R1 -e lõppkiirus

Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Re: R1 -e lõppkiirus

Lugemata postitus Postitas Cado »

minu rattal on nii et 240 on just see kiirus kus kütuse neelamine tõuseb väga ulmeliselt ja jääb sinna 15 sajale kanti.

Saksa paanidel sõites oli väga hästi tunda et just kuskil selles kiiruse vahemikus kütuse tarbimine tõusis julmalt.

muidu saab paagitäiega nii pea 300 km
aga seda kiirust ületades pidi tankima iga 100 km tagant..
aga eeldaks et kui kütuse probleem oleks võtaks ratta turtsuma.
õhu aknad keerad ju täitsa lahti karpadel aga kütet juurde ei tule mootor hakkab turtsuma.

autod millel on 240 km piiraja jõuavad ka piirajasse ja hakkavd turtsuma. süüde katkestatakse. Hmm äkki kõigil pole nii.
jube keeruline oleks vist paigaldada piirajat mis iga käiguga läheks lõpuni piirajasse aga kui saavutatakse kiirus 240-nd jääb ühtlaselt tööle ning kiirus ei kasva.

seda saaks teha ülekandega aga sel juhul lõhuks tahokas lõpus.

ainuke mis loogiline tundub et mootoril pole jõudu kuna tuule takistus muutub väga rajuks. :roll:

--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”