Rolleril on kõik eluks vajalik aga ...

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
VincentX
Postitusi: 169
Liitunud: 21 Juun 2008, 17:15
Asukoht: Seal väikses külas

Rolleril on kõik eluks vajalik aga ...

Lugemata postitus Postitas VincentX »

Rolleril on kõik eluks vajalik, aga ta siiski keeldub elamast. Alguses puudus säde aga siis sain selle korda, sellega et kontrollisin juhtmed üle, nii sain ta tagasi. Siis tegin karpa koos isaga puhtaks, oli näha mingit vanat roostet ja muud mustust. Karpa täitsa puhas nüüd. Benss voolab peale ilusti, küünal on kergelt märg, pole just näha et oleks mingi ulmeline üle ujutus seal. Topka kah ei aidanud. Kui kaua masinat starterist lasta siis kuuleb selle muu kilina kolina kõrvalt et ta nagu tahaks lubada aga siiski ei luba millegi pärast, on kuulda n.ö põkse ehk plahvatusi. Rõhk on parem kui enne, kuigi enne ta läks tööle isegi vaese kompressiooni ajal, aga miks siis nüüd kui on kõrgem ei taha ta minna ?

Muidugi et me kahtlustasime et ehk on süüte moment kuidagi paigast ära. Ning kui ongi siis kuidas seda kontrollida?


suusk
Postitusi: 82
Liitunud: 09 Apr 2009, 19:45
Tsikkel: suzuki 1246
Asukoht: Tallinn

Re: Rolleril on kõik eluks vajalik aga ...

Lugemata postitus Postitas suusk »

Kle kas su püss on 2 v6i 4 taktiline?


raitonrait2
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55

Re: Rolleril on kõik eluks vajalik aga ...

Lugemata postitus Postitas raitonrait2 »

simmerid ikka toimivad?

KOndimootor
Kasutaja avatar

Teema algataja
VincentX
Postitusi: 169
Liitunud: 21 Juun 2008, 17:15
Asukoht: Seal väikses külas

Re: Rolleril on kõik eluks vajalik aga ...

Lugemata postitus Postitas VincentX »

4 taktiline.
simmerid asuvad kus?

Ning praegu sain ta mingi ime läbi tööle, tagusin vändast käima. aga kui homme peaks sama jama olema siis võite mulle veel kirjutada miskit tarka.

Tänan tähelepanu eest.


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rolleril on kõik eluks vajalik aga ...

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Simmerite olukord ei ole 4T mootoril nii oluline, kui 2T pillil. Õigemini see ei mõjutagi käimaminekut, lihtsalt jube palju õli läheb kaotsi. Asuvad need väntvõlli mõlemas otsas.

Kogemus 4T masinaga on minul see, et tihti juhtub peale remonti tegelastel nukakett 1 hamba võrra edasi või tagasi olema ja sellest on piisavalt, et masin enam isegi mitte ei lubaks.

Kontrolli, kas küünla sädevahe vastab nõutule - kui ei, siis sealt algab teinekord kõik pihta. Sõbra rolleriga jäime sõidus olles hätta, lahendus oli küünla sädevahe väiksemaks teha ja matsupill. Läks samamoodi küünal kergelt märjaks muidu. Juhtmeühendused vaata üle - oksüdeerunud ühendused ei toimi kuigi hästi.

Süütemomenti saab muidu stroboskoobiga kontrollida, kuid ei usu et sul viga selles on.

Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Re: Rolleril on kõik eluks vajalik aga ...

Lugemata postitus Postitas Mix »

VincentX kirjutas:

4 taktiline.
simmerid asuvad kus?

Simmerid -> kaelustihendid-> mansetid... nimesid on veelgi ja heal lapsel ikka mitu nime. Asuvad igal pool, kust laagritele toetuv võll läbi laheb ja kus kummagil pool laagrit on erinevad keskonnad, millede omavahelist segunemist ei tohi lubada. Näiteks ühel pool on õli ja teisel pool õhk, või siis üks pool on rõhu all ja teine pole...
Küsija mõtles ilmselt neid simmereid, mis väntvõlli laagrite kõrval asuvad. Aga neljataktilise mootori puhul pole need ilmselt probleemiks.

Kasutaja avatar

Teema algataja
VincentX
Postitusi: 169
Liitunud: 21 Juun 2008, 17:15
Asukoht: Seal väikses külas

Re: Rolleril on kõik eluks vajalik aga ...

Lugemata postitus Postitas VincentX »

Päeva lõpu aruanne.
isegi kui mootor on juba jõudnud jahtuda, läheb roller suht 1-2 paugust tööle, muidugi et gaasi all hoides. täheldasin seda et kui rutsakt täitsa põhja keerata võtab ta aeglaselt tuure ülesse, aga kui lasta vaikselt siis hakkab paremini kohe liikuma. aga samas kui aeglasti keeratud rutskaga sõita ja siis lõppu jõuan siis hakkab mootor nagu turtsuma ning ei taha kuidagi liikuda, mis sunnib mind rutskat natuke tagasi keerama, mis lõpetab selle turtsumise ning kiirus see juures kasvab paari km/h võrra.

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Rolleril on kõik eluks vajalik aga ...

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Kui 4takti siis kas sa oled kindel ,et klapid õigesti kokku panid?

PiltPilt

Prets
Postitusi: 700
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 71 korda

Re: Rolleril on kõik eluks vajalik aga ...

Lugemata postitus Postitas Prets »

Tundub täpselt sama nagu mul oli, tuli välja, et süütepooli defekt ja esinduses vahetati kogu juhtmestik tasuta ära. :bsmile:

(togi)
Kasutaja avatar

Teema algataja
VincentX
Postitusi: 169
Liitunud: 21 Juun 2008, 17:15
Asukoht: Seal väikses külas

Re: Rolleril on kõik eluks vajalik aga ...

Lugemata postitus Postitas VincentX »

--DogFood-- kirjutas:

Kui 4takti siis kas sa oled kindel ,et klapid õigesti kokku panid?

klapid tegi üks tuttav mul ära ning ma usun et ta ei pannud midagi valesti. või sa mõtled seda konstruktsiooni mis klappide peal käib ? kui jah siis EX - tähised on summutaja poole ning JH on sissevõtu poole

Prets kirjutas:

Tundub täpselt sama nagu mul oli, tuli välja, et süütepooli defekt ja esinduses vahetati kogu juhtmestik tasuta ära. :bsmile:

süütepool on niigi juba vahetatud.


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rolleril on kõik eluks vajalik aga ...

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Hmm... Nuka asend vända suhtes, klapivahed siiski olulised, mitte mingi konstruktsioon - seda vist aint ühtepidi saabki panna.

Tuttavaid ei maksa ka alati usaldada, nad ei pruugi olla nii spetsid kui räägivad end olevat. Kui ta tark on, siis mine küsi, iks su roller ei tööta. :ner:

Kasutaja avatar

Teema algataja
VincentX
Postitusi: 169
Liitunud: 21 Juun 2008, 17:15
Asukoht: Seal väikses külas

Re: Rolleril on kõik eluks vajalik aga ...

Lugemata postitus Postitas VincentX »

masin töötab aga mitte just nii kuidas vaja oleks.

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Rolleril on kõik eluks vajalik aga ...

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Juba ennem on mainitud ,et nukaketil piisab ühest hambast, et masin korralikult ei käiks. Seega otsi see remondimees üles ja vaadaku üle mis ta seal kokku keeras.

PiltPilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
VincentX
Postitusi: 169
Liitunud: 21 Juun 2008, 17:15
Asukoht: Seal väikses külas

Re: Rolleril on kõik eluks vajalik aga ...

Lugemata postitus Postitas VincentX »

Paranduses käis ainult klapi pead mitte terve roller, kruttisin aint selle klapi peade konstruktsiooni ära, ning ainuke asi mis ta tegi oli klappide puhastus ning vist ka uuesti lõikamine. ning kui sa mõtled seda hammas ratast siis seal on kõik hambad oma koha peal ... kuigi samas mul on paarkümmend terminit kohe kindlasti mitte teada, mootori osade kohta.

Pilt


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rolleril on kõik eluks vajalik aga ...

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Kui silindripea remonti viisid, siis võtsid niikuinii nukaketi hammaka pealt ära ju.

Kaku jahutusplastik ventika ümbert ära ja säti väntvõll asendisse, kus T täht on märgiga kohatuti/täitsa üleval. Siis võta klapikambrikaas maha ja vaata, kas suur O kujuline märk on silindri püstteljega ühel joonel. Kui on, siis on väga hästi, kui ei ole sisi tee nii et oleks.

Kui aga roller tööle läheb, siis kahtlen et nukakett paigast on, sest siis on neil kombeks mitte käima minna. A vist oleneb kuhu poole paigast ära on.

Kui karbussi puhastasid, siis väga võimalik et midagi jäi sisse panemata või ei pandud nii nagu peab, vaata ka see üle. Neid turtsumise põhjuseid otsiks vähemalt mina kõige ennem just sealt ja süütest ja viimase väitsid sa korras olevat.

Kasutaja avatar

Teema algataja
VincentX
Postitusi: 169
Liitunud: 21 Juun 2008, 17:15
Asukoht: Seal väikses külas

Re: Rolleril on kõik eluks vajalik aga ...

Lugemata postitus Postitas VincentX »

Selle F tähise ja muud asjad panin jah õigeks nii nagu peab olema (lugesin manuaalist). karpast jäi üks asi kadunuks, aga ei oska öelda kui vajalik ta võib olla, üks pisikene kuulike, mis asus selle konstruktsiooni juures kus sa annad gaasi juurde ning see lükkab selle pulgakese alla et süstida uus doos bensiini sinna ujukidega kambrisse. ning kahjuks kui see on isegi vajalik siis ei leia ma seda nii või naa, kuna õnnetuse juhusel kukkus too muru sisse. kuigi momendil tundub et erilist vahet pole kas ta olemas või mitte kuna asi töötab ja paremini kui enne. lihtsalt imestan selle pisikese turtsumise üle . ning muidugi ma üleliialdasin vist õliga natuke kuna, iga kord kui ma teda olen natuke kallutanud satub õli silindrisse ning tuleb supast valget suitsu. võib olla on turtsumine sellest? kuigi samas ka kui ta on õli ära põletanud ei tule mingit valget suitsu.


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Rolleril on kõik eluks vajalik aga ...

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

VincentX kirjutas:

Selle F tähise ja muud asjad panin jah õigeks nii nagu peab olema (lugesin manuaalist). karpast jäi üks asi kadunuks, aga ei oska öelda kui vajalik ta võib olla, üks pisikene kuulike, mis asus selle konstruktsiooni juures kus sa annad gaasi juurde ning see lükkab selle pulgakese alla et süstida uus doos bensiini sinna ujukidega kambrisse. ning kahjuks kui see on isegi vajalik siis ei leia ma seda nii või naa, kuna õnnetuse juhusel kukkus too muru sisse. kuigi momendil tundub et erilist vahet pole kas ta olemas või mitte kuna asi töötab ja paremini kui enne. lihtsalt imestan selle pisikese turtsumise üle . ning muidugi ma üleliialdasin vist õliga natuke kuna, iga kord kui ma teda olen natuke kallutanud satub õli silindrisse ning tuleb supast valget suitsu. võib olla on turtsumine sellest? kuigi samas ka kui ta on õli ära põletanud ei tule mingit valget suitsu.

F tähis on süütehetk ja T on ülemine surnud seis (Ü.S.S.), seega kui F-i järgi panid siis järelikult on valesti koos. Nukkvõlli õige asend on kriitiline, kuna klapid võivad hakata vastu kolbi käima ja rikneda võivad nii klapid, kolb kui ka kõik ülejäänu silindrist ülespoole jääv. Mul üks tuttav oli selline geenius, et tal õnnestus klapp mootorist välja lennutada - tõsi, tegemist oli veidi suurema masinaga. Üldiselt asi siiski nii et kui valesti koos, siis käivitada ei õnnestu ja kui käivitubki, siis töötab väga vaevaliselt.

Kiirenduspump ei süsti bensiini mitte ujukikambrisse, vaid ujukikambrist otse karburaatori lõõri. Seda selleks, et järsult gaasi keerates segu rikastada ja mootor "paremini pöördesse läheks". Ilma selle pumbata masin järsult gaasi keerates enam nii erksalt ei reageeri, kuna hetkeks jääb segu lahjaks ja külm mootor jaheda ilmaga võib väljagi surra, kui toorest peal pole. Kuuli juures on ilmselt vaja teada vaid mõõtu, siis saab asenduse leida. Kasvõi ereljukase tagarattalaagrist. :mrgreen:

Seda, kas ja kui palju sa õliga liialdasid, saad õlivarda abil kontrollida.

Kasutaja avatar

Teema algataja
VincentX
Postitusi: 169
Liitunud: 21 Juun 2008, 17:15
Asukoht: Seal väikses külas

Re: Rolleril on kõik eluks vajalik aga ...

Lugemata postitus Postitas VincentX »

õliga liialdasin parajalt ikka üle normide :D aga praegu pole üle vaadanud.

ok ok sain aru nüüd "T" märgi. selle panin kah nii kuidas manuaalis kirjas. ehk siis kolb on üleval asendis ehk siis väljas võta kuidas tahad, ning jooned paigas nii et suur auk seal hammakas on üleval, ehk väljas näha.

Kasutaja avatar

Teema algataja
VincentX
Postitusi: 169
Liitunud: 21 Juun 2008, 17:15
Asukoht: Seal väikses külas

Re: Rolleril on kõik eluks vajalik aga ...

Lugemata postitus Postitas VincentX »

Homme (teisipäeval) saab teada kas toimub mu rolleri matused või mitte.
Lakkas pühapäeval täiesti töötamast =(.
Hakkan viga otsima homme.
Ning kui asja ei saa enam masinast siis andke nõu mida ma võiks edasi selle masinaga teha, ning mis korvaks ka mu tehtud vaeva kasvõi minimaalselt. Tühjade kätega pole kunagi hea mänguväljakult lahkuda.

Tänan tähelepanu eest.

Kasutaja avatar

Teema algataja
VincentX
Postitusi: 169
Liitunud: 21 Juun 2008, 17:15
Asukoht: Seal väikses külas

Re: Rolleril on kõik eluks vajalik aga ...

Lugemata postitus Postitas VincentX »

Suured targad ja teadja mehed kogunege kokku ja andke head nõu.

Teema ikka veel sama.
Ükspäev lakkas ta siis töötamast, ning nüüd kui on ta juba puhastatud ja kokku tagasi pandud, ei taha ta enam tööle minna. Enne tee peal seisma jäämist läks mootor koguaeg laksust tööle, aga nüüd ei hellita ta lootustki. Andke nõu mis teema võib olla. mootor on korralikult kokku pandud, ära tahmanud osad ära puhastatud, säde on, bensiin voolab peale, filter ilusti kinni, aga tööle ta ikka ei lähe.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”