Suzuki TL1000 R
Ebamugavust tekitab kui märjal asfaldil esimese käigu pealt umbes 5000 pöörde juures ja täiesti rahuliku gaasiga teise käigu peale hakata vahetama võtab tagaratta ringi.Sama lugu teise pealt kolmandale minnes aga selle kiiruse juures juba suht tugev nõks läbi käib(olen sõidus suht algaja).
ja ka käiguga pidurdades kui asfalt märg siis pidurdusjõud nii tugev et
võtab tagaratta plokki.
Olen ka seda täheldanud et kui rahulikult külma kummiga kuival asfaldil esimesega tuimalt gaasi peale vajutada ja ise ettepoole kummargil olles
võtab ka asfaldile mustad jutid maha,seejuures esiratast ei tõsta
kuna tundub et mass on väga esiosa peal.
ja ka käiguga pidurdades kui asfalt märg siis pidurdusjõud nii tugev et
võtab tagaratta plokki.
Olen ka seda täheldanud et kui rahulikult külma kummiga kuival asfaldil esimesega tuimalt gaasi peale vajutada ja ise ettepoole kummargil olles
võtab ka asfaldile mustad jutid maha,seejuures esiratast ei tõsta
kuna tundub et mass on väga esiosa peal.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.