Küsimus suzuki gsx 1100 f siduri kohta

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Ristiisa
Postitusi: 27
Liitunud: 25 Juul 2004, 07:20

Küsimus suzuki gsx 1100 f siduri kohta

Lugemata postitus Postitas Ristiisa »

Tervist.
Küsimu oleks, et kuidas saab sidurit regullida? Mulle tundub, et ta lahutab veic vähe, sest esimene käik lylitub sisse raksatusega. Mingid võllid jäävad kastis pöörlema. On see normaalne? Siis kui juba käik sees on , siis sidurdades ratast kaasa ei vea. Ilusti võib sidurilink all kohapeal seista. Ka teiste käikude vahetusete ajal kostub kastist raksatus. Mis paistab aga olevat normaalne. Mingit lisajõudu käiguvahetamisel ei kasuta. Äkki on siin mõni gsx vend, kes oskab oma tsikliga võrrelda?
Mirks
PS: Postitasin siin varem teema, et kuidas vahetada ilma sidurita käike. Nyyd siis proovisin ja ylespoole vahetuvad täiesti vabalt. Allapoole kasutasin ikkagi sidurit. Kõik toimib normaalselt ka umbes 4000 pöörde juures vahetades. ALgul kiirendades varbaga lingile pinge peale ja siis kui gaasi maha lased, vahetub koheselt käik ära. Kõik on sujuv ja ilma pingeteta.

Edu ...
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Re: Küsimus suzuki gsx 1100 f siduri kohta

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Ristiisa kirjutas:
Tervist.
Küsimu oleks, et kuidas saab sidurit regullida? Mulle tundub, et ta lahutab veic vähe, sest esimene käik lylitub sisse raksatusega. Mingid võllid jäävad kastis pöörlema. On see normaalne?
Jah, tõenäoliselt on see normaalne, vähemalt Honda puhul on see küll täiesti normaalne.
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

see peaks olema normaalne, esimene käik lähebki tavaliselt kohapeal sisse kerge kolksatusega.
Kasutaja avatar

sokk
Postitusi: 224
Liitunud: 06 Mai 2004, 21:34
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas sokk »

Ka minul lülitub esimene sisse raksatusega. Ja mida külmem on õli (ehk siis sõitu alustades), seda suuremat kolksu kast teeb. Miks see kõik nii on ja kui normaalne see on, saab lugeda ühelt toredalt lehelt, mida küll varem juba korra postitanud olen:

http://www.f6rider.com/VRCC/tech/trans101.htm

See tekst on küll kaunis pikk ja tehniline võõrkeel pole ka mitte üleliia lihtne, aga annab mitu vastust küsimustele, mis sind murelikuks teevad. Sealhulgas sellele, miks on sidurita käiku üles lihtsam vahetada kui alla. Loodan, et on abiks.

terv, sokk
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Ära muretse selle väikse asja pärast. Suzu ja ka ntks Yamaha kastid ongi häälekad. Mul oli endal sama ratas ja ka kolksus. Probleeme ei olnud. Lääne foorumites on seda teemat ka oksendamiseni lahatud ja kuskil pole kirjas et seda regullima peaks. Mis nüüd regullimisse puutub. Sellel rattal on hüdrauliline sidur, mis sinu kui kasutaja jaoks, välistab igasuguse regullimise võimaluse :) Sõida ja tunne mõnu, ära aja kolkse taga :)
Rennes aka Pröksuga Mülka

Teema algataja
Ristiisa
Postitusi: 27
Liitunud: 25 Juul 2004, 07:20

Lugemata postitus Postitas Ristiisa »

[/quote]Sellel rattal on hüdrauliline sidur, mis sinu kui kasutaja jaoks, välistab igasuguse regullimise võimaluse :) Sõida ja tunne mõnu, ära aja kolkse taga :)[/quote]

See, et tal hüdrauliline sidur, sellest sain ka ise aru :) Kuid yritasin paralleele tõmmata autodega, kus on võimalik hydraulilist sidurit reguleerida. Autodel seal alumise siduri systeemi juures varras, millest võimalik siduri käiku regullida ... olgugi et kogu ylejäänud systeem pedaalist kuni sinna alumise silindrini toimib õliga.

Eks siis annan pähe ja ei jää selle üle enam pikalt juurdlema.
Tänud kõigile, kes võtsid vaevaks vastata :)
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Reguleerimiseks peaksid siis varda pikkusega mängima hakkama... See on paras keberniit ma arvan ... pole mõtet. If it ain't broken, don't fix it.
Rennes aka Pröksuga Mülka

Teema algataja
Ristiisa
Postitusi: 27
Liitunud: 25 Juul 2004, 07:20

Lugemata postitus Postitas Ristiisa »

No peamine probleem ongi, et suzukil pole seda varrast näha. Tundub, et väljastpoolt kuskilt reguleerida ei saa.
Edu ...
Kasutaja avatar

biohazard
Postitusi: 241
Liitunud: 07 Jaan 2004, 12:43
Asukoht: tln, Honda X11
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas biohazard »

Mul kolksub ka kui põrguline kui esimese sisse paned :)
ansambel X - 11
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Ristiisa kirjutas:
No peamine probleem ongi, et suzukil pole seda varrast näha. Tundub, et väljastpoolt kuskilt reguleerida ei saa.
Edu ...
Selleks pead need kolm polti lahti keerama, et see jubin, kus sees silinder on, kätte saada. Siis näed ka varrast, mis tuleb täitsa vabalt välja. Suht pikk on see... mingi 15-20 cm. Aga teha pole sellega tõesti midagi :)
Rennes aka Pröksuga Mülka

Asjapulk

Lugemata postitus Postitas Asjapulk »

Üldmõistena on sellised süsteemid ise reguleeruvad, st. et kasutajal ei ole vaja näppe sisse ajada.
Soovitaks kolksuga seoses mõtteid mõlgutada selles suunas, et tegemist on märja siduriga ja ketaste vahel olev õli veab alati mingil määral kaasa...
Sellest tulenevalt ei saa seda sorti sidurit eales 100% lahutama. Kui soojaks käib ja õli vedelam, siis on lootus, et vähem kaasa tirib. Muidugi sõltub ka õlist, mis kastis. Liitun eelpool mainitud arvamusega, et ää käpi, kui poegasi taga pole, sest mida rohkem näpid seda kummalise kogu süsteem sulle tunduma hakkab.

Teema algataja
Ristiisa
Postitusi: 27
Liitunud: 25 Juul 2004, 07:20

Lugemata postitus Postitas Ristiisa »

Asjapulk kirjutas:
Liitun eelpool mainitud arvamusega, et ää käpi, kui poegasi taga pole, sest mida rohkem näpid seda kummalise kogu süsteem sulle tunduma hakkab.

Päris hea teooria, et mida rohkem näppida seda kummalisem tundub :D
Jätan plaani siis esialgu katki ja sõidan niisama edasi... kuigi õlivahetuse järele juba karjub. Kui see tehtud vast siis ka olukord paraneb.
Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1366
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Lugemata postitus Postitas Pikk »

Esimene käik tuleks lihtsalt vähe energilisema ja kiirema vajutusega sisse lülitada ja ei mingit kolksu/raginat.
Kes mett teeb, see mett sööb!

cl

Lugemata postitus Postitas cl »

suzuki hüdraulikaga töötavatel siduritel pole mingit reguleerimist ette nähtud, raamatus on kirjas et toimub automaatne reguleerumine, kui tundub, et vähe lahutab siis alusta vedeliku vahetusest, ehk on õhk süsteemis sees. Sidurivedelik on enivei asi mis unustatakse vahetada, enda rattal 2 kuu jooksul 3x vahetasin, ja ikka läheb paari päevaga häguseks, süsteem on niivõrd must originaalõlist mis ilmselt 8 aastat vahetamata sees oli.

cl
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”