Palun abi karpa reguleerimise asjus.
Re: Palun abi karpa reguleerimise asjus.
Vanaema kirjutas:Tevist , Kotkad!
Kood: Vali kõik
Kas kellelgi on mõtteid ja ettepanekuid, mida tuleks teha siis kui mootorratas gsxr1100w (1993) reageerib pöörete vahemikus 1000-4000 järsule gaasile mitte kiirenduse vaid nö. nõkutamisega, mis kestab sekundi. Peale seda hakkab normaalselt pöördeid tõstma. Eriti hull on asi siis, kui linnakiirustel viimase käiguga gaasi põhja keeran. Siis ujutab ikka ropult üle ja nõkutab. Muidugi sellist sõidustiili ei kasutatagi, aga nii mootor ka käituda ei tohiks. Puhastasin karpad, nõelu olen proovinud igasse asendisse, peale mida tegin paarikümne kildise tiiru ja vaatasin küünalde värvust. Tühipöördedüüse olen peale manuaali antud asendi samuti igas suunas proovinud.Mõõtsin ka survet silindrites. Kõigis oli võrdselt 11.5. Õhupuhastaja on puhas ja originaal. Ujuki kõrgused pole manuaalile vastavad, aga kuna kasutajal Uugu on nad samasugused, siis ei hakanud ma neid veel muutma ka. Dünopingis mõõtes tuli max võimsus 97 kw ja väänet 100 nm. Üle 4000 rpm.-i on kõik priima. Veab iga käiguga kiiiiirelt punasesse ja tõmme on hea. Karpas pole ainus originaal jupp nõel. On pandud sellise käreda tõusuga asendus. Väljalase on originaal.
Põnevusest kägaras Indrek
Diagnoosida võiks veel järgmiselt: käik väljas, mootor käib ja hakata aeglaselt pöördeid tõstma, kui mingitel pööretel tekib paukumine ja tuli väljalaskesüsteemis, siis on nendel pööretel liig rikas segu. See on siis ilma kiirenduspumba rakendumiseta.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.