Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8858
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
madone - uurin mingit head hinda - annan sulle teada siis
hetkel hinnapakkuja on DR800-ga muda sees kinni, ootab millal ta välja tiritakse, siis saan hinna
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Kui soovi on siis saab minu käest 4300K astmega xenoneid, mis on oma valguse poolest natuke sinakamad kui halogeen. Nähtavus paraneb igatahes oluliselt. Siiani olen neid tsiklitele täitsa edukalt paigaldanud.
Täpsemalt: http://www.expressmoto.ee/xenon.html
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8858
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
2 tükki on 1250 eek? ehk siis kahele rattale? H4 bixenon? mul on ainult üks pirn rattal, sellepärast küsin.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Väike lisamärkus Philipsi MotoVision pirnide juurde. Uurisin neid riiulis olevaid isendeid natuke põhjalikumalt ja nende pirnikeste juures on liskas suurendatud valgustugevusele märksaolulisem point, mida ehk sõitja ise ei märkagi. Nimelt muudavad need pirnid tulereflektori oranzhikaks ja tänu sellele on tsikkel muus massis eristuv. Seetõttu ongi nende pirnide slogan "Be seen". Inimese silm on juba oma omaduselt selline, et märkab seda, mis on taustast erinev. Seega põhipoint MotoVision pirni puhul on tsikli enda nähtavaks tegemine liikluses.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8858
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
jah ma seda ei maininud... eemalt paistab see oranzh rant küll
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Endal niipalju kogemusi, et peale seda kui üks esitule pirn läbi põles sammusin 9-5-ele ostma asenduspirni autopoodi. Küsiti kohe, et noh kas soovid mingit odavat jama või võib paremat soovitada. Asi siis jõudis selleni, et ostsin ette kompplekti Osrami Nightbreakereid mingi 390.- vms eest.
Jutu järgi pidada need olema tunduvalt kaugemale valgustavad kui tavapirnid, mingid UV filtrid ja asjad olid ka neidl näha peal jne.
No kokkuvõtlikult heledad olid nad küll ja päris hästi näitasid- aga see hoiatus, et peavad mõnevõrra vähem vastu kui tavapirnid oli küll tagasihoidlikult öeldud. Mingi 2 nädala jooksul läksid mõlemad läbi. Seega 400.- eest 2 nädalat pirne...selles suhtes on tunni/krooni suhtes isegi ksenoonpirnid mäekõrguselt mõtekamad vist.
Alguses mõtlesin, et võibolla natuke palju voliti vms said nad aga kuna muud pirnid peavad autos kõik ilusti vastu ja tavalised h7-med ka korralikult kestavad siis ikka vast pigem nendes edevates pirnides kui sellistes.
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Noh ja kui nüüd enduurokale need nightbreakerid panna siis see night breakib mind kuhugi puu otsa kuskil metsavahel.....
xenon is teh shit ikkagi. Eks auto xenonid on mind vist nii ära hellitanud, et no kohe mitte ei taha umbes sõita.... suur vahe ikka 90 pealt kas näed seitset metssiga rivis üle tee jooksmas 150m kauguselt või 50.
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Vot siis. Kummaline. Mul teist hooaega ees "naitbreikar". Peab siis vb tänama Horneti suht pehmet vedrustust
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Vapsik kirjutas:Vot siis. Kummaline. Mul teist hooaega ees "naitbreikar". Peab siis vb tänama Horneti suht pehmet vedrustust
endal R1-hel sama. pole kumbki läbi läinud.
Ja sõitnud ikka väga kehvasid teid ja palju .
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Kuidas xenonisse suhtutakse ülevaatusel? Kas kedagi on politsei ka kordus ülevaatusele saatnud?
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Noh eks ÜV-ks pistan tava pirni sinna pessa ja teine juhe taha.. kogumoos milles küss?
Politsei sellise asjapärast peaks jaurama hakkama siis suht ei huvita ausaltöelda.. kirjutagu siis pilet kui peen pikemaks läheb
Tähtis on olla nähtav ja näha ise teel ümbritsevat. Aga no viimast riigikassa täitmis poliitikat vaadates siis jah kindlasti tallinnas üks xenoniga metsavahel suristav endumees on raudselt süüdi, et keegi tartus pimestatud sai ja vastu posti sõitis. Ei imesta....
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
StreetMoto kirjutas:Inimese silm on juba oma omaduselt selline, et märkab seda, mis on taustast erinev. Seega põhipoint MotoVision pirni puhul on tsikli enda nähtavaks tegemine liikluses.
inimse käitumine on paraku aga selline, et kui midagi taustast erinevat näeb, jääb jõllitama. ja liiklusvahend ju läheb sinna, kuhu vaatad
aga tegelikult ksenoonide kohta üks teoreetiline küsimus ka - kui endukaga, millel ksenoon peal, vette sõita.. kas litaka ohtu pole?
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
seda oleks huvitav teada küll
Samas kui pirni ja plokini vette sõita siis oleks õhufilter ja sumpad juba ammu veeall ning tsikkel seisaks.
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Need kallid tuuning halogeenid kipuvad läbi põlema jah, kuna viidud viimase piirini alandades n.n. tööpinget. Tsikli peal nad isegi käivad võrreldes igapäevakasutuses oleva autoga kui aga tsikliga igapäev sõita egas siis see seal kah kaua ei põle,mul omal Osrami Cool Blue käis küll 2a caa 20000km. On omalgi kogemus philipsi kõige kallimate pirnidega käisid siis üks 2 ja teine 3 kuud autol. Tsiklil on mul ammu xenon sees ja arvestades, et panin kasutatud pirni ja on käinud juba üle aasta siis tasub igal juhul ära ja muidugi näitab ikka palju paremini ja on nähtav ka teistele.
`Üle 5000K vast ei oleks mõtet panna läheb liiga siniseks ära äärmisel juhul 6000k. Kunagi sai kõrvuti võrreldud tuuning halogeeni ja tavalist, vahe oli öö ja päev ja nüüd siis xenonit ja tuuningpirni, jälle öö ja päev.
Ülevaatuse kohta niipalju ,et laupäeval just käisin oma xenoniga ja ei koti kedagi, peaasi et pool ja täiskad ikka mõlemad olemas on. Rohkem huvitas neid mikkeriga dB mõõtmine
-
- Postitusi: 527
- Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
- Tsikkel: ZX-10R
- Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
- Kontakt:
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Nii muu jutu hulgas - mul jäi eelmisest rattast kaks H4 bixenoni komplekti üle. Üks siis kummagi laterna jaoks. Värvi poolest on nad need kõikse valgemad ehk 4000K kui ma nüüd ei eksi. Peale ratta kortsu laskmist sai kaabeldus pisut kannatada, kuid ma lasin kogu kaabelduse üle käia ja ära testida-lappida. Ees said nad olla paraku vaid paar päeva.
Nüüd teised vedelevad garaažis riiulil. Kui keegi tahab, siis võiks nad raha vastu ära vahetada.
Igast moto-juhtumiste piltwerk: http://flickr.com/raulkaidro
http://www.kawasaki.ee, http://www.maddog.ee
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
piipzul juba ää ostetud
pane oma kuulutus ostu müügi värgi foorumisse küll minema läheb...
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
mella kirjutas:aga tegelikult ksenoonide kohta üks teoreetiline küsimus ka - kui endukaga, millel ksenoon peal, vette sõita.. kas litaka ohtu pole?
Kui sa vähe tihedamalt mudasse tuleksid, siis sa teaksid, et meil autol 4 komplekti xenoone peal
Vee nahka on 1,5 aastaga läinud 0, vastu kändu koos tulega on puruks sõidetud 1. Vesi tundub olema Xenooniga suurem sõber kui tavapirniga, plokil paistab üldse veest ükskõik olema. Eks me muidugi üritame allveelaeva mängides kasutada tulesid, mis veest välja ulatuvad.
Mis politseisse ja ülevaatusesse puutub, siis isiklikult ei paigaldaks xenoone, kui tuled ei anna https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13191853 Kood 224 nõudeid välja, vastasel jul ei näe põhjust tavapirnide kasutamiseks.
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
kohvikslastudklapipesa kirjutas:Kui soovi on siis saab minu käest 4300K astmega xenoneid, mis on oma valguse poolest natuke sinakamad kui halogeen. Nähtavus paraneb igatahes oluliselt. Siiani olen neid tsiklitele täitsa edukalt paigaldanud.
Täpsemalt: http://www.expressmoto.ee/xenon.html
Paluks viidet konkreetsele seadusepunktile, mis keelab Xenoon tulesid kasutada L kategooria sõidukitel.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8858
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
mul kunagi katoomeril oli xenon peal. tavavariant siis - kaugtuli oli tavalise pirniga. ütleme nii, et kaugtulest polnud peale lähitule vahetamist enam mingit kasu
praegu testisin neid H4-sid, on ikka päris äge.
Mis vette puutub, siis on pistikud on spets tihenditega, kardan, et ka survepesuriga ei õnnestu sellele liiga teha
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Raitz kirjutas:kohvikslastudklapipesa kirjutas:Kui soovi on siis saab minu käest 4300K astmega xenoneid, mis on oma valguse poolest natuke sinakamad kui halogeen. Nähtavus paraneb igatahes oluliselt. Siiani olen neid tsiklitele täitsa edukalt paigaldanud.
Täpsemalt: http://www.expressmoto.ee/xenon.htmlPaluks viidet konkreetsele seadusepunktile, mis keelab Xenoon tulesid kasutada L kategooria sõidukitel.
mootorrattal ei ole keelatud kasutada xenon tulesid!
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Piipz kirjutas:Mis vette puutub, siis on pistikud on spets tihenditega, kardan, et ka survepesuriga ei õnnestu sellele liiga teha
pistiku silikoontihendid on soovitatav enne kokku panekut kokku teha silikooniga, et nad ei muutuks kangeks
ja vett peavad suht hästi
aga survekaga ära ikka kallale mine
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8858
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
ma kasutan Castrol DWF nimelist plöksi. puhastab ning jätab kaitsekihi kontaktidele.
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Raiki kirjutas:Raitz kirjutas:kohvikslastudklapipesa kirjutas:Kui soovi on siis saab minu käest 4300K astmega xenoneid, mis on oma valguse poolest natuke sinakamad kui halogeen. Nähtavus paraneb igatahes oluliselt. Siiani olen neid tsiklitele täitsa edukalt paigaldanud.
Täpsemalt: http://www.expressmoto.ee/xenon.htmlPaluks viidet konkreetsele seadusepunktile, mis keelab Xenoon tulesid kasutada L kategooria sõidukitel.
mootorrattal ei ole keelatud kasutada xenon tulesid!
Tõepoolest, mootorrattal endal ei ole keelatud kasutada Xeonon tulesid. Keelatud on aga paigaldada xenon elementi laternasse, millel puudub tähis DC või/ja DR.
Viide: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13117818
väike kokkuvõte:
Kood 202. Lähitule laternad
6) alates 1. jaanuarist 1990. a esmakordselt kasutusele võetud M ja N kategooria sõiduki lähitule laternad peavad vastama E-reegli nr 1 või nr 5 või nr 8 või nr 20 või nr 31 või nr 98 või nr 112 või nr 113, või nr 123 või direktiivi 76/761/EMÜ nõuetele ja nende paigaldus peab vastama E-reegli nr 48 või direktiivi 76/756/EMÜ nõuetele. Alates 1. jaanuarist 1996. a esmakordselt kasutusele võetud L kategooria sõiduki lähitule laternad peavad vastama E-reegli nr 57 või nr 72 või nr 112 või nr 113 või direktiivi 97/24/EÜ nõuetele ja nende paigaldus E-reegli nr 53 või direktiivi 93/92/EMÜ nõuetele.
Lähitule laternale peab olema kantud üks järgnevatest tähistest:
a) C – kui on ette nähtud tavalise hõõglambi kasutamiseks;
b) HC – kui on ette nähtud halogeenhõõglambi kasutamiseks;
c) DC – kui on ette nähtud gaaslahenduslambi kasutamiseks.
Kood 203. Kaugtule laternad
5) alates 1. jaanuarist 1990. a esmakordselt kasutusele võetud M ja N kategooria sõiduki kaugtule laternad peavad vastama E-reegli nr 1 või nr 5 või nr 8 või nr 20 või nr 31 või nr 98 või nr 112 või nr 113, või nr 123 või direktiivi 76/761/EMÜ nõuetele ja nende paigaldus peab vastama E-reegli nr 48 või direktiivi 76/756/EMÜ nõuetele. Alates 1. jaanuarist 1996. a esmakordselt kasutusele võetud L kategooria sõiduki kaugtule laternad peavad vastama E-reegli nr 57 või nr 72 või nr 112 või nr 113 või direktiivi 97/24/EÜ nõuetele ja nende paigaldus E-reegli nr 53 või direktiivi 93/92/EMÜ nõuetele.
Kaugtule laternale peab olema kantud valgustugevuse kontrollarv ja üks järgnevatest tähistest:
a) R – kui on ette nähtud tavalise hõõglambi kasutamiseks;
b) HR – kui on ette nähtud halogeenhõõglambi kasutamiseks;
c) DR – kui on ette nähtud gaaslahenduslambi kasutamiseks.
Kogu kupatuse kaunistab veel palju juttu samast seadusest, mis seab nõudeid tuledele.
Tänan tähelepanu juhtimise eest ja muudan antud lingi alt hoiatuse sisu pointile lähemale
Loodan, et oli abi.
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
kevadel käisin koos xenonitega ülevaatusel ja seal mees ütles et rattale pole keelatud paigaldada xenonit ja mis pole keelatud see on lubatud.... võta sa nüüd kinni siis kus see tõde on .
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Nonii.. sai xenon oma XT-le ära paigaldatud, natukene leiutamist ning kogu kompott mahtus ilusti spido ning tule enda vahele ära. Põhimõtteliselt mingit ümberehitamist ei olnudki ning alati võib vana pirni oma pessa tagasi panna.
Sai ka ennem ehitamist piipzu omaga kõrvuti pandud.. no tavaline tänapäeva H4 vms. on ikka ehtne mägrakusi xenoni kõrval.
Lähen proovin õhtul pimedas kuidas ka reaalselt on
Minuarust peaks tänapäeva tsiklitel kõikidel xenon täiesti standard olema... see max 700 eeku per kit nüüd küll oluliselt tsikli hinda ei tõstaks.
-
Teema algataja - Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Kellel max 700 kr, kellel 1200:D oleneb mitu silma ees on:D Aga + klemmi xenoni blokki võtsid originaal tule klemmilt või tegid releega? Ma praegu nuputan et kuidas ma saan teha nii ,et iga kell oleks võimalus tava pirn ette panna tagasi kui ÜV-l mingi jama tekib..
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Mitte midagi ei teinud ümber. Tava pirni tagasipanek võtab täpselt nii palju aega kui eest selle tulede kompoti lahti keeran ning pistikud ümber tõstan. Näiteks.. umbes 10 mintaga peaks tehtav olema
See + klemm mida sa mõtled vist.. tuli jah vedada uue juhtmega otse aku pealt aga kui oroginaal tulede pistik pole xenoni plokiga ühenduses siis mingit xenoni sisselülitust ei toimu enivei.
-
Teema algataja - Postitusi: 1097
- Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
- Tsikkel: enduro ja asfalt
- Asukoht: Anija vald
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
selge siis selle asjaga, tuleb välja et oma just ostetud Xenonmax-id pean minema viskama:D mis maksid 400kr 2 tk kui läbi lähevad siis xenoonid lendavad asemele ja jutul lõpp loodetavasti.
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Jah selline xenonmax oli vist piipzul ennem... mingit erilist vahet ei pidavat olema.
60/65w.. mõelda vaid.. xenon on 35w ideepoolest kui panna veel led park ning suunakad siis võiks täiesti vabalt mingid täitsa karmid lisatuled juurde installida.
Testisõit tehtud ja peaks ütlema, et täiesti väärt investeering.... mingi 5x vahe.
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Tõstan teema üles üle pika aja.
Milline pirn osta?
Välistan igaks juhuks need 80/100w pirnid ja xenonid. Xenoni välistan just sellepärast, et tuleklaas pole xenoni jaoks sobilik. Need 80/100w pirnid sellepärast et ei tahaks avastada mingi aeg et juhtmed sulanud või siis reflektor ära põlenud.
Silma jäänud endale Philipsi Motovision pirn.
Valgus võiks siiski selline valge/sinine olla. Või võtta mingi Blue vision vms, jama see et neid müüakse ainult paarikaupa.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.