Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
Re: Xenoon vs halogeen vs "super high blue vision jne.."
Need kallid tuuning halogeenid kipuvad läbi põlema jah, kuna viidud viimase piirini alandades n.n. tööpinget. Tsikli peal nad isegi käivad võrreldes igapäevakasutuses oleva autoga kui aga tsikliga igapäev sõita egas siis see seal kah kaua ei põle,mul omal Osrami Cool Blue käis küll 2a caa 20000km. On omalgi kogemus philipsi kõige kallimate pirnidega käisid siis üks 2 ja teine 3 kuud autol. Tsiklil on mul ammu xenon sees ja arvestades, et panin kasutatud pirni ja on käinud juba üle aasta siis tasub igal juhul ära ja muidugi näitab ikka palju paremini ja on nähtav ka teistele.
`Üle 5000K vast ei oleks mõtet panna läheb liiga siniseks ära äärmisel juhul 6000k. Kunagi sai kõrvuti võrreldud tuuning halogeeni ja tavalist, vahe oli öö ja päev ja nüüd siis xenonit ja tuuningpirni, jälle öö ja päev.
Ülevaatuse kohta niipalju ,et laupäeval just käisin oma xenoniga ja ei koti kedagi, peaasi et pool ja täiskad ikka mõlemad olemas on. Rohkem huvitas neid mikkeriga dB mõõtmine
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.