Suzuki Hayabusa turbo - pacaan
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Suzuki Hayabusa turbo - pacaan
korke kirjutas:ära unusta paigaldada 12 volti sigarisüütaja pistik. Sobilik koht on vasaku lenksu juures.
arvestades, et mu zippol kipub alati bens otsas olema siis pole üldse paha mõte. paraku - vasaku (ja ka parema) lenksu juures on juba kõik vabad kohad täis ära nüüd kadetse korke, võrreldes sinu rattaga on minu omal ikka jube palju originaal träni küljes veel...
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki Hayabusa turbo - pacaan
Muretsen ikka ,et äkki varsti jõuad oma tiluviludega minu edevale hayabusale järgi
pacaan kirjutas:korke kirjutas:ära unusta paigaldada 12 volti sigarisüütaja pistik. Sobilik koht on vasaku lenksu juures.
arvestades, et mu zippol kipub alati bens otsas olema siis pole üldse paha mõte. paraku - vasaku (ja ka parema) lenksu juures on juba kõik vabad kohad täis
ära nüüd kadetse korke, võrreldes sinu rattaga on minu omal ikka jube palju originaal träni küljes veel...
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: Suzuki Hayabusa turbo - pacaan
Alar11 kirjutas:13reede kirjutas:Pahadeplaneedi palatikaaslane????
Pahaplaneedi noorem vend ehk Hakkavad perefirmat tegema
Re: Suzuki Hayabusa turbo - pacaan
pacaan kirjutas:vahepeal tehtud ja sellel nädalal tehtavad tööd:
raha kulutatud - üsna palju.
sõita saanud - õieti polegi veel
Igav sul just ei hakka, ma vaatan
Tahaks seda juba sõitmas näha
Re: Suzuki Hayabusa turbo - pacaan
Kui Sa ennist kirjutasid, et kiirendusel ei suuda parimatele konkurentsi pakkuda aga siis võiksid ju proovida ületada 350 km/h
igaljuhul ratas on müstiline jõudu ja jaksu
Re: Suzuki Hayabusa turbo - pacaan
JanaR1 kirjutas:Kui Sa ennist kirjutasid, et kiirendusel ei suuda parimatele konkurentsi pakkuda aga siis võiksid ju proovida ületada 350 km/h
igaljuhul ratas on müstiline jõudu ja jaksu
Ja seda näiteks Pärnu maanteel
Re: Suzuki Hayabusa turbo - pacaan
mart211 kirjutas:Ja seda näiteks Pärnu maanteel
Jah, stardiga Kosmose juurest.
-
Teema algataja - Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Suzuki Hayabusa turbo - pacaan
JanaR1 kirjutas:Kui Sa ennist kirjutasid, et kiirendusel ei suuda parimatele konkurentsi pakkuda aga siis võiksid ju proovida ületada 350 km/h
igaljuhul ratas on müstiline jõudu ja jaksu
Ratas ise on võimeline ka kiirendusel kindlasti hästi sõitma st head aega (kui on seades enamvähem korralikult), minu isiklikud sõitjaoskused seavad siin piirid. 350kmh on jällegi natuke teist tüüpi eesmärk - siis peaks ehitamisele (loe: vidinate lisamisele) lähenema natuke teistmoodi. Küll aga tahaks mõnest 200mph (ca 320 kmh) üritusest nt soomes osa võtta suve lõpu poole, et ametlikult kiiresse klubisse saada Selleks peaks see tänavakit võimeline olema küll suht kindlalt.
Komplekt muide (st siis HoleShot Racing turbokitid) ongi arendatud / komplkteeritud ühe tuntud ja väga kiire landspeed sõitja (ikka julgelt üle 400 kmh) poolt (Jack Frost, HSR osanik, UK), kellega selle ratta (ja ka mõne teise Eesti turboratta) teemadel oleme e-mailitsi jutustanud veidi.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
Teema algataja - Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Suzuki Hayabusa turbo - pacaan
Ratas sai nüüd 20.06 ka esimesed 1/4mile ristsed, parimaks ajaks jäi seekord kaunis kahvatu 9,5xx ja lõppkiiruseks 260kmh.
Lahja aeg põhjustatud paljudest faktoritest:
- eriti kehvad stardid ja esimene 200m - polnud aega piisavalt trenni teha, otsene ajakadu sõitjapuudulikkuse tõttu ca 0,5 sek
- veerandmiili sõiduks täiesti ebasobiv seadistus (st seadistamist ei jõudnud ajapuudusel teha) vedrustuse (ratas selgelt liiga kõrge ja "lühike") ja ülekande osas (veidi enne finishit 4. käik piirajasse), küljegondlite puudumine.
- quickshifteri puudumine (ei hakanud vahetult enne võistlust paigaldama igaksjuhuks) - eriti oluline turboratta puhul kuna iga "käsitsi" käiguvahetusega langes turborõhk maha, mis sisuliselt tähendab väga vähevõimast minekut peale käiguvahetusi
lisaks veel hunnik "mööda" pandud käiguvahetusi jms - kahtlustan, et ainuüksi toimiva shifteri korral olnuks ajad minimaalselt 0,3sek kiiremad...
- ülekaal (kaal võistlusseades st. koos sõitja ja varustusega oli üle 300kg - võrdluseks, mu eelmise 600cc rattaga oli kogu võistluskaal ca 225kg), oleks hea ka siit mingi 20-25kg kärpida
- väike võimsus - kuna korrektset kütusesegu häälestust ei jõudnud teha siis vähendamaks (võibolla) liiglahjast kütusesegust tuleneda võivat mootorilõhkumise tõenäosust oli võistlusel turbo max rõhk seatud ca 0,85 bar-ni (max võimsus ca 250-260hj) ja seegi vähene oli kasutatav vaid iga käigu lõpuosas seekord (loe punkt 3). küll aga sättisin siiski finaalsõiduks "igaksjuhuks" valmis oma "punase nupu" mis oleks vajadusel turborõhu 1,2-1,3 bar-ni lubanud, õnneks ei läinud vaja seekord ja ei pidanud mootoriga liigselt riskima.
suure ratta 1/4mile maitse nüüd suus ja "hammas verel", plaaniks ikkagi võetud selleks aastaks 8,xxx aeg ja üle 275kmh lõppkiirus@1/4 ära teha, plaanitav teostamise aeg - EMV viimane, 4 etapp augustis Haapsalus.
üks pilt siis ka, veel koledast rattast (lähinädalate jooksul läheb välimus tegemisse):
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki Hayabusa turbo - pacaan
keera turbo maha.
pacaan kirjutas:
- ülekaal (kaal võistlusseades st. koos sõitja ja varustusega oli üle 300kg - võrdluseks, mu eelmise 600cc rattaga oli kogu võistluskaal ca 225kg), oleks hea ka siit mingi 20-25kg kärpida
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
Teema algataja - Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Suzuki Hayabusa turbo - pacaan
krt. täna juhtus selline pläss lugu, et ratta reg numbrimärk sai kaduma - kui keegi juhtub kuskilt (marsruudil tallinn(õismäe)-keila-paldiski (st siis paldiski maantee kõrvalt) leidma UK motika nr märgi T788 SFB, valmistatud nö pleksiklaasist, kollase taustaga, numbridtähed mustaga, mõõtudelt oluliselt suurem kui Eesti reg nr, ikka selline paras "labidas" - võiks mulle hellata 5123888.
pole nüüd küll teabmis eluoluline asi, sest nagunii oli plaanis "custom" number lasta teha kuid pean seetõttu mingit ajutist asja aretama kiirkorras hakkama
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: Suzuki Hayabusa turbo - pacaan
KLe muidu 5+ et ka välimuse peale mõtled, muidu tõesti sinu enda sõnad, et "kole ratas". Ma ei saa nendest isandatest aru, kes madalduse nimel on tsikli ilust loobuma. Ja noh, arvestades et sa pole enne selle masinaga sõitnud ja juba kihutad exturboka aegasid "külmalt" siis siit on kõva potents tulemas.
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Re: Suzuki Hayabusa turbo - pacaan
ralf kirjutas:KLe muidu 5+ et ka välimuse peale mõtled, muidu tõesti sinu enda sõnad, et "kole ratas". Ma ei saa nendest isandatest aru, kes madalduse nimel on tsikli ilust loobuma. Ja noh, arvestades et sa pole enne selle masinaga sõitnud ja juba kihutad exturboka aegasid "külmalt" siis siit on kõva potents tulemas.
A ma ei saa nendest isandatest aru, kes tsikli ilu nimel on nõus madaldusest loobuma ...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.