Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel
Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel
oldmoped kirjutas:Igasuguste turvalisust ja juhitavust suurendavate vaba upgradede nagu pidurid ja amordid lubamine võiks ikkagi olla.
Tösi ta tegelikult on jah - ei tea miks seda piirangut üldse pakkusin.. Niivörd kiireid radasid niikuinii vast ei ole, et oversize ketastega teistest lihtsalt kurvis mööda pidurdaks.
Amortide kohta niipalju öelda, et need vöiksid olla siiski mudelipöhised - tootja poolt ettenähtud vöi lubatud. Igasugused koduskeevitatud aretised (nii amordid kui ka pidurid, eriti pidurid) on turvalisust silmas pidades üldjuhul tagasiminek kui upgrade. Kindlasti on ka erandeid aga need kinnitavad reeglit.
oldmoped kirjutas:Vaba gondlimajandust pooldaksin justnimelt võistlusklassi odavuse säilitamiseks - gondlid on kahjuks tihti suhteliselt minev kuludetail, originaal gondlisarjade hinnaklassi peaksid enamus kahjuks teadma. Mootorrataste ringrajas enamus spetsialsete võidusõiduks valmistatud aftermarketitega sõidavad.
Gondleid on köigile enimlevinud rolleritele ka kasutatuna saada ning hinnad on üpris OK. Vöistlusmasinal tuleks niikuinii kinnitused ja teised "strateegilised" kohad kevlari vöi paari lisakihi klaaskiudriidega tugevdada. Need, kes siin rääkisid, et kui tuled ära vötta siis gondlid lagunevad ära - kui enamus suudavad endale klaasriidest undertail'id ja muud gondlituuningut külge ehitada siis see tulepesade kinniehitamine ei tohiks küll probleem olla..
oldmoped kirjutas:Kõrgema oktaanarvuga bensiin ise ei anna mittemingit eelist mootori töös niikaua, kui ei ole mootor ise nii hullult modidtud ja surveastet niipalju tõstetud, et lihtsalt vajab detoneerimise vältimiseks vingemat jooki.
Ooo, aga erinevad dünokaardid räägivad väga teist juttu - kuna jutt käib just vöistlusseades ja racingjuppe täis tuubitud 2 taktilistest, mis on kütuse kvaliteedi suhtes väga pirtsakad. Scooter-attack'i foorumis on möned 70cc kitiga high-end masinad 2-3 kw juurde saanud ainult parema bensiini kasutamisega ja rolleritel on see lisa 2-3kw ka päris köva tulemus nii vähese pingutuse eest. Kahjuks seda teemat praegu enam ei leidnud - seega dünokaarti näidata ei saa.
Muideks minu eelmise postituse kommentaarist B-klassi kohta - vältimaks nende 172/180/210cc masinate tulekut vöiks sisse viia lihtsa nöude, et mootor peab pöhinema 50cc mootoril. Seda sai vist RKs ka arutatud..
Kui nüüd möni big-bore rolleri omanik tuleb halama siis vastus lihtne - kui tahate vöistleda siis müüge oma suure mootoriga pill maha ja ostke reeglitele vastav masin. Ühe vöi kahe 125/180cc masina pärast eraldi klassi pole never-ever mötet uut klassi luua. Kui meeldib suur kubatuur siis avage oma rahakotirauad - enamus tuuningsilindrite tegijaid on liikunud juba >90cc silindrite tootmisesse ja need on tehtud just 50cc mootoriplokkidele.
NB! Keegi vöiks siit teemast ebavajalikud/mitteinformatiivsed ja muidu OT postid ära kustutada..
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.