CB 1300
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
CB 1300
Honda CB - võimas klassik sissepritse ja vesijahutusega.
konkurendid yamu xjr 1300 ja suzuki gsf 1200 bandit.
kommenteerige kui on kogemusi või kasulikku infot antud rataste kohta
tervitades
remo
konkurendid yamu xjr 1300 ja suzuki gsf 1200 bandit.
kommenteerige kui on kogemusi või kasulikku infot antud rataste kohta
tervitades
remo
minu arvamus sinu tsikliotsimise kohta:
veebist tehn. andmeid vaadates ja neid vorreldes jaadki oiget valja valima. samuti on eestist vaga raske leida inimest, kes on proovinud mitmeid erinevaid uusi tsikleid. pigem voiksid lugeda monda (vordlevat) testi, siis minna esindusse, istuda tsikli peale ja vaadata, milline on mugavaim/sobivaim (proovisoitu eesti poed kahjuks ei voimalda vist). ja siis ostad lihtsalt ara, mis sa piinled!
olen lugenud paris mitmeid uute tsiklite teste ja vordlusi ja minus on kinnistumas arusaam, et eelkoige on vahe detailides ja selles, et yhele meeldib natuke yhtpidi ja teisele natuke teistmoodi, aga head tsiklid on koik. suurt vahet oskavad teha nagunii aint profid ja sedagi tsiklit ekstreemsesse olukorda pannes.
jaab ka voimalus, et nagu mitmes teises eesti foorumis, on ka bikerisse siginenud yks vinniline teismeline, kes elab end valja imetabaseid fantaasiaid yles kyttes ning kiusab oma tunnustamisvajaduses ylejaanuid oma sisutute postitustega.
andestust, kui mu viimane oletus on sygavalt ekslik.
sang
veebist tehn. andmeid vaadates ja neid vorreldes jaadki oiget valja valima. samuti on eestist vaga raske leida inimest, kes on proovinud mitmeid erinevaid uusi tsikleid. pigem voiksid lugeda monda (vordlevat) testi, siis minna esindusse, istuda tsikli peale ja vaadata, milline on mugavaim/sobivaim (proovisoitu eesti poed kahjuks ei voimalda vist). ja siis ostad lihtsalt ara, mis sa piinled!
olen lugenud paris mitmeid uute tsiklite teste ja vordlusi ja minus on kinnistumas arusaam, et eelkoige on vahe detailides ja selles, et yhele meeldib natuke yhtpidi ja teisele natuke teistmoodi, aga head tsiklid on koik. suurt vahet oskavad teha nagunii aint profid ja sedagi tsiklit ekstreemsesse olukorda pannes.
jaab ka voimalus, et nagu mitmes teises eesti foorumis, on ka bikerisse siginenud yks vinniline teismeline, kes elab end valja imetabaseid fantaasiaid yles kyttes ning kiusab oma tunnustamisvajaduses ylejaanuid oma sisutute postitustega.
andestust, kui mu viimane oletus on sygavalt ekslik.
sang
-
Teema algataja
Ratta proovimine poes on problemaatiline, kuna tihtilugu on soovitud ratas pakitud salongi nii, et jääb mulje, et see liigub oma kohalt vaid siis kui keegi selle tõesti kas ära ostab või kui kauplus teise kohta kolib. Puuduvad ju ka enamusel motopoodidest platsid kus ratast proovida - tänavale nagu ei tihka minna ja vaevalt ka rattapood seda võimaldab. Poes ratta seljas istumine annab vaid õhkõrna etekujutuse rattast ja selle järgi otsust teha ei saa. Kui tõsise ostusoovi peab poodnikule jätma, et ta ratta selga laseb?
- ma ei saa ju olla kohe poodi tulles tõsine ostja ilma proovimata või kui mul puudub antud rattast neutraalne info või teiste kasutajate kogemustel põhinev arvamus. Usun, et see on oluline ja arvestades uute rataste hindasid, siis ka ainus võimalus teha õige investeering. Sellest johtuvalt ka esitatud küsimus temaatilisse foorumisse, mis peaks olema ka täitsa loomulik. Kus on siin tegemist fantaasia lennutamisega? .. ja miks kedagi antud teema väga häirib, ei mõista. Kui vastuseid ei tule, liigub teema iseenesest lõppu ja kustub -no problem.
ikka tervitades
remo

ikka tervitades
remo
nojah, aga sa ei saa osta ratast AINULT tuginedes kellegi teise arvamusele, sa PEAD seal kasvoi korra peal istuma. mina ostsin motodepoost nii, et laksin poodi, ytlesin, et ostaks midagi. siis jalutasime Marekiga voimalikud variandid labi, ma istusin peale ja vaatasin, kuidas on. ja toesti, see mis oleks silma ja veebi jargi vaadates hasti sobinud, ei sobinud parast pealeistumist enam yldse. siis leidsin mudeli, mis sobis, tegin oue peal vaikse tiiru ja ostsin ara:) kui sul tosine huvi on, siis ytle seda poesellile ja kyll too sulle tsikli valja urgitseb, kui ta ikka tahab midagi myya. kui ta ei tunne su vastu huvi, siis pole motet edasi punnitada, sest sita teenindusega esindusega pole ka tulevikus midagi peale hakata.Ratta proovimine poes on problemaatiline, kuna tihtilugu on soovitud ratas pakitud salongi nii, et jääb mulje, et see liigub oma kohalt vaid siis kui keegi selle tõesti kas ära ostab või kui kauplus teise kohta kolib. Puuduvad ju ka enamusel motopoodidest platsid kus ratast proovida - tänavale nagu ei tihka minna ja vaevalt ka rattapood seda võimaldab. Poes ratta seljas istumine annab vaid õhkõrna etekujutuse rattast ja selle järgi otsust teha ei saa. Kui tõsise ostusoovi peab poodnikule jätma, et ta ratta selga laseb
tuleb tunnistada, et tsikli tegelik iseloom ja koik omadused tulevad valja alles parast moningast kasutamist. nii et tsikli ost kipub olema moneti hea onne peale valjaminek. aga janes kaarte ei mangi:)
ara nyyd agestu, ma juba palusin ette vabandust, kui see kahtlus ei vasta toele:) lihtsalt olen foorumites kohanud (ja mitte yks kord) mingite nolkide postitusi, kes muudkui raagivad, et nad hakkavad kohe seda ja seda ostma, nimetades uued ja kallid asjad ja kysivad arvamust voi kiidavad muidu asja yles. ja siis, kui erinevad inimesed on pikad arvamused ja vordlused valja toonud ja tapsemalt asja kohta uurima hakanud, selgub, et tegemist on tattnokaga, kes elab fantaasiaid valja. nii et no offence ja veel kord vabandused.Sellest johtuvalt ka esitatud küsimus temaatilisse foorumisse, mis peaks olema ka täitsa loomulik. Kus on siin tegemist fantaasia lennutamisega? .. ja miks kedagi antud teema väga häirib, ei mõista. Kui vastuseid ei tule, liigub teema iseenesest lõppu ja kustub -no problem.
bottom line: leia veebist paar vordlevat testi ja loe labi -> mine poodi, katsu ja nuusuta, kuidas on -> tee syda kovaks ja osta koige rohkem meeldivam ara. tsiklisoit ja tsikli ost on emotsionaalne vark, ara lase liigsel ratsionaalsusel endast voitu saada:)
-
Teema algataja
Olen selles suhtes hr.sangaga täiesti nõus, et läbi webi uurides tsiklist pilti ette ei saa. Räägin oma näite varal: oma eelmise tsikli ostsin nii, et teadsin vaid , et see peab olema "naked" - lihtsalt meeldis selline stiil. Siis vaatasin ringi, et mis on saadaval Tallinna vahel, tegin kõikidega, mis listile jäid proovisõitu ja mitte keegi ei virisenud - ju ma jätsin tõsise ostja mulje. Lõpuks ostsin selle, mis alguses ei olnud kindlasti mu nimekirja tipus, aga lihtsalt sõites tundus see "õige" olevat. Pole ka hiljem kordagi kahetsenud seda ostu. Hoopis teine tera oli mu viimase tsikliga, siis sai foorumites ja üldse kogu webist infot kokku aetud, proovi sõitu paraku polnud teha
Tsikkel toodi saksast ära ja välimuse järgi ta mulle meeldis, eks oli teda piltide peal vaadatud ka ... Paraku sõitma hakates ilmnesid nii mõnedki ebameeldivused. Kokkuvõtteks pean ütlema, et kui ma oleks saanud ennem talle peale istuda ja sõita, siis ilmselt seda ostu poleks tulnud. On nii palju asju mida sa saad aru ja tunda ainult tsikliga sõites, mitte foorumites ja teiste asjatundlikku juttu lugedes, sest kuigi üks tsikkel võib paljudele meeldida, ei pruugi seesama isend just sulle sobida-meeldida....
Jõudu,

Jõudu,
-
Teema algataja
to mr. sang & mr. sancho
Olen teie mõlemaga päri - otsuse tuleb teha ise ja siin ilmselt ei loe poolt -ja vastuhääled , mida saada internetist on. Eks igal mehel on oma eelistus ja eks ta oma valikut ka kiida.
Ausalt õelda olen kauaks juba tsikleid kiibitsema jäänud (suvi juba läbi saamas, aga seis on nagu aprilli algul mil vastav otsus sai tehtud), aga raha nõuab see väljaminek palju ja vale otsus on kurjast. Kuna olen tsiklite kohapealt päris algaja, siis seetõttu ilmselt olen ka veidi koba ja saamatu olnud õiget valikut tegema.
Olen vaadanud teste lehelt bikez.com, aga ausalt õelda need tunduvad küll olema ebaobjektiivsed, sest reitingut määravad ju vastavate tsiklitega sõitjad ja mida rohkem neid satub oma marki hindama, seda rohkem see ka punkte saab. Seda eeldusel, et igaüks kiidab oma.
ok, lähen edasi nii - kuula mida räägivad teised ja pane kõrva taha , aga usalda ennast ja vastavalt ka toimeta.
proovisõidud üritan ära teha ja kui olen mingi teoga juba maha saanud, siis annan ka märku.
Ausalt õelda olen kauaks juba tsikleid kiibitsema jäänud (suvi juba läbi saamas, aga seis on nagu aprilli algul mil vastav otsus sai tehtud), aga raha nõuab see väljaminek palju ja vale otsus on kurjast. Kuna olen tsiklite kohapealt päris algaja, siis seetõttu ilmselt olen ka veidi koba ja saamatu olnud õiget valikut tegema.
Olen vaadanud teste lehelt bikez.com, aga ausalt õelda need tunduvad küll olema ebaobjektiivsed, sest reitingut määravad ju vastavate tsiklitega sõitjad ja mida rohkem neid satub oma marki hindama, seda rohkem see ka punkte saab. Seda eeldusel, et igaüks kiidab oma.
ok, lähen edasi nii - kuula mida räägivad teised ja pane kõrva taha , aga usalda ennast ja vastavalt ka toimeta.
proovisõidud üritan ära teha ja kui olen mingi teoga juba maha saanud, siis annan ka märku.
Re: to mr. sang & mr. sancho
no siis ära viivita, vaid osta aga ratas ära, enda margieelistust ma vist kordama ei pea..remo kirjutas:Ausalt õelda olen kauaks juba tsikleid kiibitsema jäänud (suvi juba läbi saamas, aga seis on nagu aprilli algul mil vastav otsus sai tehtud), aga raha nõuab see väljaminek palju ja vale otsus on kurjast. Kuna olen tsiklite kohapealt päris algaja, siis seetõttu ilmselt olen ka veidi koba ja saamatu olnud õiget valikut tegema.
btw, mis ratastega varem sõitnud oled?
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Mina teadsin ka, et ratas peab " Naked" olema. Alates hetkest , kui noore Iž-i inimesena nägin värvilises välismaa ajakirjas Yamaha V-Max´i (aasta oli vist mingi 85, 86) oli selge ,et paremat ratast kunagi ei tule. Väljanägemiseselt võimalikult brutaalne, samas soliidne ja väljapeetud. Mida vähem plastikut, seda parem. Seega oli ta siiani Nr. 1.
Aga kuna tol hetkel, kui enam oodata ei kannatanud ei olnud mulle sobivas max hinnaklassis ühtegi V-Maxi pakkuda, siis siirdusin Nr. 2 juurde, milleks oli mu praegune ratas. Põhimõtteliselt iseloomult sarnane, puudub mõni Hj. ja kahjuks ka V mootor, aga ikka olen väga
Valik sai tehtud puhtalt mööda netti kolades ja sealt asju kõrvataha pannes. Seega võib ka ilma proovisõiduta õige ratta otsa sattuda, aga pead teadma mida sa tahad. ( Uus unistus tuli tegelikut vahepeal tekkinud- Triumph Rocket III ja selle ma ka ostan kunagi!!!)
Keegi teine ei saa sulle öelda, et see on sinu ratas. Samas võin lohutuseks öelda, et "valet" valikut pole nende variantide hulgast võimalik teha. Vaevalt, et ka lühike proovisõit sind aitaks. Et tsikkel ennast sulle korralikult " avaks " kulub mõni sada km mööda erinevaid teekatteid ja ilmastikuolusid. Selliseid proovisõiduvõimalusi sulle vaevalt, et keegi pakub. Ma võiks sii lisada nimekirja üle 1,4 milli maksvatest autodest, millede kohta keegi ei saa ölda, et neil midagi viga oleks peale hinna ja kütusekulu. Siin toodud tsiklite hind on ca. 10x odavam, aga tundub kehtivat sama tõde- ega ikka üle 140 000 maksev tsikkel s**t olla ei saa! Vaata mis meeldib ja osta ära! Eksida ei saa, kuna kõik toodavad praktiliselt sarnaseid rattaid, et konkurentsis püsida.
mul alati ilgelt pikad jutud!!! 
Aga kuna tol hetkel, kui enam oodata ei kannatanud ei olnud mulle sobivas max hinnaklassis ühtegi V-Maxi pakkuda, siis siirdusin Nr. 2 juurde, milleks oli mu praegune ratas. Põhimõtteliselt iseloomult sarnane, puudub mõni Hj. ja kahjuks ka V mootor, aga ikka olen väga

Valik sai tehtud puhtalt mööda netti kolades ja sealt asju kõrvataha pannes. Seega võib ka ilma proovisõiduta õige ratta otsa sattuda, aga pead teadma mida sa tahad. ( Uus unistus tuli tegelikut vahepeal tekkinud- Triumph Rocket III ja selle ma ka ostan kunagi!!!)
Keegi teine ei saa sulle öelda, et see on sinu ratas. Samas võin lohutuseks öelda, et "valet" valikut pole nende variantide hulgast võimalik teha. Vaevalt, et ka lühike proovisõit sind aitaks. Et tsikkel ennast sulle korralikult " avaks " kulub mõni sada km mööda erinevaid teekatteid ja ilmastikuolusid. Selliseid proovisõiduvõimalusi sulle vaevalt, et keegi pakub. Ma võiks sii lisada nimekirja üle 1,4 milli maksvatest autodest, millede kohta keegi ei saa ölda, et neil midagi viga oleks peale hinna ja kütusekulu. Siin toodud tsiklite hind on ca. 10x odavam, aga tundub kehtivat sama tõde- ega ikka üle 140 000 maksev tsikkel s**t olla ei saa! Vaata mis meeldib ja osta ära! Eksida ei saa, kuna kõik toodavad praktiliselt sarnaseid rattaid, et konkurentsis püsida.


Re: to mr. sang & mr. sancho
Odott, odott...
Teoreetiliselt suudab kainet mõistust omav kodanik neid muidugi teel hoida, aga arvestama pead, et mingil hetkel võib tulvav "fun factor" Sinu alalhoidlikkust uinutada. Ja hoidku siis selle eest, et kogemusi on vähem kui hobujõude ja njuutonmeetreid. Mind, näiteks, liigutab teist aastat 550 ccm ja 50 hj. Tahan suuremat ratast muidugi - kes siis ei tahaks, aga sel hooajal ma veel hätta ei jää...
Aga tsiklid nimekirjas nad muidugi kõik ilusad.
terv, sokk
Ei ole küll minu asi teisi õpetada, aga oled Sa kindel, et liigud õiges suunas? Oled päris algaja suurte rataste kohalt või üldse kohe päris-päris algaja? Sesmõttes, et need pillid on SUURED.remo kirjutas:Kuna olen tsiklite kohapealt päris algaja,.
Teoreetiliselt suudab kainet mõistust omav kodanik neid muidugi teel hoida, aga arvestama pead, et mingil hetkel võib tulvav "fun factor" Sinu alalhoidlikkust uinutada. Ja hoidku siis selle eest, et kogemusi on vähem kui hobujõude ja njuutonmeetreid. Mind, näiteks, liigutab teist aastat 550 ccm ja 50 hj. Tahan suuremat ratast muidugi - kes siis ei tahaks, aga sel hooajal ma veel hätta ei jää...
Aga tsiklid nimekirjas nad muidugi kõik ilusad.

terv, sokk
Jah kui peale pikka-pikka vahet või kohe alguses kohmaka ratta peale istud, siis võib olla, et fun-factor on tegelikult väiksem kui mingi 150 kg kaaluva 500...650 ccm-ga.
Mina muide ostsin oma praeguse aparaadi ilma igasuguse proovisõiduta, kontrollisin ainult seda, et kas ma selga mahun ( hargil seisva ratta peal) ja palusin käima panna ( mis oli päris keeruline ülesanne lõppudelõpuks) et kuulda, kas mootoris mingit kohesele laialikukkumisele viitavat kohutavat kolinat ei ole. Rattaga olen ülimalt rahul.
EDIT - siiski, otsisin ja lugesin netist road teste. Aga no ühtegi negatiivset road testi vist ei ole olemas - need ju tavaliselt tellitud ja makstud
Mina muide ostsin oma praeguse aparaadi ilma igasuguse proovisõiduta, kontrollisin ainult seda, et kas ma selga mahun ( hargil seisva ratta peal) ja palusin käima panna ( mis oli päris keeruline ülesanne lõppudelõpuks) et kuulda, kas mootoris mingit kohesele laialikukkumisele viitavat kohutavat kolinat ei ole. Rattaga olen ülimalt rahul.
EDIT - siiski, otsisin ja lugesin netist road teste. Aga no ühtegi negatiivset road testi vist ei ole olemas - need ju tavaliselt tellitud ja makstud

Suzuki GSX 750 Inazuma
-
Teema algataja
ehk tõesti hüva nõu , aga alustan ikka suure rattagamadone kirjutas:Alusta väikse rattaga!

olen ise suur ja ratas peab ka olema suur. Arvan, et alustamine nõ "väheste hobustega" kehtib rohkem ehk noorte meeste kohta kel emotsioonid ja sellest lähtuvalt teod võivad kontrolli alt väljuda. Mul endal juba 4 aastakümmet selja taga ja sellest 22 aastat liikluses oldud - usun et saan hakkama enda ohjeldamisega. Pealegi, ega ma bike ratast ostma hakka. Klassik rattad (sõltumata suurest mootorist) on suht mõnusa sujuva põõrdemomendiga - proov tehtud CB 1300 rattaga ja ei ullu.
See ju suure mootori eelis ongi väikse ees, et ei pea pöördeid üles kruttima. Olen elus palju autosid läbi proovinud ja olen jäänud (vaatamata kallile kütuse hinnale) pidama 3,5 V6 juurde, mis oma sõiduomadustelt on ületamatu. Usun, et see kehtib ka rataste kohta.
ikka tervitades
remo
Seda, et need rasked rattad rasked ja kohmakad tunduvad räägivad vist kergemate rataste omanikud ja seda oletuse põhjal. Mina märkasin 160 kg rattalt 260kg üleminekul kaaluvahet ainult hargile venitamise juures. Sõidus olenemata kiirusest tundub igati kerge olema. Raskuskese on madalal ja seisab püsti nagu "jonnipunn". Iseasi on muidugi metsas mätaste vahel tagurdamine. Siis tundub küll mu 93 kg kuidagi vähe olevat ja igatsen tagurpidikäiku. Ma usun, et sarnaste ratasto omanikud võivad mu sõnu kinnitada, et raske ratas võib kasutamisel kerge tunduda.
-
Teema algataja
Kuigi mul kogemused veel puuduvad, tahaks sinuga habe nõus olla. Olen ise ka sama kaalu ja põgusad proovid raskete ratastega on jätnud hoopis turvalisema mulje kui 350 cm3 jawa seljas sõit. Oluline kindlasti ratta raskuskese jaotus - näide ju vene uralite ja M varal kus rakuskese valesti ja seetõttu sõit raskendatud ja teatud kiirustel juba ka ohtlik. Mäletan veel 80 aastatest, mil võmmid kasutasid solo M -i - võimsust palju ja sirgel polnud 350cm3 jawal mingit võimalust , aga kui tee ohtralt S-i kaldus, muutus asi nutuseks.Habe kirjutas:Seda, et need rasked rattad rasked ja kohmakad tunduvad räägivad vist kergemate rataste omanikud ja seda oletuse põhjal. Mina märkasin 160 kg rattalt 260kg üleminekul kaaluvahet ainult hargile venitamise juures. Sõidus olenemata kiirusest tundub igati kerge olema. Raskuskese on madalal ja seisab püsti nagu "jonnipunn". Iseasi on muidugi metsas mätaste vahel tagurdamine. Siis tundub küll mu 93 kg kuidagi vähe olevat ja igatsen tagurpidikäiku. Ma usun, et sarnaste ratasto omanikud võivad mu sõnu kinnitada, et raske ratas võib kasutamisel kerge tunduda.
tervit
remo
-
Teema algataja
suured tsiklid
ohjah... olen ise ka esimest aastat tsikliomanik. esimene oli aprillis ostetud 600'ne fazer - kaalus normaalselt, hea juhitavus jne. tagantjärele mõeldes väga õige otsus, et kohe dragstari ei ostnud nagu alguses soov oli.
juunis ostsin xjr 1300 - põhjus oli peale proovisõitu omatud unepuudus ja märjad unenäod, mingil määral ka edevus. valik on ka suhteliselt õige, aga - nii xjr kui sinu poolt üles loetud tsiklid on tõesti SUURED nagu eespool öeldi.
kui oled algaja, siis mõni väiksem aparaat annab nii mõnegi vea sulle andeks ja suudad tervelt nii enda kui tsikli suhtes sellest olukorrast välja tulla, kuid antud juhul xjr'iga peab olema ikka oluliselt ettevaatlikum.
jõudu ja minekut on palju. väga palju. ja sellist püssi ei ole mõtet omada kui on vähe kogemusi. samuti on ta ikkagi sitta kanti raske aparaat.
ja eelkõige - kainet mõistust peab olema kohutavalt palju - mulle tuli ikka suht üllatusena see, et xjr näiteks kolmanda käiguga nii kergesti tagarattasse läks veel ning kuidas võrreldes fazeriga kiirus kohutavalt kasvab kui kogemata juhtud rulli liiga palju keerama vmt.
no hard feelings kuid võrdlus suurte vene aparaatidega on kohatud :S
suur tsikkel on küll stabiilsem suurtel kiirustel ja maanteel, mõnevõrra on temaga ka lihtsam manööverdada, selles suhtes on habel õigus. kuid algatuseks kohe mõni üle tonnine aparaat võtta on veidi karm imho. loomulikult, kui sa oled sündinud talent, siis sry
seega - igal juhul vaata algatuseks endale mõni 600'ne sport/touring aparaat aastaks-kaheks ja püüa enda piirid ja oskused selgeks/rohkemaks saada. ja alles siis vaata, kas üldse tahad ja on mõtet selliste peale üle minna.
juunis ostsin xjr 1300 - põhjus oli peale proovisõitu omatud unepuudus ja märjad unenäod, mingil määral ka edevus. valik on ka suhteliselt õige, aga - nii xjr kui sinu poolt üles loetud tsiklid on tõesti SUURED nagu eespool öeldi.
kui oled algaja, siis mõni väiksem aparaat annab nii mõnegi vea sulle andeks ja suudad tervelt nii enda kui tsikli suhtes sellest olukorrast välja tulla, kuid antud juhul xjr'iga peab olema ikka oluliselt ettevaatlikum.
jõudu ja minekut on palju. väga palju. ja sellist püssi ei ole mõtet omada kui on vähe kogemusi. samuti on ta ikkagi sitta kanti raske aparaat.
ja eelkõige - kainet mõistust peab olema kohutavalt palju - mulle tuli ikka suht üllatusena see, et xjr näiteks kolmanda käiguga nii kergesti tagarattasse läks veel ning kuidas võrreldes fazeriga kiirus kohutavalt kasvab kui kogemata juhtud rulli liiga palju keerama vmt.
no hard feelings kuid võrdlus suurte vene aparaatidega on kohatud :S
suur tsikkel on küll stabiilsem suurtel kiirustel ja maanteel, mõnevõrra on temaga ka lihtsam manööverdada, selles suhtes on habel õigus. kuid algatuseks kohe mõni üle tonnine aparaat võtta on veidi karm imho. loomulikult, kui sa oled sündinud talent, siis sry

seega - igal juhul vaata algatuseks endale mõni 600'ne sport/touring aparaat aastaks-kaheks ja püüa enda piirid ja oskused selgeks/rohkemaks saada. ja alles siis vaata, kas üldse tahad ja on mõtet selliste peale üle minna.
Re: suured tsiklid
Just nii, ja ma tõesti ei mõtle pelgalt füüsilist suurust/raskust vaid ka mootori töömahtu ja väänet. Kas teate miks värskelt üheninud Saksamaal tõusis järsult surmaga lõppenud liiklusõnnetuste arv? Sest ossidel, kes olid eluaeg istunud Trabant'i ja Wartburgi roolis, avanes võimalus kihutada jämeda mootoriga BMW-dega.Credo kirjutas:nii xjr kui sinu poolt üles loetud tsiklid on tõesti SUURED nagu eespool öeldi..
Võrdlus võib tunduda kohatu, aga kes tahab, nokib siit oma tera...

terv, sokk
-
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Irw, nagu selgub siis tattninaga meil tegemist enam ei ole.
Minu kui >30a ratturi soovitus: kui rahalised võimalused lubavad ning endale meeldib, siis OSTA SUUR RATAS ära. Loomulikult proovi enne sama või mõne analoogse asjaga majandada, parklas koos kaasistujaga edasi-tagasi liigutada jne. Aga usu, suurest rattast tüdined palju aeglasemalt kui väiksemast.
Internet on SUUREPÄRANE koht rattast endale mulje loomiseks. Kuna minu ratast Eestimaal enne mind ainult 1 oli, kogusin kogu info Netist. Kui siis enne ostu ka korraks peale sain istuda oli pilt kohe selge - SEE ON MINU RATAS! Mis sest et kaalub tühjalt 400 kg (ärge peljake suurt kaalu, see muutub koheselt vooruseks kui ratas liigub) ja parklas veidi raske manööverdada. Tõesti, 1.80 pikkusega ning kergkaallasele sõitjale ei soovitaks, aga suurele mehele nagu rusikas silmaauku.
Nagu teada, 600cc rattaga saab ennast sama kiiresti kasti sõita kui 1600-ga - ses suhtes vahet ei ole. Vahe on mõistuses mis gaasirutskat keerab.
terv
Kris@1.90/100kg
XVZ-13 TF - Big BLue Light
Minu kui >30a ratturi soovitus: kui rahalised võimalused lubavad ning endale meeldib, siis OSTA SUUR RATAS ära. Loomulikult proovi enne sama või mõne analoogse asjaga majandada, parklas koos kaasistujaga edasi-tagasi liigutada jne. Aga usu, suurest rattast tüdined palju aeglasemalt kui väiksemast.
Internet on SUUREPÄRANE koht rattast endale mulje loomiseks. Kuna minu ratast Eestimaal enne mind ainult 1 oli, kogusin kogu info Netist. Kui siis enne ostu ka korraks peale sain istuda oli pilt kohe selge - SEE ON MINU RATAS! Mis sest et kaalub tühjalt 400 kg (ärge peljake suurt kaalu, see muutub koheselt vooruseks kui ratas liigub) ja parklas veidi raske manööverdada. Tõesti, 1.80 pikkusega ning kergkaallasele sõitjale ei soovitaks, aga suurele mehele nagu rusikas silmaauku.
Nagu teada, 600cc rattaga saab ennast sama kiiresti kasti sõita kui 1600-ga - ses suhtes vahet ei ole. Vahe on mõistuses mis gaasirutskat keerab.
terv
Kris@1.90/100kg
XVZ-13 TF - Big BLue Light
-
Teema algataja
tervitus jälle. vahepeal teema oli unereziimil ja nüüd uuesti päevakorral - torekris. kirjutas:Nagu teada, 600cc rattaga saab ennast sama kiiresti kasti sõita kui 1600-ga - ses suhtes vahet ei ole. Vahe on mõistuses mis gaasirutskat keerab.
nõustun eelpool kris-ga, et ratta ohtlikuse sõitjale määrab eelkõige sõitja temperament - pidurdamatus, mitte kuupsentimeetrid. mis puudutab ratta suurust ja võimsust , siis usun , et 250 cm3 superbike on kindlasti ohtlikum ratas kui madalate põõretega n. 1500 cm3 custom ratas. ja üleüldse, mis loeb siin ratta kaal, nagu oleks see mingi argument mitte soovitada algajale - massi liigutamisega saab üks mees hakkama, aga "pööretega" võib küll jamaks minna. seetõttu olen veendunud , et igasugu dragstarid, wildstarid, jne. sobivad vaatamata oma kaalule just eelkõige vähem kogenud sõitjale.
eelpool toodi ka näide saksast kus trabandilt üleminek bemarile tõi kaasa rohkelt liiklusõnnetusi, siis mis me siit järeldame?? eelkõige halb näide konteksti arvestades, sest see tõestab, et kogemused ei loe tuhkagi. olid ju need trabandi omanikud eelnevalt sõitnud (nagu teie soovitate) nõrgukestega ja võimalusel istusid võimasamate autode peale , aga tulemus oli ju negatiivne - avariid!! seega ei loe, millega eelnevalt oled liikunud vaid see , milline tegelane ise oled, mis väärtushinnangud sul on.
kuked lõpetavad halvasti sõltumata rattast (kehtib ka autode kohta)
Siinkohal natuke eksid, erinevalt autodest mängib mootorratta kaal suurt rolli. Kõige rohkem lööb see välja niiöelda mittesõitmise ajal, kogu seda suurt massi on vaja ka tihtipeale lükata-tõmmata, vahel ka kahekesi peal olles, ummikus ja foori taga (ühe) jalaga tasakaalu hoida, kõndimiskiirusel sõita jne. Kui su jõud sellest üle ei käi.. siis on see ratas sinu jaoks liiga raske, see on minu arvamus. Sõidu ajal kaalult kerge ratas vs raske ratas, võibolla et natuke kannatab äkkmanöövri või üldse manööverdamis kiirus. Pakun et endale jõukohasema (räägin endiselt ratta kaalust) ratta juht saab ootamatust takistusest ümberpõikega kiiremini hakkama.
Aga kui sina oled veendunud, et sind ratta kaal ei morjenda, siis mine ja osta see CB1300 ära sest mina olen kindel et see on väga hea ratas!
Btw, CB1300 ei ole chopper, ning ta ei vaja sugugi palju pöördeid et uskumatult kiirelt liikuda, üks briti CB1300 omanik iseloomustab oma ratast lühidalt: "CB on steroids!"
Aga kui sina oled veendunud, et sind ratta kaal ei morjenda, siis mine ja osta see CB1300 ära sest mina olen kindel et see on väga hea ratas!
Btw, CB1300 ei ole chopper, ning ta ei vaja sugugi palju pöördeid et uskumatult kiirelt liikuda, üks briti CB1300 omanik iseloomustab oma ratast lühidalt: "CB on steroids!"
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
Teema algataja
tervitusCB500 kirjutas:Btw, CB1300 ei ole chopper, ning ta ei vaja sugugi palju pöördeid et uskumatult kiirelt liikuda, üks briti CB1300 omanik iseloomustab oma ratast lühidalt: "CB on steroids!"
ega ma seda väidagi, et cb on chopper - naked mis naked ja just steroide täis mis hirmus

rääkisin chopperist kuna keegi eelpool (oli vist credo) eelistas algajana dreg starile teist ratast, mis ilmselt liikumiseks tunduvalt rohkem pöördeid vajab. see selleks.
olen rattaga proovisõidu teinud ja mulje oli hea - liikus kohalt sujuvalt ja ka väga väikesel kiirusel oli 8-id palju mugavam teha kui autokoolis jawa 350-ga. samas ei ei jätnud kahtlust, et kui vurtsu anda, siis oi, oi..
Infoks siis niipalju et Bikeworldis on ka hetkel üks Honda X4 müügis, vägagi lahe "pahaperse" ratas!
Välja näeb umbes selline
http://homepage2.nifty.com/friendship7/ ... /x4-01.jpg
Välja näeb umbes selline

-
Teema algataja
x4
tänan cb500
pildil ratas tõesti oki, aga bke worldi kodulehelt see puudub. ilmsel hiljuti tulnud müüki ? kuna asun raplas , siis eks tule reis ette võtta.
uurin ka ratta kohta internetist. ausalt õelda esimest korda kuulen sellest rattast , aga seda huvitavam.
remo
pildil ratas tõesti oki, aga bke worldi kodulehelt see puudub. ilmsel hiljuti tulnud müüki ? kuna asun raplas , siis eks tule reis ette võtta.
uurin ka ratta kohta internetist. ausalt õelda esimest korda kuulen sellest rattast , aga seda huvitavam.
remo
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Honda X4 on võimalik osta uuena Motomarketist, hind 167000 EEK-i. Kahtlustan, et ka konkreetne komisjonimüügi isend on meie poolt kaks aastat tagasi uuena tarnitud, kuna teadaolevalt neid rohkem Eestis ei ole. Iseenesest on Honda X4 loodud Jaapani turu jaoks (kahjuks) konkureerima Yamaha V-Max-ga. Tegemist on juhitavuselt väga hea tsikliga omalaadsete seas, võimsuselt ja minekult jääb aga tehaseseadistuses V-Maxile alla. Kaks aastat tagasi said neid kahte võrreldud ja testitud - kellel suurem huvi, võime rääkida pikemalt.
-
Teema algataja
x4 vs V-max
ilmselt siis tegemist streeter CB 1300 macholikuma variandiga. ratta vaatlusel pildi pealt on samuti leida palju sarnasust v-max-ga ja ilmselt ka sõiduomadused on mõlemal ligilähedased. katsusin bikez.com-t infot juurde saada, aga seal honda rataste alt see mark puudus.samas saksas on seda tõesti päris palju liikvel (mobile.de andmed) ja miks ei võiks mõni isend siia sattuda?
mis hinnaga bikeworldis x4 müügil on?
kui motomarket tegelb antud tsikli müügiga, siis heameelega koguks infot:refj@hot.ee.
tervitades remo
mis hinnaga bikeworldis x4 müügil on?
kui motomarket tegelb antud tsikli müügiga, siis heameelega koguks infot:refj@hot.ee.
tervitades remo
-
- Kaupmees
- Postitusi: 529
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Saksa ühe suurima Honda X4 tuunija kodulehelt www.hondax4.de leiab suure koguse infot ja pilte antud tsiklist.
Tere,
Minu case on Credo omaga suht sarnane
Samuti värske tsikliomanik (kevadest). Ostsin ühe tuttava käest talvel xv535-e ja plaanisin kohe kevadel sõitma hakata... Läks aga hoopis nii et veel enne kui load kätte sain nägin motodepoos üht xjr1300.. Peale seda enam muust ei mõtelnudki, sain aru küll et olen ju vabsee algaja kuid ka nii mõnigi tuttav ütles mu jutu peale, et kui mõistust on siis igatahes saad ka selle 1300-ga hakkama. Egas midagi, virago müüki ja yamu keskusesse xjr- ostma.
Siiamaani ei kahetse mitte hetkekski, sõita on ikka väga luks
.
Pead lihtsalt endale aru andma et ratas ikka vääga võimas, aga noh ausalt öelda oleks virago 535 mu 100-ja kilo jaoks vist ikka lahjaks jäänud..
Ehk siis, kui mõistust on siis osta kohe suur, muidu niiehk naa järgmine aasta hakkad oma esimest ratast suurema vastu vahetama. Kui juba niikuinii suure peal mõtled..
Imre
xjr1300
Minu case on Credo omaga suht sarnane

Samuti värske tsikliomanik (kevadest). Ostsin ühe tuttava käest talvel xv535-e ja plaanisin kohe kevadel sõitma hakata... Läks aga hoopis nii et veel enne kui load kätte sain nägin motodepoos üht xjr1300.. Peale seda enam muust ei mõtelnudki, sain aru küll et olen ju vabsee algaja kuid ka nii mõnigi tuttav ütles mu jutu peale, et kui mõistust on siis igatahes saad ka selle 1300-ga hakkama. Egas midagi, virago müüki ja yamu keskusesse xjr- ostma.
Siiamaani ei kahetse mitte hetkekski, sõita on ikka väga luks

Pead lihtsalt endale aru andma et ratas ikka vääga võimas, aga noh ausalt öelda oleks virago 535 mu 100-ja kilo jaoks vist ikka lahjaks jäänud..

Ehk siis, kui mõistust on siis osta kohe suur, muidu niiehk naa järgmine aasta hakkad oma esimest ratast suurema vastu vahetama. Kui juba niikuinii suure peal mõtled..
Imre
xjr1300
Re: x4 vs V-max
Hind olevat vist 125k, aga et selles kindel olla, mine kohapeale ja vaata ning veendu iseremo kirjutas:mis hinnaga bikeworldis x4 müügil on?


Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.