Enduro Eesti MV 2009 > Paikuse 1, Tallinn 2
Re: Enduro Eesti MV 2009 > Paikuse 1, Tallinn 2
mella kirjutas:Võrreldes Paikusega tundub puhkekodu olema.
Tõde jah igal juhul. Aga A rada oleks ilmselt kõigile väga rõõmsa või kurva näo
toonud ette. See oleks olnud raskem ja tehnilisem kui Paikuse kui see lõpuks
valmis oli enne veeuputuse algust. Kaotus ka pikkuses on 20km ringi
peale, see on 60km off-roadi 1 päeva peale
Viimase nädala vaid Mehise tehtud rada mis nüüd maas on plaan B ja 90% A rajast paraku.
Kuna lubab ka vihma laupäeval siis eks ilmselt olukord kujuneb muutlikuks
ja on arvata isegi selle raja puhul ja et tuleb hakata linte ümber tõstma.
Aga eks see üks ala populariseeriv ja tutvustav võistlus on eelkõige ikkagi ja
proov kas on võimalik mingit koostööd teha siiski. Oli ju variant tehase teamid
peale tuua kui oleks natuke hiljem teinud aga see oleks väga selgelt liigne
ambitsioonikus ja legendaarne ületõmme olnud. Ka lollitasid lätlased
meid pool aastat oma laiali vajunud föderatsiooni ja Balti MV etappiga
mis oli, ei olnud, oli, ei olnud, oli, oli, lõpuks ikkagi aga ei olnud ja
see oli ka selge signaal, et totaalne miinuse üritus tuleb EMF ei liiguta
ju ka mitte grammi poega kah ei mingi ühistöö suunal. Sealt ei tule
isegi vastust kõige lihtsamatele küsimustele on väga kuiv reaalsus.
Üksikisiku tasandil on natuke nagu palju eeldada kogu
ala vedamist tasemel mis on päris riikides.
Ja üllatusi tuleb Eestis alati. Oli mets järgmisel päeval aga ringteeni enam metsa polnud ... !:)
Et oleks rada olnud seal paika märgitud oleks kahju olnud ka rahaliselt arvestatav sest
täna maksab lint juba hinge hinda mida saab kümnete tonnide eest tõmmata ikka.
Miks vald pärast kuid ja kuid ja kuid kestnud kinnitamiste ja lõputute avaldustega seda
öelda ei saanud, et see võetakse päeva pealt maha ... Nii üks kui teine on ju
teada olnud üle poole aasta. Ja nii pigem see asi käib iga miljoni asjaga
Aga TC ja katsed ning kaks päeva panevad asja paika igal juhul üks kõik mis rada
ka ei oleks ja kes tahavad proovida neil on see täpselt see koht kus peale tulla.
Ja mis kindlasti muudab asja kui reaalne sõit käib, et asfaldi on täpselt 1,3 lõik edasi tagasi
Männiku teel ja Viljandi mnt. 875m on teeremondi ala kuhu Järvevana tee miljoni krooni
remont ilmselt küll suunab liikluse peale paraku.
Et kes sõita tahab sellel saab olema igal juhul seiklust ja sporti, enda testimist ja
asjade paika loksutamist mida väga rasketel sõitudel kindlasti tegemas käia on väga kallis.
Lätis on tulemas terve sari veel ja kui siin käsi soe on paras minna sinna piiluma hooaja teiseks pooleks.
Usun selliseid sõite on kindlasti vaja ka nii algajatele kui proffidele.
Plaan A oli teha ikka natuke Dakari sugemetega
sõitu mixituna väga tehnilise ja kiire rajaga kus me ei pea
arvestama Kesk-Euroopa lühikese päevaga ja 7h päevase ajapiiranguga.
Eks ainus eesmärk on ju, et kõigil oleks tore ja kõike tervelt koju jõuaks
ning üle väga pika aja saaks ikkagi ühe etapi EMV punkti jagamisse lisada.
Ja üks on kindel, üks kõik kui lihtne see rada ka ei ole aja peale sõita on igat
rada keeruline. Et kellel on lihtne see tuleb paneb sirgete jalgadega kinni selle sõidu
lihtsalt ja küll siis sellest ikka vähe rõõmu tuleb ma usun. Auhindu on kah natuke
Ecko'lt - Motel Paradise, Auto Eksperdilt, EoMapilt, Garminilt jpt. oma viie nulliga.
Aga kena ettevalmistust kõigile ja iga üks kes lõpetab on kõva mees igal juhul.
Metsas näeme!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.