hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas korke »

Mure siis selline ,et tsikkel sööb küünlaid ja tõmbab täis.
Lihtsalt lambist hakkab jamama. Vahest kaob üks pütt ära ja sureb lihtsalt välja. Üle 3000 pöörde ei lähe ning hakkab 3000 pöörde peal detoneerima. Kui sellest alast välja saab kõrgemale siis lihtsalt pole jõudu tsiklil korralikult ( 2/3 ehk alles võimsusest) Vahest jääb mulje ,et see kõik hakkab toimuma kui mootor on kuumaks läinud.

Õli ta ei söö
Küünlad on õiged ja uued
kütusegu on paigas (13 AFR)
Juhtmestik korras.
Süüde on originaal.

Oskab keegi asjaliku nõu anda ?

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas Piipz »

võibolla loll küsimus aga kõik vaakumiotsad oled üle kontrollinud? äkki saab kuskilt lisaõhku, kuuma konega annab tunda? kas sa "motor starter" nimelist sodi oled igale poole lõdvikutele lasta üritanud? minu kogemuse puhul annavad augud/praod kohe märku.

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Ma räägin sulle ikka jätkuvalt - sõida kõrgema oktaanarvuga kui 98. Endal sul on suurendatud surveaste ja see ei kannata nii madala oktaanarvuga kütust. Proovi järgi - see on ju odavam ja lihtsam kui mootorit lahti katkuda ja viga otsida.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas ping »

Võibolla täpsustaks mõne tehnikaga rohkem kursis oleva sõbra abil väljendit "sööb küünlaid".
Küünaldel tekkivad vigastused tavaliselt valest mootori tööreziimist.
Näiteks; isolaatori või selle emaili riknemine, elektroodide põlemine, häiretakisti põlemine, jne.....
Või on lihtsalt karp praak küünlaid mis ei tööta antud surveastmega mootoris. Kui surveaste on üle 9 peaks igaksjuhuks iga uue küünla eraldi stendis ülekontrollima.

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

StreetMoto kirjutas:

Ma räägin sulle ikka jätkuvalt - sõida kõrgema oktaanarvuga kui 98. Endal sul on suurendatud surveaste ja see ei kannata nii madala oktaanarvuga kütust. Proovi järgi - see on ju odavam ja lihtsam kui mootorit lahti katkuda ja viga otsida.

Kui me räägime korke turbobusast siis turbotamiseks tehakse surveaste kas teiste kolbidega või paksema tihendiga madalaks ,et saaks turbole rohkem rõhku peale keerata.

PiltPilt
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3832
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 88 korda

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas sepp »

--DogFood-- kirjutas:
StreetMoto kirjutas:

Ma räägin sulle ikka jätkuvalt - sõida kõrgema oktaanarvuga kui 98. Endal sul on suurendatud surveaste ja see ei kannata nii madala oktaanarvuga kütust. Proovi järgi - see on ju odavam ja lihtsam kui mootorit lahti katkuda ja viga otsida.

Kui me räägime korke turbobusast siis turbotamiseks tehakse surveaste kas teiste kolbidega või paksema tihendiga madalaks ,et saaks turbole rohkem rõhku peale keerata.

Korke busal on turbo v ? sellel on sama palju turbot kui palju on turbot minu pesusvammil :mrgreen:

Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

no turbonatorit osad peavad ka turboks :D

Üks enda kogemus: Eelmisel masinal tekitas sarnase probleemi vigane süütepool. 3000 pöördeni läks väga väga vaevaliselt, sellest kõrgemal töötab enamvähem kenasti aga jõud 0.

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

sepp kirjutas:
--DogFood-- kirjutas:
StreetMoto kirjutas:

Ma räägin sulle ikka jätkuvalt - sõida kõrgema oktaanarvuga kui 98. Endal sul on suurendatud surveaste ja see ei kannata nii madala oktaanarvuga kütust. Proovi järgi - see on ju odavam ja lihtsam kui mootorit lahti katkuda ja viga otsida.

Kui me räägime korke turbobusast siis turbotamiseks tehakse surveaste kas teiste kolbidega või paksema tihendiga madalaks ,et saaks turbole rohkem rõhku peale keerata.

Korke busal on turbo v ? sellel on sama palju turbot kui palju on turbot minu pesusvammil :mrgreen:

Sorry, läks vähe põõsasse sellisel juhul aga kuskil ole mingi ulme jutt, et turbod värgid nitrod, ületame 350km/h ja mida iganes veel, siis sõidame sellega tänaval, rinkal, kiirendusel ja siis krossi kah vabast ajast.

PiltPilt
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3832
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 88 korda

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas sepp »

see peab paika, et nitro on peal.

Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas allan777 »

Ma räägin sulle ikka jätkuvalt - sõida kõrgema oktaanarvuga kui 98. Endal sul on suurendatud surveaste ja see ei kannata nii madala oktaanarvuga kütust. Proovi järgi - see on ju odavam ja lihtsam kui mootorit lahti katkuda ja viga otsida.

seda võiks proovida küll.

BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.

Hitchiker
Postitusi: 535
Liitunud: 24 Sept 2003, 10:31
Tsikkel: suzuki gsr600

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas Hitchiker »

No küll on pealkiri teemal, ma tõmban kah ennast vahel täis, aga küünlaid ei söö....

Telefon 56681119
lisavarustuseks GSR600

offf
Postitusi: 61
Liitunud: 11 Mai 2006, 16:11
Kontakt:

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas offf »

Nõrk, Hitšakas, nõrk! Mina tõmman ennast alatihiti täis ja vanal ajal on esinenud ka küünalde söömise juhtumeid, kui enam mitte midagi muud peale hammustada ei olnud. Rammusad on küünlad küll, ainult kuidagi tuimad teised.

BMW K1100LT 92
Kasutaja avatar

Nimegakasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 07 Mai 2008, 13:17
Tsikkel: Suzuki BK1300
Asukoht: Tallinn

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas Nimegakasutaja »

Nii nagu ma Korke sulle laupäeval ütlesin, et viga peab olema süütes. 1. Kõrgema surveastme korral peaks kasutama külmemaid küünlaid. 2. Kontrolli kas süüde ikka paigas. 3. Piibud võiks üle kontrollida. Kõrgemat okataanarvu ei soovitaks eriti, proovi kasutada võimalikult värsket kütust mis pole sul kuskil garaaži nurgas nädalaid soojas seisnud. Tõenäoliselt hakkab sul rattal mootor täisjooksma alles siis kui küünlad enam ei tööta korralikult. Sest nitro pilli kohta on 13 juba maru vaene õhu ja kütte segu. Peaks ikka rihtima 12-12.5.

Sõida ja ära mölise
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas pacaan »

Nimegakasutaja kirjutas:

Kõrgemat okataanarvu ei soovitaks eriti,

muus osas 100% nõus aga
Rivo - mis põhjustel sa seda väidad? Tean, et igasugu racing ja odavlahendusbensiinide (lennuk) puhul on palju probleeme, kuid minu teada on need tekitatud nende kütuste muudest keemilistest & füüsikalistest eripäradest (liiga "kuiv" või "söövitav" jms lood) aga teoorias ei tohiks lihtsalt kõrgem oktaanarv otseselt negatiivselt mõjuda ju? või?

eriti Korke (jt ülelaetud / kõrgema surveastmega mootorite) puhul kus suurem detonatsiooni oht on olemas.

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

Teema algataja
korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas korke »

Süütepoolid on korras.
Kütus oli värske.
Süüde on stroboga mõõdetud ja paigas.
On õiged ja külmemad küünlad.

Nimegakasutaja kirjutas:

Nii nagu ma Korke sulle laupäeval ütlesin, et viga peab olema süütes. 1. Kõrgema surveastme korral peaks kasutama külmemaid küünlaid. 2. Kontrolli kas süüde ikka paigas. 3. Piibud võiks üle kontrollida. Kõrgemat okataanarvu ei soovitaks eriti, proovi kasutada võimalikult värsket kütust mis pole sul kuskil garaaži nurgas nädalaid soojas seisnud. Tõenäoliselt hakkab sul rattal mootor täisjooksma alles siis kui küünlad enam ei tööta korralikult. Sest nitro pilli kohta on 13 juba maru vaene õhu ja kütte segu. Peaks ikka rihtima 12-12.5.

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

Kas alati lööb ühe kindla püti tagant ära või kuidas jumal juhatab?

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)
Kasutaja avatar

Teema algataja
korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas korke »

Nii nagu jumal juhatab :roll:

justcraizy kirjutas:

Kas alati lööb ühe kindla püti tagant ära või kuidas jumal juhatab?

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 222 korda

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kui sul selline tunne,et asi hakkab siis kui mootor kuumaks läheb võib-olla asi selles,et kütus kuumeneb ja hakkab mullitama.Ega ma Busa küttesüsti(eriti ümber ehitatut)ei tunne aga oma ratas käitub sarnaselt kui on kuum ilm ja mingi peatuse teen.Läheb mingi 5-10km et kütus uuesti maha jahtub ja segu õigeks reguleerub.Lihtsalt mõte selline :wink:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


harimal
Postitusi: 1071
Liitunud: 30 Mai 2007, 12:57
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas harimal »

Korkel peaks paak olema tagaratta juures ehk mootorist võrdlemisi eemal. Kui ta seda ümber sättinud pole..

CarbTune karburaatorite sünkronisaator: http://nagi.ee/photos/harimal/7766255/in-set/125775/
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Kasutaja avatar

Teema algataja
korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas korke »

Paak asub tagakiige sees ning pump ei ole kuum.

franz125 kirjutas:

Kui sul selline tunne,et asi hakkab siis kui mootor kuumaks läheb võib-olla asi selles,et kütus kuumeneb ja hakkab mullitama.Ega ma Busa küttesüsti(eriti ümber ehitatut)ei tunne aga oma ratas käitub sarnaselt kui on kuum ilm ja mingi peatuse teen.Läheb mingi 5-10km et kütus uuesti maha jahtub ja segu õigeks reguleerub.Lihtsalt mõte selline :wink:

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 222 korda

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas franz125 »

ˇVõib-olla,et originaal süütekõver ja kõrgendatud surveaste ei sobi mingist hetkest alates kokku,eriti 98 bensuga.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Nimegakasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 07 Mai 2008, 13:17
Tsikkel: Suzuki BK1300
Asukoht: Tallinn

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas Nimegakasutaja »

pacaan kirjutas:

Rivo - mis põhjustel sa seda väidad? Tean, et igasugu racing ja odavlahendusbensiinide (lennuk) puhul on palju probleeme, kuid minu teada on need tekitatud nende kütuste muudest keemilistest & füüsikalistest eripäradest (liiga "kuiv" või "söövitav" jms lood) aga teoorias ei tohiks lihtsalt kõrgem oktaanarv otseselt negatiivselt mõjuda ju? või?

eriti Korke (jt ülelaetud / kõrgema surveastmega mootorite) puhul kus suurem detonatsiooni oht on olemas.

Mida kõrgem oktaanarv, seda kõrgem põlemistemperatuur, lisaks ka veel kütused oktaanarvu kasvades muutuvad jah kuivemaks. Oktaanarvu kasvades tuleks tegelikult muuta ka süüdet. Tavatingimustes seda muidugi ei tehta, küll aga võistlusspordis. Koos nitroga pole mingit mõtet mootorit üle doseerida. Kui Korke ainult vabalthingava mootoriga sõidaks siis ju võib kasutada kõrgemat oktaanarvuga kütust.

Aga see 98 sõitmine puht minu isiklik arvamus ega põhine mingile teaduslikule uuringule. Küll on siin katsetatud igasugu erinevaid kütuseid alustades lennukist ja lõpetades racing kütustega. Aga kõige paremini on toiminud pill ikka tavalise 98 kütusega.

Küünalde kõrbemine viitab detonatsioonile. Detonatsioon tuleb valest süütest, mitte valest kütusest. Vastavalt kütusele muudetakse süüdet. Väga kardinaalsete muudatuste puhul see asi muidugi ei toimi. Aga kolvi muudatus ma arvan tõstis surveastme 13,5 ehk 15 peale, kui sedagi. Ja selline muutus ei nõua ilmtingimata kõrgemat oktaanarvu.

Ehk peaksid ka pihustid üle kontrollima, et ennem kasutasid VP racing kütust, ehk tegi see pihustitele haiget. Ja jätkuvalt väidan et küttesegu sinu mootori jaoks liiga lahja. Ja kasuta tavalisi küünlaid mitte iriidiume. Iriidiumid ei kannata täispasandamist ja hakkavad peale paari korda juba puterdama.

Viimati muutis Nimegakasutaja, 06 Juul 2009, 20:36, muudetud 1 kord kokku.
Sõida ja ära mölise
Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

sry et risustan korke su teemat, aga enese harimise eesmärgil: mida tähendab "kuivem kütus"?

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)
Kasutaja avatar

Teema algataja
korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas korke »

Kuiv sõna otseses mõttes. Mine osta liiter lennuki kütust ja siis 98 statoili ning vala käe peale, siis tunned sõrmede vahel.

justcraizy kirjutas:

sry et risustan korke su teemat, aga enese harimise eesmärgil: mida tähendab "kuivem kütus"?

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.


jakim
Postitusi: 136
Liitunud: 13 Mai 2009, 23:38
Tsikkel: Hetkel jalamees
Tänatud: 1 kord

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas jakim »

Lennukikütus sisaldab pliid. Isegi 100LL kütus, mis on nimejärgi low lead sisaldab rohkem pliid, kui autokütustele lubatud. Kuidas see teie mootoritele mõjub seda ei tea, teoreetiliselt ladestub klappidele, küünaldele ka.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3227
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 222 korda

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas franz125 »

korke kirjutas:

Kuiv sõna otseses mõttes. Mine osta liiter lennuki kütust ja siis 98 statoili ning vala käe peale, siis tunned sõrmede vahel.

justcraizy kirjutas:

sry et risustan korke su teemat, aga enese harimise eesmärgil: mida tähendab "kuivem kütus"?

Kui juba lörtsimiseks läks siis ma kah küsin,mis mõju see"kuivus"avaldab?Kuivad puud näiteks põlevad kiiremini ja valusamini :wack:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas sang »

jakim kirjutas:

Lennukikütus sisaldab pliid. Isegi 100LL kütus, mis on nimejärgi low lead sisaldab rohkem pliid, kui autokütustele lubatud. Kuidas see teie mootoritele mõjub seda ei tea, teoreetiliselt ladestub klappidele, küünaldele ka.

Plii hävitab kahte olulist elementi: katalüsaatorit ja (nõksa vähem) lambdat. Klappidele mõjub pigem positiivselt, olles lisa"määrdeks" kontaktpindadel.

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Küünalde kõrbemine viitab detonatsioonile.

Korke on ennast teemat tehes valesti väljendanud. Küünlad ei kõrbe seal ära sugugi!Küünlad näevad välja võttes täpselt samasugused nagu uhiuuena pakendist võttes. Ilusad haljad - pole ei tahmased, kulunud ega kõrbenud. Samuti on süütetestriga kontrollitud süütepoolidest genereeritav "sädeme tugevus" ja see vastab ning ületab kõikvõimalikud normid. Seega ei söö see Busa mingeid küünlaid. Häda (plärtsumine, plörtsumine ja tühikäigul väljasuremine) on kuskil mujal.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas pacaan »

plii on minu teada tänava autokütustes keelatud mitte kuskile mootorisse ladestumise tõttu vaid keskkonnanõuete tõttu, võimalik, et lühendab ka O2 sensori kasutusiga ja kindlasti katalüsaatoriga (samuti ju tegelikult keskkonna nõue) ei saa koos kasutada. suur osa populaarseid kõrgoktaanilisi "racing" kütuseid on pliid sisaldavad kütused.

mis kütuste "kuivust" puudutab siis on vahe kasvõi kõrvaga kuulda välist kütusepumpa kasutades, liigkuiva puhul hakkab pump sõna otseses mõttes "kiuksuma" - seega võib eeldada, et kütuse määrimisomadused erinevates sõlmedes on siiski piisavalt olulised.

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: hayabusa sööb küünlaid ning tõmbab ennast täis.

Lugemata postitus Postitas ping »

Süütepoolist tuleva "sädeme tugevus" ei olegi nii tähtis kui pikkus.
Vajalik süütepoolist tuleva sädeme pikkus (mm) peab ületama küünla elektroodide vahe (mm) korda surveaste korda 1,5.
Näiteks 1.1mm* 12*1,5=ca 20mm.
Kuna osadel süütepoolidel on kaitseks sisse ehitatud lisa sädevahe siis need poolid ei ole suutelised nii pikka sädet välja andma.
NGK kataloog annab Hayabusa tavaküünlaks CR9E sädevahega 0,7mm aga asenduseks olevatel kuld/pallaadium ja iriidium küünalde tähises olev X (tähendab suurendatud sädevahet) sädevahet ei anna.
Siin võibki olla probleem, et suurendatud surveaste + suurendatud sädemevahega küünlad ja süütepool ei suuda tööks vajalikku sädet anda.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”