hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Kasutaja avatar

Nimegakasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 07 Mai 2008, 13:17
Tsikkel: Suzuki BK1300
Asukoht: Tallinn

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas Nimegakasutaja »

pacaan kirjutas:

Rivo - mis põhjustel sa seda väidad? Tean, et igasugu racing ja odavlahendusbensiinide (lennuk) puhul on palju probleeme, kuid minu teada on need tekitatud nende kütuste muudest keemilistest & füüsikalistest eripäradest (liiga "kuiv" või "söövitav" jms lood) aga teoorias ei tohiks lihtsalt kõrgem oktaanarv otseselt negatiivselt mõjuda ju? või?

eriti Korke (jt ülelaetud / kõrgema surveastmega mootorite) puhul kus suurem detonatsiooni oht on olemas.

Mida kõrgem oktaanarv, seda kõrgem põlemistemperatuur, lisaks ka veel kütused oktaanarvu kasvades muutuvad jah kuivemaks. Oktaanarvu kasvades tuleks tegelikult muuta ka süüdet. Tavatingimustes seda muidugi ei tehta, küll aga võistlusspordis. Koos nitroga pole mingit mõtet mootorit üle doseerida. Kui Korke ainult vabalthingava mootoriga sõidaks siis ju võib kasutada kõrgemat oktaanarvuga kütust.

Aga see 98 sõitmine puht minu isiklik arvamus ega põhine mingile teaduslikule uuringule. Küll on siin katsetatud igasugu erinevaid kütuseid alustades lennukist ja lõpetades racing kütustega. Aga kõige paremini on toiminud pill ikka tavalise 98 kütusega.

Küünalde kõrbemine viitab detonatsioonile. Detonatsioon tuleb valest süütest, mitte valest kütusest. Vastavalt kütusele muudetakse süüdet. Väga kardinaalsete muudatuste puhul see asi muidugi ei toimi. Aga kolvi muudatus ma arvan tõstis surveastme 13,5 ehk 15 peale, kui sedagi. Ja selline muutus ei nõua ilmtingimata kõrgemat oktaanarvu.

Ehk peaksid ka pihustid üle kontrollima, et ennem kasutasid VP racing kütust, ehk tegi see pihustitele haiget. Ja jätkuvalt väidan et küttesegu sinu mootori jaoks liiga lahja. Ja kasuta tavalisi küünlaid mitte iriidiume. Iriidiumid ei kannata täispasandamist ja hakkavad peale paari korda juba puterdama.

Viimati muutis Nimegakasutaja, 06 Juul 2009, 20:36, muudetud 1 kord kokku.
Sõida ja ära mölise

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”