Sõit "seljakotina/-ga"
Re: Sõit "seljakotina/-ga"
See oli hea märkus, et "ühe käega temast ja teise käega tsikliistme sangast" - see on justkui 50/50 - nagu hoiaks kinni ja nagu ei hoiaks ka. Korralikult kinni hoida (korralikult = endal on turvaline + juht tunneb, et oled olemas) tuleb ka sellepärast, et sõites tuleb ette ootamatuid pidurdusi, ning, nagu autogagi, aeg-ajalt ootamatuid kiirendusi (möödasõidul, möödasõidu katkestamisel, kiirendusrajalt kiirendades jne) ning kui siis peab veel lisaks muudele liiklejatele ja tee piirjoontele mõtlema ka sellele, et kas seljakott on korralikult valmis, siis peab tähelepanu hajutama ning lõpp-produktina kujuneb sõit ohtlikumaks.
Aga kõige olulisem: enne iga kaassõitja vedamist teha kindlaks, kuidas istuda, millised on märguanded, kuidas hoida. Kas lähedal, kaugel; kas hoida istmest või juhist, kas hoida käsi paagil või ümber juhi keha, kas kas kas jne.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.