Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Hei, pistan teemaarenduse ka siia foorumisse. Nimelt plaan 2010 aasta Supermoto võistlustel luua võimalus rollumeestel kihutada. Etappe orienteeruvalt 5-6 ja rollud sõidaks supermoto rada, kust on off-road osa välja lülitatud ehk maakeeli ainult asfaldil. Igal etapil 2 võistlussõitu nagu Supermoto tsiklitelgi. Ärge muude tingimuste kohta täpselt uurige hetkel. Eesmärk on aru saada kõigepealt kas asjal on jumet. Rahalisest küljest vast niipalju, et osalustasu on tõenäoliselt paarsada krooni nägu. Seda siis igal etapil...

Mida arvata, kas oleks huvilisi, palju oleks huvilisi jne... Kogume ideed ja arvamused kokku ja siis paneme kokku konkreetsema plaani. Andke tuld.

PS! Lätis toimib selline rollude võistlusklass juba aastaid ja päris edukalt.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas VWman »

Ideel on jumet.
Mingid tehnilised tingimused olemas äkki juba, kas või projekti kujul ?
Kas osavõtjatel on ka piiratud vanus ja kaal näiteks ?

StreetMoto kirjutas:

Hei, pistan teemaarenduse ka siia foorumisse. Nimelt plaan 2010 aasta Supermoto võistlustel luua võimalus rollumeestel kihutada. Etappe orienteeruvalt 5-6 ja rollud sõidaks supermoto rada, kust on off-road osa välja lülitatud ehk maakeeli ainult asfaldil. Igal etapil 2 võistlussõitu nagu Supermoto tsiklitelgi. Ärge muude tingimuste kohta täpselt uurige hetkel. Eesmärk on aru saada kõigepealt kas asjal on jumet. Rahalisest küljest vast niipalju, et osalustasu on tõenäoliselt paarsada krooni nägu. Seda siis igal etapil...

Mida arvata, kas oleks huvilisi, palju oleks huvilisi jne... Kogume ideed ja arvamused kokku ja siis paneme kokku konkreetsema plaani. Andke tuld.

PS! Lätis toimib selline rollude võistlusklass juba aastaid ja päris edukalt.

KÄIN JALA JA JOON VETT
Kasutaja avatar

Teema algataja
StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

VWman kirjutas:

Ideel on jumet.
Mingid tehnilised tingimused olemas äkki juba, kas või projekti kujul ?
Kas osavõtjatel on ka piiratud vanus ja kaal näiteks ?

Vot seda asja ma arutelu käigus näha tahangi. Mida keegi oluliseks peab ja millised piirangud võiks olla. Jälle paralleel Lätist - seal on kõik vaba. Nii tuunimistase, rehvid kui sõitja vanus ja kaal. Tasemeerinevus on ka muidugi seoses sellega näha. Viimane püütakse juba 3-ndal, 4-ndal ringil kinni :-)

Ehk siis arutelu jätkamiseks pakuks punkte, mida peas mõelda:

  1. Kas sõitja vanus ja/või kaal peaks olema piiratud
  2. Kas tuunimistase (karpa, väljalase jne) peaks olema piiratud
  3. Kas kubatuur peaks olema piiratud 49,8 cm3-ga ja igasugu 60, 75 jne kit-id ei tule kõne alla
  4. Kas võib kasutada slickrehve (rolludele muide täitsa olemas, mul isegi poes riiulilt võtta)
  5. Veel miskit...

PS! Eriti sooviks vastukaja neilt, kes ise tunneks huvi sellist sarja sõita...

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Brabus
Postitusi: 364
Liitunud: 18 Aug 2006, 16:03

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas Brabus »

StreetMoto kirjutas:
VWman kirjutas:

Ideel on jumet.
Mingid tehnilised tingimused olemas äkki juba, kas või projekti kujul ?
Kas osavõtjatel on ka piiratud vanus ja kaal näiteks ?

Vot seda asja ma arutelu käigus näha tahangi. Mida keegi oluliseks peab ja millised piirangud võiks olla. Jälle paralleel Lätist - seal on kõik vaba. Nii tuunimistase, rehvid kui sõitja vanus ja kaal. Tasemeerinevus on ka muidugi seoses sellega näha. Viimane püütakse juba 3-ndal, 4-ndal ringil kinni :-)

Ehk siis arutelu jätkamiseks pakuks punkte, mida peas mõelda:

  1. Kas sõitja vanus ja/või kaal peaks olema piiratud
  2. Kas tuunimistase (karpa, väljalase jne) peaks olema piiratud
  3. Kas kubatuur peaks olema piiratud 49,8 cm3-ga ja igasugu 60, 75 jne kit-id ei tule kõne alla
  4. Kas võib kasutada slickrehve (rolludele muide täitsa olemas, mul isegi poes riiulilt võtta)
  5. Veel miskit...

PS! Eriti sooviks vastukaja neilt, kes ise tunneks huvi sellist sarja sõita...

  1. Selles osaks küll mingeid piiranguid ei tohiks seda
    2.See nüüd oleneb , ideaalne oleks muidugi kui oleks 2 klassi , ehk siis originaal seades pilid kus on lubatud näppida karpat jne , aga kubatuur võib kuni 50 olla , ja siis open mis on kuni 80cc , kus on siis vabad käed , ainult ,et variaator ülekanne ja amordid ja raam ikka rolleri oma .
    4.Pigem mitte , oleks vähem keerulisem
Kasutaja avatar

Teema algataja
StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Brabus kirjutas:

2.See nüüd oleneb , ideaalne oleks muidugi kui oleks 2 klassi , ehk siis originaal seades pilid kus on lubatud näppida karpat jne , aga kubatuur võib kuni 50 olla , ja siis open mis on kuni 80cc , kus on siis vabad käed , ainult ,et variaator ülekanne ja amordid ja raam ikka rolleri oma .

Njaa, kaks klassi omaks võrdsuse mõttes jumet aga küsimus on kontrollimises, selle tõhususes ja võimaluses ning võimalikkuses. Ei hakka keegi legotama neid pille, et uurida, mida tuunitud on. Seda tegema ei hakata, sest see tekitab ajakulu, probleeme ja kaob asja point ära. Peab olema kindel reegel, mida ja palju võib või siis ei või üldse miskit (vähemalt vahetada mitte).

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

StreetMoto kirjutas:

Ehk siis arutelu jätkamiseks pakuks punkte, mida peas mõelda:

  1. Kas sõitja vanus ja/või kaal peaks olema piiratud
  2. Kas tuunimistase (karpa, väljalase jne) peaks olema piiratud
  3. Kas kubatuur peaks olema piiratud 49,8 cm3-ga ja igasugu 60, 75 jne kit-id ei tule kõne alla
  4. Kas võib kasutada slickrehve (rolludele muide täitsa olemas, mul isegi poes riiulilt võtta)
  5. Veel miskit...

PS! Eriti sooviks vastukaja neilt, kes ise tunneks huvi sellist sarja sõita...

  1. Reaalselt oleks tark kaks eraldi arvestust - alla ja üle 18 eluaasta.
  2. Ei
  3. kaks arvestuskalssi "50cc 2T /80cc 4t" ja vaba (loodame, et mõned liiga ahneks ei lähe ja ei hakka spetsiaalselt euroopast 180cc 2t väiksel raamil vanu italjete kokku ostma :) )
  4. vabaklassis rehvid vabad, 50/80 tänavalegaalsed

edit: Variaatori nõuet mina ei kehtestaks ja aksepteeriks ka käigukastiga masinaid. Ei taha uskuda, et keegi hakkab eriti vanakooli manuaalvahetusega vespa või vjatkaga rajale ronima ja kui ka tuleb, siis see kuidagi talle teiste ees eelise annaks.

hälvik

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas petz »

StreetMoto kirjutas:
Brabus kirjutas:

2.See nüüd oleneb , ideaalne oleks muidugi kui oleks 2 klassi , ehk siis originaal seades pilid kus on lubatud näppida karpat jne , aga kubatuur võib kuni 50 olla , ja siis open mis on kuni 80cc , kus on siis vabad käed , ainult ,et variaator ülekanne ja amordid ja raam ikka rolleri oma .

Njaa, kaks klassi omaks võrdsuse mõttes jumet aga küsimus on kontrollimises, selle tõhususes ja võimaluses ning võimalikkuses. Ei hakka keegi legotama neid pille, et uurida, mida tuunitud on. Seda tegema ei hakata, sest see tekitab ajakulu, probleeme ja kaob asja point ära. Peab olema kindel reegel, mida ja palju võib või siis ei või üldse miskit (vähemalt vahetada mitte).

pole siin midagi uut vaja leiutada.
näit; tehnilises kinnitab iga võistleja oma allkirjaga võistlussõiduki vastavuse antud masinaklassis kehtivate tehn.tingimustega. vaidluste lahendamine võistluse järgselt tasulise protesti esitamisega.ja siis vajaduse korral juba masina legoks võtmine .jne... ei midagi uut.
piisavalt suure summa korral ei hakka keegi niisama lihtsalt proteste esitama.
protesti rahuldamise korral saab selle esitaja korraldajalt raha tagasi,aga maksab korraldajale selle juba reeglite vastu patustaja, muidugi pannakse see eelnevalt kõik juhendisse arusaadavalt kirja.
peaks toimima.


Põrguvärk
Postitusi: 10
Liitunud: 16 Sept 2008, 19:28
Tsikkel: Yamaha Aerox & Beta Ark
Asukoht: Tartu

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas Põrguvärk »

Tegelen igapäevaselt rolleritega ja olen RK-s asjadega suht kursis. Sealt paistab vastu selline pilt,et huvilisi oleks,aga kuna tegemist on enamasti alaealistega,siis piiravaks saab just rahaliste vahendite puudumine ja samas ka transport. Minu ettepanek oleks ,et suuremad ja võimekamad tiimid võiksid sellekohapealt õla alla panna ja noortele optimistidele tuge pakkuda. See tooks kindlasti rohkem huvilisi kohale.
Tehnilise poolepealt pooldaksin vaba klassi. Piiranguks võiks olla,et mootor peab olema ehitatud 50cc paasil ja igasugune tuunimine oleks vaba,sest enamsti on mootorid nagunii võimasmaks ehitatud. Kerepoolest peaks roller olema vähemalt 90% ulatuses komplektne ja margi, mudeli järgi äratuntav.See välistaks,et rajal hakkaksid veerma jumalteab millest kokku ehitatud monstrid. Lubatud võiks olla tugevduste lisamine. Rehvivalik võiks vaba olla,aga vihmaga oleks kohustuslik kasutada mustriga või vihmarehve.

Eks paistab mis sellest välja tuleb,aga ise pooldan asja kahe käega.

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Põrguvärk kirjutas:

See välistaks,et rajal hakkaksid veerma jumalteab millest kokku ehitatud monstrid.

Mis selles halba oleks? Asi oleks ju ideaalne igasuguseks taaskasutuseks - saaks iga prahi ja enmus avariiliste masinate osasid kasulikult ära kasutada. Vaadates veel selles valguses, et kui see sundregamine kunagi ikka nüüd lähiajal läbi läheb, siis tõnäoliselt hakkab suures koguses igasugu tuuningkraami, millega masinad ülevattuskõlbulikud enam ei ole, kah üle jääma. Algvälimuse äratuntavus kah selline kahtlan nõue - enmus rolleritel onju kõige iseloomulikumad ja äratuntavamad detailid gondlid kui sellised, mis samas on ka kõige kergemini purunevad detailid ja tõenäoliselt on paljudele tunduvalt optimaalsem valmistada mingid universaalsed kerged klaasplastist võistluskondlid, mida siis vastavalt vajadusele saab igale masinale sobivaks modida.

hälvik

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas petz »

[quote="Põrguvärk"]. Rehvivalik võiks vaba olla,aga vihmaga oleks kohustuslik kasutada mustriga või vihmarehve.

...ja kui poole sõidupeal hakkab sadama, siis boksipeatus rehvivahetuseks

Kasutaja avatar

Teema algataja
StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Põrguvärk kirjutas:

Tegelen igapäevaselt rolleritega ja olen RK-s asjadega suht kursis. Sealt paistab vastu selline pilt,et huvilisi oleks,aga kuna tegemist on enamasti alaealistega,siis piiravaks saab just rahaliste vahendite puudumine ja samas ka transport.

Ütleme nii, et kui huvilisi on piisavalt, siis leiaks ka transpordile lahenduse. Teine asi on just rahaline pool. Kui tuuningutase jätta vabaks, siis ühe osavõistluse stardimaks (näit paarsada krooni) saab olema tuunimise maksumuse juures väga marginaalse osakaaluga. Kas see vaba tuunimine ei tee mitte seda klassi kalliks.

Toon paralleeli aastategasusest MOSSELIIGA algusest, kus oli nõue, et pea kõik peab olema standard, et hoida madalal kulusid. Aga siis hakkasid tulema lühendatud vedrud, purimised, viilimised jne. Kõik teadsid ja nägid rajal, et need esiotsa tulemuste masinad ei ole kuskiltkohast stock aga sitta mittegi ei muutunud. Ja nii oligi esiots tehnika osas suht eelistatud seisus.

Ja meenutades veel neidsamu igamehe rallisprindi algusaastaid, siis mitmed neliveolised Evo-d, WRX-id jne olid rohkem tuunitud kui rallispordi teatud klassides samad sõidukid. Sisuliselt hakkab radadel sõitma rahakott, mitte oskus... Seda peaks proovima vältida kui tahta rollupoistele mingit võistlusvõimalust anda...

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Stokk euro-3 normidele vastavate masinatega ei ole küll mõtet mingit võistlust korraldama hakata.
Neeme, vaata lahtiste silmadega natukene tänaval ringi ja avastad, et 75% liikluses osalevatest rolleritest, mille juhid on teismelised, omab küljes sellisel tasemel ja hinnaklassis tuuningut, millist ei oleks isegi lahjemate oskustega võidusõitjal rajal vaja (seda kahjuks tihti küll vaid mootori ning sisse- ja väljalaske, mitte vedrutuse ja pidurite poolel). Lisaks veel umbes samasuure hinnaklassi eest optilisi ja tümpsu tegevaid p***. Sellistel vendadel halada selle pärast, et mingi rada asub 100km kaugusel ja pole transporti ja on vaja toetust, on kah natukene jabur - jätku omale rolleri külge sinine põhjavalgus panemata ja paar mobiilihelinat ja mängu tõmbamata ja rentigu kambapeale buss.

Ausõna, ma ei ole lastevaenulik, aga kõike ei pea ka neile kandikul ette serveerima, et siis nad võibolla, kui ega leivad siis ehk lähevad sõitma ka.

hälvik

Põrguvärk
Postitusi: 10
Liitunud: 16 Sept 2008, 19:28
Tsikkel: Yamaha Aerox & Beta Ark
Asukoht: Tartu

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas Põrguvärk »

No jah, ma tegin RK-s ettepaneku kahele võistlusklassile,et üks oleks 100% stock ja kõigile jõukohane, tene oleks niiöelda vabaklass. Stock klassist ei taha eriti keegi midagi kuulda,kuigi see oleks kõigile jõukohane ja igati võrdne. Minuarust olekski kaks varianti,et kas lubada kõike või mittemidagi.


moto_kilu

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas moto_kilu »

Võiks olla 2 klassi.
Enamustel rolleritel on all sportsumpa ja vario, need võiks olla lubatud.
Ehk 50cc stock silkuga, lubatud sumpa ja vario muutmine.
Teine klass võiks olla siis juba vaba, aga kuni 80cc vms, muidu mõni ehitab omale 100 aeroxist mingi 125cc tuuning kitiga pilli.
Mina ise ei ütleks stock klassist ka ära :D kuna omal täitsa stock dio olemas.
Olemas ka sportsumpaga aprilia, mis läheks siis sellesse 50cc klassi.
Transpordi peaks ikka igaüks ise muretsema.
Tehtaks kindel kalender paar kuud enne valmis, siis on inimestel aega asju ajada ja transa ka sebida.
Osavõtutasu võiks mingi paari kolme saja kanti jääda.
Aga võimalikult ruttu võiks panna paika reeglid ja etappide arvu, siis inimesed teavad, kuidas pilli ettevalmistada.
Kas mingi Litsents ka tuleb?


Brabus
Postitusi: 364
Liitunud: 18 Aug 2006, 16:03

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas Brabus »

nö 50s või stock klassis nimetage kuidas tahate , peaks olema lubatud karpa muutmine ka kuni 17.5mm näiteks , sest enamustel rolleritel originaalis juba nüüdseks 17.5 karpa peal ja see annab väga suure eelise .

Kasutaja avatar

Teema algataja
StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

moto_kilu kirjutas:

Tehtaks kindel kalender paar kuud enne valmis, siis on inimestel aega asju ajada ja transa ka sebida.
Osavõtutasu võiks mingi paari kolme saja kanti jääda.
Aga võimalikult ruttu võiks panna paika reeglid ja etappide arvu, siis inimesed teavad, kuidas pilli ettevalmistada.
Kas mingi Litsents ka tuleb?

  1. Kuna tegu oleks supermoto EMV juurde poogitud lisaklassiga, siis kalaender saab paika alati aasta alguses. Viimasel kahel aastal on ka tehtud kalander paika pidanud ja muudatusi pole jooksvalt ja ootamatult esinenud.
  2. Osavõtumaks on esialgu mõttes mõlkunud tõesti u 250-300 tuuris.
  3. Reeglid tulenevad käesolevast arutelust ja pannakse paika supermoto komisjonis kui on näha, et asjal on jumet.
  4. Litsentsi osas hetkel küsimus lahtine - kuna võistlus käib EMF-i all regatud üritusena, siis midagi peab selles osa mõtlama küll. Äkki mõni hull sõidab oma tjuuningu laksuga vastu betoonrinnatist või otse rahva sekka. Seda riski peab millegagi katma.

Aga jätame hetkel litsentsiteema kõrvale. Vaatame veel paar päevakest arvamusi ja siis koondame mõtted... Ja KÕIK teie mõtted on teretulnud, isegi esmapilgul jaburana tunduvad mõtted võivad viia mõne huvitava lahenduseni, mis äkki isegi realiseerub...

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Minu arvates hädavajalik et reeglites oleks punkt "ehitatud 50cc mootori baasil". Muidu tulevadki mingid matid oma 125 või 180 rakettidega kohale ja rikuvad teiste fun-i ära. Suurte mootorite koht olemas teistel aladel nagu kross või rinka...


moto_kilu

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas moto_kilu »

Aga keegi täpsemalt neid Läti reegleid ei tea?
Saaks neilt äkki alguses malli võtta .
Kindlasti võiks ka amortide vahetusi reguleerida.
50cc klassis võiks olla stock amordid.
Teises mingi piiramatu vms.

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

moto_kilu kirjutas:

50cc klassis võiks olla stock amordid.

Läheb väga konkreetselt rahakotisõiduks, et kes suudab kui kalli tooriku rajamasina jaoks osta, sest osad itaalia masinad omavad all juba tehasest korralikke ja võistluskõlbulikke asju, poolte uute hiina ja ka paljude vanakooli jaapanlastega ei ole aga mittesittagi isegi meie lainetaval maanteel peale hakata - neil on lihtsalt vedrud.

Kogu siinne reeglite arutelu oleks tunduvalt konstruktiivsem, kui oleks konkreetselt paika pandud, et tegu on mootorspordi uue klassiga, mitte "rahavaralli" või "igamehe võidusõiduga", kuhu oma kodu lähedal toimuva võistluse puhul võibolla oma tänavaraketiga kohale minna.
Seljuhul mõtleksid ettepanekute tegijad konkreetselt, et mis ja kuidas oleks võistlusoludes mõtekam lahendus ja piirang, mitte ei prooviks reegleid välja pakkuda selle järgi, millised neil momendil kodus olevad igapäevasõidukid on ja kuidas need igaljuhul oleksid konkurentsivõimelised naabripoisi masina vastu.

hälvik

Põrguvärk
Postitusi: 10
Liitunud: 16 Sept 2008, 19:28
Tsikkel: Yamaha Aerox & Beta Ark
Asukoht: Tartu

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas Põrguvärk »

oldmoped kirjutas:

Kogu siinne reeglite arutelu oleks tunduvalt konstruktiivsem, kui oleks konkreetselt paika pandud, et tegu on mootorspordi uue klassiga, mitte "rahavaralli" või "igamehe võidusõiduga", kuhu oma kodu lähedal toimuva võistluse puhul võibolla oma tänavaraketiga kohale minna.
Seljuhul mõtleksid ettepanekute tegijad konkreetselt, et mis ja kuidas oleks võistlusoludes mõtekam lahendus ja piirang, mitte ei prooviks reegleid välja pakkuda selle järgi, millised neil momendil kodus olevad igapäevasõidukid on ja kuidas need igaljuhul oleksid konkurentsivõimelised naabripoisi masina vastu.

Kriitilised oskavad kõik olla,aga on siis mingeid konkreetseid ettepanekuid?


moto_kilu

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas moto_kilu »

oldmoped kirjutas:
moto_kilu kirjutas:

50cc klassis võiks olla stock amordid.

Seljuhul mõtleksid ettepanekute tegijad konkreetselt, et mis ja kuidas oleks võistlusoludes mõtekam lahendus ja piirang, mitte ei prooviks reegleid välja pakkuda selle järgi, millised neil momendil kodus olevad igapäevasõidukid on ja kuidas need igaljuhul oleksid konkurentsivõimelised naabripoisi masina vastu.

Ma ei räägi sellest, mis mul olemas on, millega naabrile ära teha.
Vaid üritan pakkuda variante, et ka väiksema rahakotiga võistelda.
Enamus masina võimetest tuleneb ju ikkagi rahakotist nagu motospordis tavaks saanud on.

Kasutaja avatar

valgehiinlane
Postitusi: 290
Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
Tsikkel: on vajaka
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas valgehiinlane »

eraldi võiks olla küll 4t ja 2t klassid, iseasi on muidugi see, kui palju oleks 4t klassis osalejaid sest kindel on see, et 2t rollereid on kõvasti rohkem. eriti veel selliseid, millega võiks käia ka võistlustel.

ja kindlasti peaks olema eraldi nii kuni 50cc kui ka 50cc+ klassid. kuna 50cc ja 70cc masinatel on juba suur vahe.

ja kui koguneb ka soovijaid, kes on juba võimsama nt. 100cc rolleriga või suurema mootoriga, siis võiks ka neile omaette klassi teha.

muidu võib olla päris vinge ettevõtmine. kui saaks, tuleks ka ise vaatama :bsmile:

kasutajanimi on väga random (lol)

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Kõvema rahakotiga ongi juba stockis parem masin. Kui tahad odavalt, siis võrride standard sobiks ehk sulle paremini. :mrgreen:
Üldiselt kui raha pole siis esikohta pole nagunii. Samas sa võid olla nupumees ja ise endale asjad odavamaks teha. Viilid lahjema silindri paremaks, keevitad ise sumpsi, kasutad 350 eurot maksva süüte asemel naabrimehe vana CZ pealt laenatud Motoplati... Samas on jubedalt aega ja tahtejõudu nõudev tegevus mingid algteadmised saada selleks et üldse midagi töötavat viilida-keevitada.

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Põrguvärk kirjutas:

Kriitilised oskavad kõik olla,aga on siis mingeid konkreetseid ettepanekuid?

Tegin oma ettepanekud kohe alguses. eks seletan siis rohkem lahti.
Asja ei ole mõtet üleliia keeruliseks ajada - kaks klassi

A) 50cc 2t või 80-85cc 4t masinad.
Rehvid tänavalegaalsed. Väljalase vaba, ülekanne vaba, sisselase võiks tõesti olla mingi mõõdupiiranguga. Nõutav karburaatormootor.

B)Kubatuuripiiri ei ole, kõigel vaba tuuning, lubatud spetsiaalsed võidusõidurehvid ja slikid. Lubatud sissepritse.

Mõlemas klassis max veljemõõt 14". Nõutav toimiv pidurituli. Gondlid vabad. Jalarauad/plaadid/põrandad vaba.
Raam - rolleriraam, modifitseerimine on lubatud.

Võistlustel peetakse eraldi arvestust noortele ja täiskasvanutele.

Kõik muud igasugused kitsendused ja tehasedetailide nõudmised teevad asja konkreetselt rahakotil sõiduks, et kes suudab kallima ja kohe parematest detailidest koosneva baasmudeli osta. Las igaüks teeb parem nii nagu tahab ja kohandab masinat oma vajadustele ja soovidele vastavalt.Seljuhul ei ole lõpptulemusel vahet, kas aluseks oli võetud kinky, cpi või gilera, sest nagunii on kõik masina rajakõlbmatud ja vastupidamatud komponendid asendatud võidusõidutingimustesse sobivamatega.

Kui nüüd päris aus olla, siis mina oleksin isegi selle poolt, et keelaks masinatel ära kõigi tulede olemasolu peale piduritule ja lihtsalt nende kinniteipimine ei oleks aksepteeritav - see välistaks natukenegi selle, et nende võistlusettingutes ja tänavaliikluseks illegaalsete sõidukitega ei oleks nii lihtne kohe pärast kuhugi klubi ette edasihängima minna.

hälvik
Kasutaja avatar

valgehiinlane
Postitusi: 290
Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
Tsikkel: on vajaka
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas valgehiinlane »

oldmoped kirjutas:

Kui nüüd päris aus olla, siis mina oleksin isegi selle poolt, et keelaks masinatel ära kõigi tulede olemasolu peale piduritule ja lihtsalt nende kinniteipimine ei oleks aksepteeritav - see välistaks natukenegi selle, et nende võistlusettingutes ja tänavaliikluseks illegaalsete sõidukitega ei oleks nii lihtne kohe pärast kuhugi klubi ette edasihängima minna.

arvatavasti on enamik osalevatest sõidukitest ju niikuinii illegaalsed. ilmselt oleks neil siis tuled kuskil kaasas vms.
aga tegelikult on hea idee.

kasutajanimi on väga random (lol)
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Minu mõte oleks see, et inimesed saaksid ennast välja elada, kihutada, võistelda ja ka tuunida aga seda tehtaks spetsiaalselt võistlusteks ehitatud masinatel mitte vastupidiselt ei toodaks selline võistlus maanteehuligaane juurde.

hälvik

vunka

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas vunka »

Minu võrril on näiteks esituli üsna tähtis osa esiosa kokkuhoidmisel. Kui see ära võtta, siis jäävad plastikud väga logisema jms.

Kasutaja avatar

erxz
Kaupmees
Postitusi: 238
Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
Asukoht: Tallinn

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas erxz »

Viimati muutis erxz, 22 Nov 2009, 12:12, muudetud 1 kord kokku.
erko(at)motodepoo.ee
www.motodepoo.ee

Põrguvärk
Postitusi: 10
Liitunud: 16 Sept 2008, 19:28
Tsikkel: Yamaha Aerox & Beta Ark
Asukoht: Tartu

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas Põrguvärk »

erxz kirjutas:

teemakohased viited:

tulemused 2009 http://www.durka.lv/upload/Durka_2009/D ... inaals.pdf
nagu näha siis on lätis 3 klassi

reeglid 2009: http://www.durka.lv/site/Dokumenti/Durk ... likums.doc

Millegipärast minu arvuti ei taha neid faile avada. Kas mingit otselinki pole?

Kasutaja avatar

Martin.
Postitusi: 143
Liitunud: 20 Mai 2006, 22:40
Asukoht: Tallinna ümbrus.

Re: Rollerite võistlussari Supermoto võistlustel

Lugemata postitus Postitas Martin. »

Ma nägin ainult kahte klassi .. open ja stock.
eestis võiks jah olla 50cc klass, kus mootorit tuunida võid aga mitte suuremat silindrit panna.
Midagi amortidega vms vüiks ka veits piirata. Ja open oleks ilma piiranguteta.

Kurvis näeme . kahepoolene
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”