200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
sann92

200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas sann92 »

Kas keegi teab kui suured peaks sisse ja väljalaske klappide vahed olema ? Arvan, et sisselaske klapi vahe on paigast ära kuna ta ei liigu üldse, mingi lõtk peaks tunda olema ju. Pildilt on näha silindri pea klappide reguleerimis avasid... Millega neid mõõta tuleks ? Tavaline lehtkaliiber ei taha sinna mahtuda. Kas siis tuleks kõik maha kakkuda ? Tegu on 200ccm loncin mootoriga, püstise silindriga.

Mootori pildid siis:
http://img191.imageshack.us/i/060620091201.jpg/
http://img191.imageshack.us/i/060620091201.jpg/

Selline asi, et kui masinal õhuklapp lahti siis kiirelt gaasi keerates masin tõmbab kinni. Ja kui klapp keskel siis käib ilusti aga lõpuni pöördesse ei jookse. Kas see võib klappidest olla või on asi karpas ? Olen seda segukruvi ja nõela liigutanud aga pole paika saanud.

Siin siis video kuidas masin käitub. Alguses on klapp keskel hiljem täiesti lahti.
http://www.youtube.com/watch?v=44hkU-N7TyE


Teema algataja
sann92

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas sann92 »

abi palun ! :D

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Tee karbuss puhtaks ja pane segukruvi, nõel manuaalile vastavalt paika, siis vaata kas on ikka vaja klappe reguleerida.

PiltPilt

Teema algataja
sann92

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas sann92 »

Karpa on puhtaks tehtud mitu korda proovitud ja kus ma need manuaalid veel saan ? ta saaks koguaeg lahtise klapiga nagu vähe kätte. Nõela on ka proovitud igasse asendisse panna aga midagi ei aita. segukruvi ka on keeratud igatepidi aga pole kasu. :?

Kasutaja avatar

v6savillem
Postitusi: 126
Liitunud: 01 Mär 2009, 00:26
Tsikkel: vanakool.. MT9
Asukoht: Põlva

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas v6savillem »

sann92 kirjutas:

Karpa on puhtaks tehtud mitu korda proovitud ja kus ma need manuaalid veel saan ? ta saaks koguaeg lahtise klapiga nagu vähe kätte. Nõela on ka proovitud igasse asendisse panna aga midagi ei aita. segukruvi ka on keeratud igatepidi aga pole kasu. :?

tere
vaata sellisest umbropsu rahmimisest ei saagi midagi kasu olla, kus nõela igasse asendisse panna ja segukruvi ka igatepidi keerata.

Sinu kirjeldatud tunnused viitavad sellele, et segu on lahja. Tunnuseks on hele küünal. Poolkinnise õhuklapiga on segu kangem aga silindri täituvus ei ole nii hea mistõttu masin lõpuni pöördesse ei lähe. Nõela tõstmisega saab segu kangemaks, siis peaks see ärapoomine kaduma. Eeldusel et muidu karpa paigas.

Klapivahed saad MANUAALIST. Internet on suur ja lai, aga foorumisse on nii lihtne küsida..

"Mootorratta juhtimine arendab füüsilist vastupidavust, julgust, osavust ja kiiret otsustusvõimet." A.Palu Motopiibel
Kasutaja avatar

allu66
Postitusi: 5
Liitunud: 11 Jaan 2009, 12:19
Tsikkel: Suzuki

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas allu66 »

See on hiinaka täiesti tavaline käitumine!
mis karpa sellel peal on?


Teema algataja
sann92

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas sann92 »

v6savillem kirjutas:
sann92 kirjutas:

Karpa on puhtaks tehtud mitu korda proovitud ja kus ma need manuaalid veel saan ? ta saaks koguaeg lahtise klapiga nagu vähe kätte. Nõela on ka proovitud igasse asendisse panna aga midagi ei aita. segukruvi ka on keeratud igatepidi aga pole kasu. :?

tere
vaata sellisest umbropsu rahmimisest ei saagi midagi kasu olla, kus nõela igasse asendisse panna ja segukruvi ka igatepidi keerata.

Sinu kirjeldatud tunnused viitavad sellele, et segu on lahja. Tunnuseks on hele küünal. Poolkinnise õhuklapiga on segu kangem aga silindri täituvus ei ole nii hea mistõttu masin lõpuni pöördesse ei lähe. Nõela tõstmisega saab segu kangemaks, siis peaks see ärapoomine kaduma. Eeldusel et muidu karpa paigas.

Klapivahed saad MANUAALIST. Internet on suur ja lai, aga foorumisse on nii lihtne küsida..

Nii vaatasin küünla üle, tume oli. Nõel on kõige üleval, ka videos. Selle mootori manuaale otsisin ja vaatasin aga seal küll ei räägitud midagi segukruvi normidest ega nõela asendist. Ainukesena sai sealt teada sisselaske klapi ava. Segukruvi muidu keerasin lõpuni kinni siis umbes 1,75 pööret tagasi.


Teema algataja
sann92

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas sann92 »

allu66 kirjutas:

See on hiinaka täiesti tavaline käitumine!
mis karpa sellel peal on?

Sellel masinanl on mingi "jing ke" nimeline karpa :D
Allpool siis pildid:
Pilt

Pilt


hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

Kuidas ujukiruumis tase on ja kas bena saab korralikut peale voolata?
Selle 1,75 pöörde kohta ütleks ma, et see on ideaalis ja mõeldud ainult algselt seadistamiseks, edasin seadistus sõltub juba mootori kulumusastmest jne ehk see tüütu kahekruvi jebimine. Segukruvidega olen mina teinud julmalt, rutska poolde vinna ja samal ajal keeran kruvi täitsa kinni. On kuulda kuidas mootor hakkab pooma, siis keerad väljapoole seni kuni pöörde võtavad ilusa hääle, seda kuuled juba kui keerad. Tühikäik paistis nagu enam vähem olevat seega sul küsimus rohkem keskmistel ja kõrgematel pööretel kütuse kättesaamises.
OT: Krt see mootor on nagu KOLL, silmadeks on kübarmutrid, suuks suur nikkel poolkuu ja kõrvad on ka ära lõigatud :D


Teema algataja
sann92

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas sann92 »

hotsepp kirjutas:

Kuidas ujukiruumis tase on ja kas bena saab korralikut peale voolata?
Selle 1,75 pöörde kohta ütleks ma, et see on ideaalis ja mõeldud ainult algselt seadistamiseks, edasin seadistus sõltub juba mootori kulumusastmest jne ehk see tüütu kahekruvi jebimine. Segukruvidega olen mina teinud julmalt, rutska poolde vinna ja samal ajal keeran kruvi täitsa kinni. On kuulda kuidas mootor hakkab pooma, siis keerad väljapoole seni kuni pöörde võtavad ilusa hääle, seda kuuled juba kui keerad. Tühikäik paistis nagu enam vähem olevat seega sul küsimus rohkem keskmistel ja kõrgematel pööretel kütuse kättesaamises.
OT: Krt see mootor on nagu KOLL, silmadeks on kübarmutrid, suuks suur nikkel poolkuu ja kõrvad on ka ära lõigatud :D

Ujuki taset kruttinud pole ja ei tea ka kuidas see on. Kuidas seda vaadata ? Lased karpa täis ja vaatad kui kõrgel on bens kambris või on ka mingi täpsem viis ? Sellel karpal on see segukruvi nii s**asti paigutatud, et ligi pääsemine nii halb, eriti kui seal lähedal kuum leegitoru ja silinder . Mootori kohta nii palju, et pole ime, sest mingid pilusilmad on selle aretanud. Tundub, et sellel masinal pole ühegi asja asukoht organiseeritud. :D

Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

klapivahed on: sisselase 0.05 mm ja väljalase 0.08 mm. (külma mootoriga)


Teema algataja
sann92

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas sann92 »

ints0000 kirjutas:

klapivahed on: sisselase 0.05 mm ja väljalase 0.08 mm. (külma mootoriga)

Tänan ! :)


hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

Kui karburaatori all on sette väljalaskmise kruvi siis saad selle tila otsa panna reeglina 6mm plastikust voolik (saad osta poest 1m 4eeku, räägid müüjaga ja lõikab sulle 15cm jupi). Liiga peenike ei tohi olla vooli, sest siis tekib kappillaar efekt ja tase ei ole õge. Enne kui kruvi avama hakkad, pööra vooliku teine ots taevapoole ja suru näpuga karpa vastu, et näeksid visuaalselt võrdlust ujukikambriga. Avad kruvi ja lased bensiinil vabalt liikuda, ühendatud anumate põhimõttel näed taseme ujukikambris võrdlusena voolikust.
Kui sul seda tila ei ole siis on nati raskem. Eemaldad ujukikambri kruvid, hoia käega kambrit all, lase kraan lahti ja las valgub bensiin kambrisse ca 30 sek, sule kraan, võta kamber alt ära ja vaata kui palju sul seal kütust sees on. Täpse mõõdu saad rem. manuaalist aga kui seda pole siis arvesta vähemalt pool ujukikambrist, alloleva ujukiga teeb see kuskil 3/4 kambrist koos ujukiga seega see peaks rusikareeglina piisav olema. Eks tee proovi.
Üks mõte veel, kui proovid paaru anda siis loksuta tsiklit küljelt küljele ja katseta erinevaid asendeid, vasemal küljel paremal küljel, kas midagi muutub?

Kasutaja avatar

allu66
Postitusi: 5
Liitunud: 11 Jaan 2009, 12:19
Tsikkel: Suzuki

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas allu66 »

selle karbussiga sa ei saagi nii järsku gaasi keerata!.
otsi sinna mõni normaalsem karpa ja su mure on lahendatud.
võid proovida tühkäiku kõrgemaks keerata...ja kui siis saab järsku gaasi keerata on see selle karpa viga.


Teema algataja
sann92

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas sann92 »

hotsepp kirjutas:

Kui karburaatori all on sette väljalaskmise kruvi siis saad selle tila otsa panna reeglina 6mm plastikust voolik (saad osta poest 1m 4eeku, räägid müüjaga ja lõikab sulle 15cm jupi). Liiga peenike ei tohi olla vooli, sest siis tekib kappillaar efekt ja tase ei ole õge. Enne kui kruvi avama hakkad, pööra vooliku teine ots taevapoole ja suru näpuga karpa vastu, et näeksid visuaalselt võrdlust ujukikambriga. Avad kruvi ja lased bensiinil vabalt liikuda, ühendatud anumate põhimõttel näed taseme ujukikambris võrdlusena voolikust.
Kui sul seda tila ei ole siis on nati raskem. Eemaldad ujukikambri kruvid, hoia käega kambrit all, lase kraan lahti ja las valgub bensiin kambrisse ca 30 sek, sule kraan, võta kamber alt ära ja vaata kui palju sul seal kütust sees on. Täpse mõõdu saad rem. manuaalist aga kui seda pole siis arvesta vähemalt pool ujukikambrist, alloleva ujukiga teeb see kuskil 3/4 kambrist koos ujukiga seega see peaks rusikareeglina piisav olema. Eks tee proovi.
Üks mõte veel, kui proovid paaru anda siis loksuta tsiklit küljelt küljele ja katseta erinevaid asendeid, vasemal küljel paremal küljel, kas midagi muutub?

Nii, proovisime siis läbipaistva voolikuga karpa väljalaske august selle taseme ära, see oli paigas, suht ääreni. Selle bensu sisselaske vooliku kohta nii palju, et selle ma olen ammu ära vahetanud ja sai vist originaalist jämedama auguga. Täna panin siis selle peenikese vooliku mis oli algul väljalaskeks. Sellega ei tahtnud üldse käia. Kui kohapeal tühikäigul käib veidi siis tõmbab vahepeal tuurid ülesse. Pakun, et saab VÄGA vähe kätte. Siis vahepeal avastasin, et küünlapiip peksab kuskilt vahelt läbi ja kui seda panna raami vastu siis peksab ta sädet terve piibu ulatuses. See ju ei tohiks nii teha ? Proovisin siis vana mopa piipu ja tundus, et liiguks nagu paremini aga ei ole kindel. Kas siis tuleks uus piip osta ? Küljelt küljele pole veel proovinud aga ei usu, et mõjub, sest kui selle vooliku järgi vaadata siis on karpa kamber pea ääreni. Mis siis saaks kui viilida düüse üli vähe ja proovida kuidas on ja kui natuke palju saab ju nõela järgi lasta. Või ei ole see hea idee ?

Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 280
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas Kapa »

See viimane ei ole kindlasti mitte hea mõte!
Kas mõistad, et klapi hoova avamine (väljapoole tõmbamine) tähendab sisuliselt seguklapi sulgemist. Kui sa oled sellest segadusse sattunud siis on ju su masin korras.
Vesi karpas teeb ka sellist nalja.
Vigane piip vaheta kindlasti uue ja mitte garaazi nurgast leitu vastu. See tekitadab samuti jamasid ja võib ka küünla ära rikkuda. Küünlajuhe on ka sooviav korraga ära vahetada.
Soovin Hiina mõistatamist!

Kui teed ära karda, kui kardad ära tee! Iga kord sama jama!
PUUPAADID

Teema algataja
sann92

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas sann92 »

soni kirjutas:

See viimane ei ole kindlasti mitte hea mõte!
Kas mõistad, et klapi hoova avamine (väljapoole tõmbamine) tähendab sisuliselt seguklapi sulgemist. Kui sa oled sellest segadusse sattunud siis on ju su masin korras.
Vesi karpas teeb ka sellist nalja.
Vigane piip vaheta kindlasti uue ja mitte garaazi nurgast leitu vastu. See tekitadab samuti jamasid ja võib ka küünla ära rikkuda. Küünlajuhe on ka sooviav korraga ära vahetada.
Soovin Hiina mõistatamist!

Okei, piibu ostan uue ja juhtme ka, sest see pole mingi kallis asi aga põhimõtteliselt ei oska ma muud öelda kui, pilukate silmad annavad tunda . :D Karpat ma olen mingi mitu korda puhastanud ja vett seal pole :D Mul käib õhklapp ülesse, alla ja mingist klapi sulgemisest pole ma segadusse läinud kuna sellel ainult 2 liikumis suunda :D

Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

Aga kuidas paagist bensiini voolab? Puhasta bensukraan ära :)


Teema algataja
sann92

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas sann92 »

ints0000 kirjutas:

Aga kuidas paagist bensiini voolab? Puhasta bensukraan ära :)

Vaatasin, bensiini voolab kui oa varrest. :P


Teema algataja
sann92

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas sann92 »

allu66 kirjutas:

selle karbussiga sa ei saagi nii järsku gaasi keerata!.
otsi sinna mõni normaalsem karpa ja su mure on lahendatud.
võid proovida tühkäiku kõrgemaks keerata...ja kui siis saab järsku gaasi keerata on see selle karpa viga.

Seda ma nüüd küll ei usu. Sa tahad sellega öelda, et kui masin tehasest välja tuleb siis gaasi ei saa anda ja sureb välja ?

Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

Nendel hiina karbussidel(need millega mina kokku puutunud olen)on tõesti selline häda olnud, et madalate pöörete pealt järsku gaasi keerates tõmbab hinge kinni. Kiirenduspumbaga variandil seda häda ei ole. Samuti kaob probleem kui tühikäigu pöördeid kõrgemaks seadistada.

Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 280
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas Kapa »

Selge see, et kaks asendit aga peadgi seda all asendis hoidma, et seguklapp avatud oleks. Videos paistb, et tõmbad klapi kinni ja siis püüad sealt veel mingit normaalset häält välja pigistada. Seguklapi kinni tõmbamine on vajalik ju ainult külma mootori käivitamiseks.
Ilmselt saad ise ka aru kuda pidi seguklapp olema peab aga mina ka ei näe kui taibu sa oled.
Kuidas see viga tekkis, näppisid ise midagi enne või tuli üle öö või aegamööda?

Kui teed ära karda, kui kardad ära tee! Iga kord sama jama!
PUUPAADID

Teema algataja
sann92

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas sann92 »

soni kirjutas:

Selge see, et kaks asendit aga peadgi seda all asendis hoidma, et seguklapp avatud oleks. Videos paistb, et tõmbad klapi kinni ja siis püüad sealt veel mingit normaalset häält välja pigistada. Seguklapi kinni tõmbamine on vajalik ju ainult külma mootori käivitamiseks.
Ilmselt saad ise ka aru kuda pidi seguklapp olema peab aga mina ka ei näe kui taibu sa oled.
Kuidas see viga tekkis, näppisid ise midagi enne või tuli üle öö või aegamööda?

:? Selle masina karpal on 3 asendit ja liigub ülesse, alla. Videos on algul klapp poolepeal ja hiljem täiesti avatud. Klapp kinni käibki ainult külma mootoriga....


Teema algataja
sann92

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas sann92 »

ints0000 kirjutas:

Nendel hiina karbussidel(need millega mina kokku puutunud olen)on tõesti selline häda olnud, et madalate pöörete pealt järsku gaasi keerates tõmbab hinge kinni. Kiirenduspumbaga variandil seda häda ei ole. Samuti kaob probleem kui tühikäigu pöördeid kõrgemaks seadistada.

(togi)


Teema algataja
sann92

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas sann92 »

kas keegi tõesti ei saa aidata ? :(


hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

Said ju klapivahed tead, reguleeri ära. Küsimus on lihtsalt kaliibris, kui sul ole sellist mis sinna vahele läheb siis ei saagi mõõta ja tuleb viia masin kellegi juurde kel on võimalused. Kui aga vajad abi muus asjus, mis on ka tõenäolisem siis pead veenduma, et karburaator täidaks oma eesmärki ausalt ja küttesegu oleks sõiduks piisav, kui ei ole siis tuleb midagi ettevõta ja teha et segu oleks õige.

Kasutaja avatar

koit
Postitusi: 224
Liitunud: 16 Nov 2008, 10:23
Asukoht: Tallinn- Helsinki

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas koit »

Valmeti erapooletut ja asjakohast nõu oleks siin tarvis :)

Elu on liiga lühikene selleks, et raisata seda millelegi negatiivsele

Teema algataja
sann92

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas sann92 »

hotsepp kirjutas:

Said ju klapivahed tead, reguleeri ära. Küsimus on lihtsalt kaliibris, kui sul ole sellist mis sinna vahele läheb siis ei saagi mõõta ja tuleb viia masin kellegi juurde kel on võimalused. Kui aga vajad abi muus asjus, mis on ka tõenäolisem siis pead veenduma, et karburaator täidaks oma eesmärki ausalt ja küttesegu oleks sõiduks piisav, kui ei ole siis tuleb midagi ettevõta ja teha et segu oleks õige.

Kaliiber on täitsa olemas ja saab hästi mõõta aga mulle tundub, et asi pole enam klappides vaid karburaatoris just, kuid ei tea mis. Kas asi võib olla ka süütes ? Karburaatoril on paigas ujuki tase, nõel kõige ülemises asendis ja ikka nagu saab vähe.


Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas Ercki »

Palju sa ikka sellest 200 kubasest hiinakast saada tahad, see ongi üks uimane kärakas. Järsku oled ta veel hõredaks kah jahvatanud siis pole üldse midagi enam tahta.


hotsepp
Postitusi: 260
Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
Tsikkel: Suzu DL1000
Asukoht: Saku külje all

Re: 200ccm Hiinaka klappide reguleerimine.

Lugemata postitus Postitas hotsepp »

Algatuseks võiksid anda õlevaate masina taustast. Kas töötas varem korralikult, miks ja millal tundsid, et asi hakkab mädaks kiskuma, kas oled midagi teiud mis võiks seda põhjustada jne. Siis saaks hakata sinu probleemile paremini lähenema.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”