tooreklapp
Re: tooreklapp
Esimese asjana tuleks tühikäik ära regullida. Selleks pane tsikkel käima (125cc jõuab veel käima joosta, kasvõi sõbra abiga, kui muidu ei saa). Tsikkel käib, mootor soojaks. Siis leia karpal tühikäigukruvi (selle võiksid tegelikult eelnevalt manuaali vms abil välja selgitada). Keera kruvi täiesti sisse (mootor hakkab puterdama), siis kohe uuesti välja 1,5-2,5 pööret. Mootor peaks rahulikult tööd jätkama. Nüüd keera kruvi seni väljapoole, kuni pöörded uuesti langema hakkavad ehk leiad kruvi kõige välimise asendi kui tühikäigu pöörded on kõige kõrgemal. Kui see tehtud, regullid gaasitrossi otsas oleva mutri abil tühikäigupöörded tehases soovitatud vahemikku. Tehtud!
Tooreklapp aitab segu rikastades ehk õhu juurdepääsu vähendades külmkäivitusele kaasa. Kui su karpale pole tooreklappi ette nähtudki (saan ma sust õigesti aru?), siis pole mõtet seda külge leiutama hakata. Kui aga originaalis on ta ette nähtud, siis ilma klapita sul külmalt käivitamine mõistlikul moel ei õnnestu.
Nõukogude okupatsiooni viljastavates tingimustes sai vanu minski ja voshoodi rappeid külmast peast nii tööle, et üks juntsu pani karpa ava ette paar sõrme, vähendades sisseimetava õhu mahtu ja teine tampis vänta.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.