Mis rehvidega sõidate?
Moderaator: Moded
Mis rehvidega sõidate?
Ise saan natuke muljetada Michelin Hi-Sportidest, hoolimata sellest et mujal maailmas nende kohta 99% ainult üheselt mõistetavaid halbu hinnanguid antakse, ütleks ma et NII sitad nad nüüd ka ei ole.. pidamine on, "harju keskmine" Läbisõitu sain tagumisest 10030km, siis oli üks vale kujuga klaasikild valel ajal vales kohas. Rehv ise oli ka tegelikult enam-vähem otsas. Kummaline see, et esimene on ka peaaegu samapalju kulunud, kasutan vist esipidurit selleks, milleks ta tehtud on..
Üldiselt vii palli süsteemis annaks neile kokkuvõttes hindeks 4-
btw, rehvi ma ei põleta ja sõidan kahe ratta peal.
Igatahes üritasin uuesti Pirellit leida, ning osutus üsna kalliks. Seega püüan vist selle hooaja oma tagumise slikiga veel lõpuni venitada ja siis bikeri kaardi abiga hea hinnaga Bridged alla osta.
Kokkuvõtteks annaksin oma vaatenurgast vaadatuna Pirellile 5+ aga peale hinnauuringut jätaks 4 .
Nõnnaviisi...
Nüüd on all Pirelli Dragon Supercorsa - soft segu, pooleldi rinka rehv. Kuivalt on võrreldes varasemaga imeline pidamine, vihmaga tuntavalt viletsam. Selle võib muidugi kanda mustrisoonte minimaalse olemasolule, eriti rehvi servadel. Aga rahul olen.
Kuuldavasti head ja teistest oluliselt odavamad peaks olema Continentali tsiklirehvid. Eestis on saadadavus veel keeruline, aga võimalik
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Tagumisega sõitsin ca 22 000 aga sellest viimased 2-3 tuhat oli ikka juba kurjast ... mustrist polnud enam haisugi kuid nöörideni ikka ka ei läinud. Enam nii ei tee, ausõna
Hiljuti viskasin pilgu peale ka esimesele ja ennäe ... sügise sõidud teeb veel ära aga kevadel ka kohe vahetusse. Ehk siis suhteliselt ühtlaselt kuluvad, tagumine ainult veidi rohkem ...
Läbisõidust veel ka niipalju et veidi üle poole tuleb Euroopa siledatel teedel kus kulumine märgatavalt väiksem kui meie killustikuga pinnatud asfaldil.
Erilise vihmarehviga küll tegemist ei ole aga pole kunagi tundnud et mingist eritiliselt libe oleks, sajus piisavalt sõidetud, nii üksi kui kaksi.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Kevadel said uued ja värsked alla.
Esimene kestis 14500 km. Selleks hetkeks oli ta juba natuke palju kulunud ehk siis mustrit polnud.
Tagumine rehv kestab minu sõidustiiliga ~8000 km.
Pidamisest kuna BT020 on sport touring rehv, siis erilisi ringrajaomadusi pole sellelt oodata.
Samas Sport Touring rattale sobivad nad nagu rusikas silmaauku.
Peale kulumise mul ühtegi etteheidet neile pole.
Viimased 2000km olen sõitnud HI Spordiga, (sellega, mis CB500 postis klaasikildudega sõbrustas). Pidamine pole päris see, mis BT020 -l
Just vihmas ja märjaga on pidamine kehvem ja niiskel asfaldil ületab mu honda väändemoment rehvi pidavuse ääretult kergelt. Samas üllatav on see, et kruusal tundub HI Sport jällegi stabiilsem
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Aga Saksa ajakiri MOTORRAD juuni alguse numbris võrreldi Sport Touring tsiklite rehve. Tootjad ja rehvid olid:
Avon Azaro AV45/46 ST
Bridgestone Battlax BT 020
Continental Road Attack
Dunlop Sportmax D 220 ST
Metzeler Roadtec Z6
Micelin Pilot Road
Pirelli Dragon GTS
Rehvimõõdud 120/70 ZR 17 ja 180/55 ZR 17
Testiratasteks olid Kawasaki ZRX 1200 R ja Suzuki GSX-R 750.
Hinnati:
1. käitumine kurvis
2. käitumine märjal
3. kulumine kurvis
Tulemused: 1 2 3
Avon 7 7 2
Bridgestone 3 6 1
Continental 6 1 6
Dunlop 5 4 7
Metzeler 1 2 5
Michelin 2 2 2
Pirelli 3 5 4
Need numbrid tähistavad siis kohti 1.-7. 1. kõige parem ja 7. kõige kehvem.
Äkki on abiks sõbrale uute jalavarjude soetamisel. Iseasi, kas just selliseid meil varnast võtta on. Tellida peaks vist kõiki saama.
terv!
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Kes teeb matkasõite ja hindab kestvust, võin soovitada Bridgestone Exedra G547-G548 rehve. Läbisõidud on vägagi eeskujulikud. Soovitaks pöörata tähelepanu sellele, et antud rehv on diagonaal ja rediaaliga paari vahetamine nõuab tähelepanu. BT45 on ka muide diagonaal, see tuleb paljudele üllatuseks, nagu olen kogenud.
G547(esi)-G548 (taga) rehvi üllatav omadus on see, et vaatamata oma teoreetiliselt tunduvale jäikusele võrreldes radiaalrehvidega ei saanud ma ratta käitumises ja kurviomadustes palju vahest aru võrreldes Dunlop Sportmax Touring D205 rehvidega, mille jooksu enne Bridgesi läbi sõitsin.
Dunlopi puhul on tegu tunduvalt sportlikuma (radiaal) rehviga. Tuntav vahe on rehvide soojenemisel ja kes peaks kasutama G547-548 rehve, soovitaks need soojaks sõita, kui aktiivsem sõit plaanis.
G547-8 probleemiks on vähene mõõtude valik. Valikus on enamus mõõdud mõeldud spetsiaalselt mõnedele ratastele ja laialdaselt paljudele ei pruugi
sobida.
Läbisõitudest ka..ratas siis ST1100 tangitud kaal u 312kg, rehvi mõõdud
110/80-18 ees ja 160/70-17 taga. Sõidustiil nagu ratta iseloom, ehk nö sport touring. Rehvide kulumist on suurendanud Survivali koolituste läbiviimisel ja harjutssõitudel tehtud korduvad pidurdusmanöövrid.
Exedra G547 esirehvi läbisõiduks kujunes 33150 km
Exedra G548 tagarehv..esmane proov 17300km, teine kord sai rohkem euroopat sõidetud ja vahe on siin kohe näha. Järgmise rehvi läbisõiduks on siiani kujunenud 20800km ja arvan, et jätkub veel 2-3000km.
Dunlop D205 läbisõidud ka
Esirehv-läbisõit u 19500km
Tagarehv-läbisõit u 14500km
Dunlopid oli rattal all, kui minu kätte tuli ja hinnanguliselt mõlemad korraga vahetatud ja päris uued. Läbisõidud on pärast seda minu enda sõidetud.
Hetkel veel taga all oleva G548 kavatsen paaris lõpuni sõita kasutades esirehviks BT45-te. Peale seda, kui tagarehv on lõpus, proovin ehk ise ka
paari BT 020 rehve ära.
Kk
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Keskjoont oli alles veel 1,5mm. Sellel rehvil ei tohiks olla külgedel ja keskel eri jäikusega segu, aga nii see läks, krt ma ei tea, kus ma need küljed siledaks sain.
G548 Exedra tagarehvil sõitsin keskojoone maha, aga selle lõpu vormistamiseks ei läinud:
>või läksid viimased tuhanded km juba keskelt täiesti sileda rehviga?
ütleme nii, et u 700km läbisõidust maha ja oleks veel mahtunud seaduse sisse. Viimase lõpu "vormistamiseks" vaatasin ilusat kodumaad ühel laupäeval 1000km jagu.
Hetkel veel all olev tagarehv G548 on sõitnud niisiis 20793km ja keskjoone sügavus u 2mm.
Kk
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Ka see ülalmainitud test väidab, et Dunlop kurvis ehk siis külje pealt väga kiiresti kulub. Seda see 7 seal kolmandal positsioonil Dunlopi nime järgi tähendab. Pole küll täpselt sama rehv, aga Sport Tourig otstarbeline siiski. Ja Bridgestone väga kauakestev on (1)Dunlopi võtsin alt ära, kuna küljed olid siledad
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
rehvirõhud tegelikult 2,3-2,5 ees ja 2,7-2,9 taga. Dunlop reageeris rehvirõhu alandamisele 2,9 lt- 2,7 peale ühtlasema kulumisega. 2,9-ga kippus algul veidi kanti kuluma.
G548 kulub ilusa profiiliga ka 2,9 juures..hoian siiski 2,7 kandis.
Kk
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Esi ja tagarehv BT45:
http://194.39.141.68/articles.asp?id=272
Prooviks siis ka nupprehvi ja kuidas eestis vastupeab. Hetkel all Britsu ja igatpidi mitte rahul rehviga, kuna sõitsin jahedate ilmadega (alla 10'C) siis kuidagi ei tahtnud soojaks minna ja pidevalt selline tunne nagu libiseks. Samas sooja ilmaga nig kuiva asfaldiga ei ole probleeme. Kui tagasi enduro rehvi peale läheb tuleb jällegi midagi uut proovida:)
Honda AT RD07
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Testrattaks oli Yamaha YZF-R6. Seda põhjusel, et testiti ka sportrehve ja oleks võrdlusmoment sprttouring rehvidega.
Tulemused (kohad: käitumine kurvis, käitumine märjal rajal, üldkoht, sulgudes paari keskmine hind Saksas)
Avon Azaro 7 7 7 (237EUR)
Bridgestone BT020 6 6 6 (232EUR)
Continental Road Attack 1 4 3 (247EUR)
Dunlop D220ST 4 5 4 (278EUR)
Metzeler Roadtec Z6 1 2 1 (221EUR)
Michelin Pilot Road 5 3 4 (153EUR)
Pirelli Strada 3 1 2 (228EUR)
Äkki on uute jalavarjude soetamisel abiks.
Sportrehvide testi tulemused on ajakirja järgmises numbris, mis ilmub 26. mail ja jõuab minuni u. nädal hiljem.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
küsimus
http://www.streetmoto.ee/?s=k60
http://www.streetmoto.ee/?s=k60f
terv!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.