Cdi sobivus?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 11 Okt 2008, 09:31
- Asukoht: Viljandi
Cdi sobivus?
Tere,
sai aretatud kawasaki klx650-ne mootor klr-i raami vahele, aga asi ei käivitu. Cdi ja staator said klr-i omad. Säde on olemas, kuid tekkis küsimus, et kas süüte ajastus sõltub cdi-ist? Minu loogika ülteb, et kui rootor, mis on klx oma, annab cdi-le ju õigel ajal impulsi ja peaks asi ju funksima (näide soovmõtlemisest ).
Kas viga võib peituda cdi-s? Ehk oskab keegi midagi tarka pajatada?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1962
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 149 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Cdi sobivus?
Süüte ajastus sõltub tegelikult andurist mis asub väntvõlli otsa juures. ( enamasti siduri poolse kaane all.)
Varjante on kaks kuidas sädeme õiget hetke kontrollida:
Kruvid kaane maha ja ajad anduri väntvõlli peal oleva nukgia kokku. ( eeldab õli väljalaskmist ja ilmselt mõne pudina eemaldamist. )
Vaatad manualist märgid järgi ja ajad need omavahel kokku. Üldiselt tähistab "T" ülemist surnud seisu, kui väntvõlli juures olev andur on signaali saanud peaks säde pidevalt jooksma. Elektroonilise tahoka puhul näed sealt ka max pöördeid.
Manuale võid siit leida: http://www.tanga-moteurs.ro/service/
http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp
http://ursa.irk.ru/manual/
http://www.repairmanualclub.com/motoman ... SC&limit=0
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Cdi sobivus?
Siiski, CDI-st sõltub süütehetk päris tublisti. Endal just hiljutine kogemus, kus Honda CDI oli asendatud pitbike omaga, millel pistik küll sama oli ja süütetrummel oli kahe kiilusoonega. Kui originaal CDI peale panin, oli süüde vale - mootor vaid turtsus ja paukus, korra läks käima ka aga pöördeid üles ei saanud. Tuli trumli teine kiilusoon kasutusele võtta ja hakkas toimima. Lisasoon oli kellegi poolt ise tehtud juba, ilmselt polnud originaal süüteplokki lihtsalt saada - üsna vana rattaga tegemist.
Samas võid ju uurida, kui erinevad KLX ja KLR CDI-d on ja ehk annab kellegi KLX oma laenuks võtta ja proovida.
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 11 Okt 2008, 09:31
- Asukoht: Viljandi
Re: Cdi sobivus?
Tänan vastamast, kuid nüüd on tekkinud uus kahtlus miks asi ei käivitu, nimelt on süütepooli primaarahela takistus etteantud minimumist ca poole väiksem. Kas on selline tsenaarium tõenäoline, et kui niisama on säde, siis rõhu all hakkab üle taguma?
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 11 Okt 2008, 09:31
- Asukoht: Viljandi
Re: Cdi sobivus?
Manualist vaatasin järgi, et süütehetked on siis järgmised:
klx 5 kraadi enne surnud seisu ja klr 10 kraadi e.s.s. 1300 rpm juures. Rootoritel asuvad kõrgemad kohad (millelt andur impulsi saab) olid erinevad.
Rattal kogu juhtmestik klr-i oma.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.