Rumalad küsimused
Moderaator: Moded
Re: Rumalad küsimused
efendi kirjutas:Vidget kirjutas:Anton kirjutas:Samas minu situatsioonis polnud võimalik seda ette näha, märki üleval polnud, varem oli tee alati puhas olnud ja kruusatati ära just kurvi keskelt.. no ei olnud seda näha.
§ 123. Juht peab kohandama oma sõiduki kiiruse selliseks, mis arvestab tema sõidukogemusi, teeolusid, tee ja sõiduki seisundit, veose iseärasusi, ilmastikutingimusi, liikluse tihedust ning muid liiklusolusid, et ta suudaks peatada sõiduki eespoolse nähtavusulatuse piires ning teel etteaimatava mis tahes takistuse ees. Juht peab vähendama kiirust ning vajaduse korral peatuma, kui tingimused seda nõuavad, eriti siis, kui nähtavus on halb.
Rõhutaks sõna "NING" - tegemist pole mingi suvalise lihtlausega! Lugeda tuleb hoolikalt. Teeme lause viimased viimased jupid selgesõnalisemaks:
"...et ta suudaks peatada sõiduki eespoolse nähtavusulatuse piires, mis tahes takistuse ees."
"...et ta suudaks peatada sõiduki, mis tahes etteaimatava takistuse ees"
nii, et igatepidi pead pidama saama! Isegi kui on takistus, mida sa ei näe aga võiksid suuta etteaimata Ammugi pead pidama saama kui takistus on nähtavusulatuse piires
Kui ei saa siis on valesti valitud sõidukiirus.
(näiteks kui näed, et ees on lahtine killustik)
Siin saab rõhuda sellele, et seda ei saanud ette aimata ja lahtist kruusa polnud lihtsalt silmaga näha! Nii jääb sinule õigus.
Re: Rumalad küsimused
hotsepp kirjutas:Küsin kuna vajaks abi. Nimelt elan võsas kus ainult KÕU kõmab ja krt ei kõma seegi. Signaal kaob aina ja pean päevas mitukümmend restarti modmile tegema. Tehniline tugi ütles, et nemad enne tehnikutasemel ei tegele kui väline antenn on ostetud. See maksab 500 eeku aga ma ei ole kindel kas seegi aitab kuna olen kahe masti vahel. Kas keegi kasutab KÕU seadme antenni ISKRA P-22 ning oleks nõus kasvõi paariks tunniks laenama, et saaksin mingigi kindluse enne kui ostma tõttan. Kui selle entenniga ka ei funka siis lubas tehniline tugi tehniku oma kulude ja kirjadega kohale saata.
Ise asun Pärnumaal ning KÕU-ga kasutan antenni. Peaks mainima, et mul funkab ilusti, vahest on uimane, aga enamus ajast kiirused ikka üle 30KB. Ja võid selle antenni osta tavalisest elektroonika poest ka, maksad mingi 200 eeku + 50 eeku kaabel. Kiirust testi --> http://www.speedtest.net. Ka hinnavaatlusest võid läbi astuda http://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic ... highlight=
Re: Rumalad küsimused
hotsepp kirjutas:Küsin kuna vajaks abi. Nimelt elan võsas kus ainult KÕU kõmab ja krt ei kõma seegi. Signaal kaob aina ja pean päevas mitukümmend restarti modmile tegema. Tehniline tugi ütles, et nemad enne tehnikutasemel ei tegele kui väline antenn on ostetud. See maksab 500 eeku aga ma ei ole kindel kas seegi aitab kuna olen kahe masti vahel. Kas keegi kasutab KÕU seadme antenni ISKRA P-22 ning oleks nõus kasvõi paariks tunniks laenama, et saaksin mingigi kindluse enne kui ostma tõttan. Kui selle entenniga ka ei funka siis lubas tehniline tugi tehniku oma kulude ja kirjadega kohale saata.
Antenni võida vabalt ka ise ehitada, ehituspoest saad alumiintorusid ja otsi üles trell ning rauasaag... mõni polt ja antennijuhet ka... abiks selline foorum http://foorum.cbradio.ee/ Või ehitada veel kangema kui poest saad!
-
- Postitusi: 725
- Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
- Tsikkel: iž jupiter 3
- Asukoht: Kuressaare
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Thesaarlane kirjutas:boob kirjutas:Kui pole hoiatavat märki, et lahtine killustik vms ja sa kurvis selle lahtise killu pärast külje maha paned, siis oleks ju põhjus olemas tee valdajalt kahjude sisse nõudmiseks, või mis?
Kas sama loogikat võib kasutada ka teel, kus pole remondist aastaid haisugi olnud ning veel vähem killustiku märgist, kuid lihtsalt ristmiku keskele on kogunenud kruusa. Kuigi tee ise on 100% asfalt. Saaremaal on see päris tavaline. Ja keegi selle koristamisega vaeva ei näe. Ning meenus kuna, kord tahtis esiratas sellisel kohal sõites oma teed minna.
mul eelmine aasta läks banditi esiratas bauhofi ja ringtetee ristil alt ära ja see aasta läks jupiter incapi parkla ja kalevi tänava ristmikul õnneks mõlemal korral kahjud olid iseparanevad ja natuke rikutud riideid, tsiklid ei saand eriti viga. aga lahtise kruusa märki pole mitte kuskil. p.s. eriti lahe on praegu smuuli ja tehnika rist - vedel bituumen ja lahtine killustik, venisin seal 5-ga ja autod tuututasid, aga sain vähemalt teistel eest ära
-
- Postitusi: 111
- Liitunud: 23 Nov 2007, 17:40
- Tsikkel: GSA
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Rumalad küsimused
hotsepp kirjutas:Küsin kuna vajaks abi. Nimelt elan võsas kus ainult KÕU kõmab ja krt ei kõma seegi. Signaal kaob aina ja pean päevas mitukümmend restarti modmile tegema. Tehniline tugi ütles, et nemad enne tehnikutasemel ei tegele kui väline antenn on ostetud. See maksab 500 eeku aga ma ei ole kindel kas seegi aitab kuna olen kahe masti vahel. Kas keegi kasutab KÕU seadme antenni ISKRA P-22 ning oleks nõus kasvõi paariks tunniks laenama, et saaksin mingigi kindluse enne kui ostma tõttan. Kui selle entenniga ka ei funka siis lubas tehniline tugi tehniku oma kulude ja kirjadega kohale saata.
mina laseksin sissejuhatuseks klienditeenindajal endale seletada, mis moodi parandab nende levi minu seadmele tehtav restart ehk kui sul peale restarti on võrk ilusasti olemas ja nii alati siis ei saa ju olla viga levis.
samas kogemus ütleb, et KÕU välise antentenniga on kordi parem kehvas kohas ühenduse pidamiseks, kui ilma antennita.
-
- Postitusi: 607
- Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
- Tsikkel: CB1000R
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
yanksel kirjutas:Mida teha kui mingi kõuts on käinud ja autot seestpoolt märgistanud, kas kellelgi on kogemust: aitab ainult keemiline salongipesu vms?
![]()
Hais on mitte kohutavalt tugev, aga piisavalt ebameeldiv...maal olid palavaga autol vahepeal uksed pärani, et ise pärast sisseistudes ära ei sulaks, selge, et keegi kasutas võimalust ja sirtsutas
Väljavõte Autolehe 2008. aasta 7. mai artiklist "Kuidas sõitjateruumi puhtaks saada?"
Kui kass on autosse häda teinud
/.../...üks võimalus haisust vabaneda on korraliku survepesu abil (välise "õnnetse" korral). Kui see meetud ventilatsiooniavasid täielikult ei puhasta, pole muud varianti, kui siseõhufiltrite vahetamine. Kui kass on urineerima pääsenud autosse sisse, saab kasutada spetsiaalset baktereid tapvat lampi. Ventilatsiooniavadel aga lambi kasutamisest abi pole.
Lambi kasutamisele peaks eelnema korralik pesu. Lambi kasutamise eest võetakse pesulates tasu tunnihinna alusel. Actrona peasulas jääb see 400 krooni kanti. Autos ümber läinud piima korral jäetakse lamp autosse vähemalt kaheks tunniks.
http://www.animalistika.ee
Re: Rumalad küsimused
M2 kirjutas:yanksel kirjutas:Mida teha kui mingi kõuts on käinud ja autot seestpoolt märgistanud, kas kellelgi on kogemust: aitab ainult keemiline salongipesu vms?
![]()
Hais on mitte kohutavalt tugev, aga piisavalt ebameeldiv...maal olid palavaga autol vahepeal uksed pärani, et ise pärast sisseistudes ära ei sulaks, selge, et keegi kasutas võimalust ja sirtsutasVäljavõte Autolehe 2008. aasta 7. mai artiklist "Kuidas sõitjateruumi puhtaks saada?"
Kui kass on autosse häda teinud
/.../...üks võimalus haisust vabaneda on korraliku survepesu abil (välise "õnnetse" korral). Kui see meetud ventilatsiooniavasid täielikult ei puhasta, pole muud varianti, kui siseõhufiltrite vahetamine. Kui kass on urineerima pääsenud autosse sisse, saab kasutada spetsiaalset baktereid tapvat lampi. Ventilatsiooniavadel aga lambi kasutamisest abi pole.
Lambi kasutamisele peaks eelnema korralik pesu. Lambi kasutamise eest võetakse pesulates tasu tunnihinna alusel. Actrona peasulas jääb see 400 krooni kanti. Autos ümber läinud piima korral jäetakse lamp autosse vähemalt kaheks tunniks.
Pagana kallis on see lambiteema, mul õnnestus ka ükskord piimaõnnetus tekitada ja sarnase raha eest sai terve auto keemilise pesu abil seest puhtaks - effekt kordi suurem ju...
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8871
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Huvitav, kas see on seesama lamp, mida me sõjaväes tubade desinfitseerimiseks kasutasime? Arstid hoiatasid, kaua vahid seda lampi, jääd pimedaks. Jättis väga tugeva osoonilõhna ka veel tuppa.
-
- Postitusi: 607
- Liitunud: 24 Mai 2007, 11:47
- Tsikkel: CB1000R
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Mina sain artiklist aru nii, et lampi kasutataksegi juhul, kui miski muu pole aidanud.
http://www.animalistika.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 831
- Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
- Asukoht: Saku- Kasemetsa
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Sama UV lamp peaks olema jah. Aaasta tagasi , kui mul poiss ilmavalgust nägi, siis mõtlesin et laseks oma korteri ka sellega üle, aga mitte kusagilt ei õnnestunud laenata.
Piipz kirjutas:Huvitav, kas see on seesama lamp, mida me sõjaväes tubade desinfitseerimiseks kasutasime? Arstid hoiatasid, kaua vahid seda lampi, jääd pimedaks. Jättis väga tugeva osoonilõhna ka veel tuppa.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8871
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
What is the difference between a fixed brake disc and a floating brake disc?
Floating brake discs are a major step forward in motorcycle braking system evolution. It became necessary to "free" the brake disc from its support because of the overheating to which it is exposed in hard braking, typical of racing use. The disc structure (low thickness to reduce weight and a large surface) is highly sensitive to thermal expansion: overheating will cause bad straining, in both the radial and the axial directions (i.e. parallel to the wheel axis), which, magnified by the fast rotation dynamics (bounce), will badly affect braking mechanics. The brake pads and pistons are therefore pushed back into the calliper, affecting braking efficiency. This problem can be solved by allowing some "setting" clearance for the disc, so that the disc is free to go out of shape, without negatively affecting braking. In practice, a number of cylindrical holders are interposed between the disc and its flange (which connects it to its wheel hub), allowing slight axial movement. Ducati uses floating brake discs in its whole range of motorcycles. noise: each holder has a slack take-up spring. A less common alternative to floating discs is a floating calliper.
Siin on hästi ära seletatud, vabanda, et ei viitsi praegu tõlkida. Teine variant, vist tänapäeval rohkem kasutatud, on ujuvsupport.
Re: Rumalad küsimused
Aitäh, kassikusehais läks "ise" ära, st sõitsin 2-3 päeva täiesti lahtiste akendega ringi ja haisu pole enam tunda.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8871
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Kust saaks värvilisi juhtmeid? Peale autoromulate siis.
Autopoodides ja oomipoes ma leidsin max 5 erinevat värvi, aga selliseid variante nagu "punane valge triibuga" ja "must sinise triibuga" jne. variante ei leia kuskilt. 0.25mm juhtmeid oleks vaja ühe motika elektrisüsteemi jaoks. Saaks ka muidugi vähemate värvidega hakkama aga tahaks "järgmisele" mehele asja siiski arusaadavamaks jätta
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6792
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 698 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: Rumalad küsimused
Piipz kirjutas:Kust saaks värvilisi juhtmeid? Peale autoromulate siis.
Autopoodides ja oomipoes ma leidsin max 5 erinevat värvi, aga selliseid variante nagu "punane valge triibuga" ja "must sinise triibuga" jne. variante ei leia kuskilt. 0.25mm juhtmeid oleks vaja ühe motika elektrisüsteemi jaoks. Saaks ka muidugi vähemate värvidega hakkama aga tahaks "järgmisele" mehele asja siiski arusaadavamaks jätta
Tuleviku tarbeks sebi ebayst või kellegi, kes tihedalt tsikliromulaid külastab, kaudu mõni "Kabelbaum" ja rapi neid.
Peaks mõne €'ga kätte saama.
edu
Re: Rumalad küsimused
Piipz kirjutas:Kust saaks värvilisi juhtmeid? Peale autoromulate siis.
Autopoodides ja oomipoes ma leidsin max 5 erinevat värvi, aga selliseid variante nagu "punane valge triibuga" ja "must sinise triibuga" jne. variante ei leia kuskilt. 0.25mm juhtmeid oleks vaja ühe motika elektrisüsteemi jaoks. Saaks ka muidugi vähemate värvidega hakkama aga tahaks "järgmisele" mehele asja siiski arusaadavamaks jätta
Arvan et lihtsam on leida 20-30 soonega kaablit kus iga karv eri värvi(triibulised, täpilised vms) ja siis hakata seda lahti harutama kui võimalik osta ilma varjestuseta, siis lihtsam harutada
Küsida või Tevalost või A-kaablist äkki
Re: Rumalad küsimused
milleks on osadel baikidel sumpavahel mingi klapp, ja siis veel see mootoriga jura mis toda klappi reguleerib?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8871
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 380 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
õige vastus on muidu siin:
The exhaust ultimate power valve (EXUP) is a device fitted to selected Yamaha motorcycles (FZR, YZF, XV1900, R series,MT-01) that constantly adjusts the back pressure within the collector of the exhaust system to enhance pressure wave formation as a function of engine speed. This ensures good low to mid-range performance.
Lühidalt, selle klapiga regullitakse vastusurvet, mis peaks tagama parema madalama ja keskmise tõmbe
Re: Rumalad küsimused
Kas Kawasaki zx-10r'il(2004) on võimalik reguleerida seda tulukest, mis läheb põlema kõrgetel pööretel näitamaks, et on aeg käiku vahetada?
Re: Rumalad küsimused
Kas külgkorviga mootorrattaga sõitmiseks on vaja täis-A-kati lube...vabandust, on jah rumal küsimus, aga ma ausalt ei viitsi täna ise uurida ja mõte ei tööta päris kenasti
(äkki ma olen seda juba siin kunagi küsinud
)
-
- Postitusi: 139
- Liitunud: 09 Okt 2008, 11:24
- Tsikkel: Suzuki Marauder
- Asukoht: Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Rumalad küsimused
Kui võtate kaasa teise kiivri siis kuhu selle panete rattal?
Paneks näiteks hea meelega tagaistmele aga mis vahenditega on seda kõige parem kinnitada? Ümarat asja on keeruline kinni siduda.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Tõnis kirjutas:Kui võtate kaasa teise kiivri siis kuhu selle panete rattal?
Paneks näiteks hea meelega tagaistmele aga mis vahenditega on seda kõige parem kinnitada? Ümarat asja on keeruline kinni siduda.
Seljakotti või topcase´i, või siis kiivrivõrguga tagaistmele. Küsi headest motopoodidest, nad teavad millest jutt. Ettevaatust muidugi, sest kui see kiiver maanteekiirusel sealt ära kaob, leiab ta kindlasti mõne vastutuleva auto esiklaasi.
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Anton kirjutas:Kas Kawasaki zx-10r'il(2004) on võimalik reguleerida seda tulukest, mis läheb põlema kõrgetel pööretel näitamaks, et on aeg käiku vahetada?
Mõlemat nuppu korraga peal hoides ja siis ühe nupuga muutes.
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
mitu õlut võin ma ära juua hiljemalt kella 18.00´ks et ma saaks kell 1 öösel kaineks?
Re: Rumalad küsimused
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
chaga kirjutas:
virkostein kirjutas:Vastus 3-4 pudelit, Õllekale minek
Ära seda küll puhta kullana võta, see nii individuaalne ja parem on üldse mitte riskida.
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Rumalad küsimused
virkostein kirjutas:mitu õlut võin ma ära juua hiljemalt kella 18.00´ks et ma saaks kell 1 öösel kaineks?
Nii palju kui sisse mahub , aga õlleks peab siis baltika 0 olema
Re: Rumalad küsimused
Selle baltikaga on ka nagu on sest üks sõber olles ära joonud mingi 6 või seitse puhus ikkagi jääknähud välja ja trahvi ta saigi.