müstika tagaratta laagritega
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
müstika tagaratta laagritega
1. peale uue tagumise rehvi paigaldamist 10ne kildi pärast jooksis laiali.
2. sai uus panna ja umbes 25 km ja jooksis laiali ( kusjuures ass sai valepidi sisse panna ja mutter jooksis minema ja ass hakkas välja jooksma ( suhtsuur sinine suitsupilv taga sain pidama)
3. see laager pidas vastu umbes 300 km ( siis sai ketti pingutada ja 25 kildi pärast jooksis laiali)
Ise peale poolt tundi manuaali vahtimist jõudsin järeldusele et keerasin assi poldi liiga pingule - manuaal käsib njuutonmeetriga 80 nm
sama tegi ka rehvivahetaja vist.
kui 300 kilti vastu pidas siis sai keerata parasjagu niipalju et piduri support jäi logisama
kas kellegil on sarnast jama olnud ja mis on lahendus
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
toyo mõlemilt poolt kinnised + tolmukaitse eraldi poeale ostetud--DogFood-- kirjutas:Milliseid laagreid kasutad? Omal on olnud kah sama probleem, sest ma ei kasutanu seperaatoriga laagreid (kuulid on kaetud).Katmata laagritele läheb tolm jms. vahele ning siis lõpetab laager oma tegevuse.
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kui on ise tehtud eraldusseib (spacer), vaata, et kontaktpind laagriga ei oleks viltu lõigatud (nurga all).
Äkki on laagripesa kahjustatud - laager ei istu ilusasti sisse ja jääb kuidagi viltu sisse löömisel...
erinevaid võimalusi on...
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2453
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 191 korda
- Kontakt:
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Kui enne ketipingutust kokku panin siis tag. piduri support loksus kergelt ja ratas jooksis vabalt.StreetMoto kirjutas:Mina pakun, et sul on miski vidin seal tagarattal vahelt puudu ja pood lihtsalt kokku pannes kogu asja kinni. Kas tagaratas veereb vabalt kui tagaotsa üles tõstad? Kas ratas ei loksu? Kui need 2 asja on korras, siis ei saa laagriga miskit juhtuda.
peale pingutamist keerasin natsa tugevamini kinni , ratas jooksis "enamvähem vabalt" aga sopport enam ei loksunud.
Äkki see oligi tolle 80mn piir ???????
enne kokkupanemist sai vaadata manuaalist et kas kõik on õieti kuigi
just tolle laagri poolne (mis laiali jooksis) muhv on natsa kuulidest vigastatud
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kui laagrid on õigesti pesas ja distantspuks vahel, võid selle krempli kinni tõmmata nii kõvasti, nagu tahad, mingit lisakoormust sellest laagrile ei teki.
Edit: sry, ei lugenud korralikult, kirjutad et muhv on olemas, aga haiget saanud... kui ta piisavalt vigane on, siis see võibki olla põhjus.
Separaator on asi mis kuule õige distantsiga hoiab, "rõngad" on laagri saaled ja tihendatakse laagrid metall- või kummitihendiga, ühelt või kahelt poolt. - ma niisama plõksin, parem on üksteisest aru saada kui asjadel nimed olemas.
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Kui siis ka kokku jookseb siis alustan nii välimiste kui keskmise distandspukside originaalmõõtude otsimisega ja uute treida laskmisega.
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Selle asemel äkki kontrolliks distantspuksid üle ja vaataks, kas ratas vabalt liikuma jääb ja laagrid survest vabaks.
417 kirjutas:saan homme uued laagrid kätte ja seekord katsun eelnevalt pesad nullpaberiga üle puhastada ja mutika tõmban kinni nagu manuaal ette näeb kellaga võtmega.
Kui siis ka kokku jookseb siis alustan nii välimiste kui keskmise distandspukside originaalmõõtude otsimisega ja uute treida laskmisega.
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
eks ma ikka kontrollisin enne manuaali järgi ülen et kas kõik pudinad omal kohal jne.mella kirjutas:Muidugi proovi veel ühed laagrid õhtule lasta ja siis tule jälle siia hädaldama.
Selle asemel äkki kontrolliks distantspuksid üle ja vaataks, kas ratas vabalt liikuma jääb ja laagrid survest vabaks.
seekord siis kellaga sai ratamutrid pingutatud ja erinevaid kiirusi proovides Tapa-Rakvere-Tapa tehtud.( umbes 60 kilti )
Momendil pole mingeid lagunemisilminguid ja loodan et nii jääbki.
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
No omal kohal olemisest üksi vähe, kas mõõdud ka õnnestus manualist saada? remondimanualis peaks olema olemas ja mõõdud tuleks ka üle kontrollida, kui juba selline jama lahti on. Ja sisse pressid või lööd laagri ikka välimisest rõngast, mitte juhuslikust kohast või sisemisest saalest ( rõngast) ? Valesti sisse lüües saad samuti laagri kohe vigaseks ja siis ongi üsna kohe loks ja korin lahti.417 kirjutas:eks ma ikka kontrollisin enne manuaali järgi ülen et kas kõik pudinad omal kohal jne..
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
laager ikka välimisest saalest sobiva suurusega padruniga.spinna kirjutas:No omal kohal olemisest üksi vähe, kas mõõdud ka õnnestus manualist saada? remondimanualis peaks olema olemas ja mõõdud tuleks ka üle kontrollida, kui juba selline jama lahti on. Ja sisse pressid või lööd laagri ikka välimisest rõngast, mitte juhuslikust kohast või sisemisest saalest ( rõngast) ? Valesti sisse lüües saad samuti laagri kohe vigaseks ja siis ongi üsna kohe loks ja korin lahti.417 kirjutas:eks ma ikka kontrollisin enne manuaali järgi ülen et kas kõik pudinad omal kohal jne..
aga kahjuks remondimanuaal ei anna stutserite ja disdantspuksi mõõtusid.
Momendil üritan leida yamaha 125 tzr belgrada remondimanuaali , väidetavalt on raam ja veljed samad mis mul
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
Teema algataja - Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
sellega oli ok selles mõttes et distantspuks oli kontaktis laagristega kui oma väikese näpukesega katsusinspinna kirjutas:distantspuksi mõõdu saad ju ka Trammi pakutud meetodil ! Kui päris õiget mõõtu ei ole kuskilt võtta, siis see peaks ju väga hea orientiir olema. Ja trammi kogemusi tasub usaldada.
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Re: müstika tagaratta laagritega
Terv!
Selline mure:
Kas keegi treib ka tagarattalaagri pesasi suuremaks kuna laagripesad välja veninud. Nüüd oleks suuremat mõõtu laagrid vaja panna. rattaks gsx1100f.
http://backyard.pri.ee
Re: müstika tagaratta laagritega
Kui suured nad siis on sul seal ... Kui see minu kunagine ratas on siis ... laagriliim on abiks, see peaks kuni 1 mm lõtku kinni liimima ... Elik 0.5 siis kui ringi peale arvestada ... Ma ei mäleta kas ma sellel rattal olen vahetanud, a vb isegi olen, ja siis sai ka liimitud ... sest laager oli pesas ringi tõmmanud.
Re: müstika tagaratta laagritega
Rennes kirjutas:Kui suured nad siis on sul seal ... Kui see minu kunagine ratas on siis ... laagriliim on abiks, see peaks kuni 1 mm lõtku kinni liimima ... Elik 0.5 siis kui ringi peale arvestada ... Ma ei mäleta kas ma sellel rattal olen vahetanud, a vb isegi olen, ja siis sai ka liimitud ... sest laager oli pesas ringi tõmmanud.
Huvitav kui tsentrisse see laager siis ka jääb liimiga, kui räägime juba millimeetrisest lõtkust???
Imre
Re: müstika tagaratta laagritega
ei tea öelda, pajatan vaid seda mis pudelil kirjas oli Mul ei olnud lötk muidugi nii suur, lihtsalt laager käis suht libedalt sisse ...
Edit: mäletasin valesti tõesti Natuke väiksem lötk oli ikka. 0.25 mm (vana pea ikka ) Toode oli Loctite 648
Re: müstika tagaratta laagritega
tere Rennes jaa, tegu sama rattaga. olen korra juba lasknud vaadata ja pandi uuesti keermeliimiga aga nüüd jälle ja vaadati uuesti ning leiti et seal ei ole enam ilmselt liimiga midagi teha, mina muidugi spets ei ole...
http://backyard.pri.ee
Re: müstika tagaratta laagritega
Keermeliim ei kõlba sinna.
Laagril ja puksil ikka oma, keermeliimist erinev, liim.
Re: müstika tagaratta laagritega
Vaata jah ikka õige toote poole, nagu mu eelmises postis kirjas oli: Loctite 648. Vb on teisi ka ... Seda soovitati balti laagrist mulle kunagi kui öigesti mäletan ...
Re: müstika tagaratta laagritega
kõige lihtsam rattal rehv maha ja treipinki
vanad avad suuremaks(kui seinapaksus kannatab) ja puksid liimi ja pinguga sisse ja mure lahendatud
Re: müstika tagaratta laagritega
...no jah, seda ju tahangi! Küsisingi, et kas keegi teeb. ühes töökojas küsiti selle eest 1200eeku mis on minu arust liiast mis liiast ...aga võibolla ei ole ka vana ratas, ei tahaks küll nii palju sisse taguda
http://backyard.pri.ee
Re: müstika tagaratta laagritega
CRC-l ka siuke laagrite kinnitamise liim olemas: http://www.crceurope.com/wwwcrc/tds/TCI ... RALOCK.PDF
Müüvad Knoke ja TKA Baltic
Hans
Re: müstika tagaratta laagritega
Ehk piisaks ka suurest puurpingist ja vastavast puurist, peab väga suur treipink olema kuhu ära mahuks velg täis koosseisus...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.