Kawasaki ZX6r 2004 - JustCraizy
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Kawasaki ZX6r 2004 - JustCraizy
No panen ka siis ratta üles. Ikkagi peaaegu igapäevane külaline siin foorumis
Rattaks siis 2005a(04 mudel) Kawasaki ZX6R ning hetkeks siis ratas läbinud kokku ca 16 000 kilomeetrit.
Minu esimene ratas ning omanud seda 2009a hooaja algusest. Eestis läbinud selle rattaga ca 1000 kilomeetrit.
Kuna hooaeg algas üsna huvitavalt ja sai kohe külili pandud ning oi oi milline ego laks saadud , siis peale seda sai muretsetud koheselt tutikas uus Metzeler tagarehv ning ütleme nii, et pidamine muutus peale seda kardinaalselt. Kukkumisest siiani parem gondel tiba katki, aga kuna seisab koos kenasti ning tükke ei kaota siis jätsin ta hetkel nii nagu ta on. Sõitmist ei sega ning väga hull ka ei ole.
Vahepeal siis lisadena juurde muretsetud:
1) Translogic QuickShifter koos Shiftlight'iga - käiguvahetus rattaga on hoopis midagi muud. Kõik käib ikka ülimalt sujuvalt ja mõnevõrra ka kiiremalt kui gaasiga mängides.
2) LSL rooliamort - Selle muretsemise tingis peamiselt kaks intsidenti. Õlg oli kukkumisest juba enamvähem korras ning raadil kiirendades tõmbas noka üles
ning mahalastes tõmbas lenksuga buugi buugi käima ning nii jõhkralt, et vigastasin õlas niigi hellasi lihaskidusi. 2 nädalat "audis" jälle ning peale seda siis
linnas kurvist väljudes tõmbas jälle noka lakke ning maandudes sama pull ning jälle valuvaigistide mõju alla
Peale seda aitas ning tundub, et see vidin
tõepoolest on üks väärt asi.
3) 1000km läbimisel siis tutikas täissünt õli + õlifilter + küünlad ning tutikad Ferrodo(oli vist) esimesed piduriklotsid.
Tulemas:
Power commander 3 ning seadistamine dünos.
Kuna rinkale ma minna ei julge, siis vahepeal käinud hobikorras dragi sõitmas ning drag race'i areng olnud järgmine:
1 Võistlus: Crash
2 võistlus: 12.4, 60ft 2.4 -> siiani mäletan Pacaani sõnu: "nii rahulikult ka pole mõtet võtta"
3 võistlus: 12.0, 60ft 2.4
4 võistlus: 11.8, 60ft 2.1
5 võistlus: 11.3, 60ft 1.97
Tartu rajapäev - 10.7@205km/h, 60ft 1.8
6 võistlus: ?
Sooviks selle rattaga alla 11 seki ära sõita, siis süda rahu ja eks siis tuleb ka kõrgemasse klassi astuda juba suuremate eesmärkide ja väheke uuema rattaga.
Ratas üldiselt on väga hästi teeninud ning siiani mingeid probleeme näha ei ole(ptui ptui ptui). Häirib natuke gaasirutska, mille käik on hiilgama pikk...
Eks kui commanderi saan häälestatud, siis üritan ka düno graafiku üles panna ning eks siis ole täpsemalt näha mitu hobust veel originaal 87kw alles on. Eks aeg kindlasti oma töö teinud.
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
-
Teema algataja - Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Kawasaki ZX6r 2004 - JustCraizy
Tartu rajapäevalt kodus ning uus isiklik rekord 400m.
10.7@205km/h. 60ft 1.8
Just kui hoogu hakkasin minema, lagunes käiguvahetus, shifteri toru üks plt tuli lahti täpselt finishis ära ning 400m rattaga tagasijooksu tõmbas ikka kopsu jumala kokku...
Nüüd vaja Haapsaluks asi uuesti kokku panna ning võibolla saab ka commanderi peale. Sellega ehk kümnendiku saaks veel ajast maha
-
Teema algataja - Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Kawasaki ZX6r 2004 - JustCraizy
Üllatavalt lakke ei lähegi, aga mahapaneku tagajärjed on mõnikord üllatavad, oletan, et mõtlesid rooliamordi teemat
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Kawasaki ZX6r 2004 - JustCraizy
justcraizy kirjutas:Tartu rajapäevalt kodus ning uus isiklik rekord 400m.
10.7@205km/h. 60ft 1.8
Just kui hoogu hakkasin minema, lagunes käiguvahetus, shifteri toru üks plt tuli lahti täpselt finishis ära ning 400m rattaga tagasijooksu tõmbas ikka kopsu jumala kokku...Nüüd vaja Haapsaluks asi uuesti kokku panna ning võibolla saab ka commanderi peale. Sellega ehk kümnendiku saaks veel ajast maha
![]()
Õnne! 10,7 on juba ikka päris hea aeg millega võib igaüks rahul olla sellise tsikli spec-iga sõites. samuti korralik lõppkiirus ja hea 60ft "lühikese" kohta.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: Kawasaki ZX6r 2004 - JustCraizy
justcraizy kirjutas:Üllatavalt lakke ei lähegi, aga mahapaneku tagajärjed on mõnikord üllatavad, oletan, et mõtlesid rooliamordi teemat
Hoia siis juba üleval kui ta ülesse tuli...looduse vastu ei saa
Imelik et enda suzu pole veel sellist nalja teinud et hakkaks tankslappima...tean et uuemad yamud kah suht stabiilsed.
10.7 juba enamvähem aeg. Sepp sõitis mu stock rattaga 10.9...mul muidugi 1 KW originaalis rohkem
EDU
-
Teema algataja - Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Kawasaki ZX6r 2004 - JustCraizy
Nonii, sain lõpuks Veldist ka düno graafiku kätte:
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=1426741
Ei teagi, minuarust suht okey 5a vana ja ca 16500km sõitnud ratta kohta. Ikkagi 80.71kw tagarattast, originaalis siis 87kw vändalt(mõõdeti sealt vist...).
Ratas selleks aastaks garaasis ja jääb ootama uut hooaega ja uut omanikku. Esialgu läheb minema koos kogu tavaariga(Translogic quickshifter+shiftlight, Pakendis tutikas barnett performance clutch kit + power commander 3 veldis seadistaud mapiga + LSL rooliamort + enamvähem tutikas tagarehv) Nii et kui kellegil huvi, siis võtke aga ühendust.
Teenis ülimalt hästi ning minek peale commanderi seadistamist samuti mõnusalt terav
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki ZX6r 2004 - JustCraizy
Väga kõva tulemus
justcraizy kirjutas:Nonii, sain lõpuks Veldist ka düno graafiku kätte:
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=1426741Ei teagi, minuarust suht okey 5a vana ja ca 16500km sõitnud ratta kohta. Ikkagi 80.71kw tagarattast, originaalis siis 87kw vändalt(mõõdeti sealt vist...).
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Kawasaki ZX6r 2004 - JustCraizy
korke kirjutas:Väga kõva tulemus
justcraizy kirjutas:Nonii, sain lõpuks Veldist ka düno graafiku kätte:
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=1426741Ei teagi, minuarust suht okey 5a vana ja ca 16500km sõitnud ratta kohta. Ikkagi 80.71kw tagarattast, originaalis siis 87kw vändalt(mõõdeti sealt vist...).
no minult mingeid lahjasid pille osta ei saagi, onju
EDIT: ja väga väikeste töödega sisselaske ja mootori ülemise otsa juures saaks veel lihtsalt ja odavalt jõudu juurde...
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
Teema algataja - Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Kawasaki ZX6r 2004 - JustCraizy
Tegelt see sinine joon on juba commanderiga aga mingi lambi mapiga dynojeti kodukalt. Ei julgend tollega sõita, kuna gaasi mahalastes oli tunne, et tagaistmel istub Osama, kes automaadiga kaasliiklejaid täristab. Peale seadistamist läks normaalseks ka kütusekulu, saab Tln-Tartu otsa vabalt paagiga läbitud :p
Re: Kawasaki ZX6r 2004 - JustCraizy
Asemele tuleb kah mõni ratas kui maha müüd?
-
Teema algataja - Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Kawasaki ZX6r 2004 - JustCraizy
Ratas siis leidnud praeguse seisuga endale uue omaniku.
Rain, asemele tuleb ikka. Hetkel otsingi ning eks näis mille otsas uuel aastal rajale tulen.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.