Rumalad küsimused

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded


Tarts
Postitusi: 1519
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Tarts »

Aga mida sa pead mopeediga sõites üleüldse politseile näitama? Miks? :shock:


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Viimasel kohtumisel soovis inspektor, et mul järgmine kord oleks veidi veenmam tõestus kui sõnad. Enduromopeedid näevad võimsad välja ja erinevalt rollerist tõmbavad kohe tähelepanu. Raaminumber on sildilt loetav aga tänu juhtmestikule kubatuur enam mitte, kuna too oli värvitud ja juhtmekimp hõõrub vastu. Hea oleks, kui numbrirauaga sinna 49 peale lüüa, aga sellega on nii nagu on. Löövad mu nime arvutisse ja vaatavad et "ohoo, sa juba motikat proovinud, millega seekord siis tegu?"
Mulgi motoäri andis eelmisele endurole küll paberid kaasa, mis nende poolt tehtud ja need rahuldasid politseid. Selle masina müüsin sügisel. Praeguse ratta ostsin eraisikult ja ei saanud mingit paberit mis midagi tõestaks. Ostu-müügi lepingule võib ju kõike kirjutada.

Ega's mul muud vist üle ei jää kui üks sõit maale ette võtta ja numbrirauad kasutusse lükata, et see 49 seal igavesti peal oleks.

Kasutaja avatar

T1m
Postitusi: 139
Liitunud: 12 Dets 2006, 00:36
Tsikkel: Zx-9r

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas T1m »

millal lõpevad ära rumalad kysimused?

planeta 5; gsxf600; zx-9r
Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1964
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Tavastia
Tänanud: 149 korda
Tänatud: 184 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Vint »

T1m kirjutas:

millal lõpevad ära rumalad kysimused?

Kui palju on palju?

Ilmselt mitte niipea veel...

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Kui palju pean maksma tollimaksu, tellides Hiinast elektroonikat,(videosalvestus kaamerad, salvestid jne)

Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

RaPtile kirjutas:

Kui palju pean maksma tollimaksu, tellides Hiinast elektroonikat,(videosalvestus kaamerad, salvestid jne)

Maksumäära aluseks on tollikood, kas see on sul teada? Vähemalt mingi 4 esimest numbritki?

Keretööd
Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Maksu ja Tolliameti kodulehelt otsisin, aga ei leidnud.
Vb ei oska lihtsalt otsida


Heinz36
Postitusi: 165
Liitunud: 17 Nov 2008, 18:18
Tsikkel: KX125;IT250;KXF250;KLE500;SX45
Asukoht: Pärnumaa

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Heinz36 »

Hiinast elektroonikat ostes pead arvestama,et Eesti üliagarad tollitöötajad hakkavad esemelt CE märgistust otsima ja seda leidmata pead muretsema müüjalt (või tootjalt) CE vastavussertifikaadi,mille esitama Tehnilise Järelvalve Ametile,kes tõdeb,et see pole ikka päris see....Räägin seda sellepärast,et endal see kolgata tee läbitud ja lõpuks lasin asja Hiinasse tagasi saata ja lasin uuesti läbi UK saata(mis muidugi lisas ka saatekulusid,kuid ära jäi närvide kulu,mis tingitud meie üliagaratest ametnikest.


tazavi
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas tazavi »

extinction kirjutas:

Viimasel kohtumisel soovis inspektor, et mul järgmine kord oleks veidi veenmam tõestus kui sõnad. Enduromopeedid näevad võimsad välja ja erinevalt rollerist tõmbavad kohe tähelepanu. Raaminumber on sildilt loetav aga tänu juhtmestikule kubatuur enam mitte, kuna too oli värvitud ja juhtmekimp hõõrub vastu. Hea oleks, kui numbrirauaga sinna 49 peale lüüa, aga sellega on nii nagu on. Löövad mu nime arvutisse ja vaatavad et "ohoo, sa juba motikat proovinud, millega seekord siis tegu?"
Mulgi motoäri andis eelmisele endurole küll paberid kaasa, mis nende poolt tehtud ja need rahuldasid politseid. Selle masina müüsin sügisel. Praeguse ratta ostsin eraisikult ja ei saanud mingit paberit mis midagi tõestaks. Ostu-müügi lepingule võib ju kõike kirjutada.

Ega's mul muud vist üle ei jää kui üks sõit maale ette võtta ja numbrirauad kasutusse lükata, et see 49 seal igavesti peal oleks.

aga mine ark-st läbi ja registreeri ära, siis on sul tehniline pass olemas kohe ja lisaks saad veel numbri kah. Lubasid sõitmiseks sellegipoolest vaja pole (mopeedijuhtimiseks pole neid ju vaja)

Kasutaja avatar

Schizo
Postitusi: 486
Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:36
Tsikkel: Kawa 636, Ktm 250sx
Asukoht: Rapla/Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Schizo »

tazavi kirjutas:
extinction kirjutas:

Viimasel kohtumisel soovis inspektor, et mul järgmine kord oleks veidi veenmam tõestus kui sõnad. Enduromopeedid näevad võimsad välja ja erinevalt rollerist tõmbavad kohe tähelepanu. Raaminumber on sildilt loetav aga tänu juhtmestikule kubatuur enam mitte, kuna too oli värvitud ja juhtmekimp hõõrub vastu. Hea oleks, kui numbrirauaga sinna 49 peale lüüa, aga sellega on nii nagu on. Löövad mu nime arvutisse ja vaatavad et "ohoo, sa juba motikat proovinud, millega seekord siis tegu?"
Mulgi motoäri andis eelmisele endurole küll paberid kaasa, mis nende poolt tehtud ja need rahuldasid politseid. Selle masina müüsin sügisel. Praeguse ratta ostsin eraisikult ja ei saanud mingit paberit mis midagi tõestaks. Ostu-müügi lepingule võib ju kõike kirjutada.

Ega's mul muud vist üle ei jää kui üks sõit maale ette võtta ja numbrirauad kasutusse lükata, et see 49 seal igavesti peal oleks.

aga mine ark-st läbi ja registreeri ära, siis on sul tehniline pass olemas kohe ja lisaks saad veel numbri kah. Lubasid sõitmiseks sellegipoolest vaja pole (mopeedijuhtimiseks pole neid ju vaja)

Kas siis mitte ei kaasne sellega ka kohustuslik ülevaatus ja liikluskindlustus?

Never ride faster than your Angel can fly!
Kasutaja avatar

Raiki
Postitusi: 1986
Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
Asukoht: Eesti

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Raiki »

Nuki kirjutas:

Kas siis mitte ei kaasne sellega ka kohustuslik ülevaatus ja liikluskindlustus?

olgem ausad see peakski kohustuslik olema

Suzuki Boulevard 1800 M109R

www.estparts.ee - Parima hinnaga varuosad.

sentry
Postitusi: 168
Liitunud: 22 Juul 2007, 14:16

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas sentry »

2010 - ootame ära :wink:

Kasutaja avatar

christian
Postitusi: 220
Liitunud: 07 Veebr 2009, 21:14
Tsikkel: K3 fighter

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas christian »

Kui suur on 2003 aastu 600 gixeri reserv kütus, ehk siis kui palju on kütust alles sellest hetkest kui punane tuli põlema hakkab?
Paak ise on muidu 18l

pahadeplaneet kirjutas:
Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad :shock:
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta :?:
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

Ma pole kuulnud, aga igavusest tulevad ikka igasugused imelikud mõtted pähe.

Kui suur on võimalus lasta näiteks Battlax BT 021R ribadeks kiiremini sõites, kui selle rehviga ette nähtud. Ehk tootja poolt 270km/h, aga kui sõita kiiremini kui suur on tõenäosus, et sul see rehv ja aidaa ütleb ? Või tähendab see kiirus seda, et sellest hetkest hakkab ära kaduma nn õige rehvi kuju ja seeläbi pidamine kurvides jne ?

Loomulikult tuleb nii kiiresti sõita selleks ettenähtud kohtades ja järelvalve all :wack: SPEEDS NOT FOR ROAD

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8858
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 366 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piipz »

In Germany some highways do not have speed limits and high speed driving is permitted. Speed ratings were established to match the speed capability of tires with the top speed capability of the vehicles to which they are applied.

Tire speed ratings were originally developed in Europe as a way to assist high performance vehicle owners when choosing replacement tires to match the speed capabilities of their vehicles. Tire speed ratings should never be associated with the ability of the vehicle to handle the speed for which the tire is rated.

tõlgi ise :D

Viimati muutis Piipz, 19 Aug 2009, 11:41, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: väike aps ä

argo_1974
Postitusi: 320
Liitunud: 22 Mai 2005, 01:50
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas argo_1974 »

Rehvi kiirusindeks tähendab tootja garantiid, et õige rehvirõhu jms tingimuste korral peab see rehv sel kiirusel kestvalt sõites vastu. Kulumine/kahjustused on teine asi, seda kiirusindeks ei reguleeri. Kiiruse ületamise kohta hoiatavad tootjad, et protektor võib karkassi küljest lahti tulla. Muideks, paljudes välisriikides on rehvimark juba auto/tsikli tehnpassis kirjas ja ametlikult heakskiitmata rehve ei tohi kasutada.
Muideks, esimene 200 kmh lubatud tsiklirehv, Dunlop K77 Gold Seal, aasta oli siis 1968, kestis sel kiirusel vaid loetud minutid.

Piipz, tõlkega paned küll puusse. (togi)


groundzero

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas groundzero »

Mis mõõdus rehvid oleksid 600 cc bikele (ca 80kw) ideaalsed ja kas esi- ja tagurehv peavad ka kuidagi proportsioonis olema?

Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

Tuleb vaadata tehase andmeid, mis rehvid su masinale alla käivad. Laiemad, kitsamad või madalamad rehvid võivad muuta sõiduki stabiilsust ja juhitavust oluliselt, kuigi sa sellest aru ei saa.

Rinkameestel asi vähekene teistmoodi, sest neil rehvid enamjaolt kogu aeg õiges töötemperatuuris.

Ega ma spetsialist pole, otsi rehvi teemasid, seal peaks kõvasti teemasid olema selle kohta, et tahan panna laiemad tuhvlid alla, et lahedam ja vägevam oleks. = (togi)

Ma loodan, et see 270 :D on selline ilus number, et 300ga võib ka ikka kimada ( inimesed ei taha vastutada ja panevad mõned kmid väiksemad kiirused ). Samas ega ma just minuteid sellistel kiirusel ei sõida, heal juhul keeran korraks 299 kuskil lennuvälja ja saad enda adreka kätte, ning elu muutub ka armsaks. Sellisel ei sooviks kogeda midagi ebameeldivad...


groundzero

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas groundzero »

ei mitte et lahedam, aga hetkel seal 170/60r17... mõtlesin, et viskaks uue siis 180/55r17 (suurem valik, parem hind) aga kui see pigem halba kui head teeb siis jääb ära... originaalis vist ka 170/60r17

Kasutaja avatar

õemehe õemees
Postitusi: 400
Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
Tsikkel: Freewind
Asukoht: Tartu

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas õemehe õemees »

Miks krossimehed samas kurvis jala kaugele ette sirutavad, kus rinkamehed hoopis põlve õieli hoiavad?

Ma saan aru, et laibarauad antakse siis, kui end peaaegu surnuks sõidad, aga kas kukkumispunne antakse ka stiili eest, või lihtsalt iga korra eest üks?
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8858
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 366 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Piipz »

see on hea küsimus :) Vastust ei tea, kuid ma arvan, et offroadis poleks seda põlve alati kuskile panna lihtsalt?

Kasutaja avatar

spike
Postitusi: 120
Liitunud: 26 Veebr 2009, 14:51
Tsikkel: GSX 750F

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas spike »

groundzero kirjutas:

Mis mõõdus rehvid oleksid 600 cc bikele (ca 80kw) ideaalsed ja kas esi- ja tagurehv peavad ka kuidagi proportsioonis olema?

mul rattal peaks olema taga 150, kuid eksikombel ostsin 190 laiusega rehvi. tulemus selline, et rööpaid otsib rohkem, keskelt kulub rohkem ja servad on muhklikud - rohkem kallutades hakkab saba värisema.

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas madone »

õemehe õemees kirjutas:

Miks krossimehed samas kurvis jala kaugele ette sirutavad, kus rinkamehed hoopis põlve õieli hoiavad?

Kui kipub alt ära minema siis ehk õnnestub natukene olukorda korrigeerida... päris kõikides kurvides seda kah ei tehta, kui kiirus ikka liiga suur siis pole sellest jalast seal kasu.


kana

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas kana »

õemehe õemees kirjutas:

Miks krossimehed samas kurvis jala kaugele ette sirutavad, kus rinkamehed hoopis põlve õieli hoiavad?

Krossimeestel jalg ette raskuskeskme etteviimiseks, ratta stabiliseerimiseks kurvis. Rinkameestel põlved segavad niisama :P :ner:

Rinkameeste kehahoiu kohta kurvis sõidul vt siit http://www.youtube.com/watch?v=5wYD9SSBBNQ&feature=fvw

Krossimeeste jala etteviimisest on Gary Semicsi selgitus siin http://www.youtube.com/watch?v=zJIQCHJ- ... re=related ja ühe teise poisi natuke pikem selgitus siin http://www.youtube.com/watch?v=CUZregef ... re=related


sentry
Postitusi: 168
Liitunud: 22 Juul 2007, 14:16

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas sentry »

Jep eks ta ole jah nii, rinka meestel on mitu korda suurem kiirus ja mõtle kui ta paneb 100kmh jala maha, see lendab minema ju (kui sa just 100kmh kiiresti joosta ei suuda)
Aga krossikaga ikka müttad jalgadega nii et vähe pole

Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

õemehe õemees kirjutas:

Miks krossimehed samas kurvis jala kaugele ette sirutavad, kus rinkamehed hoopis põlve õieli hoiavad?

vaevalt see kõik samas kurvis toimub. :wink:

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas spinna »

Lisage supermoto stiili arutelu ka. Seal kohati ei saagi aru mis siis teoreetiliselt õigem oleks: jalg ette või põlv maha.

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Primo »

spinna kirjutas:

Lisage supermoto stiili arutelu ka. Seal kohati ei saagi aru mis siis teoreetiliselt õigem oleks: jalg ette või põlv maha.

Supermoto rada koosneb kahest osast - offroad ja asfalt.Offroad osal ei pane kindlasti põlve maha, libe 'n' shit :P , asfaldil on vastavalt olukorrale ja kuidas sõitja otsustab.

Vaadake seda videot, seal sõidavad maailma tasemel kärbsed ja kasutatakse nii jalg ette kui ka põlv maha.

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas spinna »

Nojaa.. ma jäin peale kõige eelneva lugemist Kuressaare radade peale mõeldes mõtisklema. Rajad ( Hauster vs SM) on küll erinevad, aga minu arust nii mõneski samalaadses kurvis on SM meestel jalg pikalt ees ja bikeritel põlv maas. Rattad on ka loomulikult erinevad.

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Re: Rumalad küsimused

Lugemata postitus Postitas Mix »

Minu kui diletandi arvamus, aga teema "rumalad küsimused" võimaldavad ka rumalaid vastuseid: Tsiklid ju erinevad. Isteasend teine - sadulakõrgus maast ja lenksust ja jalaraudade asend maa ja sõitja tagumiku suhtes erinev. Kuidas neid omavahel üldse võrrelda saab?!
Ei kujuta ette, et suht kõhuli baigil istudes, jalad kusagil kõrvadest tagapool ja rohkem kägaras - suudaks kurvis veel jalga ette sirutada. Ja kõrgema enduro- või krossika otsast põlvega kurvis kolmanat toetuspunti "otsida" kah natuke naljakas - samahästi sobiks siis juba küünarnukk.. :roll: :D
Kurviläbimise kiirused kah tiba erinevad... :roll:

Suletud

Mine “Ajaviiteks...”