2005 aasta tsiklimatk Horvaatiasse
Moderaator: Moded
Reis
Ühte asja soovitaks siiski veel kaaluda ,nimelt minna Poolas kindlasti läbi Bialstocki ,- tee poole parem ja ajaliselt võidate ,ning Varssav-Vroclav-Prahha kaudu ,kaaluge seda varianti nii igatahes soovitati mul teha autoriteetsete ja kõike näinud rekkameeste poolt ja ei tulnud pettuda.
Võtan ennast kindlasti varsti kokku ja riputan kusagile pikema ja detailsema kirjelduse oma käesoleva aasta augusti viimastel päevadel alustatud kahenädalasest reisist. Reis toimus autoga ja seega pole läbitavad kilomeetrid ilmselt ülekantavad tsiklile, ( minnes ja tulles roolis 10- 12h korraga läbides ca. 1200km ühe korraga) kuna tagumik ilmselt ei peaks vastu. Kindlasti soovitaks reisi teha kas hiljemalt mais, või siis nagu mul õnnestus sept. alguses. Põhiline põhjus on selles, et nsnde kahe daatumi vahel valitsevad Kogu Horvaatiat sakemannide hordid ( ja mitte vähe italiaanosid). Enamus neist liiklevad vagunelamutega, mis põhjustavad pikki rannikut kulgeval mägiteel päris pikki autoronge. Ja kuna teed on kitsad ja neid maju liikleb nii põhja, kui ka lõunasse siis on möödasõidud ka korraliku rattaga ilmselt raskendatud. Raadiosidet häirivad müüridena kõrguvad mäed. Teine takistus on kõrghooajal täis kämpad ( eriti põhjas) Üldiselt tundub, et mida rohkem lõunasse, seda hõredam liiklus, lahkemad inimesed, ilusam loodus, omapärasemad taimed, vähem turiste jne. Samas pole tee kerge, kuna keskmine kiirus oli Dubrovniku poole sõites mingi 50-58 km/h. Seega peab arvestama et see pealtnäha tühine ca. 750km teekond võtab oodatust rohkem aega.
Reisi varasemaks/ hilisemaks jätmise üheks põjuseks on kindlasti ka valitsev temperatuur. Septembri esimestel nädalatel jäi öine õhuemperatuur 21 ja 25 kraadi( viimasel juhul oli ka avatud uksega telgis palav) vahele. Päevasel ajal oli varjus mõõdetud maksimum 35 kraadi. Seega on tipphooajal ilmselt tsikliga ülipalv liigelda. Kolmas põjus on see, et kõigis majutustes on hinnad samuti mais ja septembris märgatavalt odavamad kui nende vahelisel ajal. Aega peaks minimaalselt 2 nädalat olema. Alla selle ei tasu sõit ära, kuna nädala oled ainult teel Horvaatiasse ja tagasi. Kui mul oleks tagantjärele võimalus valida, kas sõita Dubrovnikuni , või külastada"kohustuslike" saari Krk ja Bag, siis valiksin ajapuudusel ainult Dubrovniku. Vähemalt mulle jättis Dubrovnik kogu reisi sügavaima mulje. Kindlasti soovitan külastada seda imekaunist linna ka öösel, kuna kaunilt valgustatud fassaadid jätavad öösel eriti võimsa mulje ja õhutemperatuur on mõnus. Kui vähegi ajakavasse mahub, siis soosvitan põigata Sloveniasse ja külastada Bostonja koopaid. Nagu ikka ei anna fotod edasi pooltki tegelikusest. Asi on tõsiselt võimas ja võtab sõnatuks pikemaks ajaks-
http://www.jounisakki.fi/Kuvagalleriat/ ... _slovenia/
Kunagi võtan ennast kokku ja kirjutan siis pikema jutu koos kuupäevade ja muuga. Jõudu igatahes minejatele ja te ei kahetse. Kes on käinud läheb tagasi!
Reisi varasemaks/ hilisemaks jätmise üheks põjuseks on kindlasti ka valitsev temperatuur. Septembri esimestel nädalatel jäi öine õhuemperatuur 21 ja 25 kraadi( viimasel juhul oli ka avatud uksega telgis palav) vahele. Päevasel ajal oli varjus mõõdetud maksimum 35 kraadi. Seega on tipphooajal ilmselt tsikliga ülipalv liigelda. Kolmas põjus on see, et kõigis majutustes on hinnad samuti mais ja septembris märgatavalt odavamad kui nende vahelisel ajal. Aega peaks minimaalselt 2 nädalat olema. Alla selle ei tasu sõit ära, kuna nädala oled ainult teel Horvaatiasse ja tagasi. Kui mul oleks tagantjärele võimalus valida, kas sõita Dubrovnikuni , või külastada"kohustuslike" saari Krk ja Bag, siis valiksin ajapuudusel ainult Dubrovniku. Vähemalt mulle jättis Dubrovnik kogu reisi sügavaima mulje. Kindlasti soovitan külastada seda imekaunist linna ka öösel, kuna kaunilt valgustatud fassaadid jätavad öösel eriti võimsa mulje ja õhutemperatuur on mõnus. Kui vähegi ajakavasse mahub, siis soosvitan põigata Sloveniasse ja külastada Bostonja koopaid. Nagu ikka ei anna fotod edasi pooltki tegelikusest. Asi on tõsiselt võimas ja võtab sõnatuks pikemaks ajaks-
http://www.jounisakki.fi/Kuvagalleriat/ ... _slovenia/
Kunagi võtan ennast kokku ja kirjutan siis pikema jutu koos kuupäevade ja muuga. Jõudu igatahes minejatele ja te ei kahetse. Kes on käinud läheb tagasi!
Tegin väheke taustauuringut Tallinn-Rostock liini kohta, andmed on 2004 suvest, 2005 info pannakse üles jaanuaris.
Silja Line, Tallinn-Rostock, kõige odavamas 4-s kajutis üks koht 2030 krooni, mootorratta ülevedu 780 krooni.
Lõuna-Rootsis asuvast Trelleborgist läheb praam Rostocki, 2 inimest + 1 mootorratas maksab 725 krooni, sõit kestab 6h. Praeguse graafiku järgi tundus, et see praam käib 3 korda päevas (umbes 8, 15.00 ja 22.45 ajal).
Ju oli abiks..
Silja Line, Tallinn-Rostock, kõige odavamas 4-s kajutis üks koht 2030 krooni, mootorratta ülevedu 780 krooni.
Lõuna-Rootsis asuvast Trelleborgist läheb praam Rostocki, 2 inimest + 1 mootorratas maksab 725 krooni, sõit kestab 6h. Praeguse graafiku järgi tundus, et see praam käib 3 korda päevas (umbes 8, 15.00 ja 22.45 ajal).
Ju oli abiks..
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Uued, aasta 2005 hinnad üleval: http://www.silja.ee/saksamaa/index.html
Silja Line, Tallinn-Rostock, kõige odavamas 4-s kajutis üks koht 1880 krooni, mootorratta ülevedu nagu 2004 aastalgi 780 krooni.
Silja Line, Tallinn-Rostock, kõige odavamas 4-s kajutis üks koht 1880 krooni, mootorratta ülevedu nagu 2004 aastalgi 780 krooni.

-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Oma Horvaatia reisi muljed siinkohal hakkavad juba vanaks jääma, ikkagi 2002. Ütlen vaid seda, et tahan tagasi... Kel siiski huvi, palun aga küsatagu www.emmk.ee/kalle.
ps..mõnedegi teiste reiside juures seal on seal pildid puudu veel ja talvereiside osa on sootuks pildivaene, ehk jõuan kunagi...
Aga tegelikult tahtsin öelda, et mul on ikka veits kahju sellest, et Poola alati maha kantakse, kui reisisiht ja vaatamisväärsus. Ma ei ole absoluudselt nõus väitega:
>Siit Kesk-Europani on ikka täiesti mõttetu ala mootorrattaga sõitmise >mõistes
no krt..Poola on pea sama suur riik kui Saksamaa, seal leiduks avastamist mitme tsiklireisi jagu. Ühel aastal lossid, teisel retk mööda WWII sündmusi kasvõi ja kui see ei huvita, siis leiab ka muud. Mitte et ma seda ise teinud oleks...aga mingit vastikust ka ei tunne..olen vist mingi napakas, aga alates 97 aastast läbinud Poolat tsikliga 8 reisi jooksul ja ikka olen nõus lälle läbi sõitma, sest vihkan laevaga reisimist VÄGAVÄGA;-)
Mul on näiteks kahju, et ma läbin Poolat paari põhi trassi mööda, aga see saab kunagi muutuma, ma loodan. Üks huvitav asi näiteks on juba see, kui näed kui paju on Poola muutunud aastast 97. Üks enda eksiarvamus siinkohal- aravasin, et Gdansk on miski jube sadamalinn..ausalt arvasin, aga siis tulevad teised sealtkaudu tagasi ja kuulen et ilusamat linna pole kogu pika reisi jooksul nähtud!
Nüüd paaril aastal on mul olnud komme teha kevadel päevaga tiir Eestile peale..ikka nii, et kõik suuremad piiripunktid saavad külastatud, kokku tuleb u 950-1100km Teen seda üksi, oma tempos ja mõtetega, hea käesojendus suvise hooaja alguses. Peale seda on hea tunne mitmeks päevaks...ja lähen varsti jälle.. teen 500-700 lihtsalt tuttavaid Eesti teid, mul pole igav, maantee elab alati oma elu, võibolla sellepärat suhtun ka Poolasse jt teistmoodi. Muide peale kahte Venemaa-Ukraina reisi tahan ka sinna ikka tagasi:-)
Eraldi teema on see, kui reisisiht on kaugemal ja aega väga vähe. Näiteks sel aastal Hispaanias tundsin, et sõidame liiga kiirelt sealt läbi...Reisi lõpuks oli küll 11000 km läbitud, aga tahaks kohe tagasi, sest palju jäi nägemata.
Üheltpoolt oleks muidugi idu sees, kui saaks sinna kuidagi kohe kohale ja kõik need kilomeetrid mõõda Hispaaniat läbides ei jäänuks enam midagi kuhugi sügelema. Aga see "kohe kohale" lõik kraabib ikka nii hinge veel, et ei saa, ikka tahan ise, maad mööda;-)
Ja üks komm jäi veel meelde:
>Soovitan sul naisega kõigepealt üks (võimalusel muidugi rohkem ja mitu) >vähemalt ~700km päev teha, kui ta õhtul ka veel lõbus on siis kannatab <alles mõtlema hakata.
Selle teemaga võib mitut moodi minna...peale seda, kui sai oma reisidest ainuke "kahekesi rattal" sõit tehtud on asi nüüd nii, et reisijast on saanud ise sõitja. Nüüd peale Elbruse ja Hispaania jm reise arvan, et kui naine juba ise juhtima ja reisima otsustab hakata, siis on ta juba sellist tüüpi, keda pole vaja tagant sundida ja liialt muretseda. Minul on selles osas vaid parimad kogemused, naised on tublid:-)
Kk
ps..mõnedegi teiste reiside juures seal on seal pildid puudu veel ja talvereiside osa on sootuks pildivaene, ehk jõuan kunagi...
Aga tegelikult tahtsin öelda, et mul on ikka veits kahju sellest, et Poola alati maha kantakse, kui reisisiht ja vaatamisväärsus. Ma ei ole absoluudselt nõus väitega:
>Siit Kesk-Europani on ikka täiesti mõttetu ala mootorrattaga sõitmise >mõistes
no krt..Poola on pea sama suur riik kui Saksamaa, seal leiduks avastamist mitme tsiklireisi jagu. Ühel aastal lossid, teisel retk mööda WWII sündmusi kasvõi ja kui see ei huvita, siis leiab ka muud. Mitte et ma seda ise teinud oleks...aga mingit vastikust ka ei tunne..olen vist mingi napakas, aga alates 97 aastast läbinud Poolat tsikliga 8 reisi jooksul ja ikka olen nõus lälle läbi sõitma, sest vihkan laevaga reisimist VÄGAVÄGA;-)
Mul on näiteks kahju, et ma läbin Poolat paari põhi trassi mööda, aga see saab kunagi muutuma, ma loodan. Üks huvitav asi näiteks on juba see, kui näed kui paju on Poola muutunud aastast 97. Üks enda eksiarvamus siinkohal- aravasin, et Gdansk on miski jube sadamalinn..ausalt arvasin, aga siis tulevad teised sealtkaudu tagasi ja kuulen et ilusamat linna pole kogu pika reisi jooksul nähtud!
Nüüd paaril aastal on mul olnud komme teha kevadel päevaga tiir Eestile peale..ikka nii, et kõik suuremad piiripunktid saavad külastatud, kokku tuleb u 950-1100km Teen seda üksi, oma tempos ja mõtetega, hea käesojendus suvise hooaja alguses. Peale seda on hea tunne mitmeks päevaks...ja lähen varsti jälle.. teen 500-700 lihtsalt tuttavaid Eesti teid, mul pole igav, maantee elab alati oma elu, võibolla sellepärat suhtun ka Poolasse jt teistmoodi. Muide peale kahte Venemaa-Ukraina reisi tahan ka sinna ikka tagasi:-)
Eraldi teema on see, kui reisisiht on kaugemal ja aega väga vähe. Näiteks sel aastal Hispaanias tundsin, et sõidame liiga kiirelt sealt läbi...Reisi lõpuks oli küll 11000 km läbitud, aga tahaks kohe tagasi, sest palju jäi nägemata.
Üheltpoolt oleks muidugi idu sees, kui saaks sinna kuidagi kohe kohale ja kõik need kilomeetrid mõõda Hispaaniat läbides ei jäänuks enam midagi kuhugi sügelema. Aga see "kohe kohale" lõik kraabib ikka nii hinge veel, et ei saa, ikka tahan ise, maad mööda;-)
Ja üks komm jäi veel meelde:
>Soovitan sul naisega kõigepealt üks (võimalusel muidugi rohkem ja mitu) >vähemalt ~700km päev teha, kui ta õhtul ka veel lõbus on siis kannatab <alles mõtlema hakata.
Selle teemaga võib mitut moodi minna...peale seda, kui sai oma reisidest ainuke "kahekesi rattal" sõit tehtud on asi nüüd nii, et reisijast on saanud ise sõitja. Nüüd peale Elbruse ja Hispaania jm reise arvan, et kui naine juba ise juhtima ja reisima otsustab hakata, siis on ta juba sellist tüüpi, keda pole vaja tagant sundida ja liialt muretseda. Minul on selles osas vaid parimad kogemused, naised on tublid:-)
Kk
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Tagasitulek võiks välja näha umbes sellisena:
http://personal.inet.fi/cool/sights/Ees ... _Eesti.htm
Kas varsti peaks hakkama mõtlema ka selle peale, kes oleks konkreetsed tulijad? Saaks täpsemate kuupäevade ja puhkusegraafikute peale mõtlema hakata?
Ise arvan, et mõistlik oleks startida kohe, päev-paar pärast Jaanipäeva.
http://personal.inet.fi/cool/sights/Ees ... _Eesti.htm
Kas varsti peaks hakkama mõtlema ka selle peale, kes oleks konkreetsed tulijad? Saaks täpsemate kuupäevade ja puhkusegraafikute peale mõtlema hakata?
Ise arvan, et mõistlik oleks startida kohe, päev-paar pärast Jaanipäeva.

-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
tere,
mina tahaks küll ennast tulejate nimistusse arvata. Loodan ainult,e t see reis ei kattuks mõne olulisema asjaga. Nagu näiteks Bikerfesti orgunniga või mõne tööalase jamaga mis kiiret lahendust vajab.
Aga... on keegi äkki mõelnud sellepeale, et võtaks kaasa mõne sellise inimese kes suudaks reisist väikse dokumentaali kokku filmida ja lõigata? Või on meie seas mõni osav kaameramees? Saaks selle müügist järgmise aasta matka eelarvesse väikse toetuse
selline mõte
motopaks
mina tahaks küll ennast tulejate nimistusse arvata. Loodan ainult,e t see reis ei kattuks mõne olulisema asjaga. Nagu näiteks Bikerfesti orgunniga või mõne tööalase jamaga mis kiiret lahendust vajab.
Aga... on keegi äkki mõelnud sellepeale, et võtaks kaasa mõne sellise inimese kes suudaks reisist väikse dokumentaali kokku filmida ja lõigata? Või on meie seas mõni osav kaameramees? Saaks selle müügist järgmise aasta matka eelarvesse väikse toetuse

selline mõte

motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Isiklikult eelistaks laevas istumise asemel tsikliga matkata.. selleks ta ju ongi! Ja mida rohkem elamusi selle käigus tuleb seda uhkem. Võib ju tore olla kiirteel 200+ kiirusega läbi Euroopa kimada kuid selle käigus näed ja koged pöördvõrdeliselt liikumiskiirusega.
Enda seni parim tsiklimatk ja puhkus oli 2002 aasta suvel eesti pinnal, kui 5 päeva sõitsin Ida- ja Lääne-Virumaal ... kogu läbisõit jäi ilmselt alla 1000 km selle käigus. Seda rohkem sai nautida looduse ilu ja sattuda huvitavatesse kohtadesse.
Kui euroopas matkata siis alla 1 kuu ei jõuaks kuhugi
gs-racer@CBR1000F
Enda seni parim tsiklimatk ja puhkus oli 2002 aasta suvel eesti pinnal, kui 5 päeva sõitsin Ida- ja Lääne-Virumaal ... kogu läbisõit jäi ilmselt alla 1000 km selle käigus. Seda rohkem sai nautida looduse ilu ja sattuda huvitavatesse kohtadesse.
Kui euroopas matkata siis alla 1 kuu ei jõuaks kuhugi

gs-racer@CBR1000F
Krt,
täitsa nihelema ajab, kui säärase ürituse ettevalmistustesse süveneda.
Järjest rohkem hakkab tunduma, et ülejäänud rahvale sobivuse korral oleksin suht huvitatud.
Motopaksu idee filmi väntamisest on ka VÄGA teemakohane - kui vähegi viitsimist on, siis sellega peaks ju pea igaüks hakkama saama. Vaja ainult videotöötlus programmi. Ma tellisin endale just jõuludeks sellise profikaamera sugemetega videokaamera ja usun, et algmaterjali hankimiseks oleks sellest enam, kui küllalt.
Kui ka viitsimist ei ole, et laiemate masside ette minekuks film kokku panna, siis vean kihla, et omaks tarbeks saaks materjali nii, et tapab.
Aga lipp tuleks kõrgel hoida ja Rolling Estonians´i sarnane asi ei ole ju teab mis raske ettevõtmine. Lihtsalt kaameramees peab õhtuti olema pisut kainem, kui teised
)
täitsa nihelema ajab, kui säärase ürituse ettevalmistustesse süveneda.
Järjest rohkem hakkab tunduma, et ülejäänud rahvale sobivuse korral oleksin suht huvitatud.
Motopaksu idee filmi väntamisest on ka VÄGA teemakohane - kui vähegi viitsimist on, siis sellega peaks ju pea igaüks hakkama saama. Vaja ainult videotöötlus programmi. Ma tellisin endale just jõuludeks sellise profikaamera sugemetega videokaamera ja usun, et algmaterjali hankimiseks oleks sellest enam, kui küllalt.
Kui ka viitsimist ei ole, et laiemate masside ette minekuks film kokku panna, siis vean kihla, et omaks tarbeks saaks materjali nii, et tapab.
Aga lipp tuleks kõrgel hoida ja Rolling Estonians´i sarnane asi ei ole ju teab mis raske ettevõtmine. Lihtsalt kaameramees peab õhtuti olema pisut kainem, kui teised

-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Paistab, et reisi kestuseks võib arvestada 11-14 päeva. Sõltub sellest kui kaua Horvaatias viibida.
Palju on küsitud ka reisi maksumuse kohta. Oskan öelda ainult seda, et ise olen arvestanud 6000-10000 krooniga.
Rusikareegel pidavat olema kroon=kilomeeter.
Kilomeetreid saab tõenäoliselt olema 5000-6000 ringis, sõltuvalt sellest kui palju Horvaatias ringi sügada.
Siin on veel üks link kus keegi proua Reena on analoogsel reisil käinud, küll autoga:
http://meelis.pri.ee/euroreis3.htm
PS. kas kellelgi head kämpingute kaarti oleks?
Bensiini hinnad euroopa riikides (infot uuendatakse iga nädal):
http://www.autoclub.ee/kytusehinnad.php
Valuutakonverter:
http://www.xe.net/ucc/full.shtml
EDIT: lisatud bensiini hindade ja valuutakonverteri lingid.
EDIT2: kroon=kilomeeter
Palju on küsitud ka reisi maksumuse kohta. Oskan öelda ainult seda, et ise olen arvestanud 6000-10000 krooniga.
Rusikareegel pidavat olema kroon=kilomeeter.
Kilomeetreid saab tõenäoliselt olema 5000-6000 ringis, sõltuvalt sellest kui palju Horvaatias ringi sügada.
Siin on veel üks link kus keegi proua Reena on analoogsel reisil käinud, küll autoga:
http://meelis.pri.ee/euroreis3.htm
PS. kas kellelgi head kämpingute kaarti oleks?
Bensiini hinnad euroopa riikides (infot uuendatakse iga nädal):
http://www.autoclub.ee/kytusehinnad.php
Valuutakonverter:
http://www.xe.net/ucc/full.shtml
EDIT: lisatud bensiini hindade ja valuutakonverteri lingid.
EDIT2: kroon=kilomeeter
Viimati muutis Aatomik, 04 Mär 2005, 19:32, muudetud 3 korda kokku.

-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Eks see kroon/km oleneb paljudest asjadest ja on paljuski individuaalne.
Oleneb ju sellestki, palju keegi lisaks bensule muid vedelikke kulutab:-) eriti kohapeal.
Reisi pikkuseks pakuks jah 6000 kanti (niipalju kogunes meil ka selle reisiga) Bensu kuluks pakuks 4000-5000 oleneb tsiklist veidi. ST puhul sain hakkama kuluga 4,7-5,3 kaks peal.
Kui on päevakorras küsimus:
> PS. kas kellelgi head kämpingute kaarti oleks?
siis tuleks sinna lisakulu arvestada ja püüda otsustada, u. mitu ööbimist raha eest tehakse.
Nagu ka enne mainisin, läks meil kaks inimest ühel tsiklil
kulu veidi üle 8k aastal 2002. Suht öko sõit oli, tsikkel võttis normaalselt bena, palju ööbimisi tegime võsas ja bailamisega ka liiale ei läinud.
Kämpse tuli sisse päris vähe, ehk paar-kolm krt ei mäletagi enam kohe.
Lisaks Krki saarel võtsime küll rannas vaguni mõneks päevaks. See tasus vägagi ära...saime oma väikse väga rahuliku rannasopi ja suht priva olemise...täielik sanatoorium
Kindlasti soovitaks aega planeerida min 2 nädalat. Meie reis oli just nii pikk ja kippus olema selline min. programm. Sellest vähem peab kas sõiduga ironbutti tegema, või kiiresti rannas lebama:-)
Paar soovitust veel...kui saate pundi kokku, tehke mingi proovisõit, kui aeg vähegi lubab. Pange koos nt Riiga, saate üksteise sõidustiilist ja jutustiilist
aimu. Selline pundi klapp on reisil olulisem, kui teinekord arvatakse.
Ja kordan veel..sõitke Horvaatias läbi väiksete külade ja kui märkate väravas juustu müüdavat, siis kindlasti ostke seda, see on nimelt üks väga hea asi:-)
Kk
Oleneb ju sellestki, palju keegi lisaks bensule muid vedelikke kulutab:-) eriti kohapeal.
Reisi pikkuseks pakuks jah 6000 kanti (niipalju kogunes meil ka selle reisiga) Bensu kuluks pakuks 4000-5000 oleneb tsiklist veidi. ST puhul sain hakkama kuluga 4,7-5,3 kaks peal.
Kui on päevakorras küsimus:
> PS. kas kellelgi head kämpingute kaarti oleks?
siis tuleks sinna lisakulu arvestada ja püüda otsustada, u. mitu ööbimist raha eest tehakse.
Nagu ka enne mainisin, läks meil kaks inimest ühel tsiklil
kulu veidi üle 8k aastal 2002. Suht öko sõit oli, tsikkel võttis normaalselt bena, palju ööbimisi tegime võsas ja bailamisega ka liiale ei läinud.
Kämpse tuli sisse päris vähe, ehk paar-kolm krt ei mäletagi enam kohe.
Lisaks Krki saarel võtsime küll rannas vaguni mõneks päevaks. See tasus vägagi ära...saime oma väikse väga rahuliku rannasopi ja suht priva olemise...täielik sanatoorium

Kindlasti soovitaks aega planeerida min 2 nädalat. Meie reis oli just nii pikk ja kippus olema selline min. programm. Sellest vähem peab kas sõiduga ironbutti tegema, või kiiresti rannas lebama:-)
Paar soovitust veel...kui saate pundi kokku, tehke mingi proovisõit, kui aeg vähegi lubab. Pange koos nt Riiga, saate üksteise sõidustiilist ja jutustiilist

Ja kordan veel..sõitke Horvaatias läbi väiksete külade ja kui märkate väravas juustu müüdavat, siis kindlasti ostke seda, see on nimelt üks väga hea asi:-)
Kk
-
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Liikudes Kesk-Euroopas tuleb puhtalt bensiini maksumuseks ca 1 EEK/km. Ida poolel liikudes saab ehk 0.8-ga hakama. Tarbimine 5,7l/100km.
Kui rattaid on rohkem kui 4, on minu kogemustest tulenev soovitus jaotuda rühmadeks kes liiguvad umbes pooletunniste vahedega. Selle liigutuse vajalikkuse üle võib küll pikalt diskuteerida aga nii on arvukate reiside tulemusel välja kujunenud.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Kui rattaid on rohkem kui 4, on minu kogemustest tulenev soovitus jaotuda rühmadeks kes liiguvad umbes pooletunniste vahedega. Selle liigutuse vajalikkuse üle võib küll pikalt diskuteerida aga nii on arvukate reiside tulemusel välja kujunenud.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Soovitan omalt poolt ka kindlasti pundiga enne mingi "proovisõit" teha, eriti arvestades et minek ju toimub vist suht erinevate ratastega (võimsust pean silmas).kalle kirjutas:kui saate pundi kokku, tehke mingi proovisõit, kui aeg vähegi lubab. Pange koos nt Riiga, saate üksteise sõidustiilist ja jutustiilistaimu. Selline pundi klapp on reisil olulisem, kui teinekord arvatakse.
Kk
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
5.7L/100-le on Royali keskmine kulu Euroopa maanteedel toimunud reisidel. Kuna Kesk- ja Lääne-Euroopas kipub bensu hind üle 1 euri liiter olema siis tulebki sinna krooni kanti km.Motopaks kirjutas:OT: Kris. kas see on Royali kulu või matkalkäinud rataste keskmine?Tarbimine 5,7l/100km.
motopaks
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Tere
Toetan Toni utlust, ei ole vaja omalkael seiklusi otsida voiksite uurida eesti veoautojuhtidelt, kuskaudu nad poolat, endisi sotsmaid ja muid riike votavad, saastate kovasti aega, narve ja raha. Osa mehi liigub ju igapaevaselt neid teid pidi.
Kalle jutus on k6va iva sees. Nimelt voiks uks ots olla lennukiga.. siit nuud uus teema, rootslased pistsid eelmine vihmane suvi oma rattad 6tk Londonis DFDSi ja autopeale. London -> Stockholm 300eur ratas. Enne kui nad lennukiga kohale joudsid jargmine paev, olid rattad Stokis. Liig vihmane suvi oli. DFDS ei ole koige odavam viis vedada rattaid.
Joudu korraldajatele.
Kalle jutus on k6va iva sees. Nimelt voiks uks ots olla lennukiga.. siit nuud uus teema, rootslased pistsid eelmine vihmane suvi oma rattad 6tk Londonis DFDSi ja autopeale. London -> Stockholm 300eur ratas. Enne kui nad lennukiga kohale joudsid jargmine paev, olid rattad Stokis. Liig vihmane suvi oli. DFDS ei ole koige odavam viis vedada rattaid.
Joudu korraldajatele.
Viimati muutis Cowboy, 13 Veebr 2005, 02:39, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Tere
Rekkameestega ühilduvaid ehk CB-lällareid tean Eestis ainult paaril tsiklil, enda oma k.a.Cowboy kirjutas:Ja veel, kuipaljudel on olemas nn. La"llar ehk raadiojaam tsiklivarustuses. Ma ei kujuta ette pikka soitu ilma lallarita. Kui normaalselt suhtlete eesti autojuhtidega teepeal, saate alati varsket infi pollarite kohta ja ei keela keegi abist kui hadas olete... Lallar-saab tehnoturust mustamae teelt, mingis tsiklipoes oli ka- aind maru kallis. Tehnoturust saab lallari ka uurida... seljuhul kasilallari voi... ikkagi oma on parim.

Pikki aastaid on ilma sideta reisitud - ei saaks öelda et niiväga hirmus ja kohutav oleks

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Mind isiklikult on igatahes juba väga raske sellest reisist loobuma saada. 
Olen aru saanud, et asi seisab kuni selgub Bikerfesti toimumise ja korraldamise ajakava. Pärast seda saab täpsemad minekukuupäevad lukku panna ja selguvad konkreetsed minejad. Asjast siiamaani huvitatute arvu silmas pidades peaks sobiva seltskonna igatahes kokku saama.
PS. Kes põhimõtteliselt minekust huvitatud on ja veel seda maha hõiganud ei ole, andke aga tuld.

Olen aru saanud, et asi seisab kuni selgub Bikerfesti toimumise ja korraldamise ajakava. Pärast seda saab täpsemad minekukuupäevad lukku panna ja selguvad konkreetsed minejad. Asjast siiamaani huvitatute arvu silmas pidades peaks sobiva seltskonna igatahes kokku saama.
PS. Kes põhimõtteliselt minekust huvitatud on ja veel seda maha hõiganud ei ole, andke aga tuld.

-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
- Asukoht: Soome / CBR600F
- Kontakt:
Antud teemaga seoses huvitavat lugemist (kellele soome keel raskusi ei valmista):
http://www.motopalsta.com/tarina_kroatia.phtml
http://www.motopalsta.com/tarina_kroatia.phtml

-
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Pole nii hull asi midagi ... sõidavad ju ikkagi mootorrattadsys kirjutas:OT: anname aga tuld... ma ei tea miks, aga see teema hakkab mulle vaikselt eelmise suve rollerimeeste matka organiseerimist meenutama... see vist tingitud sellest, et ma liiga õel...



terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Eks ta õigus kipub olema, eriti kui seltskonna liikmed kõik üksteist eriti ei tunne.kris. kirjutas:Olen vist juba tüütuseni korranud aga küll küllale liiga ei teeMida väiksem seltskond seda suurem tõenäosus reisi normaalseks õnnestumiseks! Punkt!
![]()
Aga minejatel on võimalus moodustada ka mitu rühma.
Kk
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
to: Aatomik,
sellega on nüüd nii, et festi aeg on teada.... 08-10.07 aga....
Alates märtsi lõpust olen paraku seotud ühe ettevõtmisega mis mu aja endasse neelab. Selle kõrvalt saan aega hammustada ainult Festi tegemiseks.
Seega pean ennast võimalike matkajate nimistust taandama
oleks tahtnud tulla
motopaks
sellega on nüüd nii, et festi aeg on teada.... 08-10.07 aga....
Alates märtsi lõpust olen paraku seotud ühe ettevõtmisega mis mu aja endasse neelab. Selle kõrvalt saan aega hammustada ainult Festi tegemiseks.
Seega pean ennast võimalike matkajate nimistust taandama

oleks tahtnud tulla
motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Infoks, et Silja Line pakub väga soodsat (sisuliselt 2 ühe hinnaga) võimalust sõita Tallinnast Rostocki.
Väljumine peab jääma ajavahemikku 28.aprill - 14.juuni
Ehk siis, kui võtta nelja peale kõige odavam kajut (budget), on ühe inimese kulu 765.- + moto (550.-) + söögid.
Täpsemalt: www.silja.ee
Väljumine peab jääma ajavahemikku 28.aprill - 14.juuni
Ehk siis, kui võtta nelja peale kõige odavam kajut (budget), on ühe inimese kulu 765.- + moto (550.-) + söögid.
Täpsemalt: www.silja.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.