MotoDelta on 6 korda alla kukkunud
Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud
petz61 kirjutas:selliseid kolbe-silindreid ennegi nähtud kui on s*** õli olnud, mille määrimisomadused kuumalt ja pöördes ära kaovad või õli sootuks suvatseb ära põleda.,
Muide, õli oluline omadus ongi, et ta peab ära põlema. Kusjuures mida jääkainevabamalt, seda parem.
Tolle pildil oleva kolviga on aga tõenäolielt 2 eri probleemi.
- Õli. Kardi Racing õli üldises mõttes pole süüdlane. Korralik sünt põleb pea tahmata. Küll aga tahmab oluliselt mineraalbaasil õli, näiteks Castrol 747. Tahmab, kuid määrib hästi. Võistlusmootoritel, mis iga paari sõidu tagant lahti käisid, võis neid kasutada, sest puhastada tuli niikuinii.
Pöörded ei mängi mingisugust rolli. Kui, siis kõrge pöördega mootorile ei tohi viletsat õli valada. Vastupidi probleemi pole. - Jooned silindril ja kolvil võivad olla tekkinud nii tahmaosakestest kui ka lahja segu tõttu tekkinud ülekuumenemisest.
A tollelt sõbrast poemüüjalt ma ei julgeks küll mistkit soovitamise peale osta Ja kui kolb näeb selline välja, sisi järgmine samm on summuti ja leegitoru kontroll, sest ka need on paksult õli täis.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.