Milline ratas esimeseks siis osta?

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded


Teema algataja
wirxx

Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas wirxx »

Plaan alles A kati minna tegema ja viimasest tsiklisõidust oma 15a möödas(JAWA-350 1969a):) Hetkel vanust pea 33.Ennast huvitab nagu rohkem selline ratas millega saaks nagu veits sirgema seljaga sõita,et nagu mingi bike ja enduro vaheline asi.Võibolla väljendan end totakalt kuna teen vahet chopperil ja bikel hetkel ja olen tänapäeva tsiklieluga vähe kursis aga kuskilt peab alustama,nii,et kui kool läbi siis mida soovitate alustuseks.Kuulsin,et võib kukkumist kindlasti alguses ette tulla,et varustusega tuleb alustada kõgepealt ja siis ratas.Lääne ratas pidi olema hoopsis midagi muud kui jawad ja izhid(nendega olen kärutanud tatikana omajagu)Ühesõnaga olen veel taitsa roheline tänapäeva tsiklivärgis... ja lihtsalt juba teen eeltööd ratta suhtes.Ettetänades...

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas Piipz »

naljakas et sa mainisid "baigi ja enduro vaheline" - täpselt sama väljendit kasutasin ma ühe sõbra TDM-i kirjeldades.
oleksin ju võinud sulle öelda et kasuta otsingut, kuid ega ma ise ka parem ei olnud, kui siia registreerisin.
Nii et vastavalt rahakotile, vaata lisaks muudele sulle sobivatele ja hingelähedastele, ka sellist masinat nagu Yamaha TDM 850 või pakuks sulle isegi ühte kasutatud Yamaha TDM900 ;)

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas margus014 »

Kõigepealt kus plaanid tsikkliga sõita? Kruus? Asfalt? Mets?

Endurodega (nagu mul avatari pildil) saad sõita kõikjal ja sirge seljaga 8)


Teema algataja
wirxx

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas wirxx »

Tänud vastuste eest. "Touring" ongi see mille poole tüürida tahaksingi.Ei teadnud enne kuidas sellist tüüpi nimetatakse tsiklite valdkonnas. Aga nüüd kooli edasi ja siis vaatame ostmist alles. P.S siis tuleb leida ka moodus kuidas abikaasa saaks hirmust tagaistumises üle saada. (crash)

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas pacaan »

wirxx kirjutas:

P.S siis tuleb leida ka moodus kuidas abikaasa saaks hirmust tagaistumises üle saada. (crash)

too abikaasa meiega sõitma vahel, mul paar sõpra kes spetsialiseerunud "seljakotte" igasugu üritustel vedama - hirm kaob garanteeritult :bsmile:

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

õemehe õemees
Postitusi: 400
Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
Tsikkel: Freewind
Asukoht: Tartu

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas õemehe õemees »

Kuin'd lausa matkaplaane ei ole, siis võivad touring rattad asjatult suureks osutuda. Vaata ka misked rahulikumaid asfaldi-endurosid nagu näiteks F650, XF650, KLE500. 35-37 kw jõudu, 160-180km/h kiirust ja sõita saab ka kruusal ning pinnasteedel. Lühemaid 100-200 km otsi annab sõita ka seljakotiga.

Ma saan aru, et laibarauad antakse siis, kui end peaaegu surnuks sõidad, aga kas kukkumispunne antakse ka stiili eest, või lihtsalt iga korra eest üks?

eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Wirxx olen täpselt samas olukorras nagu sinagi hetke kuid selle vahega et kooliga ühelpoole ja ootan ARK eksamit.
TDM super mugav! Ausalt öeldes istudes ta selge ma kohe mõtlesin et see ratas loodud minule istumisasend nii loomulik et ei mingeid pingeid, mul endal kasvu sinna 192cm kanti seega TDM oli täpselt paras. Street rattad ikka sunnivad mu jalad pinges olema.
Kui plaan vaaldavalt mööda kõva pinnast sõita siis kindlasti vaata.
Igatahes minu valikusse jäänud järgmised tsiklid... Ja kindlasti kui load käes siis proovisõite nendega kindlasti tegema
Suzuki Dl-650/DL-1000 V-storm, TDM 850/900/900A. Kawasaki KLE650 versys oli huvitav ratas kuid minu koivadele tundus siiski pisut väike.
Kui plaan kerget maastiku rohkem vallutada. Võiks pilgu heita vanematele suurematele ratastele Yamaha XTZ750 Super Tenere, Honda XRV750 African Twin.
Muidu ka vaata Honda Transalpe, ja Yamaha Tenere'si
Lisaks kui võimsus ja vibratsioon pole tähtsad siis Aprilia Pegaso ja BMW F650 ühepütased võiks ka jääda sõelale, sissepritsega rattad on super ökod! ca 4-5L/100'le

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas Piipz »

eerikkarts kirjutas:

Lisaks kui võimsus ja vibratsioon pole tähtsad siis Aprilia Pegaso ja BMW F650 ühepütased võiks ka jääda sõelale, sissepritsega rattad on super ökod! ca 4-5L/100'le

Ma sul teen, kus XT jäi (togi) :bsmile:


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Piipz kirjutas:
eerikkarts kirjutas:

Lisaks kui võimsus ja vibratsioon pole tähtsad siis Aprilia Pegaso ja BMW F650 ühepütased võiks ka jääda sõelale, sissepritsega rattad on super ökod! ca 4-5L/100'le

Ma sul teen, kus XT jäi (togi) :bsmile:

Jah see XT660R(X) uuem Tenere on ka öko. Üldiselt Sissepritsega tsiklid enamjaolt (mitte alati) ökomad kui karpaga sugulased.

Minule need "Pauk ja postivahe" tsiklid eriti ei istu eks see maitse asi...
kogemused pärinevad minevikust vanematelt ühepütastelt, võibolla tänapäeva tasakaalustusvõllidega mootorid polegi nii käsi ja jalgu väristavad?

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas ulmo »

wirxx kirjutas:

Lääne ratas pidi olema hoopsis midagi muud kui jawad ja izhid(nendega olen kärutanud tatikana omajagu)Ühesõnaga olen veel taitsa roheline tänapäeva tsiklivärgis... ja lihtsalt juba teen eeltööd ratta suhtes.Ettetänades...

Näedsiis, räägivad sulle lääne ratastest aga ise sõidavad enamikus ikkagi ida ratastega. Suzu, Yamu, Honda, Kawa - kõik puha ida rattad ja tsiklituru valitsejad.

Aga see selleks, oluline on enda jaoks selgeks mõelda mõned teemad.

  • Kas sõidad üksi või tahad "seljakotti" kah vedada?
  • Kas sõidad pigem kruusal või pigem asfaldil, ehk kas sõidad kruusal selleks, et jõuda asfaldile või asfaldil selleks, et jõuda kruusale?
  • Kui pikki vahemaid soovid läbida?
  • Milline on rehvivalik sinu valitud tsikli mõõdus ja sobib soovitud pinnase/eesmärgiga?

Ja siis veel usu-maitseküsimused nagu mark ja mõned tehnilised detailid. Mina näiteks ei soetaks endale karpaga masinat (sellised toitesüsteemi lahendused võiksid vabalt eelmisse aastatuhandesse jääda), samuti ei tahaks ma masinat, millel pole sumps korralikult kaetud ja üles viidud tagaosas. St sellise klassikalised paljad torud, millede vastu on lihtne end põleta (see välistab näiteks TDMi). Ahjaa, ja iste peaks olema võimalikult lai ja lame, sellist kumerat ja kitsast tuleks vältida.

Viimati muutis ulmo, 05 Aug 2009, 12:18, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas Piipz »

noooh kuidas võtta... sissepritsel on omad plussid ja miinused. miinused on näiteks bensu ettesöötmine rõhu all. plussid on võibolla lihtsam "tuunimine"
öko kohta ei oska ka öelda, LC4 karpamootoriga võtab näiteks vähem kütust kui Pegass/Bemm/Yamu 600 sissepritsega seeria.

mis teil karpade vastu on? Kui sissepritse või benapump tee peal üles ütleb, siis on ikka täitsa pupu. Karpadega saad vähemalt ise midagi teha. Mul vahepeal kadus ka usaldus karpade vastu aga kui natuke õpid selle ehitust jagama ja valest kohast uusi düüse ei telli, siis on kõik kontrolli all :)

sumpadega on ka nii, et see oleneb kuidas nad seestpoolt villatatud on. mina võin vabalt põse vastu sumpapütti panna ka peale pikemat sõitu. osadel ratastel läheb pütt tõesti liiga kuumaks aga see on parandatav.

Ehk siis kui rahhi on, meeldib matkata aga tahad ka hullata, siis LC4 adventure on ka väga kõva püss :) Tahetakse seda paigutada uue Tenere kõrvale kuid mina väidan, et see on ikkagi klass omaette. Primo võib sulle palju pajatada sellest masinast.

ja üks tdm900 on endiselt pakkuda

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6767
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas yeekim »

ulmo kirjutas:
wirxx kirjutas:

.... samuti ei tahaks ma masinat, millel pole sumps korralikult kaetud ja üles viidud tagaosas. St sellise klassikalised paljad torud, millede vastu on lihtne end põleta (see välistab näiteks TDMi)...

Ei ole veel suutnud põletada ennast seega jätke TDM ikkagi valikusse. Hea universaalratas. Sobilik ka suurele mehele 188/100+
Orig. sumpa tuleb esmajoones ära vahetada tjuuningu vastu.
edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas Piipz »

ants01 kirjutas:

Orig. sumpa tuleb esmajoones ära vahetada tjuuningu vastu.

Miks ? :) tegelikult ei tule ju. saad häält ja välimust, üritaks ikka praktilisest küljest asju vaadata :bsmile:

Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas ulmo »

ants01 kirjutas:

Ei ole veel suutnud põletada ennast seega jätke TDM ikkagi valikusse. Hea universaalratas. Sobilik ka suurele mehele 188/100+
Orig. sumpa tuleb esmajoones ära vahetada tjuuningu vastu.
edu

Seda, kas ratas sobib enda kerega, tuleb tulevasel omanikul omaenda persega tunnetada, teiste jutust on siin vähe abi.
Sumpasid kindlasti pole vaja näppida, mõttetult kallid ja mürisejad on need tuuningasjad. Rohkem selline pisikese tilli teema. ;)

Aga räägi parem, milliseid enduromaid/dualsport rehve TDM-i esirattale saada on? 18" tundub üsna haruldane mõõt olevat.

Kasutaja avatar

markku
Postitusi: 203
Liitunud: 13 Nov 2007, 16:17
Tsikkel: VFR 700F fighter
Asukoht: tartu

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas markku »

Honda vfr on väga hea touring ratas!


Teema algataja
atmospheric

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas atmospheric »

Matkaenduro on hea koht alustamiseks, saad igale poole sõita kus veel päris pehme muda ei ole. Minu soovitus on osta esimeseks mõistliku hinnaga kasutatud ratas. Reeglina saad esimese hooaja jooksul alles oma vajadused välja selgitatud. Mina valisin esimeseks Transalpi, mis ostes tundus igati hea mõte ja hea meel on et ostsin kasutatud mitte uue kuna juba plaanin vahetust. Kasutatud ratta vahetusega on rahaline häving siiski väiksem. Olgugi, et ratta tüüp sai valitud õige on vaja juurde jõudu ja ketivedu vaja asendada kepiveoga. Piilun 1150 ja 1200GS BMW-d, samas esimese rattana oli see liiga hirmutav valik.
Edu ratta aga eelkõige varustuse valimisel.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6767
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Piipz kirjutas:
ants01 kirjutas:

Orig. sumpa tuleb esmajoones ära vahetada tjuuningu vastu.

Miks ? :) tegelikult ei tule ju. saad häält ja välimust, üritaks ikka praktilisest küljest asju vaadata :bsmile:

Vaatangi praktilisemalt- paremaks läks(mitte ainult hääl ja välimus).
Iseenesest on TDM'i kohta eraldi teema olemas, sealt saab head ja vead teada.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

sverchik
Postitusi: 96
Liitunud: 26 Juul 2006, 18:36
Tsikkel: FZS 600
Asukoht: Tallinn

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas sverchik »

Minu arust päris asjalik jutt, kus kirjas kuidas ja mida arvestada esimese ratta soetamisel.

http://www.lazymotorbike.eu/motorcycles ... otorcycle/

per asfalt ad astra
Kasutaja avatar

Karutapja
Postitusi: 157
Liitunud: 26 Apr 2006, 22:03
Tsikkel: EuroPannoonia
Asukoht: Tartu

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas Karutapja »

Oma eelmist ratast - Honda Deauville julgen soovitada. Kuna seda varem siin-seal kiitnud, siis ei hakka siin kordama - otsingusse Deauville ja leiad kuhjaga häid sõnu.
Teine soovitus esimeseks hooajaks püstisemana on Honda Revere. Deauville eelkäija. Lollikindel ratas ning üldiselt ka väga vastupidav.


stenu10
Postitusi: 188
Liitunud: 23 Juun 2005, 11:38
Asukoht: tallinn

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas stenu10 »

Tundub, et soovid pigem endurot kuid kruisimiseks oleks väga mõnus pill Harley-Davidson Iron 883. Hind tundub kah mõistlik.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

TDM tundub mulle ka hea valik. Sõber sõidab. Lasi esiamordid prillidest lahti ja tiba madalamaks, et nina madalamaks saada ja kahvli nurga järsemaks, teedel (asfalt/kruus/talutav metsatee) sõitmiseks tundub mulle hea ja on sellisena üpriski "touring". Võtab mamsli ja 3 kohvrit - läheb ja naeratab. Järgmiseks nilliks isegi midagi sellist.
Mis puudutab karpasid, siis kuni veel võimalik, mina neist ei loobu. Ja ei ole need karpa-rattad õgardlikumad, kui vähegi on suudetud jätta karpad näppimata (juba tatina imestasin, tattidel võrr ei käivitu, kohe kruvits kätte ja karpat regullima - krt see asi ei lähe järsult tuksi, järsu vea puhul on viga 99% mujal. Pole karpasid iial näppinud (no lahti võtnud, puhastanud - seda küll). Pole nendega iial probleemi olnud.). Suvisel matkal koos kola ja naisterahvaga tagaistmel, mina üle 5 liitri kulu ei saanudki, isegi kiirteel Soomes. Kusjuures ratas vana kui taevalaotus (1987).
Kuumad sumpad - ma sellest tänavasõidurattal aru ei saagi. Minu omal võib peale sõitu sumpat vabalt käega katsuda. Ja leegitorusid arstisin aerosool-ahjuvärviga, mis kahe aasta jooksul pole maha koorunud - järelikult ei hõõgu ka seal miskit. Igal juhul tsiklikatte (152.- krooksu maksis, :ner: ) tõmban otse kuumale masinale pähe ja ei kõrbe ka see. Samas riivasin käsivarrega oma ratta 9 aastat nooremat suguvenda - krt, päev otsa valu.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

rzz
Postitusi: 103
Liitunud: 13 Mai 2008, 00:24
Tänatud: 11 korda

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas rzz »

Kõigi poolt soovitatud TDM võib pisut väriseda ja tagaistumisrõõmu vähendada. Minu 2 senti:
Sirge seljaga sõitmiseks sobivad ka nö "naked bike" tüüpi rattad. Sama klassi ratastest nt. Yamaha fazer, Suzuki Bandit või Honda Hornet (600'sed). R4 mootoriga sumisevad all, ei ole liiga äkilised aga samas ei hakka niipea liiga igav ka. Tänu püstisele sõiduasendile ning "mitte-paigilikule" lenksule ideaalne ratas ka platsisõidu tegemiseks (koolist ARK-ini sai sellega läbi tatsutud ilma vaevata) ning jõudu ja kiirust on ka kahe vedamiseks. Maanteel möödasõite kiire teha, kruusal jääb samuti püsti.

I had a life once. Then I bought my first bike.
Kasutaja avatar

kraut
Postitusi: 228
Liitunud: 09 Juun 2007, 10:53
Tsikkel: XT660Z
Kontakt:

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas kraut »

rzz kirjutas:

Kõigi poolt soovitatud TDM võib pisut väriseda

Tsikkel peabki värisema :ner: ütleb praegu V2'ga sõitev ja oma esimest ühepütist taga igatsev mina.

Pilt
Kasutaja avatar

Painteddeath
Postitusi: 203
Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
Tsikkel: Aprilia Tuono
Asukoht: Jõgeva/Tallinn

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas Painteddeath »

Kuigi kahjuks pean loobuma oma TDM-ist, kiidan seda siiski.
Läbi on sõidetud nii metsateed,liivateed, maanteed, kruusa ja igast muud sittakanti rõvedat teed. Peab vastu väga edualt. Kindlasti mitte nii hästi kui mingi GS või KTM, kui hinnakalassid on poole suuremad ka. Üks parimaid Allroad rattaid ja seda ültevad paljud. Soovitan selga istuda ja proovida. Võta ühendust ja teed ühe ringiminu omaga näit. Saad tunnetuse kätte. Mul korralikul endurtsi rehvid ka all.

Lõpuks muutume paratamtult nendeks, kelleks teised meid peavad - Julius Ceasar.
http://www.pohjatuultepojad.net
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

siit võid vaadata mis rattaid üldse olemas on: http://motorcyclespecs.co.za/

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1226
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas Yerba »

TDM oli ka mul esimeseks rattaks. Iseenesest igati tore ja hea ratas, mõnus lihtne juhtida, hea nii asfaldil kui kruusateel. Aga ajapikku muutus natukene igavaks, muud midagi. Tuli uue ratta tuhin peale ning TDM sai müüdud siit kasutajale lermo.
Nii, et esimeseks rattaks soovitaks küll Yamaha TDMi. Ja ka praegune ratas (Honda CBR F, see matkavariant siis - ei pea palju peal kössitama vaid saab selja sirgepoolsena hoida) oleks esimeseks rattaks täitsa mõnus. Hea rahulik ringi sussutada, kuna ei pea väga palju käike vahetama ei linnas ega maanteel.

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

Asunik
Postitusi: 42
Liitunud: 08 Okt 2008, 12:18
Tsikkel: Planeta-3,Big800,XR600,XL700
Asukoht: Tartumaa

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas Asunik »

Kui raha napib siis saad minult hea hinnaga Suzuki Big 800 S.
Ratas kannatab sõita nii pika maad kui ka metsasihil.

http://bike.motors24.ee/vehicles/247492 ... &sort=paid

Edu

:D

Prets
Postitusi: 700
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas Prets »

Ühepütane 779-kuubine algajale? :shock:
Ega sul rauast käsi pole, et sellega pikka maad sõidad?

(togi)
Kasutaja avatar

xero
Postitusi: 203
Liitunud: 20 Mai 2009, 22:16
Tsikkel: Monster 900ie
Asukoht: Pärnu

Re: Milline ratas esimeseks siis osta?

Lugemata postitus Postitas xero »

Ei oska midagi soovitada, kuid mulle meeldivad klassikalised/naked. Ehk meeldib sullegi ? Sadul peaks neil ka mugavam olema, kui baikidel peale selle et neil hea lai lenks ja suhteliselt sirge kehahoiak. Mõnel sirgem, mõnel vähem, oleneb. Ise ostsin samuti esimeseks naked. Arvasin küll alguses, et ei sobi ja võtan teistsuguse, lahjema. Võta näpust, meeldib siiani ja ei ütleks, et ei sobi algajale. Aga ennem, tee selgeks endale, kas tahad linnas rohkem sõita, maanteel või üldsegi offroadi.

Tsiteerides üht tydrikut

Mulle meeldivad baigid, sest baigid on kõige ilusamad. Tsiklid ei meeldi, sest need on koledad. Motikad on ka normaalsed, aga baigid on ikka kõige ilusamad

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”