Rumalad küsimused
Moderaator: Moded
Re: Rumalad küsimused
Existence kirjutas:Kui õlipump lakkab töötamast kas siis õlitule andur hakkab põlema, või annab ta märku vaid siis kui õli on paagist otsast ?
Oletan et jutt käib siinkohal 2t masina seguõli paagist. Andur on mõeldud ikka selle jaoks, et anda märku sellest, et õli hakkab paagist otsa saama. Pead ei anna, aga pump ja andur ei tohiks omavahel seotud ollagi.
Re: Rumalad küsimused
gw kirjutas:Existence kirjutas:Kui õlipump lakkab töötamast kas siis õlitule andur hakkab põlema, või annab ta märku vaid siis kui õli on paagist otsast ?
Oletan et jutt käib siinkohal 2t masina seguõli paagist. Andur on mõeldud ikka selle jaoks, et anda märku sellest, et õli hakkab paagist otsa saama. Pead ei anna, aga pump ja andur ei tohiks omavahel seotud ollagi.
Kuna ma olen laisk ega viitsi ise teha bensiini ja õli segu paaki, siis mul käib õli ikka pumba kaudu ja seepärast teeb muret, et kui see pump peaks üles ütlema ilma et ma seda ise teaksin sõidu ajal siis.....
Re: Rumalad küsimused
Existence kirjutas:gw kirjutas:Existence kirjutas:Kui õlipump lakkab töötamast kas siis õlitule andur hakkab põlema, või annab ta märku vaid siis kui õli on paagist otsast ?
Oletan et jutt käib siinkohal 2t masina seguõli paagist. Andur on mõeldud ikka selle jaoks, et anda märku sellest, et õli hakkab paagist otsa saama. Pead ei anna, aga pump ja andur ei tohiks omavahel seotud ollagi.
Kuna ma olen laisk ega viitsi ise teha bensiini ja õli segu paaki, siis mul käib õli ikka pumba kaudu ja seepärast teeb muret, et kui see pump peaks üles ütlema ilma et ma seda ise teaksin sõidu ajal siis.....
Ma ju seda paaki silmas pidasingi kust see pumb õli pumpab ehk õlisegupaaki, andur asub seal. Pumba üles ütlemine on on harv juhus, kuigi see võib siiski juhtuda. Ainus viis seda riski minimeerida oleks hakata manuaalselt õli bensuga segama.
-
- Postitusi: 225
- Liitunud: 14 Veebr 2008, 20:56
- Tsikkel: Honda CBR 600FY, 2000.a.
- Asukoht: Tallinn - Kadrina
Re: Rumalad küsimused
mart211 kirjutas:EDIT: Mis CT20 on?
kui oleks St20, siis on ka mingi teras, aga rohkem ei tea ka..
Kui crash cage on selline asi, siis peaks sobima küll läbimõõt 25 ja seina paksus 2,9.
355 Mpa = 355 N/mm2. Ehk siis vähemalt 35,5 kg tõmmet suudab selle terase profiili 1 mm2 vastu pidada kuni saavutab voolavuspiiri, arvestamata varutegureid. Kui mööda ei pannud, siis 25x2,9 pind on kuskil 107 mm2.. Löögi kohta ei oska öelda, aga kõhutunne ütleb, et ei juhtu ka midagi. Igatahes on üks kõva toru, jõudu ehitamisel.
Re: Rumalad küsimused
kki kirjutas:mart211 kirjutas:EDIT: Mis CT20 on?
kui oleks St20, siis on ka mingi teras, aga rohkem ei tea ka..
Kui crash cage on selline asi, siis peaks sobima küll läbimõõt 25 ja seina paksus 2,9.355 Mpa = 355 N/mm2. Ehk siis vähemalt 35,5 kg tõmmet suudab selle terase profiili 1 mm2 vastu pidada kuni saavutab voolavuspiiri, arvestamata varutegureid. Kui mööda ei pannud, siis 25x2,9 pind on kuskil 107 mm2.. Löögi kohta ei oska öelda, aga kõhutunne ütleb, et ei juhtu ka midagi. Igatahes on üks kõva toru, jõudu ehitamisel.
Suur aitäh.
Re: Rumalad küsimused
mul ka oleks üks rumal küsimus. Kas ratas läheb käima kui küünlal pole juhtmeid peal? Ma eriti seda mootorit ei jaga veel, aga minu arust ei tohiks minna käima. Mul igathes läks.
-
- Postitusi: 1089
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
dragstar kirjutas:mul ka oleks üks rumal küsimus. Kas ratas läheb käima kui küünlal pole juhtmeid peal?
Ma eriti seda mootorit ei jaga veel, aga minu arust ei tohiks minna käima. Mul igathes läks.
saad küünlajuhtmete pealt kokku hoida siis
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Ülearu "kõva" laibakas ehk crash cage peenemas keeles ja ülikõva kinnitus raami külge võib kaasa tuua ntx raami enese kahju.
Kui juhtub, siis miski võtab esimese hoobi ja läheb kõveraks, ideaalis siis crash cage või kinnituspolt aga mitte raam.
Kuidas kõike seda mõõta? Tunnetega ikka tunnetega, katse-eksimus-meetod ja teiste vead-kogemused abiks.
Sama kehtib ka ntx isetehtud esiklaasi puhul, kui on üle lenksu minek siis peab klaas järele andma ja eest lendama, muidu võib lahtise kiivriga selline "naeratus kõrvuni" tekkida.
Peeter aka Hondarebel
Re: Rumalad küsimused
dragstar kirjutas:mul ka oleks üks rumal küsimus. Kas ratas läheb käima kui küünlal pole juhtmeid peal?
Ma eriti seda mootorit ei jaga veel, aga minu arust ei tohiks minna käima. Mul igathes läks.
Kui Su tsikkel on honda shadow...siis arvesta et tal on kaks küünalt mõlemil silindril, kui eemaldad ainult ühe küünlajuhtme mõlemilt siis vabalt et töötab.
56915288 Tiit.
Re: Rumalad küsimused
Hondarebel kirjutas:Ülearu "kõva" laibakas ehk crash cage peenemas keeles ja ülikõva kinnitus raami külge võib kaasa tuua ntx raami enese kahju.
Kui juhtub, siis miski võtab esimese hoobi ja läheb kõveraks, ideaalis siis crash cage või kinnituspolt aga mitte raam.
Kuidas kõike seda mõõta? Tunnetega ikka tunnetega, katse-eksimus-meetod ja teiste vead-kogemused abiks.Sama kehtib ka ntx isetehtud esiklaasi puhul, kui on üle lenksu minek siis peab klaas järele andma ja eest lendama, muidu võib lahtise kiivriga selline "naeratus kõrvuni" tekkida.
Peeter aka Hondarebel
Nõus. Ega saagi kuidagi ette ennustada neid asju. Panen paar kõvemat kummitihendit raami ja puuri vahele, et oleks mats lahjem. Torude otsa ka lenksuotsikud, mis nagu kukkumispunnide eest. Kui kellelgi on head nõu, milline polt võiks olla(mis murdub enne mootorikinnitust), siis võib lahkelt oma tarkust jagada. Samas on kukkumispunnide poldid ka alles.
-
- Postitusi: 225
- Liitunud: 14 Veebr 2008, 20:56
- Tsikkel: Honda CBR 600FY, 2000.a.
- Asukoht: Tallinn - Kadrina
Re: Rumalad küsimused
mart211 kirjutas:Hondarebel kirjutas:Ülearu "kõva" laibakas ehk crash cage peenemas keeles ja ülikõva kinnitus raami külge võib kaasa tuua ntx raami enese kahju.
Kui juhtub, siis miski võtab esimese hoobi ja läheb kõveraks, ideaalis siis crash cage või kinnituspolt aga mitte raam.
Kuidas kõike seda mõõta? Tunnetega ikka tunnetega, katse-eksimus-meetod ja teiste vead-kogemused abiks.Sama kehtib ka ntx isetehtud esiklaasi puhul, kui on üle lenksu minek siis peab klaas järele andma ja eest lendama, muidu võib lahtise kiivriga selline "naeratus kõrvuni" tekkida.
Peeter aka HondarebelNõus. Ega saagi kuidagi ette ennustada neid asju. Panen paar kõvemat kummitihendit raami ja puuri vahele, et oleks mats lahjem. Torude otsa ka lenksuotsikud, mis nagu kukkumispunnide eest. Kui kellelgi on head nõu, milline polt võiks olla(mis murdub enne mootorikinnitust), siis võib lahkelt oma tarkust jagada. Samas on kukkumispunnide poldid ka alles.
Jah, asi peab neelama kuidagimoodi löögienergiat, et ideaalis raamini seda võimalikult vähem jõuaks, ehk siis kukkumisel peab natuke deformeerima ka, nagu kiivriga. Mingi konstruktiivne lahendus, et kukkumisel löök otse raami kinnitusele ei kanduks. Arvestada siis kukkumisnurka ja missugune osa kõigepealt asfaltu puutuks jne... niimoodi arvan, lükake ümber kui keegi teistmoodi arvab.
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Rumalad küsimused
vincent kirjutas:tal on kaks küünalt mõlemil silindril, kui eemaldad ainult ühe
Ja eriti seff on mõõta kompressiooni küünla avasse pressitava manomeetriga... PIRRRRAKI tuld lendab näppude vahelt ja asjamees kohkub näost kaameks
G
Re: Rumalad küsimused
kki kirjutas:Jah, asi peab neelama kuidagimoodi löögienergiat, et ideaalis raamini seda võimalikult vähem jõuaks, ehk siis kukkumisel peab natuke deformeerima ka, nagu kiivriga. Mingi konstruktiivne lahendus, et kukkumisel löök otse raami kinnitusele ei kanduks. Arvestada siis kukkumisnurka ja missugune osa kõigepealt asfaltu puutuks jne... niimoodi arvan, lükake ümber kui keegi teistmoodi arvab.
Seepärast teengi ta altpoolt kõvera, nagu sellel pildilgi, ning sealt siis kinnitused, et kanduks löök pea võrdselt laiali ja siis maanduks veel punnile ka. Küll vastu peab ja kui ei pea, siis on jama
-
- Postitusi: 245
- Liitunud: 25 Juul 2007, 22:39
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: viljandi, holstre nõmme taga metsas
Re: Rumalad küsimused
mart211 kirjutas:mart211 kirjutas:Mis metall on S355?
EDIT: Mis CT20 on?
S355 on pehme ehituskonstruktsioonides kasutatav põhimetall. Nõuka aegse tähistusega St3.
CT20 kirillitsa tähtedega e. St20. Kaasaegset vastet ei tea.
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Rumalad küsimused
Kuda saab google mapist kätte lingi kui oled sinna mingi kaarti kokku joonistanud ?
Minu loll mõistus selle peale ei tule
-
- Postitusi: 1089
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 45 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Miks Lääne Politseiprefektuur Paide politseijaoskond ei oska mulle saata PDF kujul dokumente võiks oletada et elame käesolevas sajandis, aga paberimajandus on riigiasutustes ikka ausees tundub
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 470
- Liitunud: 22 Aug 2007, 11:56
- Tsikkel: Viffer ja Kawa
- Asukoht: Harjumaa Muuga
- Tänatud: 8 korda
Re: Rumalad küsimused
Raiki kirjutas:Kuda saab google mapist kätte lingi kui oled sinna mingi kaarti kokku joonistanud ?
Minu loll mõistus selle peale ei tule
Paremal üleval on Link nupp seda vajutades saad kopi paste vajaliku lingi endale. Otse maili peale saab ka lingist vasakul on Send nupp.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Rumalad küsimused
Kui ma kirjutan mõne vastuse (post-i) foorumisse ja editin seda, siis vahepeal tuleb alla kiri, et "lalala muutis seda postitust kell blablabla üks kord" ja vahepeal ei tule postitust muutes sellist kirja. Miks ja/või millest see tingitud on?
Re: Rumalad küsimused
Aris kirjutas:vahepeal ei tule postitust muutes sellist kirja. Miks ja/või millest see tingitud on?
Kui sa vaid kirjavigu parandad, siis seda kirja ei tule, aga kui sa midagi sisulist muudad, siis tuleb
Re: Rumalad küsimused
Kui on viimane post, siis ei tule. Kui aga keegi on juba samal teemal vastanud enne muutmist, siis ilmub see tekst.
Re: Rumalad küsimused
Kas Kawasaki ja Suzuki krossikad on sama raami peal?
Tekkis vaidlus ühe tüübiga, tahaks siiski teada kummal õigus
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
RaPtile kirjutas:Kas Kawasaki ja Suzuki krossikad on sama raami peal?
Tekkis vaidlus ühe tüübiga, tahaks siiski teada kummal õigus
Teatud aasta pillid on jah, aga kindlasti mitte kõik.
Üks näide 2005aasta 250cc neljataktine. Leia erinevusi:
Let the good times roll.
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
RaPtile kirjutas:Mingit linki vms ka on?
Aga palun: http://www.dirtrider.com/features/141_0 ... index.html
Let the good times roll.
Re: Rumalad küsimused
Milline kaalu piirväärtus on kerge ja raske endu eristamiseks:?:
184 kg ilma mahladeta läheb juba raske alla, onju?
Re: Rumalad küsimused
yanksel kirjutas:Milline kaalu piirväärtus on kerge ja raske endu eristamiseks:?:
184 kg ilma mahladeta läheb juba raske alla, onju?
Kerge all mõtled võistlusklassi masinat?
184kg on juba küllalt raske jah. Pakuks kuskil 110 -120 kg "kuiva kaalu" veel kergeks, mitte rohkem.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Rumalad küsimused
http://www.osta.ee/8273914 Kas sellised nahkpüksid on põlvedele soojad? Või tuleks ikkagi kaitsmetega tekstiili poole vaadata?
-
- Postitusi: 245
- Liitunud: 25 Juul 2007, 22:39
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: viljandi, holstre nõmme taga metsas
Re: Rumalad küsimused
Aris kirjutas:http://www.osta.ee/8273914 Kas sellised nahkpüksid on põlvedele soojad? Või tuleks ikkagi kaitsmetega tekstiili poole vaadata?
Kuiva ilmaga peaks olema aga vihmaga pole ükski püks piisav (vesi ja tuul jahutavad põlved ikka pärais maha) Leevendust pakuvad kaitsmed pükste peal (soovituslikult liigendiga)
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Rumalad küsimused
aprill kirjutas:Aris kirjutas:http://www.osta.ee/8273914 Kas sellised nahkpüksid on põlvedele soojad? Või tuleks ikkagi kaitsmetega tekstiili poole vaadata?
Kuiva ilmaga peaks olema aga vihmaga pole ükski püks piisav (vesi ja tuul jahutavad põlved ikka pärais maha) Leevendust pakuvad kaitsmed pükste peal (soovituslikult liigendiga)
Palju siinsest rahvast kasutab pükste peal liigendiga kaitsmeid?