rahvusvahelised ülekandejaamad ei peaks ka neile samapalju tähelepanu pöörama.
edit: näiteks Baja 1000 on palju vaatemängulisem vaadata kuna seal hoiab kaamerasilm- reporter peal kogu rallil, mitte esikolmikut.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Dakar 2009
Ei ei, kõik on õige, respekt igale mehele ja naisele, kes esiti üldse julgeb sinna minna ja sügav kummardus nendele.Paraku on kogu maailm kommertslik ja niisama üritatavatele sõitjatele tähelepanu ei pöörata.Eetriaeg maksab miljoneid ja seda suunatakse vaid nendele inimestele, kelle näitamisega tõstetakse reitingud taevasse.Vaadake kasvõi Race to Dakar - meelelahutuslik, põnev, dramaatiline.Ka seal on mehed, kes lähevad mitte võidu peale vaid kasvõi lõpetada.Aga ikkagi tehti sellest ülemaailmne hitt.
Re: Dakar 2009
primo on ka mellaks ära läinud . nad tulid sinna vöitma mitte söitma plaaa möla.
primo sa mine söida ka mitte ära kogu rasva oma istmikule.
budd il jummala öigus tahaks näha neid mehi kes oma rahakotipeal seal elavad ja toimetavad. kes samuti on kövad söitjad aga jäid sekundiga tehase tiimist välja.
ehe näide primo söidust on tema avatari pilt
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Dakar 2009
minu arusaamist järgi peaks selline üritus ikka tsikli/automüüki ja valdkonda arendama. praegune üritus ning info edastus, ülesehitus, on küll midagi muud kui turgu suurendav. see nagu ühe mehe show! a la volkar. see oleks sama kui F1 läbi hoooaja näitaks ainult ferraarit ja kaamera läheb teistest sujuvalt üle...
Krt see kommeretsialiseerumine sinna väravasse kus üks mees maksab ja tellib muusika on kokkuvõttes nii igav et valdkond pigem kaotab kui võidab sellest.
Sama rada kisub ju autoralli WRC maailm. sõitma jääb paar kosmosetehnika ja ülemõistuse eelarvega tipptiimi ja lahkuma on sunnitud need kellel sellest summast 10 (miljardit) krooni puudu jääb. IGAV!!!!!!
aga korraldajal on eesmärgiks ju ainult kasumit teenida ja ühe sõitjaga on kõige kergem üritust läbi viia. jätkusuutlik see muidugi ei ole. varem või hiljem saavad nad ise ka aru.
tegelt see f1 just parim näide ei olnud sest seal käib ka see business suht sarnaselt.
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Dakar 2009
fotek kirjutas:Mis te neid autosid vahite?
Juu-tuubis on eraldi kokkuvõtted tsiklitest üleval. 10-mindised lõigud hispaania keeles ja 4-mindised inglise keeles.
nu ma ei tea!? juutjuub on minu jaoks suht sama nagu alkovaba õlu või kumminaine. telkust suurel ekraanil hea kvaliteediga vaatamine ikka hoopis teine tera. tulemusi saan näha ka intenetis. vaatemängulisus ajab telekat vahtima. tahaks meeste sõidutehnikat ja tsikleid suuurelt näha...
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Dakar 2009
no see Sainzi laks muidugi jube õnnelik et nad seal üldse ellu jäid!!! 4 meetrit sügav jõesäng kuhu otse täiega sisse anti. sinna oleks neid teisigi sisse pannud kui peale laksu poleks kedagi hoiatama läinud...
Sainz ütles konkreetselt et korraldaja ämber täiega kus legendis näitaski selle koha pealt otseteed... Korraldajad võtavad ikka eriti julgelt vastutuse enda peale kui selliseid legende laiali jagavad. Ülemõistuse!? aga noh ürituse point ongi selles et kõik osavõtjad teadlikustavad ettearvamatuid olukordi ja kinnitavad seda ka oma allkirjaga. Korraldaja võib vilet lasta ja legendi mida tahes sisse kirjutada.
Ime et sinna ükski tsiklimees sisse ei pannud!? raudpolt et surmalaks sealt oleks tulnud. lõpp hea kõik hea! loo moraal et pimesi ikka usaldada kedagi ega midagi ei saa. see tehnikast ja varustusest sõltumine on nagunii viinud sellised üritused eriti kõrge riski piirile.
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Re: Dakar 2009
creativ kirjutas:minu arusaamist järgi peaks selline üritus ikka tsikli/automüüki ja valdkonda arendama. praegune üritus ning info edastus, ülesehitus, on küll midagi muud kui turgu suurendav. see nagu ühe mehe show! a la volkar. see oleks sama kui F1 läbi hoooaja näitaks ainult ferraarit ja kaamera läheb teistest sujuvalt üle...
Oled sa juhuslikult märganud, kes on Eurospordi Dakari ülekannete sponsor? Loomulikult VW See seletab nii mõndagi. Aga samas, vaatasin eila õhtul kokkuvõtet just selle mõttega, et kui ühekülgne see info siis on ja minu arust pole pilt üldse nii hull. Näiteks see Hummeriga ameeriklane saab pea iga päev päris mehkalt eetriaega, samuti olid Lancerid pidevalt pildis (olles alguses VW suurimad konkurendid), ka teisi näeb rohkem-vähem vilksamisi. Suur osa live-intervjuudest ei ole ju üldse esikümne meeste-naistega tehtud. Tsiklite kohta kehtib see samuti, eks nad näita päris suurt valikut, vaata kasvõi intervjuudeks kasutatavaid keeli: inglise, saksa, prantsuse, hispaania, seda on ju päris palju. Siiski parem kui päris hull on see kajastus minu arvates
Loomulikult ei maksa arvatagi, et nii lühikese formaadi puhul on tegijatel mahti kajastada kõigi, ka tagaotsa sõitjate võitluste võlu ja valu, osalejaid on selleks liiga palju ja helikopteri kui ainsa kaamera kohaleviimise meetodi lennuminut maksab liiga palju. Pealegi on ülekande sponsor enda jaoks kinni pannud teatud arvu minuteid.... Eks see ole spordiajakirjanduse karm olemus, et kõige kõvematel võistlustel näidatakse kolme esimest, natuke peavoolust kõrval toimetavate alade puhul loetakse kümne sekundi jooksul ette iga klassi parim ja järgneb jälle pikk uudis suusatamisest, kus meie mehed edukalt teises kümnes Eestit maailmakaardile viivad.
Sainz ütles konkreetselt et korraldaja ämber täiega kus legendis näitaski selle koha pealt otseteed...
Tüübil oli ka hull õhulend, 4 meetrit allapoole katuse peale. Vilksamisi näitas ka legendi ja seal oli selle koha peal täiesti läbitav kuivanud jõeorg. Vist hiljutised vihmad olid väikse ojakese ja selle kaldad minema viinud. Kurat teab, kes kui palju sellest teada võis ja pidi teadma. Või kuna legend koostati.
-
Teema algataja - Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: Dakar 2009
See oli ikka jah üliõnnelik õnnetus seal jõesängis. Kõige kurjem oli muidugi vaadata kuidas Repsoli masin meeter ennem kuristikku tänu kopteri hoiatusele pidama sai. Muidu oleks otse Sainzile peale lennanud.
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Dakar 2009
dubweiser kirjutas:See oli ikka jah üliõnnelik õnnetus seal jõesängis. Kõige kurjem oli muidugi vaadata kuidas Repsoli masin meeter ennem kuristikku tänu kopteri hoiatusele pidama sai. Muidu oleks otse Sainzile peale lennanud.
arvata on et seal neid napikaid rohkem oli. õnn et niigi hästi kõik läks. poleks sainz välja sõitnud, oleks seda teinud keegi teine.
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Dakar 2009
vastav klipp ka
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Re: Dakar 2009
sang kirjutas:creativ kirjutas:minu arusaamist järgi peaks selline üritus ikka tsikli/automüüki ja valdkonda arendama. praegune üritus ning info edastus, ülesehitus, on küll midagi muud kui turgu suurendav. see nagu ühe mehe show! a la volkar. see oleks sama kui F1 läbi hoooaja näitaks ainult ferraarit ja kaamera läheb teistest sujuvalt üle...
Oled sa juhuslikult märganud, kes on Eurospordi Dakari ülekannete sponsor? Loomulikult VW
See seletab nii mõndagi. Aga samas, vaatasin eila õhtul kokkuvõtet just selle mõttega, et kui ühekülgne see info siis on ja minu arust pole pilt üldse nii hull. Näiteks see Hummeriga ameeriklane saab pea iga päev päris mehkalt eetriaega, samuti olid Lancerid pidevalt pildis (olles alguses VW suurimad konkurendid), ka teisi näeb rohkem-vähem vilksamisi. Suur osa live-intervjuudest ei ole ju üldse esikümne meeste-naistega tehtud. Tsiklite kohta kehtib see samuti, eks nad näita päris suurt valikut, vaata kasvõi intervjuudeks kasutatavaid keeli: inglise, saksa, prantsuse, hispaania, seda on ju päris palju. Siiski parem kui päris hull on see kajastus minu arvates
Loomulikult ei maksa arvatagi, et nii lühikese formaadi puhul on tegijatel mahti kajastada kõigi, ka tagaotsa sõitjate võitluste võlu ja valu, osalejaid on selleks liiga palju ja helikopteri kui ainsa kaamera kohaleviimise meetodi lennuminut maksab liiga palju. Pealegi on ülekande sponsor enda jaoks kinni pannud teatud arvu minuteid.... Eks see ole spordiajakirjanduse karm olemus, et kõige kõvematel võistlustel näidatakse kolme esimest, natuke peavoolust kõrval toimetavate alade puhul loetakse kümne sekundi jooksul ette iga klassi parim ja järgneb jälle pikk uudis suusatamisest, kus meie mehed edukalt teises kümnes Eestit maailmakaardile viivad.
Sainz ütles konkreetselt et korraldaja ämber täiega kus legendis näitaski selle koha pealt otseteed...
Tüübil oli ka hull õhulend, 4 meetrit allapoole katuse peale. Vilksamisi näitas ka legendi ja seal oli selle koha peal täiesti läbitav kuivanud jõeorg. Vist hiljutised vihmad olid väikse ojakese ja selle kaldad minema viinud. Kurat teab, kes kui palju sellest teada võis ja pidi teadma. Või kuna legend koostati.
Vaatasin just praegu huvipärast esimest etapist keskmise minuti arvu hr sanga poolt tekitatud huvist, palju on näidatud motikaid VW totaalse mega kampaania raha kõrval mis on aasta aastalt üha hullemaks läinud. Jämedalt on kogu kasutatav materjal mootorratta huvilisele 20-23 minutit 45min saatest koos kõikide saate peade, kaartide, vahe nö. lupsude ja kõige muuga. Reaalset tsikli pilti 7minti tuleb täpselt sama palju kokku kui siis kui saade oli 30 minutit ja algas mootorratastega kuna see on alati olnud eelkõige mootorrataste sõit ja autod on sõitnud vaid selleks, et nende kraami vedada. kuni minuti 29 kestab VW meeste intekad ja boksi pilt koos autode päeva kokkvõttega (mis on sisuliselt vaid VW) ning siis tuleb sinna otsa eelnenud aastad alati esimene olnud motikad kes ka stardivad esimesena ja teevad autodele orienteerumise vaba jälje ette sisuliselt õhtuni sõltub kui palju sirgeid on sest motikate kiirus on piiratud 160 km/h nüüdseks autod võivad lasta 300 kui soovi ja vedu on. Räigelt ohtlik kui sellised hakkavad sust sirgetel mööda virutama laus tolmu seinas.
05 võitsid automehed asjad üle ja tänaseks on jõutud tulemuseni kus me sõidame maailma kõigi aegade kõige kallimat ja ohtlikumat Dakar rallyt mis on korraldatud täielike sõna otseses mõttes lambi jõffide poolt just sellises kvaliteedis road bookidega nagu härra Saniz meile näitas selgelt ja mida seni on ütleme nii vakka all hoitud. See jama on käinud sõidu esimesest päevast saadik alles paar päeva tagasi kaotasid kolm maailma tipp navigeeriat kõik korraga raja käest ära ja masiivselt 23km off target. Pikem 8lk kirjutis Dakarist on värskes Motokross ajakirjas saadaval igas kioskis vast ja toidupoes koos paari esi kupataja intekaga et kellel huvi ja natukesest rahast kahju pole võib uurida ja järgmises numbris tuleb väike järelsõna.
Esimest korda on Dakaril olukord kus sõitjad tulevad maha ära ilma vigastuse või mehaanilise rikketa sest sõit on läinud liiga ohtlikuks taga pool just eriti. 05 alanud mootorratturite surmade laine on kainet mõistust nii palju turgutanud, et päris hullu enam ei panda kes ei oska. Autod on sõitnud siiski sodiks päris palju tsiklivendi sest rajad on nii kitsad, et kui mööda ei saa minnakse jõuga mööda nii, et kas või tsiklimehed laibaks sest mõistagi piiranguteta autodel kus on kaardilugeja kõrval on täna hoog nii suureks aetud, et need tagumised meestele tulevad tankid selga sellise hooga, et oi oi oi. Üldiselt asi on päris jama. Nii vähe kõvasid mehi pole ka kunagi peal olnud sest seda raha pole lihtsalt kõvadel meestel võtta see pole reaalne summa enam lihtsalt, tegemist on maailma majandus hulluses tekkinud ebareaalse kujutelmaga hindadest ütleme nii. On ka terve rida tehnilisi põhjuseid millest ka järgmises Motokrossis natuke pikemalt. Aga loodame, et kõik saavad jumala pärast tervelt koju ära ikka samas pole nii palju vendi just tihti lõpuni tiksunud kui see kord. 135 vennikest veel käristavad tõsimeeli.
LA on super ilus koht ja eilne etapp oli tõsi võrratu kuigi läks paljudele juba päris enduroks ära. Kas viis etappi on lühemaks tehtud üks päris ära jäetud ja rally on juba pea 1500 km lühem plaanitust mis näitab selgelt totaal-organiseerimatuse kaost ja elus esimest korda rada teinud inimese koht harjutamiseks ei ole Dakar, eriti seda uuel kontinendil. Sellegi poolest ei näidata üldse enam teles mitte kedagi peale paari esimese mehe ja kõik ülekande aeg läheb VW promole julgelt kohe. Olles tele tööd teinud üle 15 aasta siis kui TV crew on 80 inimest siis mis kuradi mood need prantsuse legendaarsed töörügajad ja virgutid suudavad sellise jõuguga päeva jooksul teha maksimum viiest kohast katteplaani intekatele taustaks ja kogu lugu !? Ma suudaks sama töö 10ne inimesega teha ja 15 kohast kenasti ära aga jah siis tuleb ikka teha mitte vahtida ja chillida. Radadest ei saa üldse mingit aimu enam televaatajad sest lihtsalt päeva lõikes ei näidata mitte midagi leian mina. Mida ma sellest Comast seal passin kui ta jutustab iga päev näidake sõitu sest nii ilusa sõiduga mehi nagu on Coma ja Despres annab kuninglikust balletist leida vaid.
Loodaks tõsiselt, et järgmine aasta on kõik tsiklimehed Africa Race'l ja automehed saavad üksinda sõita seda Dakari, et keegi ei häiriks neid ja juhuuu kõik hästi Täna on tsiklimees Dakaril puhtalt rahalüps ja mitte palju midagi enam muud. Tahaks loota, et Transorientalist ja Africa Racest saavad uued põnevad Dakarid, neid sõite korraldavad Dakari päriselt väljamõelnud mehed ja Sabine sõbrad kes on Dakaris teinud Dakari ja kes 2004 sealt lahkusid. Iga asja lõpp on millegi uue algus nii, et igal juhul on põnev ja vast saavad Eestlased kah ikka käe veel valgeks ja mitte ainult
Re: Dakar 2009
http://www.motors24.ee/artiklid/Autospo ... rjaga.aspx
Volkswagen jätab võibolla dakari sinnapaika.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.