Fleim: tagaratta peal sõitmine?

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 990
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Fleim: tagaratta peal sõitmine?

Lugemata postitus Postitas KIBU »

need4beat kirjutas:

ants01 wrote:
Kloostrimetsa Motopoodi ja seal tehakse Sulle vastav hammakas hea hinnaga valmis.

edu

Niisama küsin, et kui suurt soovid?

No nii peast ma ei osta öelda,aga tellimust esitades annab domikale sellise tagaketiratta suuruse R245/3-46 (520) .ma paneks ikka raadiust nii 3 senti juurde ehk.

kloostrimetsa poe kaudu lasin endale teha hammaka . 55 hammast 525 laius. tehti alumiiniumist kuigi tahtsin terasest ja maksma läks 900,- kuigi pakuti et läheb 600,-. töö muidu igati ilus ja väga kerge. nädalaga tehti valmis. tahavad saada paberil eskiisjoonist. ja hammaste arvu + keti mõõt et siis kas 520, 525 jne.
kasutan ise DID ketti ja suurema hammaka jaoks panen klõpslukkudega mõned lülid vahele. samast kloostrimetsast endise vennasvabariigi toodang miski 20,- tükk.
taga hammaka suuruse kohta niipalju et linna stundi jaoks arvestuslikult ca 10 hammast taha suurem. ette üks väiksem ei anna suurt midagi. tuntav vahe minuarust kuski alates +5 hambast taga. seeriatoodangus minu rattale saada 47 hammast originaali 42 asemel + ette 1või 2 hammast väiksem. 1 hammas ees väiksem enamvähem sama mis taha 3 hammast juurde. sellises seades kannatab enamvähem maanteed kah sõita.
päris platsil trikitamise seades peaks taga olema 10 kuni 20 hammast rohkem. saab kiirused maha ja pöörded alla. mina proovisin 15 ja 18 lisahammast taga. linnavahel hädapärast võib sõita kuid maanteel täitsa masendav. tippkiirus tiba 200 peale kuid pöörded 8-10k. lisaks tahab selline vaagen juba ka võllile slaiderit kuna küllili kukkudes käib serv vasu maad.
tagarattal sõitu palju suurem hammakas siiski lihtsamaks ei tee. (õppimist) juhul muidugi kui rattal piisavalt jõudu et originaal seades üles saab. pigem teeb aeglane ülekanne asja raskemaks kuna kaasikäe tunnetus peab olema parem. stunt foorumites soovitatakse õppida originaal ülekandega asi enamvähem käppa ja alles siis vahetada. suure hammaka( mitte natuke suurema) mõte on siiski et saaks väikesel kiirusel trikke teha.
lisaks peaks veel aitama tagumise rehvi rõhu vähendamine. suureneb haardepind ja rehv vajub laiaks e kandiliseks. see vähendab tasakaalupunkti lähedal tekkivat külgsuunalist kõikumist. kasutatakse 1at survet (15psi räägivad stunt foorumites) lisaks soovitatakse harjutada võimalikult ühesuguse rõhkuga. (et siis manokas ja jalgratta pump tasku)

5248653

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”