"Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Moderaator: Moded
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Pitbikest mööduda ei tohiks raske olla suure rattaga kui sa tast ikka kiirem oled, kui kiirem ei ole, siis ei olegi vaja mööduda arvan mina.
Mart
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
No mõnes kohas pole võimalik, nt kui on 1 jälg.
Minul otsustas 1 pit mind mööda lasta, tõmmates omaarust otse viiva üksiku jälje peale. Ilmselt ta ei teadnud, et sealt tegelikult vähegi nutikamad sõitsidki. ja siis jäi KESET jälge 2 puu vahele seisma, ise vaatas tagasi. NORMAALNE!
Ega muidugi kiiremad sõitjad ka ei hiilga erilise viisakusega. Ktm, mille 3-kohaline nr hakkas 9-ga, sitsis mul selja taga, lasin siis selle enne boksi mööda. Tänutäheks keeras mees järsult boksi ja enne seda külvas mul näolapi paksu liivaga üle. t*** sa ronid 3m enne boksi mööda, kui niikuinii sinna seisma jääd!
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Eks võtke pitte kui ühte osa takistustest, nö. liikuv takistus. Kiiretele ei paista see mingeid probleeme tekitavat, kuuled korra seljataga törtsu ja ja korra su ees ja läinud ta ongi! Mõned aga karjuvad vahet pidamatta midagi su seljataga juba mitmekümne meetri kaugusel, tõmban siis kõrvale ning lasen ta kenasti mööda ja järgmise kurvi taga on tast saanud mulle ja ka järgmistele tagalt tulijatele külili takistus.
Olin viisakas ja lasin kiiremad mööda ilma,et nad oleks pidanud mu seljataga sörkima, aga see on ka viisakus mitte kohustus. See sõit on võrdselt kõigile.
Leidsin fotokast mõned pildid ka http://nagi.ee/photos/klaassilm/sets/203179/
PUUPAADID
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
mart5541 kirjutas:Pitbikest mööduda ei tohiks raske olla suure rattaga kui sa tast ikka kiirem oled, kui kiirem ei ole, siis ei olegi vaja mööduda arvan mina.
Mart
Ma sõitsin rannus(08) betoonplaadilt hüpates pitipoisi jalust maha. Tema läks ringiga sõites otse kummidesse. Sain enne kokkupõrget pikali pidurdada, pisikese noorhärra niitsin ikka. Midagi hullu ei olnud ja keegi mees tuli ka jooksuga ja ütles, et mis passid pane edasi(ma noorhärra käest, et kas kõik ok)
Peale seda ma natuke pelgan neid pisikesi. Sorry.
mella kirjutas:Ega muidugi kiiremad sõitjad ka ei hiilga erilise viisakusega. Ktm, mille 3-kohaline nr hakkas 9-ga, sitsis mul selja taga, lasin siis selle enne boksi mööda. Tänutäheks keeras mees järsult boksi ja enne seda külvas mul näolapi paksu liivaga üle. t*** sa ronid 3m enne boksi mööda, kui niikuinii sinna seisma jääd!
Äkki sai ärapanna? oli ehk sportlane?
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Tänud kõikidele osavõtjatele.Egas palju rohkem osavõtjaid ei lootnudki näha sest ilm oli ikka täiesti ekstreemne ja majanduslikud olud on ka kõigil nii nagu nad on...
To Timofei- Egas Rannu tolmaks samamoodi kui oleks selline kuumus olnud nagu oli siin Kukemetsas võistlus ja eelnevatel päevadel.
Tulemustest niipalju,et sai korralikult maha istutud ja IT poistega tõsine arutelu peetud et tulemused peavad väljas olema max kaks päeva pärast võistlust või veelgi parem päev hiljem.Ilmselt oli sellest ka kasu,nagu näha.-Tore
Mind küll keegi ei seganud rajal ja mööda sain korralikult,alati üritan ka tänada kui keegi minu pärast hoo maha võtab ja kõrvale tõmbab.
aga atm i mehed kus te autasustamiselt jäite sest juba teine kord jäävad mul teie karikad enda kätte.eile oli ainult Kivikas kes ütles et tema oli kindel esimene ja nii saigi esikohte talle antud...
Kõige suuremat tõusu vist ka keegi eriti ei julenud rünnata...Ise sõitsin kõik korrad üle tõusu ja mõnel korral nägin seal mõnda meest pusimas.Aga eks ta õige ole et parem minna väikese ringiga kui kaotada oluslislt rohkem aega kui üles ei saa ja eks ta natuke raske oli ka see tõus ja laskumine.Tänu sellele tõusule sain Ummiga mitu ringi konkuretsisis olla sest Ummi ka vältis esialgu seda tõusu ja käis ringiga.Hiljem mees aga "vihastas vist" ja pani järgmise käigu ja kadus.
mulle tundub et need uued kitsad metsa lõigud ka ei sega soolosid sest vähemalt minul probleeme polnud.Niipalju ruumi ikka oli et sai natuke kõrvale tõmmata ja kiire mööda lasta.
Sügisel enam uus lõike juurde ei hakka tegema eriti vaid panen olulisema rõhu sellele ,et saaks nüüd valmisolevat rada laiemaks tegema hakata,et atv,quadil ka lõbusam metsavahel sõita oleks.
Vesi mis oli ,oli ikka super minu arust sest kui täiega läbi panid oli ikka hullult värske tunne ,siis tõmbasid väikse lonksu jooki ka joogikotsit peale ja jälle nagu uus mees.Kuigi rada oli raske,siis läbipääsmatuid kohti ju polnud ja loodan et jäite ikka kõik enam-vähem rahule.Aga jah sellise ilmaga oli ikka midagi muud sõita sellisel rajal ,kui külma ilmaga.
Igaljuhul tänud veel kord kõigile vapratele.
Hetkel alustasin läbirääkimisi teatud isikutega,et oleks mingigi võimalus teha eestis selline sõit nagu Prantsusmaal Le Touquetis ranna enduuro 3 tunnine,ehk siis mille nimeks võiks saada Le Touquet eesti moodi.kuna sai seal käidud sõitmas siis hull tahtmine selline asi siin eestis ära teha ,kus siis igal ringil umbes 3km sirge ja tagasi mööda kurve ja hüppeid jne.Kogu asi toimuks ranna liivas.
eks palju oleneb meie loodus ninadest kes toredaid otsuseid teevad.
Varsti annan tead mis ,kes ,kus.
Vaadake videot siit mis moodi asi võiks toimuda
http://www.motorstv.com/videos?v=-Gh6CENAlfM
TULEMUSED Üleval endiselt WWW.JOYRIDE.EE
Lärm
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Lärm valgusta natuke Kukemetsa kodukorda. Kas võib seal nädalavahetustel vabalt sõita või peab ka valdajale miskit maksma või kellegiga midagi kokku leppima? See on nüüd küll ülikõva rada kus tuleks ikka treenida seda kulgemist. Lahe oli aga kuumus käis üle mõistuse, vesi sai ka otsa ja ei saa sellise kuumaga hakkama. Mõne tõusu koha võiks küll nats laiemaks ajada ja üleval metsas peaks ka midagi ette võtma just raja laiusega enne tõuse ja laskumistel. Põhiline ikka, et kõik saaksid sõita nii kiired, aeglased kui ka pitid ning mahuks sõbralikult üksteisest mööda. Võsa võtta või juurikaid kangutada vaja anna märku tulen ka appi hea meelega kui töökäsi peaks puudu jääma.
-
- Postitusi: 114
- Liitunud: 18 Dets 2008, 09:00
- Tsikkel: BUCCIMOTO BR1 F6
- Asukoht: võru
- Tänanud: 1 kord
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Olen alles 8 aastane ja kogemusi suht vähe.Üritasin ikka kõik mööda lasta,aga kui on ainult üks rööbas,mis ma siis tegema pean.Ma ei jõua tsiklit sealt välja tõsta,sest ta on minu jaoks nats raske veel.Ma parem sõidan edasi ja tõmban kõrvale siis kui on võimalik.Kui ma kedagi takistasin ANDKE ANDEKS.
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Minuteada pole kukemetsas mingit kodukorda,sõida ja tunne rõõmu.Kuna ise võistluspäeval siduri purunemise tõttu stardist eriti kaugemale ei jõudnud,lähen juba täna õhtul seda rada põristama.Kui nädala vahetusel ka keegi kukemetsa läheb,oleks ka kindel tulija.
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Kennu kirjutas:Üritasin ikka kõik mööda lasta,aga kui on ainult üks rööbas,mis ma siis tegema pean.
Sõidadki edasi omas jäljes. Kui on võimaliks kõrvalt mööda minna, lased veidi tempot maha. Kui pole, sõidad samamoodi edasi. Kui on 2 või enam jälge, püsid enda jäljes ja hoiad võimalikult lähima ääre poole. Küll oskaja leiab võimaluse möödumiseks, kui sa mitme jälje vahel ei pendelda.'
Ja veel, kui järsemal mäel on 1 jälg ja te pole oma ühe jutiga ülesjõudmises eriti kindlad, vaadake igaks juhuks enne mäevõttu, et selja taga rongi poleks.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
lärm kirjutas:Hetkel alustasin läbirääkimisi teatud isikutega,et oleks mingigi võimalus teha eestis selline sõit nagu Prantsusmaal Le Touquetis ranna enduuro 3 tunnine,ehk siis mille nimeks võiks saada Le Touquet eesti moodi.kuna sai seal käidud sõitmas siis hull tahtmine selline asi siin eestis ära teha ,kus siis igal ringil umbes 3km sirge ja tagasi mööda kurve ja hüppeid jne.Kogu asi toimuks ranna liivas.
eks palju oleneb meie loodus ninadest kes toredaid otsuseid teevad.
Varsti annan tead mis ,kes ,kus.
Vaadake videot siit mis moodi asi võiks toimudahttp://www.motorstv.com/videos?v=-Gh6CENAlfM
TULEMUSED Üleval endiselt http://WWW.JOYRIDE.EE
Lärm
Kui sa sellise asja peaksid suutma roheliste kaitseliinist läbi suruda, siis tõesti müts maha. Tuleks heameelega.
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Mõned pildid siis ka: http://nagi.ee/photos/russing/sets/203343
Kui keegi soovib pilte kuskil kasutada siis paluks kasutada pildi juures autori nime ka: Mati Russing.
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Lärm kirjutas:
aga atm i mehed kus te autasustamiselt jäite sest juba teine kord jäävad mul teie karikad enda kätte.eile oli ainult Kivikas kes ütles et tema oli kindel esimene ja nii saigi esikohte talle antud...
Oh-hoo, ei teadnud, et pittidele eraldi arvestust peetakse. Jõudsin vaevu ATV-de stardi ära vaadata ja siis murdis väsimus mu lõplikult.
PUUPAADID
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
KARJÄÄRI KUNNI TIITLI PUNKTISEIS PÄRAST 2 ETAPPI
ATV Open---------- I ----------- II ----- III ------ IV ---- punkte kokku ----koht
Siim Vaide ---------- 13 -------- 0-------13
Alar Kulp ----- ------- 10 ---------8-------8
Ian Kuusik------------ 8 ---------13-------0
Erkki Pekkonen ------ 7 ---------6-------10
Margus Malkus ------ 6 ----------0-------0
Erik Reinmets ------- 5 ----------0-------0
Tanel Veerpalu ------ 4 ----------4-------3
Priit Porsnev-------- 3 -----------0-------0
Indrek Tomingas --- 2 ----------2-------6
Margus Trempi------ 1 -----------5-------5
Taavi Raadik-------- 0 ---------10-------0
Aimar Välba--------- 0 -----------7-------4
Alo Linkolm--------- 0 -----------3-------0
ATV-KÄRNATAJA
Kood: Vali kõik
Alari Arrak------------13---------13-------13
Siim Simm------------10----------7-------8
Janno Simso----------8----------10-------5
Rain kaarna-----------7----------1------0
Gabriel Koort----------6----------5-------0
Andro Pärlin-----------5---------3-------7
Ralf Saage--------------4---------2------6
Marek Piho-------------3---------0-------0
Sander Tamm----------2---------0------o
Ingo Ingver------------0---------8-------10
Indrek Taggel----------0---------6-------0
Laur Lutsveer----------0----------4-------0
SOOLO OPEN
Kood: Vali kõik
Urmas Põldmaa--------13----------13-------13
Toivo Nikopensius-----10----------0-------0
Tõnu Kallast------------8----------0-------0
Riho Kollist-------------7----------10-------10
Mart Meeru-------------6----------8-------8
Billy Toomla-------------5----------0------0
Mihkel Merimaa---------4----------6------6
Riho Keerme------------3----------0-------0
Tarmo Sepp-------------2----------0------0
Argo Keerme-------------1----------5-------3
Sander Luiga-------------0----------7------5
Taivo Võsanurm----------0----------4------0
Timo Vackermann--------0---------3------0
Meelis Saar---------------0----------2------0
Mehis Meibaum----------0----------1-------0
SOOLO KÄRNATAJA
Kood: Vali kõik
Viljar Vare-------------13---------6-------4
Kristjan Siilak---------10---------13-------13
Edgar Toots------------8---------0-------0
Martin Roos------------7---------7-------2
Lauri Roos-------------6---------0-------0
Endel Nälk--------------5---------5-------5
Martin Kohv------------4---------8-------8
Riho Halgma-----------3---------0-------0
Tenny Tuvikene-------2---------10-------7
Peeter Roos------------1---------0-------0
Siim Ehasalu--------- -0---------4-------0
Timo Hermlin---------0---------3-------0
Ringo Müür-------------0---------2-------0
Marko Murumaa--------0---------1-------0
Kaljurand -----------------------------10
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Husqvarna MC kirjutas:Mõned pildid siit: http://www.italmoto.ee/videod/gallery_01/index.html
Tore,et on inimesi kes viitsivad jäädvustada
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
mis teema septembri-oktoobri kärnatamisetga on?
- j 27. sept ning 3. okt on kärnatamised? EMF on Haapsalu KK ka 27. peale tõstnud.
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 06 Aug 2007, 21:05
- Tsikkel: CB fighter,KawaKX450,Husa550SM
- Asukoht: Tartu,Valga
- Kontakt:
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
3 nädalavahetust järjest saab sõita nii mis koliseb
Õlu järel:Sääreväristaja/Peolt koju:kondimootor
http://www.carma.ee
http://www.krestonehitus.ee
#7 ja 585
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Kärnatamised on 19 sept ja 03 okt .mai ei saa aru miks see ikka seal parandamata on kuigi vahepeal juba oli parandatud
19 sept. Rannu ja 03 okt Kukemetsa koos öise mäkketõusuga nii spetsiaal kui krossi ehk standard klassile.
Aga ennem veel kõik 15 august Rannu mäkketõusule ja kiirendusele(speedhillclimb) kus olemas ka krossi klass .seekord stardidakse kahekesi krossiklassis .
Muidugi õhtul suur aftekas ka 6 rockbändiga ja kõige muuga.
info www.hillclimb.ee
Lärm
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Tere kõikidele kestvus meestele.
Sügis käes ja kärnatamised tulekul.
mõned teadaanded seoses kärnatamistega.
Seoses ulatuslike rajaehitustöödega on Rannus alates 15 septebrist karjäär suletud kõikidele sõitjatele.
Kukemetsa kärnatamisega seoses kutsun üles kõiki enduuro mehi proovima kätt ka mäkketõusus ,mis toimub kohe peale kärnatamist õhtul valgustatud mäel koos kõikide püro efektide ja muu jamaga.kel huvi siis regamine peagi üleval www.hillclimb.ee
ilmselt toimub ka nüüd nii ,et krossi tsiklid paugutavad kahekesi koos..
Täna rääkisin ka Klapperjahi korraldajaga .rada pidi seekord tsiklitele armuline olema, et ära uppumist karta pole.tulge siis sõitma kui viitsite,endal plaan pühapäeval joonel olla.
Lärm
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Motorex”Karjääri Kärnatamine”2009
KESTVUSENDURO Karjääri kunn 2009 tiitlile.
III-etapp
Võistlusjuhend.
- Aeg, koht, määrang, masinaklassid.
Võistluse aeg 19.sept 2009.
Võistluse koht: Tartumaa Rannu vald Tulimäe ehk kaarsimäe karjäär
Võistluse määrang: Rahvaenduuro.
Võistlusklassid:
Soolo Open (litsentsiga), Soolo Veteran (alates 40a.),
Soolo Kärnatajad (rahvaspordi kaardiga sõitjad) Sõiduaeg 2h
Atv Open -750cm3 ,-1000cm3(litsentsiga), ATV Kärnatajad
(rahvaspordi kaardiga sõitjad), Atv Veteran (alates 40a). Sõiduaeg 2h
Quad: (kõik sõitjad)(litsentsi ja rahvaspordi kaardiga) sõiduaeg 2h
Quad 100cm3(6-9k.a eluaastat),200cm3(10-14k.a eluaastat) sõiduaeg 25min
Laste Quad mini (kuni 5 k.a eluaastat) sõiduaeg 15min
Võistluse korraldus
Korraldaja Riho Kollist 5014885 (LÄRM)
Peakohtunik Tajo Andersoo 51977006
Rajameister Riho Kollist 5014885Ajakava
Võistlejate registreerimine (SOOLO) 08.30 - 10.30
Võistlejate koosolek stardiväljakul (SOOLO) 11.00
SOOLODE start, kestvus 2 tundi 11.30
ATV ja Quad, Laste atv registreerimine 10.30 – 12.30
Quad 100,200cm3 start, kestvus 20min 13.45
Võistlejate koosolek ATV, Quad 14.15
ATV ja Quad start, kestvus 2 tundi 14.30
Laste mini start, kestvus 15min 16.45
Autasustamine 17.15
Start: seisva mootoriga..., tankimine seisva mootoriga ainult boxi alas. ATV Open klasside söitjatel eelis startida esireast
Treeningud: karjäär on suletud alates 15.09.09.Soovitav rajaga tutvumine jala.
- Võistlustingimused:
Atv-l stopp lüliti kohustulik. Vastavalt uutele reeglitele ,siis litsentsita sõitjatel peab olema 2009a rahvaspordikaart(sisaldab aastast kindlustust),mida saab ka taotleda võistluspäeva hommikul.
- Eelregistreerimine 400 EEK. Laste quad100,200cm3,mini 200 EEK.
Eelregistreerunuks loetakse võistlejat, kes on oma nime registreerinud http://www.msport.ee koduleheküljel (motorex karjääri kärnatamise all) MAKSMINE KOHAPEAL.
Sõitjad kes pole eelregistreerunud ,neile lisandub 100 eeki
Rajal on tõuse, langusi, hüppeid, liiva, ja kõiki muid huvitavaid takistusi,mida on ka võimalik vältida ringi sõites.kaotades aega. Lühidalt: ENDUUROLIK, aga kõigile jõukohane ja kindlasti palju huvitavam ja mitmekülgsem kui muudel kestvuskrossidel ning eelnevatel kärnatamistel.
Kohustuslik ja soovitav eelnev rajaga tutvumine (jala).Autasustamine
Autasustatakse kõikide masinaklasside kuute paremat. Soolo ja ATV veteran klasside kolme paremat,ning laste quad mini kõiki sõitjaid.
Kõigil neljal Karjääri Kärnatamise võistlustel saavad iga klassi v.a lapsed ehk quad 100, 200, mini, esimesed 10 võistlejat punkte, mille alusel viimasel võistlusel selgitatakse igas klassis Karjääri Kunn 2009, kellele saavad osaks väärtuslikud auhinnad.
Samuti lähevad kõik karjääri kärnatamise võistlused arvesse RAHVASPORDI KARIKA SARJA 2009.
- Korraldaja jätab endale õiguse muuta ajakava. Samuti oma ära nägemise ning kogemuste põhjal tõsta ringi “kärnatajate “ klassis sõita pürgivaid kiireid võistlejaid Open klassi.
Jälgige palun värsket infot : http://www.msport.ee
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Teadmiseks võistlejatele.
Kuna võistlusrada jookseb kolmest kohast üle sõidutee,siis sissesõit karjääri suletakse 10 min enne esimest starti (11.20)Kes jõuavad hiljem neil tuleb auto jätta värava taha parklasse .
Väravad avatakse uuesti kell 13.40 ja suletakse uuesti 10 min enne atv-de starti (14.20) Kellel on vaja kiiresti võistluspaigast lahkuda neil soovitan autod jätta juba alguses värava taha ja sisse sõita võistlusmasinaga nii et kedagi ohtu ei seata. Väravad avatakse uuesti pärast atv-de sõidu lõppu ehk u .kell 16.40.
loodame mõistvat suhtumist.
lärm
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Pitbikedele oma võistlus klass järjekordselt rannus.regage ennas soolo kärnatajate klassi ,
Vaadake et jälle enne autasustamist minema ei jookse ,mul juba kahe eelmise kärnatamise auhinnad teie omad kasti sees omanikku ootamas.
Kõikidele kärnatamistele pääseb peale ka elukindlustusega .
Kolmapäeva hommikust alates kedagi tsikli ega atvega karjääris näha ei taha kuna läheb ikka korralikuks ehitamiseks.
Quadid ka julgelt peale see rada sobib kõigile mis tulemas on.Kolmapäeva hommikust lendavad kaks traktorit peale ja läheb lahti.
Täna lasin juba hüpped ajutiselt teravak s teha et saaks juba harjutada.Tulge proovima.
lärm
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Viimane meeldeltuletus ,veel kes ei tea ,et laup. 19 sept toimub karjääri kärnatamise III etapp rannus.
Raja kallal on palju vaeva nähtud ning loodame rohket osavõttu.
Kõik kel soov lahkuda enne võistluse lõppu siis palume auto jätta värava taha
Juhend üleval www.msport.ee
Lärm
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Tere, kas šašlõkki saab ka kärnatamisel osta või võtan pirukad kaasa?
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Kui seda posti poleks näinud, siis oleksin võistluse mahamaganud. Alles sirutasin varbaid ja mõtlesin, et kuu vaja ära passida.
Mulle on alati Rannu sõidud meeldinud. On nii kitsaid, ilma suuremate rööbastega metsateid kui ka kiiremaid krossistiilis lõike/hüppeid.
Igatahes veeretan enda tagumiku kohale.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Tulen ka Võrust poistega kohale.Ise küll põlvevigastuse tõttu praegu sõitta ei saa aga selle eest panevad mul poisid hästi. Tore oleks näha ikka rohkem Pit-i mehi.Praegu Masu aeg.Odavam kärnatada ka selle pilliga.
Re: "Motorex Karjääri Kärnatamine 2009"
Plekats kirjutas:Tore oleks näha ikka rohkem Pit-i mehi.Praegu Masu aeg.Odavam kärnatada ka selle pilliga.
![]()
![]()
Jalgrattaga on veel odavam. fanni on nii piti kui veloga vähem kui korraliku tsikliga.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.