Rumalad küsimused
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Rumalad küsimused
Viimasel kohtumisel soovis inspektor, et mul järgmine kord oleks veidi veenmam tõestus kui sõnad. Enduromopeedid näevad võimsad välja ja erinevalt rollerist tõmbavad kohe tähelepanu. Raaminumber on sildilt loetav aga tänu juhtmestikule kubatuur enam mitte, kuna too oli värvitud ja juhtmekimp hõõrub vastu. Hea oleks, kui numbrirauaga sinna 49 peale lüüa, aga sellega on nii nagu on. Löövad mu nime arvutisse ja vaatavad et "ohoo, sa juba motikat proovinud, millega seekord siis tegu?"
Mulgi motoäri andis eelmisele endurole küll paberid kaasa, mis nende poolt tehtud ja need rahuldasid politseid. Selle masina müüsin sügisel. Praeguse ratta ostsin eraisikult ja ei saanud mingit paberit mis midagi tõestaks. Ostu-müügi lepingule võib ju kõike kirjutada.
Ega's mul muud vist üle ei jää kui üks sõit maale ette võtta ja numbrirauad kasutusse lükata, et see 49 seal igavesti peal oleks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1964
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Tavastia
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Rumalad küsimused
T1m kirjutas:millal lõpevad ära rumalad kysimused?
Kui palju on palju?
Ilmselt mitte niipea veel...
Re: Rumalad küsimused
Kui palju pean maksma tollimaksu, tellides Hiinast elektroonikat,(videosalvestus kaamerad, salvestid jne)
Re: Rumalad küsimused
RaPtile kirjutas:Kui palju pean maksma tollimaksu, tellides Hiinast elektroonikat,(videosalvestus kaamerad, salvestid jne)
Maksumäära aluseks on tollikood, kas see on sul teada? Vähemalt mingi 4 esimest numbritki?
Re: Rumalad küsimused
Maksu ja Tolliameti kodulehelt otsisin, aga ei leidnud.
Vb ei oska lihtsalt otsida
-
- Postitusi: 165
- Liitunud: 17 Nov 2008, 18:18
- Tsikkel: KX125;IT250;KXF250;KLE500;SX45
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Rumalad küsimused
Hiinast elektroonikat ostes pead arvestama,et Eesti üliagarad tollitöötajad hakkavad esemelt CE märgistust otsima ja seda leidmata pead muretsema müüjalt (või tootjalt) CE vastavussertifikaadi,mille esitama Tehnilise Järelvalve Ametile,kes tõdeb,et see pole ikka päris see....Räägin seda sellepärast,et endal see kolgata tee läbitud ja lõpuks lasin asja Hiinasse tagasi saata ja lasin uuesti läbi UK saata(mis muidugi lisas ka saatekulusid,kuid ära jäi närvide kulu,mis tingitud meie üliagaratest ametnikest.
-
- Postitusi: 725
- Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
- Tsikkel: iž jupiter 3
- Asukoht: Kuressaare
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
extinction kirjutas:Viimasel kohtumisel soovis inspektor, et mul järgmine kord oleks veidi veenmam tõestus kui sõnad. Enduromopeedid näevad võimsad välja ja erinevalt rollerist tõmbavad kohe tähelepanu. Raaminumber on sildilt loetav aga tänu juhtmestikule kubatuur enam mitte, kuna too oli värvitud ja juhtmekimp hõõrub vastu. Hea oleks, kui numbrirauaga sinna 49 peale lüüa, aga sellega on nii nagu on. Löövad mu nime arvutisse ja vaatavad et "ohoo, sa juba motikat proovinud, millega seekord siis tegu?"
Mulgi motoäri andis eelmisele endurole küll paberid kaasa, mis nende poolt tehtud ja need rahuldasid politseid. Selle masina müüsin sügisel. Praeguse ratta ostsin eraisikult ja ei saanud mingit paberit mis midagi tõestaks. Ostu-müügi lepingule võib ju kõike kirjutada.Ega's mul muud vist üle ei jää kui üks sõit maale ette võtta ja numbrirauad kasutusse lükata, et see 49 seal igavesti peal oleks.
aga mine ark-st läbi ja registreeri ära, siis on sul tehniline pass olemas kohe ja lisaks saad veel numbri kah. Lubasid sõitmiseks sellegipoolest vaja pole (mopeedijuhtimiseks pole neid ju vaja)
-
- Postitusi: 486
- Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:36
- Tsikkel: Kawa 636, Ktm 250sx
- Asukoht: Rapla/Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
tazavi kirjutas:extinction kirjutas:Viimasel kohtumisel soovis inspektor, et mul järgmine kord oleks veidi veenmam tõestus kui sõnad. Enduromopeedid näevad võimsad välja ja erinevalt rollerist tõmbavad kohe tähelepanu. Raaminumber on sildilt loetav aga tänu juhtmestikule kubatuur enam mitte, kuna too oli värvitud ja juhtmekimp hõõrub vastu. Hea oleks, kui numbrirauaga sinna 49 peale lüüa, aga sellega on nii nagu on. Löövad mu nime arvutisse ja vaatavad et "ohoo, sa juba motikat proovinud, millega seekord siis tegu?"
Mulgi motoäri andis eelmisele endurole küll paberid kaasa, mis nende poolt tehtud ja need rahuldasid politseid. Selle masina müüsin sügisel. Praeguse ratta ostsin eraisikult ja ei saanud mingit paberit mis midagi tõestaks. Ostu-müügi lepingule võib ju kõike kirjutada.Ega's mul muud vist üle ei jää kui üks sõit maale ette võtta ja numbrirauad kasutusse lükata, et see 49 seal igavesti peal oleks.
aga mine ark-st läbi ja registreeri ära, siis on sul tehniline pass olemas kohe ja lisaks saad veel numbri kah. Lubasid sõitmiseks sellegipoolest vaja pole (mopeedijuhtimiseks pole neid ju vaja)
Kas siis mitte ei kaasne sellega ka kohustuslik ülevaatus ja liikluskindlustus?
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Rumalad küsimused
Nuki kirjutas:Kas siis mitte ei kaasne sellega ka kohustuslik ülevaatus ja liikluskindlustus?
olgem ausad see peakski kohustuslik olema
Re: Rumalad küsimused
Kui suur on 2003 aastu 600 gixeri reserv kütus, ehk siis kui palju on kütust alles sellest hetkest kui punane tuli põlema hakkab?
Paak ise on muidu 18l
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad![]()
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Ma pole kuulnud, aga igavusest tulevad ikka igasugused imelikud mõtted pähe.
Kui suur on võimalus lasta näiteks Battlax BT 021R ribadeks kiiremini sõites, kui selle rehviga ette nähtud. Ehk tootja poolt 270km/h, aga kui sõita kiiremini kui suur on tõenäosus, et sul see rehv ja aidaa ütleb ? Või tähendab see kiirus seda, et sellest hetkest hakkab ära kaduma nn õige rehvi kuju ja seeläbi pidamine kurvides jne ?
Loomulikult tuleb nii kiiresti sõita selleks ettenähtud kohtades ja järelvalve all SPEEDS NOT FOR ROAD
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8858
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
In Germany some highways do not have speed limits and high speed driving is permitted. Speed ratings were established to match the speed capability of tires with the top speed capability of the vehicles to which they are applied.
Tire speed ratings were originally developed in Europe as a way to assist high performance vehicle owners when choosing replacement tires to match the speed capabilities of their vehicles. Tire speed ratings should never be associated with the ability of the vehicle to handle the speed for which the tire is rated.
tõlgi ise
Põhjus: väike aps ä
Re: Rumalad küsimused
Rehvi kiirusindeks tähendab tootja garantiid, et õige rehvirõhu jms tingimuste korral peab see rehv sel kiirusel kestvalt sõites vastu. Kulumine/kahjustused on teine asi, seda kiirusindeks ei reguleeri. Kiiruse ületamise kohta hoiatavad tootjad, et protektor võib karkassi küljest lahti tulla. Muideks, paljudes välisriikides on rehvimark juba auto/tsikli tehnpassis kirjas ja ametlikult heakskiitmata rehve ei tohi kasutada.
Muideks, esimene 200 kmh lubatud tsiklirehv, Dunlop K77 Gold Seal, aasta oli siis 1968, kestis sel kiirusel vaid loetud minutid.
Piipz, tõlkega paned küll puusse.
Re: Rumalad küsimused
Mis mõõdus rehvid oleksid 600 cc bikele (ca 80kw) ideaalsed ja kas esi- ja tagurehv peavad ka kuidagi proportsioonis olema?
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Tuleb vaadata tehase andmeid, mis rehvid su masinale alla käivad. Laiemad, kitsamad või madalamad rehvid võivad muuta sõiduki stabiilsust ja juhitavust oluliselt, kuigi sa sellest aru ei saa.
Rinkameestel asi vähekene teistmoodi, sest neil rehvid enamjaolt kogu aeg õiges töötemperatuuris.
Ega ma spetsialist pole, otsi rehvi teemasid, seal peaks kõvasti teemasid olema selle kohta, et tahan panna laiemad tuhvlid alla, et lahedam ja vägevam oleks. =
Ma loodan, et see 270 on selline ilus number, et 300ga võib ka ikka kimada ( inimesed ei taha vastutada ja panevad mõned kmid väiksemad kiirused ). Samas ega ma just minuteid sellistel kiirusel ei sõida, heal juhul keeran korraks 299 kuskil lennuvälja ja saad enda adreka kätte, ning elu muutub ka armsaks. Sellisel ei sooviks kogeda midagi ebameeldivad...
Re: Rumalad küsimused
ei mitte et lahedam, aga hetkel seal 170/60r17... mõtlesin, et viskaks uue siis 180/55r17 (suurem valik, parem hind) aga kui see pigem halba kui head teeb siis jääb ära... originaalis vist ka 170/60r17
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: Rumalad küsimused
Miks krossimehed samas kurvis jala kaugele ette sirutavad, kus rinkamehed hoopis põlve õieli hoiavad?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8858
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
see on hea küsimus Vastust ei tea, kuid ma arvan, et offroadis poleks seda põlve alati kuskile panna lihtsalt?
Re: Rumalad küsimused
groundzero kirjutas:Mis mõõdus rehvid oleksid 600 cc bikele (ca 80kw) ideaalsed ja kas esi- ja tagurehv peavad ka kuidagi proportsioonis olema?
mul rattal peaks olema taga 150, kuid eksikombel ostsin 190 laiusega rehvi. tulemus selline, et rööpaid otsib rohkem, keskelt kulub rohkem ja servad on muhklikud - rohkem kallutades hakkab saba värisema.
Re: Rumalad küsimused
õemehe õemees kirjutas:Miks krossimehed samas kurvis jala kaugele ette sirutavad, kus rinkamehed hoopis põlve õieli hoiavad?
Kui kipub alt ära minema siis ehk õnnestub natukene olukorda korrigeerida... päris kõikides kurvides seda kah ei tehta, kui kiirus ikka liiga suur siis pole sellest jalast seal kasu.
Re: Rumalad küsimused
õemehe õemees kirjutas:Miks krossimehed samas kurvis jala kaugele ette sirutavad, kus rinkamehed hoopis põlve õieli hoiavad?
Krossimeestel jalg ette raskuskeskme etteviimiseks, ratta stabiliseerimiseks kurvis. Rinkameestel põlved segavad niisama
Rinkameeste kehahoiu kohta kurvis sõidul vt siit http://www.youtube.com/watch?v=5wYD9SSBBNQ&feature=fvw
Krossimeeste jala etteviimisest on Gary Semicsi selgitus siin http://www.youtube.com/watch?v=zJIQCHJ- ... re=related ja ühe teise poisi natuke pikem selgitus siin http://www.youtube.com/watch?v=CUZregef ... re=related
Re: Rumalad küsimused
Jep eks ta ole jah nii, rinka meestel on mitu korda suurem kiirus ja mõtle kui ta paneb 100kmh jala maha, see lendab minema ju (kui sa just 100kmh kiiresti joosta ei suuda)
Aga krossikaga ikka müttad jalgadega nii et vähe pole
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
õemehe õemees kirjutas:Miks krossimehed samas kurvis jala kaugele ette sirutavad, kus rinkamehed hoopis põlve õieli hoiavad?
vaevalt see kõik samas kurvis toimub.
Re: Rumalad küsimused
Lisage supermoto stiili arutelu ka. Seal kohati ei saagi aru mis siis teoreetiliselt õigem oleks: jalg ette või põlv maha.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
spinna kirjutas:Lisage supermoto stiili arutelu ka. Seal kohati ei saagi aru mis siis teoreetiliselt õigem oleks: jalg ette või põlv maha.
Supermoto rada koosneb kahest osast - offroad ja asfalt.Offroad osal ei pane kindlasti põlve maha, libe 'n' shit , asfaldil on vastavalt olukorrale ja kuidas sõitja otsustab.
Vaadake seda videot, seal sõidavad maailma tasemel kärbsed ja kasutatakse nii jalg ette kui ka põlv maha.
Re: Rumalad küsimused
Nojaa.. ma jäin peale kõige eelneva lugemist Kuressaare radade peale mõeldes mõtisklema. Rajad ( Hauster vs SM) on küll erinevad, aga minu arust nii mõneski samalaadses kurvis on SM meestel jalg pikalt ees ja bikeritel põlv maas. Rattad on ka loomulikult erinevad.
Re: Rumalad küsimused
Minu kui diletandi arvamus, aga teema "rumalad küsimused" võimaldavad ka rumalaid vastuseid: Tsiklid ju erinevad. Isteasend teine - sadulakõrgus maast ja lenksust ja jalaraudade asend maa ja sõitja tagumiku suhtes erinev. Kuidas neid omavahel üldse võrrelda saab?!
Ei kujuta ette, et suht kõhuli baigil istudes, jalad kusagil kõrvadest tagapool ja rohkem kägaras - suudaks kurvis veel jalga ette sirutada. Ja kõrgema enduro- või krossika otsast põlvega kurvis kolmanat toetuspunti "otsida" kah natuke naljakas - samahästi sobiks siis juba küünarnukk..
Kurviläbimise kiirused kah tiba erinevad...