Küsimus suzuki gsx 1100 f siduri kohta
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Küsimus suzuki gsx 1100 f siduri kohta
Tervist.
Küsimu oleks, et kuidas saab sidurit regullida? Mulle tundub, et ta lahutab veic vähe, sest esimene käik lylitub sisse raksatusega. Mingid võllid jäävad kastis pöörlema. On see normaalne? Siis kui juba käik sees on , siis sidurdades ratast kaasa ei vea. Ilusti võib sidurilink all kohapeal seista. Ka teiste käikude vahetusete ajal kostub kastist raksatus. Mis paistab aga olevat normaalne. Mingit lisajõudu käiguvahetamisel ei kasuta. Äkki on siin mõni gsx vend, kes oskab oma tsikliga võrrelda?
Mirks
PS: Postitasin siin varem teema, et kuidas vahetada ilma sidurita käike. Nyyd siis proovisin ja ylespoole vahetuvad täiesti vabalt. Allapoole kasutasin ikkagi sidurit. Kõik toimib normaalselt ka umbes 4000 pöörde juures vahetades. ALgul kiirendades varbaga lingile pinge peale ja siis kui gaasi maha lased, vahetub koheselt käik ära. Kõik on sujuv ja ilma pingeteta.
Edu ...
Küsimu oleks, et kuidas saab sidurit regullida? Mulle tundub, et ta lahutab veic vähe, sest esimene käik lylitub sisse raksatusega. Mingid võllid jäävad kastis pöörlema. On see normaalne? Siis kui juba käik sees on , siis sidurdades ratast kaasa ei vea. Ilusti võib sidurilink all kohapeal seista. Ka teiste käikude vahetusete ajal kostub kastist raksatus. Mis paistab aga olevat normaalne. Mingit lisajõudu käiguvahetamisel ei kasuta. Äkki on siin mõni gsx vend, kes oskab oma tsikliga võrrelda?
Mirks
PS: Postitasin siin varem teema, et kuidas vahetada ilma sidurita käike. Nyyd siis proovisin ja ylespoole vahetuvad täiesti vabalt. Allapoole kasutasin ikkagi sidurit. Kõik toimib normaalselt ka umbes 4000 pöörde juures vahetades. ALgul kiirendades varbaga lingile pinge peale ja siis kui gaasi maha lased, vahetub koheselt käik ära. Kõik on sujuv ja ilma pingeteta.
Edu ...
Re: Küsimus suzuki gsx 1100 f siduri kohta
Jah, tõenäoliselt on see normaalne, vähemalt Honda puhul on see küll täiesti normaalne.Ristiisa kirjutas:Tervist.
Küsimu oleks, et kuidas saab sidurit regullida? Mulle tundub, et ta lahutab veic vähe, sest esimene käik lylitub sisse raksatusega. Mingid võllid jäävad kastis pöörlema. On see normaalne?
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Ka minul lülitub esimene sisse raksatusega. Ja mida külmem on õli (ehk siis sõitu alustades), seda suuremat kolksu kast teeb. Miks see kõik nii on ja kui normaalne see on, saab lugeda ühelt toredalt lehelt, mida küll varem juba korra postitanud olen:
http://www.f6rider.com/VRCC/tech/trans101.htm
See tekst on küll kaunis pikk ja tehniline võõrkeel pole ka mitte üleliia lihtne, aga annab mitu vastust küsimustele, mis sind murelikuks teevad. Sealhulgas sellele, miks on sidurita käiku üles lihtsam vahetada kui alla. Loodan, et on abiks.
terv, sokk
http://www.f6rider.com/VRCC/tech/trans101.htm
See tekst on küll kaunis pikk ja tehniline võõrkeel pole ka mitte üleliia lihtne, aga annab mitu vastust küsimustele, mis sind murelikuks teevad. Sealhulgas sellele, miks on sidurita käiku üles lihtsam vahetada kui alla. Loodan, et on abiks.
terv, sokk
Ära muretse selle väikse asja pärast. Suzu ja ka ntks Yamaha kastid ongi häälekad. Mul oli endal sama ratas ja ka kolksus. Probleeme ei olnud. Lääne foorumites on seda teemat ka oksendamiseni lahatud ja kuskil pole kirjas et seda regullima peaks. Mis nüüd regullimisse puutub. Sellel rattal on hüdrauliline sidur, mis sinu kui kasutaja jaoks, välistab igasuguse regullimise võimaluse
Sõida ja tunne mõnu, ära aja kolkse taga 


Rennes aka Pröksuga Mülka
[/quote]Sellel rattal on hüdrauliline sidur, mis sinu kui kasutaja jaoks, välistab igasuguse regullimise võimaluse
Sõida ja tunne mõnu, ära aja kolkse taga
[/quote]
See, et tal hüdrauliline sidur, sellest sain ka ise aru
Kuid yritasin paralleele tõmmata autodega, kus on võimalik hydraulilist sidurit reguleerida. Autodel seal alumise siduri systeemi juures varras, millest võimalik siduri käiku regullida ... olgugi et kogu ylejäänud systeem pedaalist kuni sinna alumise silindrini toimib õliga.
Eks siis annan pähe ja ei jää selle üle enam pikalt juurdlema.
Tänud kõigile, kes võtsid vaevaks vastata


See, et tal hüdrauliline sidur, sellest sain ka ise aru

Eks siis annan pähe ja ei jää selle üle enam pikalt juurdlema.
Tänud kõigile, kes võtsid vaevaks vastata

Selleks pead need kolm polti lahti keerama, et see jubin, kus sees silinder on, kätte saada. Siis näed ka varrast, mis tuleb täitsa vabalt välja. Suht pikk on see... mingi 15-20 cm. Aga teha pole sellega tõesti midagiRistiisa kirjutas:No peamine probleem ongi, et suzukil pole seda varrast näha. Tundub, et väljastpoolt kuskilt reguleerida ei saa.
Edu ...

Rennes aka Pröksuga Mülka
Üldmõistena on sellised süsteemid ise reguleeruvad, st. et kasutajal ei ole vaja näppe sisse ajada.
Soovitaks kolksuga seoses mõtteid mõlgutada selles suunas, et tegemist on märja siduriga ja ketaste vahel olev õli veab alati mingil määral kaasa...
Sellest tulenevalt ei saa seda sorti sidurit eales 100% lahutama. Kui soojaks käib ja õli vedelam, siis on lootus, et vähem kaasa tirib. Muidugi sõltub ka õlist, mis kastis. Liitun eelpool mainitud arvamusega, et ää käpi, kui poegasi taga pole, sest mida rohkem näpid seda kummalise kogu süsteem sulle tunduma hakkab.
Soovitaks kolksuga seoses mõtteid mõlgutada selles suunas, et tegemist on märja siduriga ja ketaste vahel olev õli veab alati mingil määral kaasa...
Sellest tulenevalt ei saa seda sorti sidurit eales 100% lahutama. Kui soojaks käib ja õli vedelam, siis on lootus, et vähem kaasa tirib. Muidugi sõltub ka õlist, mis kastis. Liitun eelpool mainitud arvamusega, et ää käpi, kui poegasi taga pole, sest mida rohkem näpid seda kummalise kogu süsteem sulle tunduma hakkab.
Asjapulk kirjutas:Liitun eelpool mainitud arvamusega, et ää käpi, kui poegasi taga pole, sest mida rohkem näpid seda kummalise kogu süsteem sulle tunduma hakkab.
Päris hea teooria, et mida rohkem näppida seda kummalisem tundub

Jätan plaani siis esialgu katki ja sõidan niisama edasi... kuigi õlivahetuse järele juba karjub. Kui see tehtud vast siis ka olukord paraneb.
suzuki hüdraulikaga töötavatel siduritel pole mingit reguleerimist ette nähtud, raamatus on kirjas et toimub automaatne reguleerumine, kui tundub, et vähe lahutab siis alusta vedeliku vahetusest, ehk on õhk süsteemis sees. Sidurivedelik on enivei asi mis unustatakse vahetada, enda rattal 2 kuu jooksul 3x vahetasin, ja ikka läheb paari päevaga häguseks, süsteem on niivõrd must originaalõlist mis ilmselt 8 aastat vahetamata sees oli.
cl
cl
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.