kas tasub osta?
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: kas tasub osta?
Millegipärast on jutt algsest teemast kõrvale kaldunud. Algselt küsitud masin on käikudega, mitte variaatoriga, seega jätkem rollerid sellest teemast välja.
Ostsin tütrele kahe aasta eest sisuliselt sama masina. Mina küll kiidan. Jah, metall on pehme. Jah, poldid tuleb üle pingutada, sealjuures mõistusega, muidu keerad üle (aga üle keeratakse mutikad ka jaapani pillidel, kusjuures põhjuseks enamasti ongi mõistuse puudus!!!).
Aga selle raha eest on täiesti töötav lahendus ja mootorile jagan vaid kiidusõnu. Kütusekulu küll 2 liitrit pole. Ma pole üle pooleteise liitri kuidagi saanud. Käiguvahetus nagu tsiklil, kiirendus jääb rolleritele paigalt minnes alla, aga lõpus lähed järele. Liikluses küll jalgu ei jää. Minu omal pidi olema ka piiraja, aga ju siis ei ole, sest lõppkiiruse korjas vastu tõusu ja tuult üle 60 nagu lipsti, lõppu ma ei keeranud, mootor uus alles ja plikal keelasin ka ära.
Hooaja lõpuks lasi plika endale autol küljelt sisse sõita (niisiis crash-test). Paak mõlkis, raam kõver, lenks kõver, peegel ja suund puruks etc. Käeluu kah. Võtsin masina algosakesteks (mõni tund tööd). Tal on nii, et mootor ripub raami all ja külglaksu puhul ei kõverdu raam vaid mootori ning tagakiige kinnituse ühine karkass, mille sirgeks väänamine polnud probleem. See siis see nõrgem osa. Kuna kiige võtab halva tee lööke vastu, ta hilmselt hüppeid ja muud sellist ei kannata. Kes oskab, keevitagu tugevdused peale. Jalarauad kinnituvad tõesti mootori külge, aga see kellegi poolt "traadiks" nimetatud konstruktsioon pidas nii ise vastu kui ei teinud häda ka mootorile. Plast võib ju rabe olla, aga tal, ERINEVALT ROLLERIST seda plasti nii vähe, et seal polegi midagi katki minna. Rollul olnuks selle laksu peale külg puhas ja rahakott ka. Sellel aga, kui ei tea, ei saa arugi, et midagi juhtus. Ma armastan rauast masinaid. Kokkupanek võttis ka mõned tunnid, boonuseks see, et kõik sõlmed said korralikult määritud (no ärge koonerdage määrde ja hooldusega, siis sõidab iga masin topelt nii kaua, kui tavaline poiskese ratas) ja reguleeritud. Igal juhul minu meelest sai masin parem kui enne. Mina tõstan selle aparaadi poolt kätt. Sõidad ja naeratad. Nii väikse kubatuuriga masinat näiteks mina küll ei julgeks kasutatuna osta, olgu või jaapanlast, ja seda ERITI teades, kuidas neid hooldatakse, st EI hooldata.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.