Quo vadis Eesti motokross
Re: Quo vadis Eesti motokross
Korraldajad peaksid suutma tühjalt sponsorite ja pealtvaatajate rahadega võistluse ära korralda... kui ei siis järelikult tehakse seda valesti või tahetakse lihtsalt rohkem teenida.
Eestis ei ole sellist luksust mitte kuskil motospordis, et korraldaja määrab osavõtutasu kuna võistlejaid oleks liiga palju ning sellejärgi siis filtreerib need välja kes ikka kangesti tulla tahavad.
Ma saan aru, et meil moodustuks harrastajatest lausa 3 eri punti või mitu ämbritäit A/B klassi keda ei saa korraga rajale lasta.
Nii lihtne ongi.
Mind puht uudishimust huvitaks kah kuhu see EMF-i rahh liigub... 1800 ühekordne litsents
Eelmine aasta piisas 1000.- millest see 800 tõus?
majanduskriis? keegi jäi töötuks?
Ühekordne (ühel võistlusel kehtiv) litsents maksab 600 krooni.
Võistleja, kelle litsentsitaotlusel puudub klubi nimi ning klubl juhataja nimi ja allkiri, peab litsentsi eest maksma kolmekordse hinna.
allkiri-kubi nimi-klubi juhataja nimi.... eeeee teeme, et see maksab 1800.-
omal kah naljakas hakkab?
Litsentsid sisaldavad õnnetusjuhtumi kindlustust
Minult on eraldi õnnetusjuhtumi kindlustust nõutud... mis te pakute seda topelt või kus kala on? Ja igal vähegi aktiivsemal motosportlasel on enivei oma kindlustus. Aitäh siiski
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.