RIP mootorrattamark Buell
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 166
- Liitunud: 20 Okt 2003, 22:17
- Tsikkel: Suzuki VX800
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
RIP mootorrattamark Buell
Buelliga on ühel pool: http://www.autoblog.com/2009/10/15/harl ... #continued
V2 FTW.
Re: RIP Buell
kurb uudis tõesti, Erik Buelli näost press release'i ajal on ka näha, et ega see otsus lihtsalt sündinud
R.I.P.
http://www.velonaut.ee
http://www.greenbikerent.ee
You've bought yourself a new bike. Keep the rubber side down!
Re: RIP Buell
Olen samuti seda meelt, et kui mingi kaubamärgi tootmine peatatakse ei tähenda see veel, et see igavesti surnud oleks. Pigem võib siin probleemiks osutuda, et kaubamärk elustatakse pagan teab mis sisuga.
Allas üks päev oli uudis, et hiinlased ostsid GM-ilt Hummeri ära. Loo nael oli see, et neil kulub ca pool aastat Hummeri vastavusse viimiseks Hiina standarditega (millega iganes siis tegu ei oleks).
Re: RIP Buell
Teen siikohal pakkumise osta ära mu buell XB12 r . Saate sama hinnaga millega tahtsin nädal tagasi müüa, ehk siis odavalt:)
Lisainfo saamiseks kirjutage privasse.
Lugupidamisega
Õnnelik Buelli Omanik
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
Re: RIP Buell
Kahju. Eric Buelli puhul on tegemist tõsise innovaatoriga. Jumal teab, mis lepingutega ta selle HD-korporatsiooniga seotud on - a la sa ei tohi kunagi ühegi teise firma jaoks töötada.
Igatahes on ta teinud kõva töö ja müts maha.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: RIP Buell
susla kirjutas:Teen siikohal pakkumise osta ära mu buell XB12 r . Saate sama hinnaga millega tahtsin nädal tagasi müüa, ehk siis odavalt:)
Lisainfo saamiseks kirjutage privasse.
Lugupidamisega
Õnnelik Buelli Omanik
USA ja Kanada diilerid müüvad oma ülejäänud stokki nüüd 50% alennusega
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: RIP Buell
Hmzz .... mis võis siis "määravaks" saada Buelli jaoks.
Arvan, et "luigelauluks" sai disaineri käkerdis 1125R ja millel kasutati Rotaxi toodangut.
Kõik need uuenduslikud tehnologiad ja arendused ei mängi niivõrd rolli kui ratas on disaini poolest "käkerdis"
Never-ever ei osta ma sport ratast kui tal pole mingit-ki väljanägemist. Ratas peab olema KA ilus. Esimene "ämber"
Rotax teeb raudselt parema "performancega" mootoreid kui HD - pole kahtlustki. Kuid sellest tulevnevalt teine "ämber".
Kuigi HD mootorid on sport ratta jaoks jõuetud on need ameerilkastele väga hingelähedased.
Räägitakse ikka et kui HD mees tahab osta sport ratast või nakedi siis ostab endale Buelli.
Firebolt ja Lightning omasid otseseid HD "juuri", siis nüüd vaatab Buelli poes vastu Austria mootoriga, peletis.
Vana Firebolt ja Lightning oli oma olemuselt ja fiilingult väga viis pluss. Müts maha.
Ei olnud neil minekut ega pidamist aga fiiling (mis on minu arust tähtsam) oli viimasepeal.
Sealt vaid pisuke sammuke edasi (mitte radikaalne)..... ja poleks oma ellujäämisel probleeme.
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: 30 Apr 2008, 20:37
- Tsikkel: XB9R
- Asukoht: Tallinn
Re: RIP Buell
V2 ratta ost endiselt päevakorras ja nüüd paneb täitsa kukalt kratsima, kas tahan peale uudist veel rohkem just Buell'i või vastupidi. Kahju, et kontakt seinast tõmmatakse, kuid too 1125R on tõesti peletis.
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: RIP Buell
apsik kirjutas:Hmzz .... mis võis siis "määravaks" saada Buelli jaoks.
Arvan, et "luigelauluks" sai disaineri käkerdis 1125R ja millel kasutati Rotaxi toodangut.
Kõik need uuenduslikud tehnologiad ja arendused ei mängi niivõrd rolli kui ratas on disaini poolest "käkerdis"
Never-ever ei osta ma sport ratast kui tal pole mingit-ki väljanägemist. Ratas peab olema KA ilus. Esimene "ämber"Rotax teeb raudselt parema "performancega" mootoreid kui HD - pole kahtlustki. Kuid sellest tulevnevalt teine "ämber".
Kuigi HD mootorid on sport ratta jaoks jõuetud on need ameerilkastele väga hingelähedased.
Räägitakse ikka et kui HD mees tahab osta sport ratast või nakedi siis ostab endale Buelli.
Firebolt ja Lightning omasid otseseid HD "juuri", siis nüüd vaatab Buelli poes vastu Austria mootoriga, peletis.Vana Firebolt ja Lightning oli oma olemuselt ja fiilingult väga viis pluss. Müts maha.
Ei olnud neil minekut ega pidamist aga fiiling (mis on minu arust tähtsam) oli viimasepeal.
Sealt vaid pisuke sammuke edasi (mitte radikaalne)..... ja poleks oma ellujäämisel probleeme.
Määravaks sai see et ta oli Harley-Davidsoni oma. Erik Buell tegelikult pani oma munad alasile juba hetkel kui ta oma firma HD'le ära müüs.
HD on tänapäeval üks äärmiselt kahtlane firma. Nende finants divisioon jagas inimestele samasuguseid sub-prime laene tsiklite ostmiseks nagu pangad majade ostmiseks.
Strateegia mille järgi üritati müüa nii palju kui võimalik tsikleid, ka inimestele kel tegelikult raha ei ole ja võlge tagasi ei maksa, osutus ikka äärmiselt valeks.
HD kogusissetulek langes 84% võrreldes eelmise aastaga. Mitte selle pärast et oleks 84% vähem tsikleid müüdud vaid just selle Financial Division'i väärtegevuse tõttu.
Buell kui HD alambränd lihtsalt ohverdati ära suure venna päästmiseks. Kuna Buell oli HD'ga tehnoloogia poolest nii seotud ei saanud nad teda ära müüa. HD'le kuuluv MV Agusta on aga selles vaates täiesti eraldi seisev ja nüüd müügis.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: RIP Buell
a minge ka m***i.. ehmatusega vaatasin, et üks biker (bueller.. sry lemps;) ) kasti läind... no krt, vormistage pealkirjad ikka ÜHESELT MÕISTETAVANA... nah
Re: RIP Buell
apsik kirjutas:Hmzz .... mis võis siis "määravaks" saada Buelli jaoks.
Kui vaadata majanduslikku külge, siis nii Buell kui MV olid nii oma tehnika kui hinna poolest premium turu spetsiifiline segment, sellelaadsed saavadki elada ja õitseda vaid majanduslikult väga headel aegadel ning surevad/hiberneeruvad majanduse languse ajal. Inimesed lihtsalt ei osta ebapraktilisi, aga see-eest sigakalleid ja kehva kvaliteediga trenditooteid.
Tehnilisest küljest rääkides: Buelli toodang oli üldjuhul siiski väga kitsaks tarbimiskeskkonnaks loodud: linnas huligaanitsemine. Nad proovisid ragistada ka väikse linnatsikliga Blast, mille läbikukkumisest sai aru ka Buell ise ning samuti proovisid adventure touringut oma Ulysessiga, mis aga ei saavutanud suurt midagi.
Oma kontseptsioonilt oli tegemist puhtalt USA turu konservatiivsemasse serva suunatud toodanguga, omamaise relvaga japsi peikide vastu. Aga see, mis töötas kunagi E.Buelli väljatöötatud eksklusiivse väikeseeriana, ei töötanud masstoodanguna. Japsidele ei suudetud vastu seista ei tehniliselt (mootorid nõrgad, jõu kättesaamiseks pidid oluliselt tuunima), kvaliteedilit (Buell ei tilgu õli vaid märgistab oma territooriumi) ega mugavuselt. Ka võistlusrajal ei suutnud Buell midagi saavutada. Selleks küll muudeti USA rinkareegleid niimoodi, et 2-sil 1200cc olid ühes pundis 600cc neljapütistega (Formula Exreme), aga vaatamata pungestustele ei suutnud Buell toota tsiklit, mis oleks ühegi võistluse edukalt lõpetanud ja kogu klassi ruulisid japsi 600sed.
Pealegi, konservatiivsele segmendile mõeldud toodangu disain ei saa olla röögatu futu-postmodernism.
Lühidalt: õitsev majandus kannatas Buelli ära, langev majandus pühkis ta uksest välja.
Re: RIP mootorrattamark Buell
sang kirjutas:Nad proovisid ragistada ka väikse linnatsikliga Blast, mille läbikukkumisest sai aru ka Buell ise ning samuti proovisid adventure touringut oma Ulysessiga, mis aga ei saavutanud suurt midagi.
Kui Blast kuubiks pressiti, siis kuskilt jooksis läbi inf, et tegu oli Buelli enim toodetud mudeliga. Juhul kui see vastab tõele (ei viitsi otsida, kas selle kohta ka mingeid tehase numbreid on välja antud), siis Blasti päris läbikukkumiseks nimetada on pisut ülekohtune. Blasti probleem oli pigem sellest, et Buell tahtis kaasaegset mootorit (toda V-Rodi oma), mis aga arendati liiga raskeks, aga saadi hoopis Blast, millest nad algusest peale eriti huvitatud polnud.
Ka on välismaistest foorumitest silma jäänud kurtmine, et H-D diilerid ei pidanud Buellidest suurt ning seetõttu polnud demorattaid ja kõva tahtmist neid üleüldse müüa... Foorumijutt, aga ehk on siin ka terake tõtt sees.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.