Kawasaki VN 1500
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 14
- Liitunud: 03 Juul 2008, 17:01
- Tsikkel: Yamaha XVS 1300
- Asukoht: Tartu
Kawasaki VN 1500
Mure karbussiga, oskab keegi ehk nõu anda.
Nimelt karbuss uputab. On proovitud uut nõela, ujuk on terve, aga ikka pidama ei saa. Samas, kui õhku sisse suruda, siis nõel peab aga kui kütus peale lasta, siis tuleb jälle igast august.
Re: Kawasaki VN 1500
Eks vahe ole selles, et kui õhku suruda siis hoiad ju näpuga nõela asendis, toimib. Bensiin ei suru nii suure jõuga või jääb mingi osa taksitama ja ujuk ei saa vabalt nii kõrgele tüusta ning sealt see uputus tuleb. Kui mehhaanilist takistust ei ole siis tuleks nõelapesa sooveldada. Pelgalt uue nõela panek ei aita. Vana pesa ikka omamoodi kulunud.
Re: Kawasaki VN 1500
sõbral ka ujutas üle aga temal oli viga selles et ujukisse läks bensiin sisse ja ujuk vajus liiga ära, aga kahtlen et sul selles probleem on.
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Kawasaki VN 1500
Mul pakkuda VN 1500 komplektsed karpad.
http://www.timeriders.ee/jupid/vulcan.html vaata pilti nr. 5
Kuna endal puudus antud ajahetkel neti kasutamise võimalus, palusin Tenkes'il probleemist kirjeldada.
tenkes kirjutas:Nimelt karbuss uputab. On proovitud uut nõela, ujuk on terve, aga ikka pidama ei saa. Samas, kui õhku sisse suruda, siis nõel peab, aga kui kütus peale lasta, siis tuleb jälle igast august.
Lisan juurde, et tegemist on 1999.a Kawasaki Vulcan Nomad VN1500 G1 rattaga. Karburaator oli ca 2,5 kuud kuiv, kuna sai sel ajal tehtud mootorile remont. Enne mootori remonti karburaator toimis. Peale mootori remonti ei toimi: jama selles, et ujutab igast august üle - ei saa taset pidama.
Kuivalt proovides (karburaator ühes tükis ja tagurpidi), siis nõel ujuki enda raskusel sulgub ja peab ehk puhudes ei lase õhku läbi. Keerad karburaatori õigetpidi tagasi ja seejärel uuesti tagurpidi, sulgu nõel nii nagu peab. Bensiini karburaatorisse sisse lastes uputab. Sai hangitud uus nõel ja ujuk (vana ujuk oli terve), kuid olukord sama.
hotsepp kirjutas:Kui mehhaanilist takistust ei ole siis tuleks nõelapesa sooveldada. Pelgalt uue nõela panek ei aita. Vana pesa ikka omamoodi kulunud.
Nõelapesa on puhastatud, kuid mitte soveldatud. Kahjuks ei tea ma soveldamise protseduuridest midagi, siis siit tobedana tunduvad küsimused: "Kas sellist nõelapeas, mida ei saa vahetada, saab soveldada ja kui keeruline see on? Saab sellega ise hakkama?"
krew kirjutas:sõbral ka ujutas üle aga temal oli viga selles et ujukisse läks bensiin sisse ja ujuk vajus liiga ära, aga kahtlen et sul selles probleem on.
Mõlemad ujukid on terved.
Tunne selline, et karburaatoriga probleem on väljunud loogika piiridest - mõistus otsas!SOS!!!
Re: Kawasaki VN 1500
Just tulin pikalt reisilt ning üheks kaaslaseks oli vn800 omanik, kel oli sama jama. Tal oli nõela küljes pisike liivatera mida silmaga oli raske märgata. Kuna nõela tööpind pidi sel kummiga kaetud olema siis sinna võib igasugu jama külge jääda küll. Vaata hoolikalt üle.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.