GPZ 1000RX Kolin mootoris ja kuldsed metallihelbed õli sees
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 17
- Liitunud: 03 Mai 2008, 01:09
- Tsikkel: Honda Shadow 750 Aero
- Asukoht: Tartu
GPZ 1000RX Kolin mootoris ja kuldsed metallihelbed õli sees
Nädalapäevad tagasi hakkasin mootorist kolinat kuulma, kiirendades u 3 - 5k pöörde juures, ülespoole ja allapoole jäi vait. Peale mõnekilomeetrist sõitu kadus üldse ära, aga peale jahtumist uuesti sõitma hakates oli tagasi, ikka kiirendades ja seal 3-5k kandis. Eile vahetasin õli ära. Vana õli sees olid kuldsed metallihelbed ja kolin läks peale õlivahetust vist valjemaks. Igatahes panin ratta garaaži ja läksin internetti. Eriti targemaks pole saanud, aga mingist lääne foorumist leidsin teema, kus räägitakse "con rod bearing'utest". Kas need on kepsu laagrid? Kas nende vahetamine koduste vahenditega on mõeldav? Näpunäiteid?
Tänud, teile paremat.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: GPZ 1000RX Kolin mootoris ja kuldsed metallihelbed õli sees
Kepsulaagrid jah.Sebi manual ja hakka pihta.Pole raketiteadus.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: GPZ 1000RX Kolin mootoris ja kuldsed metallihelbed õli sees
Conrod Bearing on tõepoolest kepsulaager, aga väga soovitaks uurida manuali eriti mis puudutab osade kontrolli enne kokkupanekut. Et mida kõlbab tagasi panna ja mida mitte. Raketiteadus see töö ei ole, aga p***ekeeramise võimalusi on piisavalt.
Re: GPZ 1000RX Kolin mootoris ja kuldsed metallihelbed õli sees
Ei taha küll eriti entiusasmi ära tappa aga kahjuks kaasneb kolinaga ka nö mölin, mis tuleb siis kui mootor on lahti võetud ning vändakael on pekkis. See nõuab juba nati kõvemat tegemist kui pelgalt saale vahetamist.
-
Teema algataja - Postitusi: 17
- Liitunud: 03 Mai 2008, 01:09
- Tsikkel: Honda Shadow 750 Aero
- Asukoht: Tartu
Re: GPZ 1000RX Kolin mootoris ja kuldsed metallihelbed õli sees
Kas kepsulaager on siis levinumas eesti keeles saale? Tea kust neid asju tellida saaks...
Käsiraamat on mul olemas ja töö paistab küll selline paras ettevõtmine olevat. Huvitav kaua sellise töö peale oskajal tegijal aega kulub?
Võib-olla oleks tark mootor Eestisse asjatundjate kätte tuua...
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: GPZ 1000RX Kolin mootoris ja kuldsed metallihelbed õli sees
Kõige lollim ja raskem osa on mu meelest mootori maha võtmine,edasine on mõnus näputöö.Aga kui sa ennast selles valdkonnas kindlalt ei tunne siis äkki tõesti mõtekam asjatundjatele jätta,seda enam et vaja läheb ka spets tööriistu pahatihti.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 17
- Liitunud: 03 Mai 2008, 01:09
- Tsikkel: Honda Shadow 750 Aero
- Asukoht: Tartu
Re: GPZ 1000RX Kolin mootoris ja kuldsed metallihelbed õli sees
Käisin täna kohalikus tsiklitöökojas uurimas, et mis need saaled maksavad ja, noh, kui juba, siis mis nende vahetus maksma läheks... Näide Norra hinnakirjast siis selline, et saaled ise u 2000 EEK ja töö 18000 - 28000 EEK
Kuna kodumaale tulek on alles kahe kuu pärast, siis võtan ma selle projekti ise ette - kahju niimoodi ilusat ilma raisata...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: GPZ 1000RX Kolin mootoris ja kuldsed metallihelbed õli sees
a. Hangi/tõmba endale remondi manuaal
b. otsi saale OEM kood ja selle järgi saad teada, palju see tegelikult maksab. Peksa see kood nt googlisse ja otsi parim pakkumine välja. Minu sama vana Hondale maksab üks kepsusaale vähem kui 140 EEK'i netist tellides.
c. Telli ka tihendid jm tarvilik vara, kui juba lammutamiseks läks.
d. muretse Eestist palju-palju õlut, muidu läheb remondikõrvane kallimaks kui remont ise.
edu
EDIT- 1 saale poolkaar siis 140EEk ja jälgi värve ja numbreid vändal, kepsul ja karteril. Igal saalel on oma nr/värv vastavalt tabelile. Minu masinal oli neid 4 võimalikku, kusjuures eelmine omanik oli suvalt kõik ühesugused sisse lappinud.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: GPZ 1000RX Kolin mootoris ja kuldsed metallihelbed õli sees
Mõni soovitus-eeldatavalt on saaled sellel isendil samuti värvikoodidega,tee hoolega omale nende valimine selgeks.See asi võib veel ka olla nagu mul Hondal oli,et saale 1 tk.võib tähendada ühte poolikut,mitte kogu laagrit.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: GPZ 1000RX Kolin mootoris ja kuldsed metallihelbed õli sees
Vaata kas siin on sinu masin olemas, kui on siis saalede värvid on ka seal olemas. Vähemalt mingit sama margi masinat ma vaatasin, oli.
-
Teema algataja - Postitusi: 17
- Liitunud: 03 Mai 2008, 01:09
- Tsikkel: Honda Shadow 750 Aero
- Asukoht: Tartu
Re: GPZ 1000RX Kolin mootoris ja kuldsed metallihelbed õli sees
hotsepp kirjutas:Vaata kas siin on sinu masin olemas...
Khm, kuhu ma vaatama peaksin?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.