õlirõhk läinud APPI!
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
õlirõhk läinud APPI!
rattaks zx9r aastast 99
panin rattaga korralikult külili, tõmmasin noka üle, ja nüüd kui sain uued mahlad sisse et panen käima. ja õlirõhk absoluutselt 0. kokku jooksud mootoril on mingi rõhk ikkagi olemas, kuid mul ei jõua õli filtrissegi.
vaatasin üle reduktsiooniklapi pumba ajami ja pumba enda võtsin ka lahti. kõik asjad on nagu omal kohal!!!
mis sai juhtuda kukkumisega?????
kukkusin paremale küljele, karterid olid küll purud aga samuti oli ka süüteimpulsi juhe puru ja selle pärast ei saanud lihtsalt kokku põriseda, pealegi oli veel mingi 2,5l õli sees ka peale kukkumist.
kuhu kadus õlirõhk????? kas pean siis tõesti minema seda sealt tee äärest otsima kus kooki panin w??
Aidake head inimesed, tänud juba vastajatele!!
honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: õlirõhk läinud APPI!
Kuidas sa mõõtsid õlirõhku ?
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 331
- Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
- Tsikkel: V-Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: õlirõhk läinud APPI!
mella kirjutas:äkki kukkusid õlirõhu anduri või juhtme katki.
kui ta kirjutab, et õli ei jõua isegi filtrisse, siis ei saa nagu juhe olla
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: õlirõhk läinud APPI!
Õliradikas kombes?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: õlirõhk läinud APPI!
rõhku mõõdan mehaanilise kellaga, aga õli ei jõua isegi selle kella läbipaistvasse torusse ,nagu pumpa ei oleks järgi, aga kui lahti võtsin oli kõik järgi ja omal kohal
honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750
Re: õlirõhk läinud APPI!
no kõik see õlipumba kupatus käib ringi, õlipumba ja veepumba ajam on üks see võll liigub otsast otsani.
arvasin algul ka et mingid nuudid maas aga seal pole see nuutidega tehtud
honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: õlirõhk läinud APPI!
kas sa mõõtsid töötava tsikliga õlisurvet või ainult starterit andes. Kust kohast sa mootori pealt mõõtsid ?
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: õlirõhk läinud APPI!
Kuivaks jäänud pump ei taha vahel õli ise üles tõmmata, aja pumpa õli sisse!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: õlirõhk läinud APPI!
Alustame sellest, et millest teemaalgataja järeldab, et õlirõhk puudu on??? Kuivaks tehtud (õlid täielikult väljas) Kawaka mootor ei kustuta õlituld uuesti käivitades enne 3-4 tuhandet pööret. Äkki on põhjus lihtne? Pole peale kokkupanekut julgenut rutskat keerata, et õlirõhk üldse tekkida saaks.
Igatahes aidata saab sind siis kui kirjeldad on muret ja sümptomeid võimalikult selgelt...
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: õlirõhk läinud APPI!
või kukkumis tagajärjel on hoopis õliandur katki....
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: õlirõhk läinud APPI!
õlirõhu mõõdik on mul paigalatud rattale lenksu külge, kust jookseb läbipaistev voolik samasse auku kus on tule andur, mootor ei ole täiesti kuiv olnud enne seda probleemi mootoris oli veel küllalt õli sees et sõitagi, rõhku mõõtsin töötava mootoriga küll ei käinud ta pikalt et kokku minna aga rõhu oleks pidanud üles küll rebima
olen 2 korda selle mootori täiesti kuivalt kokku pannud ja sellist jama pole olnud kunagi, koheselt on alati rõhu üles löönd
õlivõttur ja asjad on küljes nii nagu on ette nähtud
honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: õlirõhk läinud APPI!
Hmm...proovi nii, et keera filter veidi lahti ja pane mootor käima. Et filtrivahelt veidi õli jooksma hakkab. Võis juhtuda, et tõmbas õhumulli vahele. Mul endal olnud peale õlivahetust selline probleem.
Re: õlirõhk läinud APPI!
rallyiff kirjutas:olen 2 korda selle mootori täiesti kuivalt kokku pannud
Re: õlirõhk läinud APPI!
see tähendab seda et peale kokku panemist on õli ainult karteris olnud! saalede ja muu vahel aint niipalju kui näpuga tõmmatud
honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750
Re: õlirõhk läinud APPI!
sul õlipump lihtsalt kuiv.keera õlifilter lahti ja seal kanalist kust läheb otse õlipumpa vala õli sisse ja samal ajal keera õlipumba võlli või mootorit tagurpidi et õlipump tõmbaks endale õli sisse.suht tava viga kawade puhul et kui külili käib jääb õlipump kuivale ja pärast ei tõmba õli üles.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: õlirõhk läinud APPI!
See kuiva pumba asi võib tõele vastata. Vanasti automootortega ka sama asja otsa põrganud.
Re: õlirõhk läinud APPI!
tänud kasutaja wild-le kes juhatas mu õigele teele
minu pärat võib lukku panna
honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: õlirõhk läinud APPI!
Mis ma siis sulle juba eelmisel lehel soovitasin
?
Ma niisama jonnin ja tahan rispekti
PS. Ühel krdi diisel BMWl kadus kurvis vähese õli tõttu rõhk ära ja pärast ma otsisin seda kuu aega taga, oli ka teine kuivas õlipumbas, mis õli enam üles ei tõmmanud.
Re: õlirõhk läinud APPI!
sorry, my bad
tänud kõigile asjalikele vastajatele
ma lõpuks võtsin siduri maha ja trelliga lasin nii kaua kuni hakkas pump rebima (mingi 30 min ma pakun)
honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.