Pikivahemärgid?
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Pikivahemärgid?
2ndalpha kirjutas:creativ kirjutas:ja palju on maanteedel tagant otsasõite üldiselt? pigem on see linnaliikluse näthus. las keegi parandab kui eksin.
ohutut sõitmist!Kas mitte Laiksoo põhjustatud õnnetuses ei saanud taga sõitnud vanapaar surma ebapiisava pikkivahe tõttu ja põrutasid masinatele otsa?
tagant otsasõit on tingitud tihti hoopis sellest, et ees- ja tagasõitja kiirused on erinevad. tagumisel siis oluliselt suurem.
olen ise ühe napika teinud seetõttu et eessõitva auto gabariidid ja pidurituled erinesid üksteisest poole grammi võrra. linnas sõitisme ühtlase kiirusega mina tema taga. kui see auto parasjagu piduripedaali vajutas oli minu pilk tahavaatepeeglis ja kui uuesti eessõitjat nägin siis ei saanud arugi kohe et see hoogu äkki maha võttis. süttinud pidurituled ei erinenenud oluliselt gabariididest. seetõttu kaotasin tublisti pidurdusmaad. õnneks oli napikas. siit ka lisapiduritulede vajadus ja toimivuseffektiivsus tõestatud! väga hea uuendus mida kümmekond aastat tagasi vähestel autodel näha oli. nõuka ajal paigaldati neid ise. usun et uuematel autodel automaatselt toimiv pikivahe radar ja sellega seotud automaatpidurdus on tulevikus ennast igati õigustav. nagu ka turvapadjad ja muu selline.
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.