Alumiiniumi keevitamine

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Alumiiniumi keevitamine

Lugemata postitus Postitas mx77 »

ats30 kirjutas:

Avaldaks ka arvamust, kuna sai proovitud.
Tõesti, õllepurgi peal toimis nii, nagu eelpool keegi juba rääkis. Alguses põletasin augu sisse, pärast sain jootmisega kenasti hakkama. Kuna vardad said soetatud ühe KLE 500 ploki jootmiseks (tükk väljas), siis proovisin edasi. Paraku selle konkreetse mootori ploki jootmine ei õnnestunud. Esiteks, tavaliste gaasipõletitega ei saavuta piisavat kuumust. Gaasikeevituse pitsiga sain küll kuumuse kätte, aga hiljem nokkisin ikka kogu joodetud metalli (varda) ploki pealt suht kerge vaevaga maha. Metallid ei nakku/ühine. Puhastamises asi ei ole, seda tegin hoolega. Ehk on asi sellles, et konkreetsed sulamid omavahel ei sobi.
Üks asi veel- kuumutamisel kangemate vahenditega tuleb ettevaatlik olla. Kui üle kuumutad, hakkab alumiinium mullitama ja tulemus võib olla hullem kui enne.

Eks vahe on ikka sulamites. Õllepurk (olgu kiidetud ta sisu) on külmtöödeldud valtsalumiinium. Mootoriplokk aga valualumiinium. Et alumiiniumi kannataks valada peab ta kõvasti räni sisaldama. Oma keemiliselt koostiselt on need kaks alumiiniumi väga erinevad.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Teenused ja abi”